Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oh ja en de rest

Olive heb je oorverhaal blijkbaar gemist (heb voor ik ging slapen beetje bijgelezen maar was blijkbaar te moe om alles te onthouden :s) In ieder geval veel beterschap!!!

Ga nu effe naar men broertje kijken die is machine aant proper maken morgen ist boerderij in de stad en dan staan wij daar met oogstmachine! Word dus weeral leuke namiddag (tussen 2000 kindjes staan )
Graag gedaan hoor Indi

Kun je misschien met je zusje of een nichtje ofzo beetje babbelen om eruit te komen of je dat vrijwilligwerk gaat doen!!

Klinkt echt gezellig met 25 familieleden

Ik duim in ieder geval voor goed weer ;)

Ik heb echt het gevoel dat je je helemaal beter gaat voelen na dit weekend
Ik ben wel de oudste van de neven en nichten de jongste is 6 jaar

Maar gezellig is het zeker!
Dank je reiz! Oorpijn en dovigheid... KNO arts kon alleen niks vinden...

Indi, wat rot te horen dat je vaker een afzegging krijgt voor leuke dingen! Vijwilligerswerk kan wel een mooie start van nieuwe contacten zijn! Of bij een sportclub? Van sporten krijg je ook energie!

Ik heb trouwens het songfestival opstaan... ben nu al accordeon-moe!
Oh men...ik ben dat hele songfestival vergeten..

Ja jammer is het wel, dat vriendinnen vaak afzeggen... Maar goed. Ik kan mensen ook niet dwingen natuurlijk

En 1 ding..ik ben niet zielig! Ik zit even in een dip en daar kom ik echt wel weer uit!

Lief dat jullie zo meeleven!
Met alle respect... Het Songfestival is weer heerlijk slecht!

En tuurlijk kom je uit je dip!! Maar het is gewoon niet tof van vriendinnen dat ze zo vaak afzeggen. Dwingen kan inderdaad niet, maar een beetje meer interesse kan bij die vriendinnen misschien geen kwaad. Daar ben je toch vriendinnen voor! (ken de rest van het verhaal natuurlijk niet, dus misschien is dit wat kort door de bocht)
Tja...het gaat eigenlijk steeds om 1 en dezelfde vriendin...

Ik heb ook wel steeds laten merken dat ik daar teleurgesteld over ben en dat heeft ze ook wel door geloof ik..

Ik heb me in ieder geval voorgenomen dat ik me ook niet meer in allerlei bochten ga wringen als zij iets met mij wil afspreken..
Vraagje :

Bij mijn outfitje met de gaypride..Dat Moulin Rouge jurkje, daaronder draag ik zwart gestreepte panty's. Maar zal ik daar zwart/rood of zwarte pumps onder doen of horen daar laarzen onder ?
Ik zeg rode pumps, vleer!
Pumps met zo'n bandje over de wreef Vleer!

Maar dan rood of zwart!
Indi, heel goed dat je je teleurstelling hebt uitgesproken. En gewoon je eigen plan trekken.

@Vleer Ligt een beetje aan de afwerking van de panty bij je voeten. Ik zou persoonlijk voor laarzen gaan. Ik vind pumps alleen mooie met een panty in één kleur. Netkousen/panty met pumps vind ik trouwens ook erg cool.
MP Jaaa, die Pumps zijn wel heel cool trouwens... Maar een bewerkte panty met hele open voet vind ik geen succes
Het moet wel moulin rouge zijn he

Ik heb wel zo'n soort pump zwart met zo'n bandje, maar ik vind dat beetje zonde om aan te trekken op zo'n boot t wordt een ranzige bende op die boot.

Dus goedkope pumps t liefst rood met zwart , rood of zwart

WAAARRRRRRRRRRR koop ik die ?
Vleer, zijn netkousen niet veel mooier dan die gestreepte???
Shoe Outlet??

daar heb ik laatst nog goedkope witte pumps gekocht. 20 euri, en ze waren er in verschillende kleuren.
Indi .. netkousen kan ook .. maar dan nog moeten er rood/zwarte pumps bij haha
Is dit iets??
deze vind ik erg leuk btw
Jaaa Indiiiiiiiiiiiiiiii... en ook weinig geld
En dan die netkousen er bij aan heheheh
Ja die kousen zijn gaaf en dan die lakpumps!
Ga ze bestellen hehe
Indi, wat wil je weten?

Ik zit omgkeerd: over een week of 4 zijn we wel klaar met alle methodes, maar hoe moeten we die laatste weken vullen?

Ik heb inderdaad ook groep 3. Als je online bent, mag je me wel toevoegen op msn. Je hebt mn adres wel via de group denk ik, anders moet je het even zeggen!
Prachtige schoenen Vleer!
zoo alles besteld en dan ben ik helemaal klaar voor de pride..

Naja zusje gaat nog ff kijken naar haarstukjes voor in mijn haar..

Waarom kost t mij eigenlijk elk jaar weer zoveel geld ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven