Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ach Olive; wat een vreemde mensen zeg dat ze jou daar op aanspreken! Juist heerlijk en stoer om alleen in het park te zitten?

Heb een enorm stuk vlaai achter de kiezen en mijn uitzetspul in dozen gedaan. Vnvd de rest.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
en voor het eerst een rokje aan met blote benen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Olive..Hoe is het nu met je??? Opgeschoten met je huishoudelijke klusjes??

@Ingel; Lekker weertje he? Ik ben al aardig verbrand..ik smolt bijna weg op mijn balkon
Hé Indi, jaja, ik schiet al op! Moet nu alleen nog stofzuigen en mijn bedje verschonen! Schoon beddengoed maakt me blij, dat ruikt heerlijk!

Nog wel hoofdpijn van het huilen... dat zal ook wel weer over gaan.
Zo...Eten op...Ik ga nog even de zon in met mijn boek..

Straks kom ik wel weer even kijken
Huis is helemaal schoon! Ik ga even wat eten maken, en daarbij trakteer ik mezelf op een rosé!
Ik moet mijn rekeningen doen enzo maar ik heb geen zinnnnn.... Eet smakelijk Olijfje!
Dank je wel MP! En sterkte met je rekeningen!

Oef... ja ik ben nog wel zo'n huilbui nodig om me door mijn administratie te werken...
Hoi meiden,

Alles goed met iedereen hier? Kan me er even niet toe zetten om alles terug te lezen. Gisteren een leuke en gezellige avond gehad met vrienden...en een flinke kater vanmorgen

En vanmorgen kreeg ik iets te horen wat me weer even flink aan het denken zette over mezelf en of ik wel helemaal eerlijk ben tegen mezelf de laatste tijd. Niet dus...ik heb nog steeds de neiging lief, leuk en aardig gevonden te willen worden en verleg dan m'n grenzen. M'n vluchtgedrag in bepaalde situaties (lees: sex). Verbergen en ontkennen hoe ik me werkelijk voel en altijd maar de vrolijke, toffe, begripvolle meid uit te willen hangen. Afgelopen week had ik echt het gevoel compleet lekker in m'n vel te zitten, maar daar is sinds vanmorgen weinig meer van over

sorry voor de egopost, maar moest het ff kwijt...ik weet het allemaal even niet zo goed meer

ps. ivm herkenning wil ik de details van het voorval niet neerzetten hier
Hoi lieve meiden.. (mannen hebben we even niet hier geloof ik?)

Ik heb mijn duikbrevet gehaald!!! Jiehooeeeee!

Het was een heel vermoeiend weekend, maar was echt supergezellig met elkaar...leuke sfeer en je hebt een soort band met elkaar omdat je gezamenlijk voor iets bezig bent. Was een leuke groep...ik had een leuke buddy (gezellig handinhand gedoken ....hij is net fulieft op iemand anders hoor dus geen prospectje). Het was echt een topweekend....maar ben wel helemaal kapot. Ik ga even lekker warm douchen.

Hoe gaat met jullie? Ik heb nog niet echt teruglezen....als mijn ogen open kunnen blijven ga ik dat zo even doen
Jaaaaa één lichtpuntje vandaag...Erykah heeft d'r brevet

misschien word ik van plaatjes plakken een beetje happy...

lijkt me nou zo koel...witte haaien bekijken, maar dan wel in zo'n onderwaterkooi
Yeaaah!! Gefeliciteerd Erykah!!!

Lieve Appel een dikke voor jou!

Ik moet nog een hele stapel was opvouwen ..maar voor vandaag geef ik het op...ik heb genoeg gedaan
Appel niet te groot he???

Biertje???
Maarrem Appeltje, als je lekker in je vel zit door lief leuk en aardig te zijn is dat toch niet erg? Ontkennen wat je voelt is niet handig, maar wel begrijpelijk en nog niet eens altijd verkeerd. Als je in je verdriet of angst of eenzaamheid gaat zitten gaat het niet beter met je ... denk ik dan. Net als een kat gaat spinnen als hij pijn heeft kun je jezelf heel wel oppeppen door blije dingen te doen als je binnenkant donker is. Sterkte hoor meisjelief, het komt heus weer goed!
@Erykah Gefeliciteerd!!! En fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!

@Appeltje Jeetje meis! Wat k*ut dat je je nu zo rot voelt! Dikke knuff!
Ha Olive, hoe zit het met de rosé???
Dank je voor jullie lieve woorden.

Het probleem is ook niet zozeer dat ik niet vrolijk, lief, leuk en aardig wil zijn...dat is de aard van het beestje zeg ik maar Maar soms wordt daar weleens bewust of onbewust misbruik van gemaakt en dat ik dat dan ook toelaat (grenzen)...in dit geval dus iemand waar je heel veel gevoelens voor hebt. En dat ik ook mezelf de laatste tijd wijs maakte dat dat allemaal wel meeviel en dat ik makkelijk los kon laten...yeah right...m'n opoe te paard in dit geval. Ik ben er nog helemaal niet overheen en door acties en reacties van zowel hij als ik (ik wil mezelf helemaal niet schoonpraten, ben net zo schuldig in dit geval) gaat dat ook helemaal niet lukken. Meneer zit dieper dan ik dacht en ik denk dat ie geen flauw benul heeft...
Voel jij je al wat beter Olive?
Je bent dus eigenlijk gewoon té lief Appeltje?

Hier gaat het iets beter, zit nog met de gevolgen van het vele huilen: hoofdpijn, en pijnlijke ogen, 'k zie er niet uit! (daar kan ik dan wel weer om lachen). Even zitten praten met een vriendin, en mijn zusje... Dat lucht altijd wel op.

@Indi: Die rosé heb ik net open gemaakt!
Appel.. je bent je er nu in ieder geval wel bewust van...misschien een moment dat je er iets aan kunt gaan doen??

Moeilijke kwestie wel...

@Olive : Fijn dat het beter met je gaat! Die hoofdpijn gaat wel weer over met een lekker glas rosé..

Pfff...na zo'n heeeeerlijke dag heb ik zo geen zin om weer te gaan werken morgen. Een lichtpuntje is natuurlijk de ontmoeting met stationman morgenvroeg om 7.10u
De rosé smaakt heerlijk! Dat doet een mens goed. Maar niet teveel vanavond, want morgen moet er weer gewerkt worden... BAH!!!

OE Olive! Morgen stationsman weer! Vergeet geen oogcontact te maken en te glimlachen!
Zo..ik heb ook een roseetje..lekker!

Ik kijk ondertussen naar Medium..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven