Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 871 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Idd_ schreef:
05-09-2025 20:09
Peertjes, ik heb misschien een bord voor mijn kop, maar ik zie toch nog een mogelijkheid. Hij kan jouw reactie ook opgevat hebben als vragen naar hoe het werk-gerelateerd gaat en daarom op die manier terug reageren. Ook zou hij, zoals eerder benoemd, heel voorzichtig kunnen zijn gezien jullie posities binnen het werk. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik zie het nog niet per sé als een duidelijk einde verhaal.
Ja, jullie hebben wel gelijk natuurlijk. Vriendin zei gisteravond exact hetzelfde.

Ben nu wel weer wat vrolijker dan gisteren en kan er ook weer om lachen, met dat 'heb je mij nog nodig'
Mijn god zeg, ik had moeten zeggen met hoofdletters Ja, eikel, vanavond graag! :rofl:
Haha Peertjes, dat had je idd moeten zeggen!
Wel fascinerend eigenlijk om bij anderen te lezen hoe mensen om elkaar heen kunnen bewegen met ieder hun eigen gevoel en gedachten (geldt ook voor mezelf, maar bij anderen zie je het beter).
En soms ook zo jammer dat we af en toe niet wat directer durven zijn, of juist weer mooi. Het blijft af een toe een kwetsbaar schaakspel met allerlei omzichtige bewegingen. En af en toe zit daar ook helemaal niets achter en is het de hoop die eea verkeerd doet interpreteren.
Maar ….ook vaak voel je dat er wel iets is, maar durven beiden niet echt.. of staat er meer op het spel, zoals het werk bij Peertjes.
De motorman is ook interessant Attraverso! Je doet het goed, laat hem maar even komen. Het feit dat hij je steeds weer opzoekt zegt genoeg vind ik. Hij komt nl. uet als een soort player over die de aandacht wel lekker vindt. Juist serieus en dat hij echt wil onderzoeken wat er is/kan zijn tussen jullie.
Hoorde pas het lied van De Dijk weer, een man weet niet wat hij mist ….
Idd, goed gedaan! Leuk weer een nieuw contact.

Miss Understood ook leuk. Mij is Breeze goed bevallen. En je voelde het idd goed aan met die andere man. Beetje slappe hap wel. Maar ach, je was ook wel op je hoede,

Mus, nog 3 dagen? Wel best wat complicaties zo. Maar ms beetje loslaten. Al lijkt het lang, jullie kennen elkaar nog relatief kort. En het is wel een scheiding , nog niet lang geleden, waar kinderen bij betrokken zijn. De emoties zijn dan nog niet helemaal gestabiliseerd. Wennen voor iedereen aan de nieuwe realiteit. En ik vind het van hem ook wel te prijzen eigenlijk dat hij nu rekening houdt met zijn ex.
Zou het nog een paar maanden de tijd geven mbt het aan de kinderen vertellen. Ook weer niet langer omdat het dan idd tot een vertrouwensbreuk kan leiden met de kinderen. Want zij voelen dit natuurlijk wel aan.
Nu is je lot er even in schikken wat hij wil hiermee, lijkt me. En er niet te veel druk op leggen.
En zou er ook niet van weglopen hoor, het klinkt zo mooi tussen jullie!
Heb een van de twee dates waarover ik eerder vertelde nu nog paar keer gezien. Was fijn, leuk etc.
Maar…. Ik vind hem echt leuk en dat boezemt me angst in. Bang dat het pijn gaat doen, voel dat ik te veel aan hem denk. En dat wil ik niet. Zoiets. Pfft
Emmely schreef:
06-09-2025 10:19
Heb een van de twee dates waarover ik eerder vertelde nu nog paar keer gezien. Was fijn, leuk etc.
Maar…. Ik vind hem echt leuk en dat boezemt me angst in. Bang dat het pijn gaat doen, voel dat ik te veel aan hem denk. En dat wil ik niet. Zoiets. Pfft
Is het een echt leuke man denk je, als in relatiemateriaal om het zo te zeggen?
Of is het zo gezegd een spannende man, en maakt dat het wiebelig?
Emmely schreef:
3 dates dus?
Begrijp je gevoel hoor, de onzekerheid…
En hoe ‘ver’ zitten jullie? Is er gekust?
Emmely schreef:
06-09-2025 10:04
De motorman is ook interessant Attraverso! Je doet het goed, laat hem maar even komen. Het feit dat hij je steeds weer opzoekt zegt genoeg vind ik. Hij komt nl. uet als een soort player over die de aandacht wel lekker vindt. Juist serieus en dat hij echt wil onderzoeken wat er is/kan zijn tussen jullie.
Dat gevoel heb ik ook, gesprekken worden steeds intenser, hij neemt het meeste initiatief en hoe druk hij het ook heeft, de keren dat ik vraag om af te spreken maakt hij tijd. En zijn daden spreken nog het meest. Hij doet alles om er voor te zorgen dat ik het naar mijn zin heb.
Maar ik voel geen intense verliefdheid zoals ik vroeger wel eens ervaarde met kriebels in mijn buik, knikkende knieën en niet kunnen eten of slapen. Eerder hoe beter ik hem leer kennen hoe meer waardering ik voor hem voel.
Peertjes schreef:
06-09-2025 10:52
Is het een echt leuke man denk je, als in relatiemateriaal om het zo te zeggen?
Of is het zo gezegd een spannende man, en maakt dat het wiebelig?
Dt weet ik dus niet! Ik vind hem iig spannend in de zin dat ik hem echt leuk, aantrekkelijk etc vind. Maar zie ook geen red flags of zo.
Hij neemt wel weer steeds contact op na de laatste date maar vraagt me niet om af te spreken. En ik vind dat het zijn beurt is.
Attraverso schreef:
06-09-2025 11:38
3 dates dus?
Begrijp je gevoel hoor, de onzekerheid…
En hoe ‘ver’ zitten jullie? Is er gekust?
Ja er is de laatste keer gezoend.
Attraverso schreef:
06-09-2025 11:48
Dat gevoel heb ik ook, gesprekken worden steeds intenser, hij neemt het meeste initiatief en hoe druk hij het ook heeft, de keren dat ik vraag om af te spreken maakt hij tijd. En zijn daden spreken nog het meest. Hij doet alles om er voor te zorgen dat ik het naar mijn zin heb.
Maar ik voel geen intense verliefdheid zoals ik vroeger wel eens ervaarde met kriebels in mijn buik, knikkende knieën en niet kunnen eten of slapen. Eerder hoe beter ik hem leer kennen hoe meer waardering ik voor hem voel.
Dat laatste wil je toch ook? Geen intense verliefdheid meer? Ik snap dat ook wel want als je verliefd wordt is het vaak onzeker en je ziet eea niet meer zo goed.
En bij jullie wel al bijv even elkaar aanraken? Dat vergroot meestal ook het gevoel of je klikt met iemand (of juist niet).
Attraverso schreef:
Ik denk dat er verschil zit in hoe je je vroeger voelde als je verliefd was en nu. Ik heb dat tenminste wel, ik voel wel de kriebels/vlinders maar wordt er niet onzeker meer van, en eet en slaap ook niet anders dan anders .
Maar kan ook weer voor iedereen anders zijn natuurlijk..
Mimali schreef:
06-09-2025 16:35
Ik denk dat er verschil zit in hoe je je vroeger voelde als je verliefd was en nu. Ik heb dat tenminste wel, ik voel wel de kriebels/vlinders maar wordt er niet onzeker meer van, en eet en slaap ook niet anders dan anders .
Maar kan ook weer voor iedereen anders zijn natuurlijk..
Bij mij is het andersom. Ik ben nu veel verliefder dan ik vroeger ooit geweest ben. Toen groeide het telkens veel meer langzaam vanuit vriendschap. Nu meer vanuit een ondefinieerbare soort van fysieke/emotionele chemie. Misschien dat dat verschil maakt. Ik weet het niet. Ik denk dat het voor de uiteindelijke liefde die ontstaat niet zoveel uitmaakt hoe het startte. Hoewel ik wel denk dat het bij ons in de slaapkamer intenser zal blijven dan vroeger.
Happening schreef:
06-09-2025 17:13
Bij mij is het andersom. Ik ben nu veel verliefder dan ik vroeger ooit geweest ben. Toen groeide het telkens veel meer langzaam vanuit vriendschap. Nu meer vanuit een ondefinieerbare soort van fysieke/emotionele chemie. Misschien dat dat verschil maakt. Ik weet het niet. Ik denk dat het voor de uiteindelijke liefde die ontstaat niet zoveel uitmaakt hoe het startte. Hoewel ik wel denk dat het bij ons in de slaapkamer intenser zal blijven dan vroeger.
Ik vind dat er een zeer groot verschil is. De vorige keren dat er van de eerste date verliefdheid was ben ik blind geweest voor de rode vlaggen. Ik werd geleid door hormonen. Die relaties waren gedoemd om te mislukken.
Mijn huwelijk kwam voort uit een vriendschap, het duurde maanden eer ik verliefd werd en dan op de persoon. Niet op uiterlijk en mooie praatjes.
Als je meteen heel verliefd bent moet je maar geluk hebben dat het op een heel leuk iemand is.
Attraverso schreef:
06-09-2025 17:20
Ik vind dat er een zeer groot verschil is. De vorige keren dat er van de eerste date verliefdheid was ben ik blind geweest voor de rode vlaggen. Ik werd geleid door hormonen. Die relaties waren gedoemd om te mislukken.
Mijn huwelijk kwam voort uit een vriendschap, het duurde maanden eer ik verliefd werd en dan op de persoon. Niet op uiterlijk en mooie praatjes.
Als je meteen heel verliefd bent moet je maar geluk hebben dat het op een heel leuk iemand is.
Dat klopt. Ik had ook niet verwacht dat ik ooit zo verliefd zou worden. Het scheelt dat ik hem al zijdelings kende, zijn ex ken en zijn kinderen ken en hij een vriend is van een goede vriend. Ik heb dus wel eerst een check gedaan voordat ik met hem op date ging. Als er ook maar een heel klein rood vlaggetje was geweest, was ik thuisgebleven, want ik was niet op zoek. Maar die chemie voelde ik al voordat ik die check had gedaan en werd alleen maar sterker toen we elkaar beter leerden kennen. Heel aparte ervaring.

Overigens viel ik niet op zijn uiterlijk en had hij ook geen mooie praatjes. Hij was juist heel erg onhandig in het daten. Ik voelde echt wat er achter al dat gestuntel zat.
Happening schreef:
06-09-2025 17:30
Overigens viel ik niet op zijn uiterlijk en had hij ook geen mooie praatjes. Hij was juist heel erg onhandig in het daten. Ik voelde echt wat er achter al dat gestuntel zat.

Ja, dit herken ik. Ik viel ook juist voor zijn puurheid en zijn onschuld. Hoe meer hij zichzelf werd, hoe leuker ik hem vond. Hij stuurde me eens rozen, met een heel lief kaartje erbij. Toen ik hem later bedankte, zei hij: 'Het waren toch wel rozen hè, geen tulpen?' Hij bleek het verschil nauwelijks te weten, zo aandoenlijk... :proud:

Ik ervaar verliefdheid met hem ook anders dan bij de onbereikbare mannen waar ik voorheen op viel. Bij die mannen was het heel puberaal, eigenlijk een beetje zoals @Attra beschrijft: dat je hem alleen nog maar door een roze bril ziet en je beoordelingsvermogen verliest. Bij mijn langeafstandsman voelt de verliefdheid veel dieper, veel intenser. En zonder onzekerheid.

Het voelt ook meer als verliefdheid op zijn karakter, op wie hij is als mens. Zo zalig om te verdrinken in zijn ogen. Het komt in golven nu. Aan het begin had ik nog wel momenten dat ik geen hap meer door mijn keel kreeg, maar dat heb ik nu bijna niet meer. Het gaat nu meer over in houden van. Ik denk echt dat ik de man heb gevonden met wie ik oud wil worden. :heart:
The impossible only takes a little longer
Attraverso schreef:

O, wat klinkt dit goed en fijn zeg! En nu dus even zonder elkaar? Heb je nog wel zin in je vakantie?
Emmely schreef:

Ah, lastig en herkenbaar @Emmely! Ik ben echt dwars door mijn angst heen gegaan. Heb bewust het risico op pijn genomen. Ik zag laatst op een rouwkaart de tekst Love like your heart has never been broken. Dat is het een beetje, denk ik. Maar dan moet je je wel veilig kunnen voelen bij de ander. En juist dat weet je aan het begin nog niet.
Attra wat klinkt dat fijn allemaal. Jullie leggen zo een mooie basis, mocht het straks meer worden. Ben benieuwd hoe het gaat als je met vakantie bent.
Emmely schreef:

Hier ook herkenbaar. Wat een onrust geeft het he? Vervelend is het. :hug:
Mus* schreef:
07-09-2025 10:55
O, wat klinkt dit goed en fijn zeg! En nu dus even zonder elkaar? Heb je nog wel zin in je vakantie?
Ja, natuurlijk wel 😊
Kreeg weer spontaan wat verslagjes over waar hij mee bezig is, zelfs tijdens zijn nachtshift en we blijven gewoon in contact.
Attraverso schreef:
07-09-2025 17:17
Ja, natuurlijk wel 😊
Kreeg weer spontaan wat verslagjes over waar hij mee bezig is, zelfs tijdens zijn nachtshift en we blijven gewoon in contact.
Echt leuk!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven