Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1335 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Peertjes schreef:
11-10-2025 13:40
Ik heb even m'n kop uit het raam gestoken en naar boven gekeken, maar inderdaad geen mannen te bekennen Pupke 🤣
Vanmorgen nog gedaan maar niets te zien behalve een verdwaalde vogel😂

Haha donderdag zei een collega (al 20
jaar samen, 4 kinderen en getrouwd) nog dat ze heel blij was dat ze nooit heeft hoeven Tinderen en daten. Maar ik hoop echt dat het goed komt tussen jullie Mus! Of nouja dat de twijfels van je man weggaan. Beeldbellen zou ik nooit doen maar snel afspreken wel, alleen dan wil ik wel eerst een leuk en vlot gesprek.

Maar het is ook lastig Emmely om met de weinige informatie die je hebt van een profiel iemand naar links of rechts te swipen. Ik hoor ook van alle mensen om mij heen (die lange relaties hebben) dat ze hun vriend/man op een site nooit naar rechts hadden geswiped.
Pupke schreef:
12-10-2025 10:02

jaar samen, 4 kinderen en getrouwd) nog dat ze heel blij was dat ze nooit heeft hoeven Tinderen en daten.
Maar ik hoop echt dat het goed komt tussen jullie Mus! Of nouja dat de twijfels van je man weggaan. Beeldbellen zou ik nooit doen maar snel afspreken wel, alleen dan wil ik wel eerst een leuk en vlot gesprek.

Maar het is ook lastig Emmely om met de weinige informatie die je hebt van een profiel iemand naar links of rechts te swipen. Ik hoor ook van alle mensen om mij heen (die lange relaties hebben) dat ze hun vriend/man op een site nooit naar rechts hadden geswiped.
Meelezer hier. Dat zei ik ook altijd tegen iedereen, totdat de relatie uitgaat…. Zeg nooit nooit.
Voor iedereen een groene tuin
Pupke schreef:
12-10-2025 10:02

jaar samen, 4 kinderen en getrouwd) nog dat ze heel blij was dat ze nooit heeft hoeven Tinderen en daten. Maar ik hoop echt dat het goed komt tussen jullie Mus! Of nouja dat de twijfels van je man weggaan. Beeldbellen zou ik nooit doen maar snel afspreken wel, alleen dan wil ik wel eerst een leuk en vlot gesprek.

Ik begrijp ergens wel dat een 'leuk en vlot' gesprek motivatie geeft om die persoon te ontmoeten, maar als je eens heel eerlijk naar jezelf bent: waren die personen in werkelijkheid ook zo leuk en vlot als via de app? Of was die verwachting er gewoon? Want dan valt het dus in de meeste gevallen tegen.

Misschien eens op date gaan met iemand die alles behalve leuk en vlot appt? Gewoon eens over een hele andere boeg gooien? 😉
Marathonloopster schreef:
12-10-2025 10:18
Ik begrijp ergens wel dat een 'leuk en vlot' gesprek motivatie geeft om die persoon te ontmoeten, maar als je eens heel eerlijk naar jezelf bent: waren die personen in werkelijkheid ook zo leuk en vlot als via de app? Of was die verwachting er gewoon? Want dan valt het dus in de meeste gevallen tegen.

Misschien eens op date gaan met iemand die alles behalve leuk en vlot appt? Gewoon eens over een hele andere boeg gooien? 😉
Mee eens. Iemand kan op de app zo anders zijn dan in het echt. En dat geldt niet alleen voor relaties, maar net zo goed bij vriendschappen en familieleden heb ik gemerkt.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
12-10-2025 10:27
Mee eens. Iemand kan op de app zo anders zijn dan in het echt. En dat geldt niet alleen voor relaties, maar net zo goed bij vriendschappen en familieleden heb ik gemerkt.

Dat van te voren appen/chatten wordt veel te belangrijk gemaakt. Maar ik snap het wel, want zo was ik dus zelf ook. Niet iedereen kan leuk en vlot appen/chatten kwam ik achter. Kwaliteiten liggen dan elders.

Mijn huidige liefde appt met spelfouten en rare zinnen 😅 als ik die tegen was gekomen op Bumble was ik nooit met hem op date gegaan. Hij heeft gewoon geen gevoel voor taal.
Marathonloopster schreef:
12-10-2025 11:22
Dat van te voren appen/chatten wordt veel te belangrijk gemaakt. Maar ik snap het wel, want zo was ik dus zelf ook. Niet iedereen kan leuk en vlot appen/chatten kwam ik achter. Kwaliteiten liggen dan elders.

Mijn huidige liefde appt met spelfouten en rare zinnen 😅 als ik die tegen was gekomen op Bumble was ik nooit met hem op date gegaan. Hij heeft gewoon geen gevoel voor taal.
De mijne ook :mrgreen: Hij is gewoon een enorme slimme beta, maar als ik alleen naar het appen had gekeken was ik niet onder de indruk geweest. Ik ben zelf juist een taalpuritein. En onze hobbies komen ook al niet overeen. Maar ik wil hem nooit meer kwijt hoor!
Happening schreef:
12-10-2025 12:04
De mijne ook :mrgreen: Hij is gewoon een enorme slimme beta, maar als ik alleen naar het appen had gekeken was ik niet onder de indruk geweest. Ik ben zelf juist een taalpuritein. En onze hobbies komen ook al niet overeen. Maar ik wil hem nooit meer kwijt hoor!

Haha die van mij ook een slimme beta 😉 ik ben ook een 'taalnazi', dus ergerde mij soms ook. Maar een klik zit hem niet omdat de ander goed kan appen.
Haha, ik sluit me aan. Musman is ook geen geweldige apper en kan taalfouten maken die pijn doen aan mijn ogen. Leuk en vlot chatten is niet elke leuke man gegeven, @Pupke. ;-D
The impossible only takes a little longer
Emmely schreef:
12-10-2025 00:12
Weet jij ook wat zijn vrienden ervan vinden? Ms is hij er gevoelig voor als anderen zeggen dat hij het dichter bij huis moet zoeken ofzo?

Ik weet natuurlijk alleen wat Musman me hierover vertelt. En ik kan me voorstellen dat hij dat nou niet meteen tegen mij zou zeggen als zijn vrienden hem dat zouden aanraden. Wat hij erover vertelt is dat het ze vooral heel leuk voor hem vinden dat hij weer iemand is tegengekomen. En aan het begin (weet niet hoe dat nu is) zaten ze de afstand vooral te relativeren.
Emmely schreef:
12-10-2025 00:06
Ik hoor vaak van sommigen van jullie, dat je de man waar je nu mee bent, eerder niet gekozen zou hebben. Maar foto ‘s moeten je toch ook een beetje aanstaan? Ik vind dat lastig.

Ja, dat geldt voor mij ook. Maar daar bedoel ik niet mee dat ik Musman qua uiterlijk niet aantrekkelijk vond. Hij viel binnen de bandbreedte: leuk genoeg, maar niet in katzwijm vanwege het uiterlijk. Ik bedoel meer dat ik voor het eerst voor een emotioneel beschikbare man ben gevallen, waar je in principe een gezonde relatie mee zou kunnen opbouwen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven