Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
tomcat schreef:
07-11-2020 20:25
ja, maar dat werkt niet echt..dan ga je toch onbewust teveel vanuit wat je hoopt en wilt denken..of juist teveel je eigen vrees en wat je niet wilt..kaartlezen moet je objectief doen en dat gaat niet voor jezelf

Geldt dat ook niet voor degenen voor wie je kaarten legde dan? Je hebt, lijkt me, een begin nodig van iemand om dat te doen?
iceteapeach wijzigde dit bericht op 07-11-2020 21:10
0.12% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
Dank jullie wel, ik ben ook blij met dit kapsel. Moet wel vaak geknipt worden, want model moet er goed in zitten, zeker doordat ik stijl haar heb, maar dat is het zeker waard. Het past bij me.
tomcat schreef:
07-11-2020 20:22
Het accent scoort geen punten haha, en als je echt die Rotterdamse mentaliteit hebt (knalhard en gevoelloos)..ja dan val je af..maar dat geldt ook voor de echte Amsterdams mentaliteit (altijd klagen en alles afzeiken) en accent ook trouwens..kan het prima horen maar om je dan nog serieus te nemen..dat is als een vlaming of limburger die boos wordt..niet geloofwaardig.
Haha valt mee gelukkig! Mijn hele familie zijn wel echte Rotterdammers en als we met z’n allen zijn dan komt het accent wel naar boven. En m’n opa heeft het bombardement vol meegemaakt, dus daar wordt je wel beetje hard van. Het ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit zit wel beetje in de opvoeding 😁 Maar het Amsterdamse heeft ook wel zn charme hoor, blijft een mooie stad (vooral nu zonder toerisme)!
tomcat schreef:
07-11-2020 20:32
zij hier motorrijders eigenlijk? ik kwam op youtube wat motor vlogs tegen en het kriebelt dan toch wel weer..zou wel een electrische motor kopen als ik de loterij won

Nee, rij liever auto, hobby ook.
Toffe kapsels Qiyara en *pauze*!

Ik heb zelf een lob, denk dat als ik overal grijs zou worden dat ook wel past bij mijn kapsel. Toevallig laatst met een app kunnen zien hoe ik er uitzie op leeftijd en grijs zou mij niet vervelend staan denk ik. Dikke wallen en rimpels wel.. :lol:
Haha oeps Tom, fatale fout Amsterdam en Rotterdam door elkaar halen.

Mooie kapsels! Ik kan grijs haar erg mooi vinden ja, ben benieuwd hoe het mij later staat haha. Ik ben overigens nog een jonge blom dus hopelijk duurt het nog lang :$

Edit; mannen met beginnend grijs zijn echt wel heul erg mijn ding, zo van die mooie grijzende slapen... Zucht haha.
Ik ben een fan van de Bourne films. Kom ik erachter dat ik ze in Coronatijd nog niet 1x weer heb gezien. Inhaaltijd 😊.
tomcat schreef:
07-11-2020 20:22
Het accent scoort geen punten haha, en als je echt die Rotterdamse mentaliteit hebt (knalhard en gevoelloos)..ja dan val je af..maar dat geldt ook voor de echte Amsterdams mentaliteit (altijd klagen en alles afzeiken) en accent ook trouwens..kan het prima horen maar om je dan nog serieus te nemen..dat is als een vlaming of limburger die boos wordt..niet geloofwaardig.
Er zijn vast ook mensen die jou niet serieus kunnen nemen :p
wij slapen nooit.
Leuke kapsels Qiyara en pauze :thumbsup:
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
07-11-2020 20:14
Hier hetzelfde! Vind het ook leuk om beetje uit te proberen, gebruik af en toe een kleurspoeling en ook wel eens balayage/highlights gehad. Heb donkerbruin haar en zag toevallig laatst weer foto van balayage op bruin haar met karamel kleur erdoorheen. Denk dat ik voor de kerst dat weer ga doen 😁 Ook meerdere keren een pony geprobeerd, maar dat ga ik nooit meer doen. Is leuk de eerste dagen en daarna weer zat haha.
Een pony is gedoe hè. Ik zit het helaas wel te overwegen. Ik heb het laatst korter geknipt, maar wil het eigenlijk nog korter, met pony, zoals op mijn plaatje een beetje.
wij slapen nooit.
LaFolie schreef:
07-11-2020 21:59
Haha oeps Tom, fatale fout Amsterdam en Rotterdam door elkaar halen.

Mooie kapsels! Ik kan grijs haar erg mooi vinden ja, ben benieuwd hoe het mij later staat haha. Ik ben overigens nog een jonge blom dus hopelijk duurt het nog lang :$

Edit; mannen met beginnend grijs zijn echt wel heul erg mijn ding, zo van die mooie grijzende slapen... Zucht haha.
Hoe oud ben jij, Folie?
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-11-2020 00:06
Er zijn vast ook mensen die jou niet serieus kunnen nemen :p
Het is meer zoeken naar mensen die mij wel serieus nemen ;-D
Serieus?

Zo opgelost.
De lawyer. ...advocaten ..

Lekker mijn schone bedje in 🥱😴

Truste allen
Bedankt allemaal.

Still een Lob, moest het opzoeken. Dacht eerst je bedoeld bob..
Leuk!

En wie staan dikke wallen en rimpels nou wel goed. Hopelijk blijven die nog lang weg. Te vroeg grijs, te laat rimpels ik teken ervoor😏
Goedemorgen lieve singles.

Ik ga vast het ontbijt regelen. Broodjes, eitjes, verse jus, thee en koffie.
En alles wat je maar op een broodje wil is voorhanden. Op elk moment van de ochtend ook nog. Pak wanneer je kan en zin hebt.

Dus rise and shine :sun:
Heerlijk zo'n ontbijtje Qiyara! Ik had mezelf voorgenomen deze ochtend naar de bakker te gaan maar is me toch niet gelukt. Ga wel voor deze middag om krakend verse pistolets.
Geraldine en de vrouwen op Videoland is echt zo mooi. Wat een krachtige vrouwen, zoveel respect voor hun proces.
Goedemorgen allemaal.

Ik heb lekker uitgeslapen eens in de paar weken kan het.
Ik ka ullie niet bijhouden. Ik ben de laatste dagen aan het werk.
Zo even naar mijn ouders mijn nieuwe auto showen en dan door naar werk. Morgen 4 daagjes vrij nu al zin in.

Iedereen een slow zondag toegewenst.
Datertje, ik doe mee hoor, mag vandaag ook weer aan het werk :-)

Fijne zondag all!
Sabbieehhhh schreef:
08-11-2020 09:24
Datertje, ik doe mee hoor, mag vandaag ook weer aan het werk :-)

Fijne zondag all!
Werk ze :high5:
Goedemorgen allemaal!

Ik kom mij ook in dit topic melden als single. Nu ben ik eraan toe :) . Maar stiekem heb ik gewoon honger kan ik die heerlijke ontbijttafel niet langer weerstaan!

Gisteren had ik een eerste date (de eerste na een lange relatie), en dat is op niets uitgelopen.

Fijne dag allemaal
Erinlynn schreef:
08-11-2020 10:22
Goedemorgen allemaal!

Ik kom mij ook in dit topic melden als single. Nu ben ik eraan toe :) . Maar stiekem heb ik gewoon honger kan ik die heerlijke ontbijttafel niet langer weerstaan!

Gisteren had ik een eerste date (de eerste na een lange relatie), en dat is op niets uitgelopen.

Fijne dag allemaal
Haha schuif aan en eet smakelijk!
Liep de date op niets uit omdat jij er niet meer in zag?
Sabbieehhhh schreef:
08-11-2020 10:24
Haha schuif aan en eet smakelijk!
Liep de date op niets uit omdat jij er niet meer in zag?

Dank je!

Klopt. Hij wou graag een vervolg. Ik wou dat niet.

De klik was er wel (vriendschappelijk blijkbaar), maar geen vonk.
Ik vond zijn foto's en omschrijving ook niet overeenkomen met hoe hij er daadwerkelijk uitzag. Hij zei bijvoorbeeld dat hij 1,80m lang is. Nou... dan ben ik 2 meter, want hij was een stuk kleiner dan mij. Nu vind ik dat niet erg, maar ik vind het wel een dingetje als iemand niet helemaal eerlijk is. Of hij kan niet meten ;-) .
Erinlynn schreef:
08-11-2020 10:33
Dank je!

Klopt. Hij wou graag een vervolg. Ik wou dat niet.

De klik was er wel (vriendschappelijk blijkbaar), maar geen vonk.
Ik vond zijn foto's en omschrijving ook niet overeenkomen met hoe hij er daadwerkelijk uitzag. Hij zei bijvoorbeeld dat hij 1,80m lang is. Nou... dan ben ik 2 meter, want hij was een stuk kleiner dan mij. Nu vind ik dat niet erg, maar ik vind het wel een dingetje als iemand niet helemaal eerlijk is. Of hij kan niet meten ;-) .
Zonder vonk houdt het wel snel op ja.
En snap nooit zo goed waarom mensen liegen op dating apps, je hebt toch de intentie iemand te ontmoeten, dan komt dat toch uit?
Sabbieehhhh schreef:
08-11-2020 10:37
Zonder vonk houdt het wel snel op ja.
En snap nooit zo goed waarom mensen liegen op dating apps, je hebt toch de intentie iemand te ontmoeten, dan komt dat toch uit?

Ja zeg het maar... maar goed.
Ik heb nu niets meer openstaan. Zo was het even genoeg voor nu haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven