Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
@Mussunderstood: Daar zou ik ook op afknappen en ik krijg al de kriebels om die zin 'De eerste stap naar liefde'......alsjeblieft...hoe hoog kun je het in je bol hebben.

@Pupke: Ik vind seks wel inderdaad een dingentje, overigens als de klik/spanning er is ja dan zou ik het wel kunnen. Als heb ik het idee dat het voor een man vaak minder bezwaarlijk is dan voor een vrouw.
Plasticss schreef:
01-10-2025 08:02
@MissHolmes: Sorry verkeerd gelezen, ik las kinderwens i.p.v. géén kinderwens. Mijn fout sorry :)
Is helemaal niet erg hoor! Ik wilde alleen ff duidelijk zijn 🙂

Missu: daar zou ik toch ook wel kriebels van krijgen...
_melon2 schreef:
01-10-2025 12:34

Was laatst ook een hele leuke man die wilde graag voor me koken (is chef in een goed restaurant), maar ik vind dat echt doodeng.
Dat kan bij mij vanaf date 3 of 4 of zo… eerder spreek ik niet bij mij of iemand thuis af. Ook niet toen het ook gewoon voor seks kon. Je moet sowieso kennis maken. Want hoe leuk je iemand op de app ook vindt, 0,0 aantrekkingskracht is mogelijk en het dan afkappen wanneer je bij iemand thuis bent lijkt me ingewikkeld en zelfs potentieel gevaarlijk.
MissU dat lijkt me ook niet echt een date waar ik warm zou van lopen…
Maar er is online wel heel wat te doen over mannelijke en vrouwelijke energie tegenwoordig en wat hij zei past daar wel in.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven