Singles unite: ( deel 3)
zondag 4 oktober 2020 om 10:29
zondag 4 oktober 2020 om 10:32
goedemorgen allemaal..
4 nieuwe matches op happn in crushtime..leuk begin van de dag
1 van die leuke contacten besloot ineens dat ze de app weer zat was..ik nog tegensputteren..heeft ze me nog een berich gestuurd en daarna uitgeschreven..tja..dan kan je dat bericht dus ook niet meer lezen...beetje jammer.
dat was die van 5 jaar ouder, die andere leuke is er nog.
4 nieuwe matches op happn in crushtime..leuk begin van de dag
1 van die leuke contacten besloot ineens dat ze de app weer zat was..ik nog tegensputteren..heeft ze me nog een berich gestuurd en daarna uitgeschreven..tja..dan kan je dat bericht dus ook niet meer lezen...beetje jammer.
dat was die van 5 jaar ouder, die andere leuke is er nog.
zondag 4 oktober 2020 om 10:32
dank je wel voor de koffie lieverdSabbieehhhh schreef: ↑04-10-2020 10:16Jeetje wat zijn jullie allemaal vroeg! Laat ik dan nu ook maar in actie komen![]()
zondag 4 oktober 2020 om 10:36
nee als ze Shit! of Verdorie! ofzo zeggen..dan is het For Fenn! (ofzoiets)
en tak for caf (dank voor de koffie)
en hadde biel (iets van ben je met de auto)
grappig taaltje..
zondag 4 oktober 2020 om 10:46
zo net ook gekeken
maar dat andere stel
eindgesprek was wel het beste gesprek denk ik dan en niet uit de vragenpot
hij wist niet echt met een vrouw om te gaan en had ook nog een niet realistisch beeld van zichzelf
zijn broer wat meer haha
zondag 4 oktober 2020 om 11:07
Ja hij scheen eerst alleen op fotomodellen te vallen. Toch is het best sneu voor die mevrouw als je dan aan zo'n probleemgeval gekoppeld wordt.
zondag 4 oktober 2020 om 11:08
1985Veertje schreef: ↑03-10-2020 23:36Hoi allemaal!
Ik lees af een toe een beetje mee op hier en ik dacht laat ik ook eens wat schrijven.
Ben midden dertig, twee kids en nu al iets van 3 jaar single na m’n lange relatie (met de vader van m’n kids). Daarna wel wat korte dingetjes gehad, maar niks serieus.
Heb wel een FWB al iets van 1,5 jaar. Maar eigenlijk wil ik gewoon zo graag iets wat meer serieus, verliefd zijn, iemand die echt m’n maatje is.
Ik las het hier al bij meerdere terug, ik zou ook graag iets van een LAT relatie willen, wil graag m’n eigen plekje behouden, voor zowel mijzelf als ook voor mijn kinderen.
Zit op Tinder, heb een paar dates gehad, maar nu weer ff gestopt want ik word er elke keer zo nerveus en onrustig van![]()
Welkom op het topic trouwens!
zondag 4 oktober 2020 om 11:24
Hoi Veertje,
ik had je ook even gemist..welkom!
De laatste keer dat ik een FWB had is heel erg lang geleden..maar toen ik serieus ging daten, echt aan een relatie toe was, ben ik daar bewust mee gestopt. Voor mij werkt serieus daten niet als het lichamelijke deel voorzien is, weet het niet precies te omschrijven maar dan kan ik mezelf niet helemaal geven, tonen, laten zien aan een date omdat het niet helemaal nodig is ofzo...dan ga ik teveel vanuit een reserve werken. Daarna leerde ik overigens de moeder van mijn kinderen kennen, dus nooit spijt van gehad.
ik had je ook even gemist..welkom!
De laatste keer dat ik een FWB had is heel erg lang geleden..maar toen ik serieus ging daten, echt aan een relatie toe was, ben ik daar bewust mee gestopt. Voor mij werkt serieus daten niet als het lichamelijke deel voorzien is, weet het niet precies te omschrijven maar dan kan ik mezelf niet helemaal geven, tonen, laten zien aan een date omdat het niet helemaal nodig is ofzo...dan ga ik teveel vanuit een reserve werken. Daarna leerde ik overigens de moeder van mijn kinderen kennen, dus nooit spijt van gehad.
zondag 4 oktober 2020 om 11:27
Hier al twee uur gesport. Lekker nu op de bank. Ik ga denk ik drie delen homeland kijken. Dat was mijn zomerproject.
Ik app nu met de Vlaming van de verklein woordjes Ik weet het niet hoor. Steeds maar dat gezemel over die blote voetjes en de verbinding met de aarde.
Vragen jullie na een tijdje kletsen een achternaam? Ik wil altijd zo graag Googlen dus vertelde ik wat mijn achternaam was. Een heel verhaal over de zinloosheid van elkaar Googlen en het toenemende wantrouwen in de dating wereld. Maar zijn achternaampje heb ik dus niet.
Ik app nu met de Vlaming van de verklein woordjes Ik weet het niet hoor. Steeds maar dat gezemel over die blote voetjes en de verbinding met de aarde.
Vragen jullie na een tijdje kletsen een achternaam? Ik wil altijd zo graag Googlen dus vertelde ik wat mijn achternaam was. Een heel verhaal over de zinloosheid van elkaar Googlen en het toenemende wantrouwen in de dating wereld. Maar zijn achternaampje heb ik dus niet.
zondag 4 oktober 2020 om 11:27
inderdaad een grappig taaltje en je haalt er ook wel dingen uit die bijna nl/en klinken
maar als je zit te kijken kan je niet wat anders tegelijkertijd doen, want dan mis je weer wat
zondag 4 oktober 2020 om 11:29
Heb je er nog zin in? Dit lijkt me nergens naartoe gaan.Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:27Hier al twee uur gesport. Lekker nu op de bank. Ik ga denk ik drie delen homeland kijken. Dat was mijn zomerproject.
zondag 4 oktober 2020 om 11:32
Nee. Het is het enige Parship contact dat nog enigszins leuk communiceerde. De rest daar Wil na drie chats een drankje gaan doen. Daar heb ik geen zin in hoor. Ik ben niet een soort gezelschapsdame voor gepensioneerde Parship directeuren.
zondag 4 oktober 2020 om 11:32
Goedemorgen (op de valreep).
Net mijn koffie op, maar dank datertje. En tsja, mannen kunnen soms wat simpel zijn. Vrouwen evengoed overigens
Leuk die matches, Tomcat! Wat betreft die ene, achja.. Aan een dood paard moet je ook niet willen trekken.
Jammer van de gesprekken Viv, maar heel herkenbaar. Komt wel. Je zit nog in de, wat ik noem, ‘proef’ fase
Ik vind het wel lastig om alles een beetje bij te houden nu het hier zo gezellig druk is hoor! Jullie moeten me maar alvast vergeven als me iets gevraagd wordt en ik niet reageer.
Hier aanstaande donderdag een date met de meneer van het hele leuke gesprek. Wel met duidelijke kledinginstructies voor de locatie, die nog een verrassing blijft. Ik ga denk ik voor een zwart kanten jurkje, maar die is niet heel lang. Ik twijfel of dat een probleem gaat zijn. En hakken, geen hakken? Geen idee of ik nog een stukje moet lopen.
Net mijn koffie op, maar dank datertje. En tsja, mannen kunnen soms wat simpel zijn. Vrouwen evengoed overigens
Leuk die matches, Tomcat! Wat betreft die ene, achja.. Aan een dood paard moet je ook niet willen trekken.
Jammer van de gesprekken Viv, maar heel herkenbaar. Komt wel. Je zit nog in de, wat ik noem, ‘proef’ fase
Ik vind het wel lastig om alles een beetje bij te houden nu het hier zo gezellig druk is hoor! Jullie moeten me maar alvast vergeven als me iets gevraagd wordt en ik niet reageer.
Hier aanstaande donderdag een date met de meneer van het hele leuke gesprek. Wel met duidelijke kledinginstructies voor de locatie, die nog een verrassing blijft. Ik ga denk ik voor een zwart kanten jurkje, maar die is niet heel lang. Ik twijfel of dat een probleem gaat zijn. En hakken, geen hakken? Geen idee of ik nog een stukje moet lopen.
-
zondag 4 oktober 2020 om 11:33
Ik ben niet te googelen op mijn naam haha..hidden in plain sightWaterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:27Hier al twee uur gesport. Lekker nu op de bank. Ik ga denk ik drie delen homeland kijken. Dat was mijn zomerproject.
zondag 4 oktober 2020 om 11:34
reverse image seach misschien?Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:27Hier al twee uur gesport. Lekker nu op de bank. Ik ga denk ik drie delen homeland kijken. Dat was mijn zomerproject.
overigens kreeg ik een tip in een mailing van een datinggebeuren...zoek je match op via social media en kijk hoe hij/zij daar is.
Ik zat (zit, want hij bestaat nog) in een appgroep ontstaan nav ander forum en daar was ik de detective hahaha. Julia ga jij eens even zoeken.
Maar dan had ik meestal wel een paar gegevens.
julia_20 wijzigde dit bericht op 04-10-2020 11:38
10.86% gewijzigd
zondag 4 oktober 2020 om 11:34
Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:27Hier al twee uur gesport. Lekker nu op de bank. Ik ga denk ik drie delen homeland kijken. Dat was mijn zomerproject.
Veel te zweverig naar mijn smaak en van verkleinwoordjes hou ik sowieso niet. Ben geen piggelmee.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 4 oktober 2020 om 11:35
Maar wel voor jonge goden die je zoon konden zijn? (dat zei je toch, dat ik je zoon kon zijn? wat ik betwijfel trouwens.)Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:32Nee. Het is het enige Parship contact dat nog enigszins leuk communiceerde. De rest daar Wil na drie chats een drankje gaan doen. Daar heb ik geen zin in hoor. Ik ben niet een soort gezelschapsdame voor gepensioneerde Parship directeuren.
zondag 4 oktober 2020 om 11:37
Dat doe ik dus graag. Gewoon even kijken of de verhalen kloppen. Op die manier heb ik echt wel eens een en ander ontdekt. Rare discussies op Facebook, een vrouw en kinderen. Of gewoon hele suffe foto’s.
Dat reverse Search vind ik wel heel ingewikkeld.
zondag 4 oktober 2020 om 11:38
Hahaha. Nee, ik denk niet dat ik de kerst in Gent doorbreng dit jaar. Onder zijn kerstboompje.iceteapeach schreef: ↑04-10-2020 11:34Veel te zweverig naar mijn smaak en van verkleinwoordjes hou ik sowieso niet. Ben geen piggelmee.
zondag 4 oktober 2020 om 11:38
Wat leuk! Hij heeft dus iets bedacht om te gaan doen? Voel je je comfortabel in een jurkje en hakken? Ik moet zeggen dat ik het nu te koud zou vinden en het regent veel. Dus ik zou dan voor laarzen gaan, en een winterjurk.Ammenooitniet schreef: ↑04-10-2020 11:32Goedemorgen (op de valreep).
Jammer van de gesprekken Viv, maar heel herkenbaar. Komt wel. Je zit nog in de, wat ik noem, ‘proef’ fase![]()