Singles unite: ( deel 3)
donderdag 1 oktober 2020 om 12:53
Je hebt wel een mooie uitstraling..tja.. ik zou het niet snel zeggen als ik een vrouw aantrekkelijk vindt..maar om nou op alle slakken zout te leggen..geen idee.
Is het leuk en gezellig spreek dan lekker nog een keer af..en denk je dat het maar om 1 ding gaat doe dat ene ding dan niet meteen en kijk hoe lang het dan nog leuk blijft.
Gisteren een leuke nieuwe match, geen dertiger maar nog aan het inburgeren als veertiger. Kijken hoe lang er energie in de chat blijft zitten..beetje rare tijd vind ik het nu toch..die donkere wolk komt er al weer aan van toch maar 1,5 meter afstand en straks de hele winter in je uppie in het donker en de kou zitten...bah...onnatuurlijk wordt het er allemaal van..haast om een maatje voor de winter te scoren en intussen al twijfelen of je nog wel veel moet daten op het moment en op welke afstand dan en of je nog wel naar een kroeg kan of niet..
ok even adem halen en vertrouwen dat het leven loopt zoals het hoort te lopen..
Is het leuk en gezellig spreek dan lekker nog een keer af..en denk je dat het maar om 1 ding gaat doe dat ene ding dan niet meteen en kijk hoe lang het dan nog leuk blijft.
Gisteren een leuke nieuwe match, geen dertiger maar nog aan het inburgeren als veertiger. Kijken hoe lang er energie in de chat blijft zitten..beetje rare tijd vind ik het nu toch..die donkere wolk komt er al weer aan van toch maar 1,5 meter afstand en straks de hele winter in je uppie in het donker en de kou zitten...bah...onnatuurlijk wordt het er allemaal van..haast om een maatje voor de winter te scoren en intussen al twijfelen of je nog wel veel moet daten op het moment en op welke afstand dan en of je nog wel naar een kroeg kan of niet..
ok even adem halen en vertrouwen dat het leven loopt zoals het hoort te lopen..
donderdag 1 oktober 2020 om 14:43
Dankjewel voor jullie welkom en advies! Ik word zo onzeker van dat hele date gebeuren...
Hij vertelde dat hij wel toe was aan iets serieus, maar ergens heb ik het onderbuikgevoel dat jullie gelijk hebben. Als hij daadwerkelijk zo enthousiast was had hij ook al een voorstel kunnen doen voor een volgende date.
Ben ook al een paar weken aan het appen met een man van 43, maar dat komt ook niet echt soepel op gang. Alhoewel hij wel steeds meer moeite lijkt te gaan doen.
Ik herken het gevoel ook wel, Corona blijft wel een ding... en het lijkt me zo fijn om de wintermaanden weer iemand te hebben om alles mee te delen.
En als het ze om de seks gaat zoeken ze maar mooi een ander! Dat gaat sowieso niet meteen gebeuren bij serieuze dates.
Hij vertelde dat hij wel toe was aan iets serieus, maar ergens heb ik het onderbuikgevoel dat jullie gelijk hebben. Als hij daadwerkelijk zo enthousiast was had hij ook al een voorstel kunnen doen voor een volgende date.
Ben ook al een paar weken aan het appen met een man van 43, maar dat komt ook niet echt soepel op gang. Alhoewel hij wel steeds meer moeite lijkt te gaan doen.
Ik herken het gevoel ook wel, Corona blijft wel een ding... en het lijkt me zo fijn om de wintermaanden weer iemand te hebben om alles mee te delen.
En als het ze om de seks gaat zoeken ze maar mooi een ander! Dat gaat sowieso niet meteen gebeuren bij serieuze dates.
flitsie wijzigde dit bericht op 01-10-2020 14:45
Reden: Foutje
Reden: Foutje
1.63% gewijzigd
donderdag 1 oktober 2020 om 15:29
Haha goede vraag... nu moet ik eerlijk bekennen dat ik wel even losgegaan ben met de spierballen/tattoo boys en ik klaag niet hoor. En het verbaasde me ook nog dat ik ook echt leuke gesprekken met ze had. Maar uiteindelijk vind ik het complete plaatje wel belangrijker. Goed gesprek kunnen voeren, zelfde doelen in het leven hebben en op hetzelfde niveau zitten. Maar op seksueel gebied weet ik het dus niet omdat ik wat dat betreft nog geen 40 plusser heb gehad, behalve m’n ex dan.
donderdag 1 oktober 2020 om 15:36
Ik had de beste seks met de veertigers . Met een paar althans. De chemie was enorm en dat helpt natuurlijk mee. Maar ook teleurstellende ervaringen gehad en ik hou het er op dat we geen seksmatch waren.
Wat wil jij Flitsie? Je zou kunnen aankijken of hij moeite doet om nog af te spreken, interesse in je toont. Maar ik zou me niet lenen voor het vullen van zijn vrije gaatjes in de agenda. Zo komt dat over.
Belangrijkste lijkt mij het gevoel wat je van iemand krijgt. Word je er blij van?
Wat wil jij Flitsie? Je zou kunnen aankijken of hij moeite doet om nog af te spreken, interesse in je toont. Maar ik zou me niet lenen voor het vullen van zijn vrije gaatjes in de agenda. Zo komt dat over.
Belangrijkste lijkt mij het gevoel wat je van iemand krijgt. Word je er blij van?
donderdag 1 oktober 2020 om 15:57
Al maak ik me niet echt op met contouren etc, want dat kan ik niet. Maar je ziet wel duidelijk dat ik make up up op heb.
Als je het vaak doet, kost het ook steeds minder tijd. Nu ben ik denk ik maar 10-15 min kwijt? Of soms korter als het mee zit denk ik.
donderdag 1 oktober 2020 om 15:59
@Flitsie: Ik vind het wel apart dat hij zegt dat hij echt op zoek is naar iets serieus, maar niet meer dan 30 minuten kan vrij maken. Klinkt voor mij niet echt alsof je dan moeite wil doen voor een relatie. Maargoed misschien was het eenmalig en had hij het echt zo druk. Ik zou denk ik even aankijken hoe hij verder is, maar wel in mijn achterhoofd houden dat dit hem niet wordt.
donderdag 1 oktober 2020 om 16:04
Ja wat ik wil? Ik wil een man die echt voor me gaat en die ik kan vertrouwen. En ja, fysieke aantrekkingskracht is ook heel erg belangrijk. Ik wacht even af of hij nog gaat appen, maar ik wil inderdaad niet leuk zijn om zijn gaatjes in de agenda op te vullen. Gister werd ik heel blij van hem en vandaag voel ik me alweer afgewezen. Het is alles of niets. Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig alleen maar blijft kijken of ze beter, of knapper kunnen krijgen. Dat is wel echt het nadeel van online daten vind ik. Maar goed, ik heb de tijd om te kijken en vergelijken. Ondertussen zit ik lekker met de poes van de buren op schoot, die denkt dat hij hier woont. Kan altijd nog een eenzaam poezenvrouwtje wordenJulus schreef: ↑01-10-2020 15:36Ik had de beste seks met de veertigers . Met een paar althans. De chemie was enorm en dat helpt natuurlijk mee. Maar ook teleurstellende ervaringen gehad en ik hou het er op dat we geen seksmatch waren.
donderdag 1 oktober 2020 om 16:56
De kunst van het gebruiken van je ogen
Geen idee of ze hier al mondkapjes op hebben maar ik neem er zo voor de zekerheid gewoon 1 mee
donderdag 1 oktober 2020 om 17:07
Net even boodschappen gedaan in een voor mij totaal onbekende plaats en supermarkt waar ik nog nooit geweest ben. Mooi mondkapje op gedaan ik was 1 van de 2 die dat hadden van de gokje 50 in de supermarkt.Sabbieehhhh schreef: ↑01-10-2020 16:56De kunst van het gebruiken van je ogen![]()
Geen idee of ze hier al mondkapjes op hebben maar ik neem er zo voor de zekerheid gewoon 1 mee![]()
fietsen varen vrouwelijk doen
donderdag 1 oktober 2020 om 17:27
Misschien wilde ik dit als ouwe sok wel helemaal niet weten hahaFlitsie schreef: ↑01-10-2020 15:29Haha goede vraag... nu moet ik eerlijk bekennen dat ik wel even losgegaan ben met de spierballen/tattoo boys en ik klaag niet hoor. En het verbaasde me ook nog dat ik ook echt leuke gesprekken met ze had. Maar uiteindelijk vind ik het complete plaatje wel belangrijker. Goed gesprek kunnen voeren, zelfde doelen in het leven hebben en op hetzelfde niveau zitten. Maar op seksueel gebied weet ik het dus niet omdat ik wat dat betreft nog geen 40 plusser heb gehad, behalve m’n ex dan.
Maar thx voor je openheid. Ik zou ook liever voor een Chippendale gaan dan een professor.
donderdag 1 oktober 2020 om 18:30
Jou kan niks gebeuren met poezebeest. En die mannen? Die lijken inderdaad graag constant verder te kijken. Net als vrouwen. Online daten gaat nergens meer over helaas. Je kunt geluk hebben en dat is precies waarom men door blijft daten. Net als meedoen aan de loterij..als je stopt loop je kans dat je een prijs misloopt.Flitsie schreef: ↑01-10-2020 16:04Ja wat ik wil? Ik wil een man die echt voor me gaat en die ik kan vertrouwen. En ja, fysieke aantrekkingskracht is ook heel erg belangrijk. Ik wacht even af of hij nog gaat appen, maar ik wil inderdaad niet leuk zijn om zijn gaatjes in de agenda op te vullen. Gister werd ik heel blij van hem en vandaag voel ik me alweer afgewezen. Het is alles of niets. Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig alleen maar blijft kijken of ze beter, of knapper kunnen krijgen. Dat is wel echt het nadeel van online daten vind ik. Maar goed, ik heb de tijd om te kijken en vergelijken. Ondertussen zit ik lekker met de poes van de buren op schoot, die denkt dat hij hier woont. Kan altijd nog een eenzaam poezenvrouwtje worden![]()
Ondertussen kost het geld.
Ik vind de rust van niet-daten voor nu belangrijker dan de kans dat ik eens een leuke date tref. Van de 10 is er misschien eentje de moeite echt waard. Dan moet ik me door 9 niet- leuke dates heen worstelen. Laat mij maar lekker mijn eigen ding doen.
donderdag 1 oktober 2020 om 19:00
Julus schreef: ↑01-10-2020 18:30Jou kan niks gebeuren met poezebeest. En die mannen? Die lijken inderdaad graag constant verder te kijken. Net als vrouwen. Online daten gaat nergens meer over helaas. Je kunt geluk hebben en dat is precies waarom men door blijft daten. Net als meedoen aan de loterij..als je stopt loop je kans dat je een prijs misloopt.
Ondertussen kost het geld.
Ik vind de rust van niet-daten voor nu belangrijker dan de kans dat ik eens een leuke date tref. Van de 10 is er misschien eentje de moeite echt waard. Dan moet ik me door 9 niet- leuke dates heen worstelen. Laat mij maar lekker mijn eigen ding doen.
Ja, hier precies zo.
Krijg motto niet verwijderd :-)
donderdag 1 oktober 2020 om 20:29
Ik ben 4 maand lang netjes verzorgt door de kok en mijn bemanning. Nu weer thuis altijd leuk om boodschappen te doen en weet de dingen te koken die ik zelf lekker vindt. Iedere dag naar de super, kek mondkapje op, altijd leuk.
fietsen varen vrouwelijk doen
donderdag 1 oktober 2020 om 20:40