Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 864 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Attraverso schreef:
31-08-2025 21:43
Het was weer een lange, gezellige dag maar weer geen ‘move’. Wel weer hoffelijkheid, zorgen dat ik het naar mijn zin heb...
Hebben jullie nog gesproken over jullie contact en hoe je daar instaat nu?
Attraverso schreef:
31-08-2025 21:43
Het was weer een lange, gezellige dag maar weer geen ‘move’. Wel weer hoffelijkheid, zorgen dat ik het naar mijn zin heb...

Zijn hoffelijkheid heeft ie dan van nature, maar het klinkt verder alsof die romantische klik vanuit hem er gewoon niet is, maar hij jou wel gewoon aangenaam gezelschap vindt. Het feit dat ie soms dagenlang niets van zich laat horen, bevestigd dat. Hij bracht jou ook in verwarring en dat is ook een teken dat jullie intenties niet gelijk zijn. En volgens mij zei die ook na date 3 dat hij het niet voelt? Dus hij was toen al eerlijk.

Mannen kunnen gerust blijven afspreken als ze allang al weten dat het niets wordt. De aandacht is gewoon fijn en vleiend.
Zou kunnen.. kan zijn dat ik dingen uitvergroot en er van maak wat ik zou willen dat het is.
Dat ik hem vaak enkele dagen niet hoor is perfect te verklaren. Ik weet uiteraard waar hij mee bezig is . Hebben het er gisteren ook uitgebreid over gehad, hij zit in het rood qua vermoeidheid.
Ik ga gewoon door met mijn leven en zie wel..
Ook al je heel moe en druk bent, wil je iéts laten horen aan iemand die je heel leuk vindt.
Ik denk echt dat je je hoop moet laten varen. Wat Marathonloopster zegt: hij heeft eerlijk gezegd dat de klik er niet is. Ik zou hem maar gewoon geloven, ook al is het jammer.
Hij ís toch diegene die me uitgebreid laat weten waar hij mee bezig is en me enkele dagen geleden vroeg om gisteren samen iets te doen? Ik heb daar niet naar gevraagd. Zocht geen contact meer.
attraverso wijzigde dit bericht op 01-09-2025 14:16
35.45% gewijzigd
Hij wil een vriendschap opbouwen. Dat heeft hij gezegd en daar handelt hij naar.
apppie schreef:
01-09-2025 10:40
Hij wil een vriendschap opbouwen. Dat heeft hij gezegd en daar handelt hij naar.
Nee, in tegendeel. Toen hij enkele weken geleden zei dat hij ´het’ niet voelde zei hij erbij dat hij date om een partner te vinden, geen vriendschap en we daarom niet meer zouden afspreken. We hadden het er in het begin ook over dat we niet zijn van de man/vrouw vriendschappen.
mus* wijzigde dit bericht op 01-09-2025 13:35
0.00% gewijzigd
The impossible only takes a little longer
@Attra, jij kunt dit natuurlijk beter beoordelen dan wij. Het gaat er denk ik vooral om of het je lukt om het op zijn beloop te laten en ondertussen gewoon verder te gaan met je eigen leven.

Als je dat te lastig vindt, dan kun je hem beter nog één keer naar zijn intenties te vragen. Een simpel 'hoe zie jij dit?' is echt niet gek. En ik neem aan dat hij inmiddels heus wel weet of er nog iets kan groeien of niet. Ik snap dat je bang bent om het te 'verpesten' met die vraag, maar als dat het gevolg ervan zou zijn, dan is/was hij waarschijnlijk sowieso geen relatiemateriaal voor jou. Zo'n vraag zou iemand na zoveel dates gewoon moeten kunnen hebben.
Attraverso schreef:
01-09-2025 10:44
Nee, in tegendeel. Toen hij enkele weken geleden zei dat hij ´het’ niet voelde zei hij erbij dat hij date om een partner te vinden, geen vriendschap en we daarom niet meer zouden afspreken. We hadden het er in het begin ook over dat we niet zijn van de man/vrouw vriendschappen.
Dan zou ik hem toch maar eens op de man af vragen wat de bedoeling is. Laat je niet aan het lijntje houden :)
Peertjes schreef:
31-08-2025 21:16
Jij bent geloof ik wel flexibel in je werk toch? Dat je de mogelijkheid hebt om vaker in Nederland te verblijven?

Qua werk wel ja, ik werk locatie-onafhankelijk. Maar ik heb dieren, dus ik moet hier wel altijd wat organiseren. En zolang ik niet bij hem kan verblijven, moet ik dus ook altijd verblijf in NL regelen als ik daarheen wil. Dat maakt het niet zo eenvoudig.
Wat ingewikkeld.

Jij kunt daar niet zijn als zijn kinderen er niet zijn?

Ik vind het ook geen verstandig besluit om de kinderen helemaal niets te zeggen.
Ze hoeven niet betrokken te worden, maar dat hun vader date mogen ze best weten. Het kan juist voor hen voelen dat hun vader tegen hen heeft gelogen en zeker op deze leeftijd weegt dat zwaar.
@Mus, toch begrijp ik zijn ex wel. Het is voor jou heel vervelend, maar als ik me niet vergis is hij echt nét gescheiden. Zij beschermt haar kinderen. Voor jullie voelt het heel diep en echt, maar het is pas kort en je wil gewoon niet dat je kinderen aan de één na de andere vriendin worden voorgesteld.

Ik spreek uit ervaring: dit is je lot als "nieuwe vriendin van een man met kinderen": zijn ex en haar wensen zijn iets waar jij je naar moet voegen en je moet je ver houden van de dynamiek die zij jarenlang hebben opgebouwd. Dat is iets van hen.
Werkman gesproken telefonisch, kort want hij was ook aan het werk, enkel werkinhoudelijk gesproken.
Voor morgen afgesproken, 1 op 1, ook voor werk.
Ik snap je wel Attra, zijn acties komen niet overeen met wat hij op de derde date zei. Als hij verder date met jou en dat soort acties heeft zou ik zijn acties laten spreken en uitgaan van wat hij laat zien en bespreekt met je.
Mus ik vind ook dat zijn kinderen op zijn minst mogen weten dat vader date en dat ze, wanneer je nog eens naar NL gaat, op jou kunnen botsen mochten ze onverwacht bij hun vader binnenvallen. Niets mis mee…
Moeder hoeft daar niet over te beslissen.
Attraverso schreef:
01-09-2025 12:17
Mus ik vind ook dat zijn kinderen op zijn minst mogen weten dat vader date en dat ze, wanneer je nog eens naar NL gaat, op jou kunnen botsen mochten ze onverwacht bij hun vader binnenvallen. Niets mis mee…
Moeder hoeft daar niet over te beslissen.
Echt zo niet mee eens. Hij moet er voorlopig gewoon voor zorgen dat de kinderen niet op haar kunnen botsen. Ze zijn net een scheiding door, give them a break.
apppie schreef:
01-09-2025 12:22
Echt zo niet mee eens. Hij moet er voorlopig gewoon voor zorgen dat de kinderen niet op haar kunnen botsen. Ze zijn net een scheiding door, give them a break.
Als het maar nét is ben ik het wel helemaal met je eens dat ze nog niet met Mus moeten geconfronteerd worden. Dat hij date kan hij wel zeggen.
Peertjes schreef:
01-09-2025 11:35
Jij kunt daar niet zijn als zijn kinderen er niet zijn?

Nee, want ze hebben een sleutel en kunnen daar altijd spontaan binnen vallen.
Attraverso schreef:
01-09-2025 12:25
Als het maar nét is ben ik het wel helemaal met je eens dat ze nog niet met Mus moeten geconfronteerd worden. Dat hij date kan hij wel zeggen.

Hier ben ik het ook mee eens hoor. Maar ik vind het dus niet verstandig om zolang te wachten met vertellen dat hij iemand is tegengekomen.
mus* wijzigde dit bericht op 03-09-2025 18:47
0.00% gewijzigd
Ik begrijp dat het voor jou heel vervelend is.
De scheiding is formeel nog niet eens helemaal rond, toch? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Attraverso schreef:
01-09-2025 10:28
Hij ís toch diegene die me uitgebreid laat weten waar hij mee bezig is en me enkele dagen geleden vroeg om gisteren samen iets te doen? Ik heb daar niet naar gevraagd. Zocht geen contact meer.
Nou, ik ben misschien de enige en heel naïef, maar ik denk dus echt wel dat hij serieus aan het onderzoeken is of een relatie met jou erin zit. Blijkbaar gaat hij enorm zorgvuldig te werk en is hij erg bang jou te kwetsen door fysiek dingen te doen voordat hij het zeker weet. Ik heb ook pas gezoend met mijn motorman (ja, ook een motorman) toen ik het zeker wist en hij het zeker wist dat er niet alleen aantrekkingskracht was, maar we ook wilden bouwen aan een relatie. Ik zou niks forceren en meegaan in zijn dynamiek. Maar wel kleine dingen doen die laten zien dat hij je mag aanraken. Even je hand op zijn arm of zo, of even een pluisje van zijn overhemd halen. Er enthousiast reageren als hij appt. Verder achterover hangen en het laten gebeuren.
happening wijzigde dit bericht op 01-09-2025 14:27
9.33% gewijzigd
mus* wijzigde dit bericht op 03-09-2025 18:48
0.00% gewijzigd
@Happening, kun je de quote van @Attra misschien weghalen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven