Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 5 november 2009 om 22:22
donderdag 5 november 2009 om 22:32
MissT...ik wil niet met alle geweld een man hoor, maar ik sta er wel voor open en ja ik zou het super vinden om iemand in mijn leven te krijgen en te hebben. Ik vind mijn leven prima, ben happy maar ik wil niet de rest van mijn leven alleen zijn. Dat ben ik al lang genoeg geweest. Tijd voor een nieuwe fase in mijn leven...ben ik gewoon klaar voor en aan toe.
En ja die relatie is ook niet zaligmakend...dan heb je ook je dingen en frustraties maar het geeft ook positieve dingen.
En ja die relatie is ook niet zaligmakend...dan heb je ook je dingen en frustraties maar het geeft ook positieve dingen.
donderdag 5 november 2009 om 22:32
donderdag 5 november 2009 om 22:34
Haha, MissT is dan ook wel heel erg anti-relatie op het moment, hoor. Ik heb mijn SV'tje en die geeft me wat ik van een man wil, en voor de rest heb ik echt een heel fijn leven.
Zo fijn dat ik nu lekker mijn bedje in ga en nog even in de Mannentester ga lezen.
Truste!
Zo fijn dat ik nu lekker mijn bedje in ga en nog even in de Mannentester ga lezen.
Truste!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).