Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1477 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
@Mussunderstood: Daar zou ik ook op afknappen en ik krijg al de kriebels om die zin 'De eerste stap naar liefde'......alsjeblieft...hoe hoog kun je het in je bol hebben.

@Pupke: Ik vind seks wel inderdaad een dingentje, overigens als de klik/spanning er is ja dan zou ik het wel kunnen. Als heb ik het idee dat het voor een man vaak minder bezwaarlijk is dan voor een vrouw.
Plasticss schreef:
01-10-2025 08:02
@MissHolmes: Sorry verkeerd gelezen, ik las kinderwens i.p.v. géén kinderwens. Mijn fout sorry :)
Is helemaal niet erg hoor! Ik wilde alleen ff duidelijk zijn 🙂

Missu: daar zou ik toch ook wel kriebels van krijgen...
_melon2 schreef:
01-10-2025 12:34

Was laatst ook een hele leuke man die wilde graag voor me koken (is chef in een goed restaurant), maar ik vind dat echt doodeng.
Dat kan bij mij vanaf date 3 of 4 of zo… eerder spreek ik niet bij mij of iemand thuis af. Ook niet toen het ook gewoon voor seks kon. Je moet sowieso kennis maken. Want hoe leuk je iemand op de app ook vindt, 0,0 aantrekkingskracht is mogelijk en het dan afkappen wanneer je bij iemand thuis bent lijkt me ingewikkeld en zelfs potentieel gevaarlijk.
MissU dat lijkt me ook niet echt een date waar ik warm zou van lopen…
Maar er is online wel heel wat te doen over mannelijke en vrouwelijke energie tegenwoordig en wat hij zei past daar wel in.
Ja, met dat gedoe over mannelijke versus vrouwelijke energie kan ik niet zoveel.

Attraverso: had jij gisteren niet een 2e date en hoe was het?

Ik heb vanavond die uitgeschoven Breeze-date. Heb me voorgenomen dat dit de laatste is voorlopig, dan stop ik er weer even mee (zo loopt dat bij mij altijd), want ik heb er even geen zin meer in.
Alvast veel plezier MissU! Heel herkenbaar hoor, daten gaat echt met fases en het kost ook gewoon veel tijd en energie..
Hi Pupke, inderdaad: het gaat bij mij ook in fases. Ik moet wel zeggen dat daten me niet zoveel energie kost, en zo vaak date ik nou ook weer niet (ik geloof in het afgelopen half jaar 6 of 7 dates). Het is meer zo dat ik de balans opmaak en denk: ok, nu heb ik 6 0f 7 mannen ontmoet waarvoor ik weinig of geen enkele interesse voelde, dus als dit een dwarsdoorsnede is van de vijver waarin ik vis, dan ben ik echt veel liever alleen en sluit ik de zoektocht naar een man die eventueel zou passen, weer fijn af. Zonder wrok of teleurstelling overigens, maar met een soort tevreden gevoel van: geprobeerd, maar nee. En waarschijnlijk heb ik dan over een jaar ofzo misschien weer ineens de kriebels en ga ik weer eens rondkijken :-).

Ik blijf jullie verhalen wel volgen hoor!
Attraverso schreef:
01-10-2025 16:35
Dat kan bij mij vanaf date 3 of 4 of zo… eerder spreek ik niet bij mij of iemand thuis af. Ook niet toen het ook gewoon voor seks kon. Je moet sowieso kennis maken. Want hoe leuk je iemand op de app ook vindt, 0,0 aantrekkingskracht is mogelijk en het dan afkappen wanneer je bij iemand thuis bent lijkt me ingewikkeld en zelfs potentieel gevaarlijk.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar 3 of 4 dates vind ik ook weer teveel moeite voor seks, aangezien ik niet op een relatie zit te wachten haha. Dus dan kan ik dat soort dingen beter niet doen. Ik ben al geen type dat in 7 sloten tegelijk loopt. Ik durf niet en dat is met een reden denk ik dan maar.

Heb een hele leuke vent ontmoet via een vriendin en daar wil ik best eens een drankje mee drinken. Het vreemde is er al af, dan durf ik wel.
Gewoon _melon met login problemen
MissUnderstood schreef:
03-10-2025 10:22
Hi Pupke, inderdaad: het gaat bij mij ook in fases. Ik moet wel zeggen dat daten me niet zoveel energie kost, en zo vaak date ik nou ook weer niet (ik geloof in het afgelopen half jaar 6 of 7 dates). Het is meer zo dat ik de balans opmaak en denk: ok, nu heb ik 6 0f 7 mannen ontmoet waarvoor ik weinig of geen enkele interesse voelde, dus als dit een dwarsdoorsnede is van de vijver waarin ik vis, dan ben ik echt veel liever alleen en sluit ik de zoektocht naar een man die eventueel zou passen, weer fijn af. Zonder wrok of teleurstelling overigens, maar met een soort tevreden gevoel van: geprobeerd, maar nee. En waarschijnlijk heb ik dan over een jaar ofzo misschien weer ineens de kriebels en ga ik weer eens rondkijken :-).

Ik blijf jullie verhalen wel volgen hoor!
Maar daar is het topic ook voor toch? Singles unite!
Niet 'daters unite' haha.
MissU erop of eronder dus vanavond 😅 veel plezier!

Melon hebben jullie nrs gewisseld of al iets afgesproken?

Morgen 3de date, een hele boel kriebels en de hele dag door kleffe berichten over en weer… We hebben het serieus zitten.. benieuwd wat er gebeurt eens de vlinders landen, of er dan nog iets over blijft…
Zo’n knetters van bij de start is toch wel 4 jaar geleden en toen resulteerde het in 2,5 jaar knipperlichten met hoge pieken en veel te diepe dalen…
attraverso wijzigde dit bericht op 04-10-2025 09:33
0.52% gewijzigd
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, @Attra.
Heel veel plezier vanavond!
The impossible only takes a little longer
Attraverso je bent hoteldebotel zo te lezen 😄 :flirting: veel plezier vandaag!

Hoe was het MissUnderstood? Heb niet alles kunnen volgen dus moet even teruglezen?

Hoe is het bij jou Mus, is hij nu bij jou?
Have fun vandaag Attra!

Nee nog geen nummers hoor. Heb hem wel toegevoegd op Instagram, maar verder ook nog geen contact gehad.
Hoe was het Miss Understood?
En ach, je ziet wel of je weer zin krijgt in het daten.

Attraverso , dat is grappig. Leuke test voor jezelf of het evt toch kan, enorm verliefd en iets bestendig.

Bij mij gebeurt helemaal niets.
Emmely, hier idem 😆
Stom maar ik vind het toch wel saai….
Haha ik sluit mij bij jullie aan!
Vind het ook saai hoor Emmely maar Tinder is ook saai. Waar zijn de leuke, gezellige mannen gebleven?

Helemaal in de wolken Attraverso, geniet ervan! Maar wel goed dat je realistisch blijft en weet dat dit ook een bumpy road kan worden..
Peertjes schreef:
04-10-2025 09:32

Hoe was het MissUnderstood?

Het was een ehhh opmerkelijke date.

Breeze, dus zij hadden de locatie uitgekozen. En waar dat bij andere dates altijd leuke locaties waren, was nu de plank finaal misgeslagen: de bar van een oubollig hotel inclusief een ouderwets live jazz-bandje o_o . Omdat het echt pijpenstelen regende en omdat er grote festitiveiten door de hele stad waren (dat was waarschijnlijk ook de reden dat Breeze deze locatie had gereserveerd: er WAS waarschijnlijk niet eens een andere locatie: er werd een carnavalsjubileum gevierd), stelde ik voor gewoon maar te blijven zitten en er het beste van te maken. Date was ooit 1 keer in zijn leven in mijn stad geweest en ging uitgebreid op zijn telefoon naar een kroeg zitten zoeken waar hij toen was geweest, want hij kon zich niet voorstellen dat het overal carnaval was. Ik woon in de binnenstad dus WEET dat de hele stad carnaval was, maar neeeeee: meneer wist het beter. Toen-ie de kroeg die hij zocht niet kon vinden op zijn telefoon en voorstelde gewoon maar wat te gaan lopen, heb ik gezegd dat ik me echt niet in het carnavalsgedruis ging storten (in de stromende regen), en dat als hij deze locatie zo vreselijk vond, we uiteraard ook gewoon naar huis konden gaan (ieder naar zijn eigen huis, voor de goede orde). Bleef-ie toch maar zitten, maar hij was duidelijk geirriteerd en ik inmiddels ook.

Uiteindelijk kwam er alsnog best een leuk gesprek op gang, toen hij zijn irritatie eenmaal wat van zich af kon schudden. 2 drankjes gedaan en toen vond ik het wel welletjes. Hij wilde direct de date evalueren en een nieuwe date afspreken, ik heb gezegd dat ik daar eens even over na moest denken maar heb wel nummers uitgewisseld, en de volgende ochtend had ik al gelijk een appje met de vraag hoe ik me the day after voelde (....). Nou, vrind, ik VOEL niks - we dronken een drankje en gingen naar huis; niets om over te praten in termen van "the day after".

Overigens bleek hij op zijn profiel wel 6 jaar gelogen te hebben over zijn leeftijd. Geen 59, maar 65. En hoewel hij er wel 10 jaar jonger uitzag, vond ik zijn verhaal van "verkeerd ingevuld en toen kon ik het niet meer veranderen" nogal sneu.

Dus al met al: geen 2e date voor mij en daarmee is deze ronde internetdaten afgesloten. Had ik eerder al eens gezegd dat ik naar mijn eigen mening echt geen relatiemateriaal ben? :HA:
neeeee Miss, nou ie date klinkt eerder als geen relatiemateriaal. Wat errruuugggg
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
OMG miss ! Dat ligt toch helemaal niet aan jou maar aan die zieligaard!
Ik vertelde gisteren nog aan mijn date over de keren dat ik een oudere man dan voorzien voor me kreeg en hoe die zich dan meestal verontschuldigen met 'ik voel me jonger dan ik ben en als ik mijn echte leeftijd vermeld krijg ik geen kans bij jongere vrouwen'. Dat ze daardoor onze wil om geen (veel) oudere mannen te daten compleet negeren vergeten ze even voor hun gemak.
Je hebt het nog lang volgehouden!
Ja, Attra: het is precies dat: ze vergeten voor het gemak even dat wij misschien helemaal geen zin hebben in een veel oudere man (want deze is dus gewoon 10 jaar ouder dan ik). En hoewel hij er inderdaad echt veel jonger uitzag, maak ik natuurlijk gewoon zelf uit welke leeftijd ik ok vind. Ik ben nog helemaal niet toe aan iemand die bijna met pensioen gaat :-).

Mijn opmerking over geen relatiemateriaal was overigens een grapje, hoor.

Attra: hoe was jouw date gisteren? En wat maakte nou dat jij toch besloot door te daten, want je was in eerste instantie toch niet zo positief of heb ik dat verkeerd onthouden?
MissUnderstood schreef:
05-10-2025 09:55

Attra: hoe was jouw date gisteren? En wat maakte nou dat jij toch besloot door te daten, want je was in eerste instantie toch niet zo positief of heb ik dat verkeerd onthouden?
Eerlijk? Hormonen.
Mijn eerste indruk was: veel te knap, veel te vlotjes dus vast een player en al mijn antennes gingen op scherp waardoor ik meerdere rode vlaggen zag.
Maar hormonen zorgden ervoor dat ik toch nieuwsgierig was naar meer en voor een volgende date ging.
Intussen blijkt dat hij gewoon heel hard zijn best wou doen omdat hij ons contact in de weken daarvoor erg leuk vond, hij toch wel een beetje onzeker is soms, helemaal geen player, in tegendeel zelfs, hij heel open is over zijn gevoel en hoe hij de toekomst ziet en ik daar ook open kan over zijn... en die hormonen gieren bij hem even hard door zijn lijf als bij mij.
Het is gewoon heel erg leuk.
Hahahahaha, ik moest even heel hard lachen om je eerste zin :-). Heerlijk!

Klinkt inderdaad gewoon leuk, Attra! Was dit nou ook die man wiens telefoon de hele tijd afging en is dat inmiddels veranderd?
Aah ik heb hier een goed gevoel bij Attra!
@MissU, djiez wat een slecht excuus... Je kunt desnoods toch meteen in de chat aangeven dat je eigenlijk 6(!) jaar ouder bent?

@Attra, wow, opeens de vlam in de pan! Wat leuk zeg, geniet ervan!

Peertjes schreef:
04-10-2025 09:32
Hoe is het bij jou Mus, is hij nu bij jou?

Hij is gisteravond weer vertrokken. Het was deze keer best heftig qua gesprekken die we hebben gehad. Hij worstelt enorm met de afstand. Als we bij elkaar zijn wordt het hem op een gegeven moment teveel en als we niet bij elkaar zijn mist hij me heel erg. Ik herken dit natuurlijk wel, maar ik kan er blijkbaar wat beter mee omgaan. Hij moet zelf gaan ontdekken of hij hiermee kan dealen, ik kan niet zoveel doen. Maar dat maakt wel dat ik nu meer twijfels heb of we het gaan redden. :|
The impossible only takes a little longer

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven