Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
MP : ik vind het ook maar raar al die subsidies.

Collega van mij heeft 2 kinderen met ADHD en iets met autisme erin en die krijgt mij toch een subsidies en uitjes met de kinderen... Gaan er ook idd van op vakantie van hun PGB naar verre landen.

Bizar vind ik het
Oh MP, kan het me helemaal voorstellen, dat je opziet tegen dat gedoe met de garantie, ik ben daar ook heel slecht in.

En wat betreft die scheve verhoudingen, ook helemaal mee eens (verder kan ik daar niets zinnigs over zeggen, omdat ik daar helemaal niet in thuis ben).

Eer, ook hier nog even bedankje aan jou, vooral namens Missy!

Pop, ik heb straks dus opeens aardig wat puzzelstukjes, maar laten we even info uitwisselen over wat we nog zoeken enzo, dan lukt het ons vast allebei om die puzzel compleet te krijgen.

hier is trouwens morgenmiddag bij de AH een ruilmiddag, bij jullie vast ook???

Voor de rest: goedemorgen

Ik ga zo lekker uitgebreid lunchen met een vriendin, bij een hele fijne toptent (!) hier in de stad. Alvast voor mijn b-day. Heb er zin in, maar moet nog wel even wat werken voor die tijd, dus dat ga ik dan nu maar even doen (ofzo).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
MissT, ik heb zo op school liggen en ik ga morgen pas weer werken. Dus morgen zal ik eens de nummers opschrijven en dan laat ik het je weten!
Mogguh

had net neefje en zusje op visite.. Mocht m lekker de fles geven , ff proeven of de melk warm was en met dat ik t deed bedacht ik mij dat t borstvoeding is. .Smaakt goed Zusje !
quote:Zespri79 schreef op 06 oktober 2009 @ 11:43:

Mogguh

had net neefje en zusje op visite.. Mocht m lekker de fles geven , ff proeven of de melk warm was en met dat ik t deed bedacht ik mij dat t borstvoeding is. .Smaakt goed Zusje !

Gelukkig smaakte het goed indd! Wel vreemd; de borstvoeding van je zus drinken....

Wat betreft WW. Ik heb geen diee wat er gebeurt is, maar ik heb ook eraan gedacht om het te melden (te lui om er energie in te steken is de reden dan ik het niet he gedaan). Elkaar foto's van je geslachtsdelen sturen hoort bij webcamseks of andersoortige sites. Wat de angels ermee doen in hun zaak.

Gister van MrPiano een eenoorme bos bloemen gekregen! Echt superlief!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hahahahaha... lekker Zes!!

En geodemiddag allemaal!

Ingel: Wat lief van MrPiano!!!

MT: Lunch ze! Nog een beetje kunnen werken?

Nou, heb de uitslag van de MRI... Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.

Het goede nieuws: De MRI is gelukt

Het goede nieuws: Ik hoef nog niet onder het mes

Het goede nieuws: Mijn schouderkom is helemaal netjes, kraakbeen en spieren zien er goed uit

Het slechte nieuws: De contrastvloeistof zat in mijn spier (dat verklaart de pijn)

Het slechte nieuws: Ik heb een kuil en bult (lees holte en cyste) in/op mijn schouderkop (best knap van mij al zeg ik het zelf)

Het twijfelachtige nieuws: Ik moet nu op audiëntie bij 3 heren tegelijk: De orthopeed, de sportarts en de fysio

Meer twijfelachtig nieuws: Die holte en cyste zijn (nog) niet ernstig, maar ik moet er wel elk jaar voor op controle en foto's laten maken (heel geruststellend )

Dusssss... voorlopig loop ik dus nog met een pijnlijke schouder tot de heren artsen er weer naar gekeken hebben.

En nu? Kan ik eerder een nieuwe baan zoeken Maar dat doe ik pas als ik het behandelplan weet... Als ik veel afwezig ga zijn op werk, blijf ik hier nog even hangen...
Van google wordt je niet blij als je 'botcyste' intikt...

Een van jullie toevallig ervaring hiermee? Ik heb echt geen idee wat dit nu in gaat houden...
Feli olive!

Een cyste is volgens mij een duur woord voor een holte... klinkt wel beetje creepy. Gelukkig kunnen die cystes ook vanzelf weer weggaan.

Althans, dat haalde ik uit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyste.quote:Het slechte nieuws: De contrastvloeistof zat in mijn spier (dat verklaart de pijn)Veroorzaakt door de prutsdoktor?
Wat ik zo heb kunnen lezen zijn botcystes vaak oorzaak van botbreuken en pijn (soms ook gevolg van breuken). Bij mij ziet ie op/in mijn schouderkop, dus breken zal niet snel gebeuren

Het is inderdaadeen holte met prut.

Of hij vanzelf weg gaat betwijfel ik aangezien ik al 9 jaar last heb hahaha. Maar ik ga het wel horen.

Jep... Het is de prutsdokter die de vloeistof netjes mijn spier in heeft gespoten... *zucht*
anoniem_85376 wijzigde dit bericht op 06-10-2009 15:57
Reden: best een verschil tussen 0 en 9 jaar ;-)
% gewijzigd
Hi,

Iedereen fijn gewerkt vandaag?

Olive...nou weet je eigenlijk nog niks, althans dat er iets aan gedaan wordt? Klote zeg! En je kan maar beter niet googlen.....

MP...ik ga het maar niet lezen dat artikel want ik irriteer me rot daaraan. Wij keihard werken en ander lekker handje ophouden, prima dat er potjes, subsidies e.d. .zijn hoor maar dan moet wel iedereen ervan kunnen profiteren. Is het zelfde met dat programma Dubbeltje op zijn kant...ik kan er maar beter niet naar kijken want ik erger me rot. Vorige week ook..die vrouw wilde niet werken, ze hadden 4(!!!) auto's voor de deur...en als toppunt, ze belde een schuldeiser: nou mevrouw u hoeft de incassokosten niet te betalen hoor, want wij willen dat u gewoon netjes betaalt. What the f....??!!

Reiz...wanneer vertrek je nu met je rugzakkie? Spannend hoor en onwijs stoer dat je die trip gaat maken!

Zes....hoe gaat het met je neefje?

Wat betreft WW, ik vind wel als een van ons aan hem stoort of aan zijn gedrag dan er dan melding gemaakt kan en mag worden, Hij is op meerdere topic's bezig. Ik snap werkelijk niet dat hij zelf vindt dat hij hier nog kan posten maar goed dat is dan weer mijn mening.

Ik ga zo lekker schilderen...schilderij is bijna af en het is weer tijd voor een nieuwe!

Tot later allemaal!
Dubbel
Hey wat is het hier ineens weer rustig net nu ik tijd heb...

Maisdrukte is voorbij nu aftellen naar 3 november (@erykah)

Dubbel gevoel bij deze "extra" verlof!!! Kan ik nog veel dingen doen die ik wel eens ging doen maar heb wel veel van de mais gemist omdat die tevroeg rijp was (lees plots maand vroeger afmoest en ik verlof niet meer kon verzetten).

Vleer altij lachen met jou posts hier
Oh Olive hopelijk weet je snel iets meer over je schouder!!! hoe ist met je beslissing over je studie (sorry te lui om je andere topic te zoeken)
Wijn doet wonderen Olijf, en ik zeg; rustig aan met uit die zw komen, lekker rondkijken voor iets anders intussen.

Dakdekker komt me morgen redden trouwens, dus das opgelost. Gelukkig wist ie nog wie ik was.

Lig nu al in bed, ben al een week moe en kattig en hoofdpijn... herfst slaat flink toe!

Erykah, wil je eens een foto van één van je schilderijen posten? Ben heel benieuwd!

Truste allemaal!
Zo ik ben weer uitgeschilderd.

MP ik heb aantal foto's op de groep gezet, poosje geleden alweer. Flamenco-danseres is ook bijna af....ik zal dan ook even een foto ervan op de groep zetten.

En beterschap...ik ben ook niet topfit, geloof dat de griep beetje om ons heen slaat? NIks aan ook dit weer...

En fijn dat de dakdekker morgen komt!

Ik ga ook eens op tijd naar bed vanavond
Zo ben weer thuis na een zeer enerverend dagje

Hupsa 12.30 stap inde auto en t was mij al opgevallen dat mijn auto af en toe een raar geluid maakte. Was al paarkeer bij broertje geweest om te vragen of ie er ff naar wilde kijken. Geen tijd en pa had ook geen tijd.

Naja danmaar gewoon doorrijden. Vanmiddag op de snelweg ik reed 130.. toen 120 en toen 110, dacht maar ff wat gas bij geven , ipv gas bij geven , ging gas minder en zo zag ik de 100 en de 90 de 80 en de 70 op de teller met voet nog steeds flink op t gaspedaal. Dacht das nie goed straks een vrachtwagen in mijn kont van de auto. Dus auto op de vluchtstrook in de hoop dat ik wat meer gas kon bijgeven.. No way dus rijd er net een politiewagen voorbij die ook op de vluchtstrook ging rijden. Uiteindelijk auto aan de kant gezet , want harder ging ie niet meer. Politieman stapte ook uit en toen hij goedenmiddag zei ik direct : te hard gereden kan niet .. Meneer moest zelf ook erg hard lachen nee mw dat had ik in de gaten.

Maar wat scheelt er aan ? ehhh nouw goede vraag meneer agent ! Ik reed 130 ehh en toen ging auto steeds minder hard ipv harder terwijl ik op t gaspedaal indrukte , ik zag de 100 en de 90 en de 80 en toen de 70 en toen de vluchtstrook. Hij vroeg mijn auto ff weer te starten zodat ik misschien toch naar de afrit kon rijden.. Auto deed 0,0. Meneer agent vroeg of ik de motorkap ff open wilde doen , Eh verhip waar zit die klote hendel toch wanneer je m nodig hebt ? Afijn gevonden , klep open , gut politieman zag niets van de rook stinken naar rubber niet te zuinig.

Hingen wat losse draadjes en ook een of andere toevoerslang is bleek er af te liggen die er weer opgezet , maar nog geen sjoege van de auto.

Toen broertje maar gebeld , die mij op kwam halen , politieagent heeft netjes gewacht tot ik broertje had gebeld en zei dat mijn auto nog ff stukje in de berm geduwd moest worden, dat zou hij dan wel ff doen. (leuke knappe agent btw).

Auto kon zo wel tijdje blijven staan..

Broertje kwam 15min later , hij kijken naar de auto tja aan de snelweg kan je geen ruk beginnen natuurlijk. Broertje had geen sleepkabel bij zich , dus moest ie mi jeerst maar naar t werk brengen en later mijn auto ophalen met mijn vader.

Komt broertje rond 17uur met een vriend van hem bij de plek waar mijn auto zou moeten staan . . AUTO WEG !!!

Broertje naar politiebureau gegaan , bleek auto weggesleept te zijn door rijkswaterstaat naar een dorp 30km verderop (10min daarvoor *($&*(@&$*(@Q )

Mooi balen de kosten van t maken van auto + t wegslepen en moet ook weer zorgen dat de auto weer bij mijn huis komt.
Jeez, wat een verhaal zeg!

Die dingen gun je niemand

Ik had een aantal maanden de volgende situatie:

Ik was te laat voor een afspraak, dus ik doorkachelen (Veels te hard op een 100km weg), wordt ik daar aangehouden, 44 km te hard gereden (vorige maande de boete gekregen: 280 euro). Dus het was al onweer!

Vervolgens de afspraak gemist, dikke mot met de persoon met wie ik de afspraak zou hebben, dus een beetje ruw doorgereden. Krijg ik vervolgens een klapband! Ik draai de (zachte) berm in, pak de krik en begin te krikken. Ik blijven draaien en draaien, maar de auto kwam amper omhoog. De krik bleek dus in het gras weg te zakken... Uiteindelijk heel snel moeten doorkrikken, band er op het nippertje onder kunnen zetten en de krik vervolgens met mijn handen uit moeten graven...wat een avond zeg, worst night ever
quote:Erykah schreef op 06 oktober 2009 @ 22:32:

Zo ik ben weer uitgeschilderd.

MP ik heb aantal foto's op de groep gezet, poosje geleden alweer. Flamenco-danseres is ook bijna af....ik zal dan ook even een foto ervan op de groep zetten.Ik ben helaas een tijdje geleden van de group verwijderd, dus kan ze daar niet bekijken, maar ben wel erg benieuwd naar de foto's van je creaties! Zijn ze ook ergens anders te bekijken?
Tja PV .. politie zei dat mijn auto daar prima stond in de berm en dat broertje de auto later wel kon ophalen.. DAT KAN DUS NIET !!!

Auto wordt zonder pardon weggesleept door Rijkswaterstaat
Dat is dus weer een goed voorbeeld van geen communicatie ;) In plaats dat die politieman nou iets van een notitie achterlaat....

Is het wegslepen van de auto erg duur? (het ophalen bedoel ik)
PV : gaat een honderdje of wat kosten ..

En ja Rijkswaterstaat , politie en/of KLPD heeft het recht om de auto weg te laten slepen omdat het een obstakel is op/aan de weg.

Belachelijk , tja achteraf denk ik had beter een briefje in de auto kunnen leggen met : Auto is voor 18uur vandaag opgehaald met datum en mijn telefoonnr erbij.

Maar broertje zei kun je beter niet doen , straks loopt er een gek en gaat je auto losbreken bv.

Broertje is naar huis gereden , gewacht op de auto van mijn ouders die kan beter een andere auto slepen.(ongeveer 3 uurtjes later rijd ie terug) en is mijn auto gewoon weggesleept.

Ook vreemd aangezien een politieagent mij heeft geholpen + men was daar tegenover aan het flitsen en stond ook politie die het allemaal wel gezien hebben.
Wat een rotsituatie vleer!!!

communicatie tsn verschillende diensten is precies wel héél moeilijk!?!
Ik snap wel dat er geen auto's langs de snelweg mogen staan. Helemaal in het donker schrik je je rot. Tenminste ik denk wel eens als ik langs een stilstaande auto rijd op de snelweg . . Gut zou er nog iemand inzitten o.d.

Maar dit is klaarlichte dag, politie agent was o pde hoogte van de pech die ik had. En had hem gemeld dat de auto voor het donker weg zou zijn.

Maar goed , morgen maar even afwachten , we hebben ook nog geen idee van welk bergingsbedrijf mijn auto heeft mee genomen. Politiebureau waar broertje is geweest heeft het nr van mijn broertje genoteerd en zou het bergingsbedrijf contact opnemen met mijnbroertje..

Het is wel een gedoetje in iedergeval , blij dat ik nu 3 dagen vrij ben en eigenlijk geen auto nodig. Morgen maar op de fiets naar de tandarts.

Voor a.s weekend heb ik auto van zusje tot mijn beschikking voor naar het werk en ma di woe mag ik met 2 collegas mee rijden. Daarna maar weer verder zien.

Baal er wel mega van , zoveel is mijn auto nl niet meer waard. Fiat Punto uit 98. En als alle kosten er nog bij gaan komengaat die auto nog meer geld kosten dan dat ie waard is denk ik.
Ow mèn Vleer, wat zonde van het geld en het gedoe! Heb je auto per se nodig voor werk? Brommer? Bus? Ik zeg maar wat, he, ik weet wel dat je met onregelmatig zit dus wellicht zijn het geen opties. En sowieso zonder auto, net wat we allemaal tegen Olijf zeiden van de week; als je dat ding niet meer voor de deur hebt staan terwijl je dat gewend bent heb je een enorm gevoel van onvrijheid! Balen.

Maar nu eerst drie dagen vrij! Genieten!
MP : ik kan a.s weekend zusje haar auto mee krijgen naar het werk en ma t/m woe met een collega mee rijden. Dan zijn we alweer een week verder.

maar alles lijkt tegen te zitten deze week , vent weg , auto weg , geen geld , ongesteld , kaak en bijholte ontsteking.. Holadiejee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven