Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 7 november 2020 om 20:42
Geldt dat ook niet voor degenen voor wie je kaarten legde dan? Je hebt, lijkt me, een begin nodig van iemand om dat te doen?
iceteapeach wijzigde dit bericht op 07-11-2020 21:10
0.12% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 7 november 2020 om 21:05
Haha valt mee gelukkig! Mijn hele familie zijn wel echte Rotterdammers en als we met z’n allen zijn dan komt het accent wel naar boven. En m’n opa heeft het bombardement vol meegemaakt, dus daar wordt je wel beetje hard van. Het ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit zit wel beetje in de opvoedingtomcat schreef: ↑07-11-2020 20:22Het accent scoort geen punten haha, en als je echt die Rotterdamse mentaliteit hebt (knalhard en gevoelloos)..ja dan val je af..maar dat geldt ook voor de echte Amsterdams mentaliteit (altijd klagen en alles afzeiken) en accent ook trouwens..kan het prima horen maar om je dan nog serieus te nemen..dat is als een vlaming of limburger die boos wordt..niet geloofwaardig.
zaterdag 7 november 2020 om 21:44
zaterdag 7 november 2020 om 21:45
zaterdag 7 november 2020 om 21:59
Haha oeps Tom, fatale fout Amsterdam en Rotterdam door elkaar halen.
Mooie kapsels! Ik kan grijs haar erg mooi vinden ja, ben benieuwd hoe het mij later staat haha. Ik ben overigens nog een jonge blom dus hopelijk duurt het nog lang
Edit; mannen met beginnend grijs zijn echt wel heul erg mijn ding, zo van die mooie grijzende slapen... Zucht haha.
Mooie kapsels! Ik kan grijs haar erg mooi vinden ja, ben benieuwd hoe het mij later staat haha. Ik ben overigens nog een jonge blom dus hopelijk duurt het nog lang
Edit; mannen met beginnend grijs zijn echt wel heul erg mijn ding, zo van die mooie grijzende slapen... Zucht haha.
zondag 8 november 2020 om 00:06
Er zijn vast ook mensen die jou niet serieus kunnen nemen :ptomcat schreef: ↑07-11-2020 20:22Het accent scoort geen punten haha, en als je echt die Rotterdamse mentaliteit hebt (knalhard en gevoelloos)..ja dan val je af..maar dat geldt ook voor de echte Amsterdams mentaliteit (altijd klagen en alles afzeiken) en accent ook trouwens..kan het prima horen maar om je dan nog serieus te nemen..dat is als een vlaming of limburger die boos wordt..niet geloofwaardig.
wij slapen nooit.
zondag 8 november 2020 om 00:13
Een pony is gedoe hè. Ik zit het helaas wel te overwegen. Ik heb het laatst korter geknipt, maar wil het eigenlijk nog korter, met pony, zoals op mijn plaatje een beetje.Vivi3338 schreef: ↑07-11-2020 20:14Hier hetzelfde! Vind het ook leuk om beetje uit te proberen, gebruik af en toe een kleurspoeling en ook wel eens balayage/highlights gehad. Heb donkerbruin haar en zag toevallig laatst weer foto van balayage op bruin haar met karamel kleur erdoorheen. Denk dat ik voor de kerst dat weer ga doenOok meerdere keren een pony geprobeerd, maar dat ga ik nooit meer doen. Is leuk de eerste dagen en daarna weer zat haha.
wij slapen nooit.
zondag 8 november 2020 om 00:14
Hoe oud ben jij, Folie?LaFolie schreef: ↑07-11-2020 21:59Haha oeps Tom, fatale fout Amsterdam en Rotterdam door elkaar halen.
wij slapen nooit.
zondag 8 november 2020 om 00:42
Het is meer zoeken naar mensen die mij wel serieus nemenalongwiththesunshine schreef: ↑08-11-2020 00:06Er zijn vast ook mensen die jou niet serieus kunnen nemen :p
zondag 8 november 2020 om 09:10
zondag 8 november 2020 om 09:40
Werk zeSabbieehhhh schreef: ↑08-11-2020 09:24Datertje, ik doe mee hoor, mag vandaag ook weer aan het werk![]()
Fijne zondag all!
zondag 8 november 2020 om 10:22
zondag 8 november 2020 om 10:24
Haha schuif aan en eet smakelijk!Erinlynn schreef: ↑08-11-2020 10:22Goedemorgen allemaal!
Ik kom mij ook in dit topic melden als single. Nu ben ik eraan toe. Maar stiekem heb ik gewoon honger kan ik die heerlijke ontbijttafel niet langer weerstaan!
Gisteren had ik een eerste date (de eerste na een lange relatie), en dat is op niets uitgelopen.
Fijne dag allemaal
Liep de date op niets uit omdat jij er niet meer in zag?
zondag 8 november 2020 om 10:33
Sabbieehhhh schreef: ↑08-11-2020 10:24Haha schuif aan en eet smakelijk!
Liep de date op niets uit omdat jij er niet meer in zag?
Dank je!
Klopt. Hij wou graag een vervolg. Ik wou dat niet.
De klik was er wel (vriendschappelijk blijkbaar), maar geen vonk.
Ik vond zijn foto's en omschrijving ook niet overeenkomen met hoe hij er daadwerkelijk uitzag. Hij zei bijvoorbeeld dat hij 1,80m lang is. Nou... dan ben ik 2 meter, want hij was een stuk kleiner dan mij. Nu vind ik dat niet erg, maar ik vind het wel een dingetje als iemand niet helemaal eerlijk is. Of hij kan niet meten
zondag 8 november 2020 om 10:37
Zonder vonk houdt het wel snel op ja.Erinlynn schreef: ↑08-11-2020 10:33Dank je!
Klopt. Hij wou graag een vervolg. Ik wou dat niet.
De klik was er wel (vriendschappelijk blijkbaar), maar geen vonk.
Ik vond zijn foto's en omschrijving ook niet overeenkomen met hoe hij er daadwerkelijk uitzag. Hij zei bijvoorbeeld dat hij 1,80m lang is. Nou... dan ben ik 2 meter, want hij was een stuk kleiner dan mij. Nu vind ik dat niet erg, maar ik vind het wel een dingetje als iemand niet helemaal eerlijk is. Of hij kan niet meten.
En snap nooit zo goed waarom mensen liegen op dating apps, je hebt toch de intentie iemand te ontmoeten, dan komt dat toch uit?
zondag 8 november 2020 om 10:41
Sabbieehhhh schreef: ↑08-11-2020 10:37Zonder vonk houdt het wel snel op ja.
En snap nooit zo goed waarom mensen liegen op dating apps, je hebt toch de intentie iemand te ontmoeten, dan komt dat toch uit?
Ja zeg het maar... maar goed.
Ik heb nu niets meer openstaan. Zo was het even genoeg voor nu haha.