Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
maandag 1 september 2025 om 13:48
Attraverso, dat laatste dat je schreef (en dat je niet gequote wilde hebben), vind ik ook wel erop wijzen dat hij aan het onderzoeken is of er toch iets mogelijk is. Ik ben het wel eens met Mus: ik zou het gewoon eens aan hem vragen. Het is een heel legitieme vraag en het is ook niet meer dan eerlijk naar jou toe om zijn intenties gewoon duidelijk te maken.
maandag 1 september 2025 om 14:42
Ik heb dit met mijn kinderen meegemaakt en ik was daarbij de (bedrogen?) echtgenote. Mijn exman hield zijn nieuwe relatie ook stil en loog daarna tegen zijn kinderen over de start van de relatie (liet deze maanden later beginnen). Nu zijn kinderen van die leeftijd niet gek, dus ze wisten dat pa loog. Dat leidde tot een breuk in vertrouwen, die nu een paar jaar later nog niet is hersteld. Mijn positie was daarbij anders dan die van de ex van jouw vriend. Ik wist namelijk van niks, de kinderen hebben het mij verteld.
Ik vind dat jouw vriend zijn kinderen moet vertellen dat hij een tijdje geleden iemand heeft ontmoet, dat het goed klikt. En hun vragen eerlijk moet beantwoorden. Ook als die antwoorden pijnlijk zijn is het belangrijk om eerlijk te zijn en daarbij wel de relatie met hun moeder in ere te houden. Dus niet zeggen dat jij de liefde van zijn leven bent, of zijn soulmate. Of dat hij meer voor jou voelt dat hij ooit voor hun moeder heeft gedaan. Ik bedoel eerlijk over de ontmoeting en jullie status en hoe vaak jullie elkaar zien.
Hun moeder is daarin geen partij vind ik. Het is netjes dat hij haar heeft ingelicht, maar zij bepaalt niet wat hij zijn kinderen vertelt. Misschien denkt zij dat jij al langer in beeld bent (ik ken het verhaal niet misschien is hij met jou vreemdgegaan? Of met iemand anders?). Dat verklaart haar emotie, die mag er zijn. Maar hij bepaalt zelf wat hij tegen zijn kinderen zegt.
Mijn ex is inmiddels aan zijn vierde liefde van zijn leven na ons huwelijk toe (in amper drie jaar). Dus dat kleurt de perceptie van mijn kinderen enorm. Ze willen een nieuwe liefde van hem pas na een jaar ontmoeten. Dus wees daarop voorbereid. De eerste wilden ze helemaal niet ontmoeten, omdat het te snel ging en hij erover loog.
happening wijzigde dit bericht op 01-09-2025 17:55
18.14% gewijzigd
maandag 1 september 2025 om 16:14
Hier ben ik het helemaal mee eens.Happening schreef: ↑01-09-2025 14:42
Ik vind dat jouw vriend zijn kinderen moet vertellen dat hij een tijdje geleden iemand heeft ontmoet, dat het goed klikt. En hun vragen eerlijk moet beantwoorden. Ook als die antwoorden pijnlijk zijn is het belangrijk om eerlijk te zijn en daarbij wel de relatie met hun moeder in ere te houden. Dus niet zeggen dat jij de liefde van zijn leven bent, of zijn soulmate. Of dat hij meer voor jou voelt dat hij ooit voor hun moeder heeft gedaan. Ik bedoel eerlijk over de ontmoeting en jullie status en hoe vaak jullie elkaar zien.
maandag 1 september 2025 om 21:47
Nee was op Badoo, ook veel bekenden gezien. Maar ook een hele hoop veel te oude (voor mij) mannen en onverzorgde types (lijkt het op de foto).Attraverso schreef: ↑30-08-2025 06:53Tinder? Zit idd vol fake en nutteloze profielen.
Bumble al eens geprobeerd? Je gaat geen uur swipen want zo veel profielen zijn er niet maar toch wel interessanter.
En uiteraard is het leuk dat je aanhaakt.
Ben ook niet echt op zoek naar iets verder, maar had wel even zin om te vleeskeuren. Erg he?
Nu wel een 25 jarige achter me aan die ontzettend graag langs wil komen, maar dat gaat te makkelijk en dan ben ik de interesse alweer kwijt.
Gewoon _melon met login problemen
maandag 1 september 2025 om 21:49
Ja, bijna 1,5 jaar. Hij nam echt heel weinig initiatief in dingen, maar wat me nog het meest stoorde; geen initiatief in bed en daar ook heel passief. Dat past gewoon niet bij mij. Ik wil iemand die mij graag wil en dat laat merken. Bij hem kwam dat er niet uit. Wel echt veel gesprekken over gevoerd en dan tegen beter weten in maar weer 'proberen', maar als iemand een passieve houding heeft dan verander je dat niet zomaar.
Denk ik, tenminste.
maandag 1 september 2025 om 22:30
Jij bent ook niet meer piep, toch? Ik hoor dit de laatste tijd vaker, de interesse van jonge mannen in 'rijpere' vrouwen. Wat is dat toch? Ik had zelf op datingapps vooral veel belangstelling van mannen van 10-15 jaar ouder... Totaal geen behoefte aan. Maar ook niet aan veel jonger. Ik vind even oud ook gewoon heel leuk omdat je veel dingen herkent en vroeger naar dezelfde series keek en zo.
The impossible only takes a little longer
dinsdag 2 september 2025 om 08:25
Dat is van alle tijden volgens mij; ik maakte dat 15 jaar geleden al mee. Heb weleens gelezen dat jongere mannen (veel) oudere vrouwen interessant vinden omdat zij ervan uitgaan dat deze vrouwen veel ongeremder zijn in de slaapkamer. Vond ik best aannemelijk klinken.
dinsdag 2 september 2025 om 09:13
Ja klopt, ik ben 35, dus ook niet meer piepjong idd. Volgens mij is het wel een ding van alle tijden om wat MissU hierboven ook zegt, maar door Insta en TikTok is het volgens mij wel meer een 'hype' geworden. Ik val nu in zo'n leeftijdscategorie dat zowel de vaders als de zoons interesse tonen (en daar zijn ook heeeeeeeeeeel veel reels over op Insta).Mus* schreef: ↑01-09-2025 22:30Jij bent ook niet meer piep, toch? Ik hoor dit de laatste tijd vaker, de interesse van jonge mannen in 'rijpere' vrouwen. Wat is dat toch? Ik had zelf op datingapps vooral veel belangstelling van mannen van 10-15 jaar ouder... Totaal geen behoefte aan. Maar ook niet aan veel jonger. Ik vind even oud ook gewoon heel leuk omdat je veel dingen herkent en vroeger naar dezelfde series keek en zo.
Maar ook echt veel 55+ likes en berichten hoor. Hallo, dat scheelt 20+ jaar. Doe es even niet.
dinsdag 2 september 2025 om 14:09
Ongeremder maar misschien vooral beschikbaarder. Jonge mannen hebben toch wat meer moeite om vrouwen van hun eigen leeftijd te krijgen.MissUnderstood schreef: ↑02-09-2025 08:25Dat is van alle tijden volgens mij; ik maakte dat 15 jaar geleden al mee. Heb weleens gelezen dat jongere mannen (veel) oudere vrouwen interessant vinden omdat zij ervan uitgaan dat deze vrouwen veel ongeremder zijn in de slaapkamer. Vond ik best aannemelijk klinken.
dinsdag 2 september 2025 om 14:20
Ik denk dat veel 40+ dames sneller gevleid zijn als een twintiger ze aandacht geeft.Attraverso schreef: ↑02-09-2025 14:12Ik denk niet dat veel rijpere vrouwen daar zitten op te wachten dus of ze beschikbaarder zijn durf ik te betwijfelen.
dinsdag 2 september 2025 om 14:40
Dat kan zeker ook, ja. In de tijd dat ik met regelmaat benaderd werd door echt veel jongere mannen, hadden ze ook nog een soort air om zich heen dat oudere vrouwen vast Heel Erg Bij Ende Dankbaar zouden zijn als ze zo'n jonge bosgod in hun bed zouden kunnen krijgen. Heel sneu.
dinsdag 2 september 2025 om 14:44
Minstens zo erg._melon2 schreef: ↑02-09-2025 09:13Ja klopt, ik ben 35, dus ook niet meer piepjong idd. Volgens mij is het wel een ding van alle tijden om wat MissU hierboven ook zegt, maar door Insta en TikTok is het volgens mij wel meer een 'hype' geworden. Ik val nu in zo'n leeftijdscategorie dat zowel de vaders als de zoons interesse tonen (en daar zijn ook heeeeeeeeeeel veel reels over op Insta).
Maar ook echt veel 55+ likes en berichten hoor. Hallo, dat scheelt 20+ jaar. Doe es even niet.
dinsdag 2 september 2025 om 15:18
Haha, nou ik denk wel dat dat klopt. Voor mezelf wel in ieder gevalMissUnderstood schreef: ↑02-09-2025 08:25Dat is van alle tijden volgens mij; ik maakte dat 15 jaar geleden al mee. Heb weleens gelezen dat jongere mannen (veel) oudere vrouwen interessant vinden omdat zij ervan uitgaan dat deze vrouwen veel ongeremder zijn in de slaapkamer. Vond ik best aannemelijk klinken.

woensdag 3 september 2025 om 11:44
Nou die air ben ik ook wel een beetje bang voor ja.MissUnderstood schreef: ↑02-09-2025 14:40Dat kan zeker ook, ja. In de tijd dat ik met regelmaat benaderd werd door echt veel jongere mannen, hadden ze ook nog een soort air om zich heen dat oudere vrouwen vast Heel Erg Bij Ende Dankbaar zouden zijn als ze zo'n jonge bosgod in hun bed zouden kunnen krijgen. Heel sneu.
donderdag 4 september 2025 om 11:26
Dat is nog lang Mus! Hoe hou je dat vol?
Zelf heb ik toch maar weer wat apps geïnstalleerd en weer veel reacties gekregen. Here we go..
donderdag 4 september 2025 om 11:50
Lang? We zouden elkaar eerst ruim 5 weken niet zien. We hebben dat nu teruggebracht tot 2,5 week omdat we elkaar zo missen. Daarvan zijn nu nog 5 nachtjes wachten over. We hebben het er gisteravond toevallig weer over gehad. Het is niet makkelijk, maar we hebben weinig keus. Het alternatief is ermee stoppen en dat is het laatste wat ik op dit moment wil.
The impossible only takes a little longer
donderdag 4 september 2025 om 12:09
donderdag 4 september 2025 om 12:19
Emmely, ja dat was het contact waar ik eerder over had, die de nadruk nogal op het fysieke legde. Ik denk ook dat het beter is zo. Er waren al wat signalen waarbij ik vraagtekens zette. Ik heb wel wat dingen op een rijtje die ik belangrijk vind idd, maar soms verlies ik dat een beetje uit het oog wanneer ik iemand leuk/aantrekkelijk begin te vinden. Dat weet ik van mijzelf en probeer daar ook bewuster mee bezig te zijn idd. Wat jij schrijft heb ik ook wel met 'spannende' mannen.Emmely schreef: ↑31-08-2025 15:48Idd dat was het contact waar je eerder over vertelde toch? Vlg mij mos je daar juist helemaal niets aan, maar dat is in jouw perspectief (nog) anders,. Vervelend voor jou,
Wat maakt dat je deze man aantrekkelijk vond.? Grappig, leuk uiterlijk, leuke verhalen?
Heb je goed in beeld wat je belangrijk vindt bij een toekomstige partner? En waar jij je uiteindelijk gelukkig bij gaat voelen?
Niet dat ik er zoveel van bak eigenlijk, omdat ik nog steeds de neiging heb mannen aantrekkelijk te vinden die op bepaalde manier ‘ spannend’ zijn.. Maar ik probeer dit wel te onderzoeken bij mezelf omdat ik weet dat ik dit patroon moet gaan doorbreken. Ms goed om eens naar je behoeftes te kijken en of je inschatte dit bij hem te kunnen vinden.
Inmiddels heb ik contact met een nieuwe man en deze ook al gezien. Ik vind hem zeker leuk en aantrekkelijk, zo op het eerste gezicht, maar verder kan ik er nog weinig over zeggen want het is nog maar pril. We gaan het afwachten..
donderdag 4 september 2025 om 12:21
Wat fijn, Mus. En nee, het alternatief is natuurlijk helemaal niks. Ik denk dat het gewoon ook even wennen is en dat zo'n situatie op termijn ook weer "normaal" wordt. Overigens klinkt het mij als muziek in de oren, ik moest maar eens mijn Tinder-range op >1000 km zetten
.
Hier ergens volgende week een Breeze-date. Overigens van sjoelbak-man, zoals ik al verwachtte, niets meer gehoord.

Hier ergens volgende week een Breeze-date. Overigens van sjoelbak-man, zoals ik al verwachtte, niets meer gehoord.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in