Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1680 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Maar Attraverso, zit dat altijd maar beschikbaar willen zijn sowieso niet in hem? Was dit niet die man die je voor het eerst ontmoette omdat je iets naars meegemaakt had op je werk en jullie onverwacht afspraken om dat te bespreken?
Ik heb besloten om 10 dates te gaan doen deze maand en die steeds met een vriendin te evalueren. Morgen de eerste gepland!
Pioen00 schreef:
01-12-2025 10:26
Ik heb besloten om 10 dates te gaan doen deze maand en die steeds met een vriendin te evalueren. Morgen de eerste gepland!
Leuk! Dan krijg je een heeeeeeeeeel drukke decembermaand :-)
MissUnderstood schreef:
01-12-2025 10:20
Maar Attraverso, zit dat altijd maar beschikbaar willen zijn sowieso niet in hem? Was dit niet die man die je voor het eerst ontmoette omdat je iets naars meegemaakt had op je werk en jullie onverwacht afspraken om dat te bespreken?
Klopt. Toen heeft hij ook zijn plannen varanderd maar dat was eerder een boodschap, die heeft hij de dag nadien gedaan.
Mij heeft hij zaterdag én zondag aan het lijntje gehouden doordat hij zijn dochter de ruimte geeft zich om hem aan het lijntje te houden. Wat heb ik daar aan? Getuigt ook niet van veel 'goesting' om met mij af te spreken terwijl ik hem bij die eerste date zowat van mij moest afduwen en hij achteraf zelf toegaf dat hij té enthousiast geweest was.
Heb het afgesloten, helemaal geen zin meer in.
MissHolmes schreef:
01-12-2025 07:23
100 %! Heb ik hier ook eerder geschreven.. M.a.w vooral dingen doen die je leuk vindt.

Ik bedoel vooral het genoeg hebben aan jezelf. Dat je ook compleet bent in je eentje en geen partner nodig hebt om een leegte op te vullen.
The impossible only takes a little longer
Pioen00 schreef:
Oh! Ik geraak daar niet meer aan al zou ik het willen, er zijn andere tijden geweest 😅
Ben benieuwd.
Pioen00 schreef:

Wow Pioen, dat klinkt als een intensief project haha!
Attraverso schreef:
01-12-2025 11:01

Ja, snap ik. Als het vanaf het begin al zo gaat...
Pioen00 schreef:
De vraag is: gaan het 10 verschillende mannen worden of... 😁
Mus* schreef:
01-12-2025 11:05
Ik bedoel vooral het genoeg hebben aan jezelf. Dat je ook compleet bent in je eentje en geen partner nodig hebt om een leegte op te vullen.
Als ik voor mezelf mag spreken. Ik voel ab-so-luut een leegte. Ik sta mijn mannetje, doe leuke dingen, alleen en met anderen, kan zeker en vast genieten van rust en stilte alleen thuis, ben financieel onafhankelijk maar ik voel een groot gemis zonder partner.
En niets kan dat veranderen. Vind het zelfs heel menselijk.
Attraverso schreef:
01-12-2025 11:09
Als ik voor mezelf mag spreken. Ik voel ab-so-luut een leegte. Ik sta mijn mannetje, doe leuke dingen, alleen en met anderen, kan zeker en vast genieten van rust en stilte alleen thuis, ben financieel onafhankelijk maar ik voel een groot gemis zonder partner.
En niets kan dat veranderen. Vind het zelfs heel menselijk.

Ja, ik vind dit ook lastig hoor. Mijn neiging is ook om te zeggen dat ik het leuker vind met zijn tweeën. Maar ik denk dat het een plus zou moeten zijn. Het verschil tussen een opvulling en een aanvulling. Laat ik het zo zeggen: ik ben mezelf er door Hannah Cuppen van bewust geworden dat ik bij mijn ex iets heb gezocht wat ik eigenlijk in mezelf zou moeten vinden. Zij noemt dit de 'verborgen claim' op de ander.
Het liefst wel 10 verschillende mannen, ik heb de eerste 3 al gepland tot en met komend weekend. Ben heel benieuwd. Ik heb mijn voorkeuren voor leeftijd en uiterlijk iets opgerekt en ook mijn vriendin mee laten kijken. Ik ga sowieso lol hebben.
Veel plezier gewenst Pioen!
Attraverso schreef:
01-12-2025 11:01
Klopt. Toen heeft hij ook zijn plannen varanderd maar dat was eerder een boodschap, die heeft hij de dag nadien gedaan.
Mij heeft hij zaterdag én zondag aan het lijntje gehouden doordat hij zijn dochter de ruimte geeft zich om hem aan het lijntje te houden. Wat heb ik daar aan? Getuigt ook niet van veel 'goesting' om met mij af te spreken terwijl ik hem bij die eerste date zowat van mij moest afduwen en hij achteraf zelf toegaf dat hij té enthousiast geweest was.

Dat snap ik hoor, het is sowieso onfatsoenlijk; ik snap helemaal dat je daar mooi geen zin in hebt.
Mus* schreef:
01-12-2025 11:33
Ja, ik vind dit ook lastig hoor. Mijn neiging is ook om te zeggen dat ik het leuker vind met zijn tweeën. Maar ik denk dat het een plus zou moeten zijn. Het verschil tussen een opvulling en een aanvulling.
Zo sta ik er, denk ik, in. Ik vind mijn leven nu zo enorm prettig dat ik niet zeker weet of ik het met zijn 2en leuker zou vinden. Ik ben geneigd te denken van niet.

Ik las hier iemand die een FWB heeft die ze een keer per week ziet. Nu vind ik elke week wel veel :-), maar dat zou ik wel willen: iemand voor wie ik wel genegenheid voel maar geen verliefdheid, met wie je eens leuk uit eten gaat of naar een concert en dan een gezellige nacht.Verder niks. Die totale versmelting van levens, het "wij"-gevoel, partnerschap, toekomstplannen - dat wil ik allemaal niet.
Yasminmax schreef:
30-11-2025 14:58
@Attraverso Ik denk bij dat soort mannen altijd dat ze 'gewoon' moeite hebben om zich te commiteren aan een vrouw...

Ik weet niet maar bij ik voel dan direct rode vlaggen. Zou me niets verbazen als dat hele verhaal over dochter wel/niet wel/niet een smoes is zodat hij dat weekend nergens aan vastzit maar toch een backup heeft voor als hij eenzaam is.
Ligt ook erg aan leeftijd van het kind denk ik. En wat ook kan: dat hij blij is dat zijn kind echt wat met hem wil, omdat er een geschiedenis is met minder contact, dus dat dan alles moet wijken.

Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij daar in mee moet gaan. Of hij moet accepteren dat jij dan niet meer kunt.

Ik zou er niet zo mee zitten als het soms eens gebeurt maar vooral ook mijn eigen koers varen.
coravanmora schreef:
01-12-2025 17:28
Ligt ook erg aan leeftijd van het kind denk ik. En wat ook kan: dat hij blij is dat zijn kind echt wat met hem wil, omdat er een geschiedenis is met minder contact, dus dat dan alles moet wijken.

Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij daar in mee moet gaan. Of hij moet accepteren dat jij dan niet meer kunt.

Ik zou er niet zo mee zitten als het soms eens gebeurt maar vooral ook mijn eigen koers varen.
Zijn dochter is ruim 20+
Attraverso schreef:
01-12-2025 17:34
Zijn dochter is ruim 20+
Ben het metje eens dat je dan normaal afspraken met dochter kunt maken en niet naar haar pijpen gaat dansen. Maar misschien zit er wel meer achter, is wat ik bedoelde te zeggen. Niet per se een rode vlag, maar wel een reden om van dating met zo’n man af te zien.
Pioen00 schreef:
ohhh wil je na elke date een update geven? Ben zo benieuwd hoe deze maand je gaat bevallen!!

Ik heb als voornemen voor 2026 één date per maand en dat vond ik al ambitieus. :hihi: Overigens, de laatste keer dat ik dat voornemen stelde bleek ik in januari mijn ex-partner te ontmoeten, dus toen heb ik mijn voornemen niet gehaald ;-D dus laten we hopen dat ik hem nu weer niet haal :-)-) haha, nee geintje, als ik komend jaar lekker date en positieve succeservaringen heb, ben ik ook al heel tevreden, zelfs als daar helemaal geen relatie uit komt.
Leuk idee zou dat zijn, een Tinder-adventkalender ;-D 24 blind dates tot kerst, elke dag eentje :rofl:
Ik ben goed bezig, had er vorige week 2 en de 3de is gepland 🫣
MissUnderstood schreef:
01-12-2025 12:22
Zo sta ik er, denk ik, in. Ik vind mijn leven nu zo enorm prettig dat ik niet zeker weet of ik het met zijn 2en leuker zou vinden. Ik ben geneigd te denken van niet.

Ik las hier iemand die een FWB heeft die ze een keer per week ziet. Nu vind ik elke week wel veel :-), maar dat zou ik wel willen: iemand voor wie ik wel genegenheid voel maar geen verliefdheid, met wie je eens leuk uit eten gaat of naar een concert en dan een gezellige nacht.Verder niks. Die totale versmelting van levens, het "wij"-gevoel, partnerschap, toekomstplannen - dat wil ik allemaal niet.
Ja dit. Ik ben dat van die FWB en ik sta er hetzelfde in haha. Sowieso wil ik geen versmelting van levens met mijn (kleine) kinderen en ik vind het ook allemaal veel te druk. Wil op dit moment ook niet meer tijd voor een man maken. En vermoed ook dat dat zo blijft de komende maanden/jaren.
Gewoon _melon met login problemen
Wat leuk Pioen! Ga je je ervaringen hier delen?

Attraverso, met de Bumble-man? Of komt daar geen vervolg?
Mus* schreef:
01-12-2025 11:05
Dat bedoel ik ook, en met dingen doen die je leuk vind en waar je je goed bij voelt bereik je dat o.a makkelijker dan wanneer je je te veel focust op het willen van een relatione. (Althans dat is mijn ervaring)
Yasminmax schreef:
01-12-2025 21:50
Leuk idee zou dat zijn, een Tinder-adventkalender ;-D 24 blind dates tot kerst, elke dag eentje :rofl:
Hahahaha. Nou, wie had gisteren een date en vanavond weer?

Succes deze feestmaand. :gift:

Ik hou het wel bij een thee kalender, bonbon kalender en een kaarsjes kalender dan.
Gewoon _melon met login problemen

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven