Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 31 oktober 2020 om 23:17
Tuurlijk kan dat. Maar waarom zijn er dan zoveel teleurstellingen? En is daar dan niet een ander medium geschikter voor? Als je gezelligheid zoekt en je zoekt dat op Tinder zou je verwachten dat er dan veel meer matches zouden (blijven) praten toch? Dus wat klopt er niet?
zaterdag 31 oktober 2020 om 23:22
Ik baal gewoon van die gesloten Horeca..Ik ben nooit van lang en veel chatten geweest..gewoon leuk, basics aftikken en een borrel doen in de kroeg..maja..geen kroeg, geen borrel, geen voorjaar dus ook geen picknickkleedje ofzo..er is gewoon helemaal niks nu..j
J een wandeling..en als het leuk is nog een wandeling..en dan thuis op de bank zitten..bah..ik wil pas op de bank zitten als we het 3 of 4 keer leuk hebben gehad in de kroeg of met uit eten en een keer bij elkaar slapen maar vooral ook weer op tijd weg voor het ongemakkelijk wordt om in elkaars persoonlijke ruimte te zijn meteen al..daten zonder horeca is gewoon kut.
J een wandeling..en als het leuk is nog een wandeling..en dan thuis op de bank zitten..bah..ik wil pas op de bank zitten als we het 3 of 4 keer leuk hebben gehad in de kroeg of met uit eten en een keer bij elkaar slapen maar vooral ook weer op tijd weg voor het ongemakkelijk wordt om in elkaars persoonlijke ruimte te zijn meteen al..daten zonder horeca is gewoon kut.
zaterdag 31 oktober 2020 om 23:23
Dat noemen we humor, zoals ik net al aangaf..is toch een logische grap..snijden in lijken als je opleiding was gelukt en nu dat niet gelukt is snijd je veeswaren..tjongejonge.
zaterdag 31 oktober 2020 om 23:24
Agree. Het sluit een heleboel opties uit en maakt het allemaal stukken lastiger. Je moet je in bochten wringen om tot een date te komem. Daarom zal er veel minder animo zijn nu. Moet je nagaan hoe los het gaat straks. Iedereen wil dam schade inhalen. Veel meer animo en enthousiasme dus meer kansen. Ik zie een voordeel in het nadeel.
zaterdag 31 oktober 2020 om 23:32
Maar dat bedoel ik juist, het moet niet geforceerd leuk zijn. Het moet makkelijk en simpel gaan.Ritmodelanoche schreef: ↑31-10-2020 22:34Ligt eraan. Er zijn ook wel heel wat mensen die meteen bij de eerste zin al de handdoek in de ring gooien. Ik ben zelf niet zo van die geforceerd ''grappige'' antwoorden. Of constant gevat uit de hoek komen.
Ik ben geen Herman Finkers of Brigitte Kaandorp, dus ik ga ook niet mijn best doen op tinder om de gevatte figuur uit te hangen. Met als risico d dat je dus in ''de grijze massa'' belandt en niet interessant genoeg bent.
Maar dat is ook waarom ik mijn hoop een beetje begin te verliezen bij tinder : die ''vibe'' die je in het echt kunt meegeven, dat lukt niet op een dating app met een paar foto's. Dus of je moet inderdaad je kop boven het maaiveld uitsteken, maar dan moet ik iemand gaan spelen die ik niet ben. Of je moet matchen met (vage) bekenden, die al een beetje weten wie jij bent. Dan ligt er al iets meer fundament onder een match. Maar met random mensen gesprekjes voeren over totaal inwisselbare onderwerpen als het weer, je werk, corona, je studie : dat is gedoemd te mislukken en komt zelden ''meer'' uit voort.
zaterdag 31 oktober 2020 om 23:43
Uiteraard weer P3..in Q2 ging zijn wagen stuk..hebben ze met een noodgang gerepareerd en toen had ie nog een paar minuteen om "een" tijd te zetten..toen ging ie heel stoer op mediums uit en direct een p4 neerzetten..dat was het enige bijzondere van de q vandaag eigenlijk
zondag 1 november 2020 om 01:14
Vreselijk he? Ik kwam er ook meestal nu pas lekker in. Om 12:00u gingen alle stelletjes naar huis (prima want daar was toch niks mee te beleven) en rond deze tijd waren de meeste leuke mensen binnen. Iedereen werd vanaf nu lekker dronken en steeds minder kritisch. Leuke gesprekken in de rookruimte etc..
Nu zit ik alleen nog maar de katten te aaien en muziekjes te luisteren. Ik lijk wel 70.
zondag 1 november 2020 om 05:45
Wat een weerstand in dit topic.
Van Tinderen tot corona.
Laat los, weerstand geeft alleen maar frustratie, teleurstelling en misschien zelfs machteloosheid. Ik zie daar het nut niet van?
Eens met de postings van Julus wat betreft Tinder. Ga dan op een andere dating app, of accepteer hoe je leven nu is als single. Gefrustreerd en vanuit weerstand gaan chatten dan ben je al door je eigen donker gekleurde bril in zo'n chat gestapt. Dan kan het eigenlijk al nooit goed zijn.
En wbt corona en niks meer kunnen, het is een fase. Het gaat ooit weer over en dan kijken we terug met de woorden: 'Weet je nog? Dat is alweer zolang geleden.'
Net als met single zijn, ook dat is echt een fase. Ook al duurt die fase misschien wel 20 jaar. 20 jaar gefrustreerd opzoek omdat het leven met partner leuker is? Omdat de toekomst dan ineens alles heeft?
Wie zegt dat? We leven NU. Er is geen ander moment dan NU.
En nu leven met frustratie omdat het vroeger of in de toekomst beter was/wordt.. Zonde. Want dan is het nu dus nooit goed genoeg en dat is het enige moment dat je hebt.
Maak het nu fijn voor jezelf. En als je onrust ervaart ga er even mee zitten en observeer het. Het zegt namelijk wat over jezelf, niet over de dating apps of corona want dat is gewoon wat het is.
Pak je onrust aan met jezelf. Uitgelezen kans nu. Corona brengt wat dat betreft heel veel. Even echt op jezelf teruggeworpen worden, zonder het buiten jezelf te zoeken.
Ok tot zover op deze vroege ochtend
nog steeds niet gewend aan wintertijd.
Van Tinderen tot corona.
Laat los, weerstand geeft alleen maar frustratie, teleurstelling en misschien zelfs machteloosheid. Ik zie daar het nut niet van?
Eens met de postings van Julus wat betreft Tinder. Ga dan op een andere dating app, of accepteer hoe je leven nu is als single. Gefrustreerd en vanuit weerstand gaan chatten dan ben je al door je eigen donker gekleurde bril in zo'n chat gestapt. Dan kan het eigenlijk al nooit goed zijn.
En wbt corona en niks meer kunnen, het is een fase. Het gaat ooit weer over en dan kijken we terug met de woorden: 'Weet je nog? Dat is alweer zolang geleden.'
Net als met single zijn, ook dat is echt een fase. Ook al duurt die fase misschien wel 20 jaar. 20 jaar gefrustreerd opzoek omdat het leven met partner leuker is? Omdat de toekomst dan ineens alles heeft?
Wie zegt dat? We leven NU. Er is geen ander moment dan NU.
En nu leven met frustratie omdat het vroeger of in de toekomst beter was/wordt.. Zonde. Want dan is het nu dus nooit goed genoeg en dat is het enige moment dat je hebt.
Maak het nu fijn voor jezelf. En als je onrust ervaart ga er even mee zitten en observeer het. Het zegt namelijk wat over jezelf, niet over de dating apps of corona want dat is gewoon wat het is.
Pak je onrust aan met jezelf. Uitgelezen kans nu. Corona brengt wat dat betreft heel veel. Even echt op jezelf teruggeworpen worden, zonder het buiten jezelf te zoeken.
Ok tot zover op deze vroege ochtend
zondag 1 november 2020 om 07:26
Ik zag laatst een programma waarin een horeca goeroe zei dat ze denken dat ze voor 1 maart niet open mogen.tomcat schreef: ↑31-10-2020 23:22Ik baal gewoon van die gesloten Horeca..Ik ben nooit van lang en veel chatten geweest..gewoon leuk, basics aftikken en een borrel doen in de kroeg..maja..geen kroeg, geen borrel, geen voorjaar dus ook geen picknickkleedje ofzo..er is gewoon helemaal niks nu..j
Dus maak je borst maar nat.
Ik baal er ook van. Wij zijn gek op lunchen in de stad en naar de sauna gaan heeft nu ook geen zin.