Singles Unite: deel 4!!
maandag 26 oktober 2020 om 00:36
En je bent niet de enige vrouw met deze voorkeur. Toch snap ik die nooit helemaal. Tuurlijk is het leuk om trots op je partner te kunnen zijn maar dat is bij mij dan eerder door wat er bereikt is dan dat het puur om iemands instelling gaat. Alleen die ambitie interesseert mij op zich niet zo veel. Als die heel erg uitgesproken is kan dat voor mij zelfs een beetje afbreuk doen aan datgene dat bereikt is.
maandag 26 oktober 2020 om 07:16
Jezus Antoon, was het nou echt nodig om nog even je plasje te komen doen en die hele discussie weer op te starten??
En Tom, volgens mij was er al door een aantal mensen aan gegeven dat het ging om gelukkig zijn of ergens warm voor lopen (durf het andere woord niet eens meer te gebruiken) in of werk of hobby. Maar iets waar iemand gewoon heel erg blij van word. Daarnaast het feit dat iemand die alleen maar zeikt over zn werk of chagerijnig thuis komt elke dag gewoon niet aantrekkelijk is.
Fijne dag allen.
En Tom, volgens mij was er al door een aantal mensen aan gegeven dat het ging om gelukkig zijn of ergens warm voor lopen (durf het andere woord niet eens meer te gebruiken) in of werk of hobby. Maar iets waar iemand gewoon heel erg blij van word. Daarnaast het feit dat iemand die alleen maar zeikt over zn werk of chagerijnig thuis komt elke dag gewoon niet aantrekkelijk is.
Fijne dag allen.
maandag 26 oktober 2020 om 10:33
Morning!
Ik moet er sowieso vroeg uit, dus heb niet zo'n last van de wintertijd.
Helaas wel vannacht een hele levendige droom gehad over m'n ex-lover. Ik droom vrij veel en weet dat het verder niets betekent maar werd vanmorgen wel even met een mwehh gevoel wakker
maandag 26 oktober 2020 om 10:50
Koffie Sabbiehh? slecht geslapen? knuffeltje?Sabbieehhhh schreef: ↑26-10-2020 07:16Jezus Antoon, was het nou echt nodig om nog even je plasje te komen doen en die hele discussie weer op te starten??
Fijne dag allen.
maandag 26 oktober 2020 om 10:53
Lijkt me niet gek als het nog maar net uit is. Ik weet nog dat de ochtenden altijd zo ontnuchterend waren. Dan herinner je je opeens hoe de realiteit is. Blegh.Still-i-Rise schreef: ↑26-10-2020 10:33Morning!
Ik moet er sowieso vroeg uit, dus heb niet zo'n last van de wintertijd.
Helaas wel vannacht een hele levendige droom gehad over m'n ex-lover. Ik droom vrij veel en weet dat het verder niets betekent maar werd vanmorgen wel even met een mwehh gevoel wakker![]()
maandag 26 oktober 2020 om 10:54
Ah Still dat is rot he. Logisch ook, jullie hebben samen heel wat maanden wat moois gedeeld en dat gaat helaas niet zomaar uit je systeem.
Bij mij is de zwaarte er inmiddels vanaf, het lukt me bijzonder goed elke emotie die komt te verwelkomen en te voelen. Maar het gemis van m'n ex en het verlangen om de liefde van iemand te mogen ontvangen zijn wel echt verdrietig. En dat zal nog wel een tijdje duren.
Bij mij is de zwaarte er inmiddels vanaf, het lukt me bijzonder goed elke emotie die komt te verwelkomen en te voelen. Maar het gemis van m'n ex en het verlangen om de liefde van iemand te mogen ontvangen zijn wel echt verdrietig. En dat zal nog wel een tijdje duren.
maandag 26 oktober 2020 om 11:15
Heei!!
Ik kwam dit topic tegen wou even mijn verhaal doen.
Ik ben eigenlijk al heel mijn leven single en zou nu echt wel eens van iemand willen houden die ook hetzelfde voor mij voelt
.
Merk dat ik vaak moeite heb om echt mezelf te zijn. Denk dan vaak veel te vaak na over wat ik moet zeggen en hoe ik iets aan moet pakken. Aan mijn openheid moet ik echt is iets doen. Iemand zou mij toch leuk moeten vinden voor wie ik ben?
Ik val ook vaak voor de mensen die niet hetzelfde voor me voelen. Zo ben ik recent heel erg verliefd geweest op mijn beste vriendin, maar ze voelde niet hetzelfde. Dit was best wel pijnlijk, weet nu eigenlijk ook niet zo goed hoe ik nog vriendinnen met haar kan zijn. Ik hoop dat een tijdje afstand tussen ons gaat helpen om mijn gevoelens voor haar te verminderen. Ik merk gewoon dat steeds als ik haar zie de gevoelens terug komen en daardoor vind ik het moeilijk om over haar heen te komen. Moet haar echt gaan zien als een vriendin en niet als een mogelijke partner.
Ik val ook vaak voor de mensen die al bezet zijn, wat ook heel frustrerend is. Zo heb ik ooit eens een crush gehad op een collega, die al samenwoonde met zijn vriendin. Een vriendin van me kwam hem toen tegen op een dating app en heb toen meteen mijn slag geslagen. Maar blijkbaar was het nog steeds aan met hem en zijn vriendin? Echt heel gênant
.
Ben ook een tijd aan het daten geweest via dating apps, heb hier tot nu toe eigenlijk nog nooit iemand gevonden waar ik echt iets voor voelde. Misschien kwam dit ook wel doordat ik gevoelens had voor mijn beste vriendin, waardoor ik niet open stond voor anderen.
Anyway bedankt voor het lezen.
Jenn
Ik ben eigenlijk al heel mijn leven single en zou nu echt wel eens van iemand willen houden die ook hetzelfde voor mij voelt
Merk dat ik vaak moeite heb om echt mezelf te zijn. Denk dan vaak veel te vaak na over wat ik moet zeggen en hoe ik iets aan moet pakken. Aan mijn openheid moet ik echt is iets doen. Iemand zou mij toch leuk moeten vinden voor wie ik ben?
Ik val ook vaak voor de mensen die niet hetzelfde voor me voelen. Zo ben ik recent heel erg verliefd geweest op mijn beste vriendin, maar ze voelde niet hetzelfde. Dit was best wel pijnlijk, weet nu eigenlijk ook niet zo goed hoe ik nog vriendinnen met haar kan zijn. Ik hoop dat een tijdje afstand tussen ons gaat helpen om mijn gevoelens voor haar te verminderen. Ik merk gewoon dat steeds als ik haar zie de gevoelens terug komen en daardoor vind ik het moeilijk om over haar heen te komen. Moet haar echt gaan zien als een vriendin en niet als een mogelijke partner.
Ik val ook vaak voor de mensen die al bezet zijn, wat ook heel frustrerend is. Zo heb ik ooit eens een crush gehad op een collega, die al samenwoonde met zijn vriendin. Een vriendin van me kwam hem toen tegen op een dating app en heb toen meteen mijn slag geslagen. Maar blijkbaar was het nog steeds aan met hem en zijn vriendin? Echt heel gênant
Ben ook een tijd aan het daten geweest via dating apps, heb hier tot nu toe eigenlijk nog nooit iemand gevonden waar ik echt iets voor voelde. Misschien kwam dit ook wel doordat ik gevoelens had voor mijn beste vriendin, waardoor ik niet open stond voor anderen.
Anyway bedankt voor het lezen.
Jenn
maandag 26 oktober 2020 om 11:20
We hebben elkaar ondertussen al 2 mnd niet gezien, iets langer dan een maandje geleden gesproken over dat we er een eind aan breien.
Ik denk eerder dat het komt doordat we elkaar vh weekend op zo een leuke manier hebben gesproken, dat er daardoor ineens een gemis voelt.
maandag 26 oktober 2020 om 11:23
Ja dat is het ook, komt denk ik ook omdat je elkaar echt niet stom vindt maar dat er andere redenen zijn waardoor het niet werkt.Qiyara schreef: ↑26-10-2020 10:54Ah Still dat is rot he. Logisch ook, jullie hebben samen heel wat maanden wat moois gedeeld en dat gaat helaas niet zomaar uit je systeem.
Dat verlangen wat jij benoemt vind ik persoonlijk het ergste gevoel, het kan me zomaar ineens overvallen. En het is echt niet dat ik niet gelukkig ben met mijn leven, integendeel. Maar naarmate ik ouder word lijkt dat gemis ook zwaarder te wegen..
maandag 26 oktober 2020 om 11:26
Jennfann schreef: ↑26-10-2020 11:15Heei!!
Ik ben eigenlijk al heel mijn leven single en zou nu echt wel eens van iemand willen houden die ook hetzelfde voor mij voelt.
Ik val ook vaak voor de mensen die al bezet zijn, wat ook heel frustrerend is. Zo heb ik ooit eens een crush gehad op een collega, die al samenwoonde met zijn vriendin. Een vriendin van me kwam hem toen tegen op een dating app en heb toen meteen mijn slag geslagen. Maar blijkbaar was het nog steeds aan met hem en zijn vriendin? Echt heel gênant.
Anyway bedankt voor het lezen.![]()
Jenn
Zodra jij jezelf als allerleukste persoon op de wereld ziet, gaat iemand anders dat vanzelf ook zien. Iemand die voor jou gemaakt is
Hoewel we hier natuurlijk als single's bij elkaar komen, denk ik wel dat dit voor iedereen is weggelegd dus ook voor jou!
maandag 26 oktober 2020 om 11:51
maandag 26 oktober 2020 om 12:04
Hele lieve woordenStill-i-Rise schreef: ↑26-10-2020 11:26![]()
Zodra jij jezelf als allerleukste persoon op de wereld ziet, gaat iemand anders dat vanzelf ook zien. Iemand die voor jou gemaakt is![]()
Hoewel we hier natuurlijk als single's bij elkaar komen, denk ik wel dat dit voor iedereen is weggelegd dus ook voor jou!
Toch zie ik mezelf niet graag als de allerleukste persoon op de wereld. Ik vraag me ook af hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen? Ik bedoel je kan jezelf accepteren voor wie je bent en blij zijn met wie je bent. Toch denk ik dat de positie allerleukste persoon op de wereld voor iemand anders is weg gelegd, niet voor jezelf. Andere zijn namelijk veel interessanter naar mijn mening.
Hahaha valt wel mee hoor, ik val vooral voor de persoon en niet persee het geslacht. Tenminste aantrekking heb ik tot beide geslachten.
Idd vond het ook zo raar dat hij op een datingapp stond. Heb hier verder ook niets van gezegd ofzo, wil nergens tussen komen ofzo.
maandag 26 oktober 2020 om 12:19
Dit stemt me verdrietig om te lezen dat je zo over jezelf denkt. Jij mag jezelf de allerleukste persoon vinden, van jezelf houden, jezelf op de eerste plaats zetten. Niemand op deze wereld zal dat voor jou doen, alleen jij.Jennfann schreef: ↑26-10-2020 12:04Toch zie ik mezelf niet graag als de allerleukste persoon op de wereld. Ik vraag me ook af hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen? Ik bedoel je kan jezelf accepteren voor wie je bent en blij zijn met wie je bent. Toch denk ik dat de positie allerleukste persoon op de wereld voor iemand anders is weg gelegd, niet voor jezelf. Andere zijn namelijk veel interessanter naar mijn mening.
Als ik je zo lees heb je een negatief zelfbeeld en sta je wat onzeker in de wereld. Heb je weleens overwogen (of heb je wellicht al) om hier wat hulp en ondersteuning bij te zoeken?
Niemand kan interessanter zijn dan jijzelf, je bent het waard om te onderzoeken wie jij bent, wat je wilt, wat je nodig hebt, wat voor jou belangrijk is. Hoe je denk wereld in elkaar zit, je gevoels wereld. Etc.
Niemand anders zal dat voor je kunnen doen, alleen jijzelf.
Je mag jezelf daar dus belangrijk genoeg voor vinden