Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
erykah...6 uur?! you party animal
Oh Appel, wat ingewikkeld weer allemaal! Maar dat wist je al voor de 2e date toch, omdat je daar emo van was vorige week? of is dit een ander issue?

He sis! met mij goed hoor! productief en leuk weekend gehad! Weer redelijk drukke week voor de boeg, wo-do-vrij avond weg, maar ok. Vrijdag is mn nichtje jarig en toen ik hoorde dat zowel mn moeder als mn horrorzus er 's middags zijn, heb ik heel verstandig besloten om ;s avonds te gaan. Geen zin in escalaties en familiedinerachtige toestanden. Mn zus en mn moeder hebben normaliter ook geen contact (en ik met geen van beiden op dit moment, mn zus al jaren niet), dus je kunt je vast de sfeer al voorstellen..daar pas ik dus voor. Ben toch al redelijk emo en beetje agressief daardoor laatste weken. Ben blij met dit besluit en ik geloof mn broer en schoonzus ook, die wilden niets regelen Iwat ik heel goed begrijp) en nu los ik toch beetje voor ze op.

Ga zo R even bellen, hij smste net hoe t met mij is. Wat zie je nu in je glazen bol Wuzz? :-)
Wuzz ik snap je ..

Ik schreef vroeger ook vaak mee in een topic dat was van een meid met een ongeneeselijke ziekte. Zij had haar fam ingelicht dat ze op het viva forum schreef. Op een dag kwam haar zus vertellen dat ze was overleden.. Ik vond dat erg fijn om te weten en erg lief ook dat haar zus dat kwam vertellen op het topic. Je hebt toch weken maanden met haar mee geleefd.

Natuurlijk is dat een totaal ander topic en onderwerp, maar ook hier geld dat je weken maanden en in mijn geval al jaren met iemand schrijft op dit topic singles.. Dat bepaalde personen wel iets dichterbij zijn komen te staan dan alleen virtueel vriendinnetje/vriendje.
Vleer, kon je wellicht ook zien of Mozz in andere topics heeft gepost ?
quote:Wuzzie schreef op 22 maart 2009 @ 20:47:

Appel,

Vind je McSteamy potentie hebben en daarom mixed feelings?

Lastig lastig lastig. Stomme mannen die geen relaties met ons willen. Moet echt op les bij vrouwen die meer dan 15 jaar of zo een relatie hebben....Ik vind hem wel potentie hebben, maar als iemand geen relatie wil, dan is het trekken aan een dood paard en daar pas ik voor, hoe erg ik het ook vind.
Miranda : ja .. ze heeft niet meer na 3-3-09 in andere topics geschreven.. 3-3-9 was echt haar laatste posting op het viva forum in het singles topic.
Ja daar zeg je wat...

Als mij iets overkomt dan horen jullie het wel van Vleer, via Noa

Er zijn 2 meiden van dit topic die ik nog zie IRL, Noa en Jannek. Beiden schrijven hier niet meer mee. Noa schrijft nog wel op het forum, maar niet of nauwelijks in dit topic.
Goede keuze appeltje; jij bent meer waard!
Misschien op vakantie?

Ik heb ook een maand niet geschreven op een dagje na.

Maar dan is het wel gek dat ze het niet even heeft gezegd.

Aspoes heeft hier niet zo lang geschreven toch? Ik kan me van haar niet zoveel herinneren eigenlijk.
Xen...goed opgelost van je met je familie, kost anders ook weer zoveel energie en je weekend naar de knoppen. Vind je R nu wel heel leuk geworden?

McSteamy geeft tegenstrijdige signalen af en daar weet ik nog niet goed raad mee. Gezien zijn verleden snap ik het ook wel dat hij er zo in staat, maar ga dan niet op een datingsite....
Ja ik ben naar hele leuke kroeg geweest in Rotterdam, echt voor herhaling vatbaar! Daarna nog lang nagebabbeld met schoonzus vandaar dat het zo laat is geworden.

Wuzzie ik begin altijd brak de maandag, maar dat komt omdat ik geen maandag-mens ben
Vleer, ik vind het er super uitzien, maar is het misschien een idee om de plaatjes in de openingspost wat kleiner te maken? Het gaat nu zo snel met de pagina...

Hi Erykah !
Miran..van wie jij het dan moet horen wanneer ik de pijp uit ga.. Ehm misschien dat mijn vrienden wel een rouwadvertentie zetten op AT5 hahahaha
De plaatjes willen niet kleiner volgens mij , ehh wie kan ze kleiner maken btw ? haha
ik kan ze wel kleiner maken in photoshop vleer
Vleer, van Noa toch ?
@Appel: Tegenstrijdige signalen is a no-go. Dat moet je niet willen. Tenzij je hem alleen voor de seks wilt hebben en verder niet, want dat is dan hetgene dat je kunt krijgen.
Appel, gaat om 2 personen of 1 nl Mc Steamy. Omdat ergens staat trekken aan dood paard pas je voor... en MP reageert met goed dat je voor jezelf kiest. En nu lees ik iets over tegenstrijdige signalen waar jij geen raad mee weet...

Wat voel je dus. Mixed feelings of je bent er klaar mee omdat je niet aan een dood paard wilt trekken. Of een combi...kan ook. Of gaat het om 2 verschillende.

Trouwens, datingsites zijn ook om te daten en niet per se relatie? Geen verwijt hoor maar heb dit argument vaker gehoord daarom gebruik ik het ook ff. Hopelijk kun je erom lachen....
@Q...ben er ook bang voor. Er is verder niks gebeurd vrijdag alleen staan kletsen...hij weet ook hoe ik erin sta (heb ik gezegd tegen hem) en dat hij wat sex betreft niks hoef te verwachten.
Appel das snel met verkleinen. No nonsense business, snap dat de opdrachten binnen stromen met die aanpak van je
Xen...verstandig hoor dat je 's avonds gaat.

Ja Wuzzie wat zie jij nu in je glazen bol over Xen en R? Ben ik heel benieuwd naar
Miran.. Ik heb noa idd nog in mijn Hyves staan , dus daar kan ze het wel lezen. Verder heb ik geen tot weinig contact meer met Noa
Volgens mij is het gelukt met de plaatjes
uhhh..heb niks gedaan
Heee Miranda hoe gaat met jou? Heb je een leuk weekend gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven