Singles Unite: deel 4!!
zondag 8 november 2020 om 12:26
zondag 8 november 2020 om 12:55
Ik snap op zich wel waarom ze daarover liegen, maar voelen ze zich dan niet erg gênant als ze toch hun echte leeftijd moeten toegeven en bekennen dat ze gewoon hadden gelogen? Ik zou me dood schamen voor liegen over mijn leeftijd (zeker omdat men daar toch altijd achter komt, uiteindelijk).
Ik bedoel, je bent iemand aan het daten, je liegt over je leeftijd, je zegt dat je 35 bent ipv 42, maar je verjaardag komt aan, dus je organiseert een feestje en mensen komen aan met nummer 42 bordjes? Dan staat je partner daar voor de lul...of jij.
Bizar.
Ik bedoel, je bent iemand aan het daten, je liegt over je leeftijd, je zegt dat je 35 bent ipv 42, maar je verjaardag komt aan, dus je organiseert een feestje en mensen komen aan met nummer 42 bordjes? Dan staat je partner daar voor de lul...of jij.
Bizar.
zondag 8 november 2020 om 12:57
zondag 8 november 2020 om 13:09
zondag 8 november 2020 om 13:12
Kijk je op Tinder nu toch ook naar leeftijdgenoten? Ik begreep eerder dat je voor een jongere man ging? De ene 50er is de andere niet hoor, en er zijn er ook dus niet al half bejaard zijn. Het is inderdaad wel een leeftijd waarop je verschillen gaat zien bij mensen.
zondag 8 november 2020 om 13:20
Leuk dat je dat nog weet Antoon.
Ik ben van Tinder af en zit nu op Lexa,maar heb alweer spijt want zie veel dezelfde koppen voorbij komen.
Als ik naar mannen van ongeveer mijn leeftijd kijk, lijken ze dus soms achter in de 50 of 60. Ik wil niet met mijn opa in bed liggen bij wijze van. Of is dat erg lullig ? Ik val op een wat jongensachtige uitstraling.
Ik ben van Tinder af en zit nu op Lexa,maar heb alweer spijt want zie veel dezelfde koppen voorbij komen.
Als ik naar mannen van ongeveer mijn leeftijd kijk, lijken ze dus soms achter in de 50 of 60. Ik wil niet met mijn opa in bed liggen bij wijze van. Of is dat erg lullig ? Ik val op een wat jongensachtige uitstraling.
zondag 8 november 2020 om 13:24
Ik denk dat de groep 50-jarigen een groep is waarbinnen je hele grote verschillen ziet, zowel bij vrouwen als bij mannen.
Sommigen zijn nog heel jeugdig en sportief en zien eruit als 40.
Anderen zijn dat allemaal niet meer en zien er al uit als 60 of ouder.
Natuurlijk heb je in iedere leeftijdscategorie wel verschillen, maar voor mijn gevoel komt zijn de verschillen op deze leeftijd extremer.
Sommigen zijn nog heel jeugdig en sportief en zien eruit als 40.
Anderen zijn dat allemaal niet meer en zien er al uit als 60 of ouder.
Natuurlijk heb je in iedere leeftijdscategorie wel verschillen, maar voor mijn gevoel komt zijn de verschillen op deze leeftijd extremer.
zondag 8 november 2020 om 13:28
Hoe meer ik van jullie lees over die datingsites, hoe blijer ik word dat ik daar niet actief ben
zondag 8 november 2020 om 13:38
dido68 schreef: ↑08-11-2020 13:20Leuk dat je dat nog weet Antoon.
Als mensen ouder worden, worden ze ofwel steeds dikker, of als ze slank zijn steeds fragieler. Dat laatste voelt raar als je zo iemand vasthoud vind ik. Ik denk dat ik ook fragieler aanvoel dan 10 jaar geleden. Ik heb verder het idee dat vooral 50+ mannen vaak over hun leeftijd liegen, vrouwen lijken er iets meer senang mee. Lees het zo vaak hier. Bij mannen zie je hun leeftijd ook eerder af aan hun gezicht. Bij de meeste mannen (bijv. bij First Dates) die zich zo jong voelen zie ik gewoon een ouwe kop die past bij hun leeftijd.
Woon je erg afgelegen dat je op iedere dating site steeds hetzelfde groepje belegen mannen tegenkomt? Je moet volgens mij zorgen dat je Rotterdam bij je zoekgebied betrekt. Daar is echt een mannenoverschot
zondag 8 november 2020 om 13:40
dido68 schreef: ↑08-11-2020 13:20Leuk dat je dat nog weet Antoon.
Ik ook, maar er zijn, op foto althans, ook leuke mannen na de 50
Maar er zijn er ook waar ik het gevoel vader of opa bij krijg. En dan denk ik daar zie ik mijzelf niet mee naar een concert gaan bijv. Om over het sexuele nog maar niet te hebben.
Andere kant hahahaha ik zie en voel mijzelf wel jonger, maar hoe zien de heren mij.
Gezien mijn aantal matches
Ik krijg soms bij Paiq foto reacties van 45 of 47 jarigen. Maar ook tweede helft vijftig.
zondag 8 november 2020 om 13:44
Had ik op Paiq. Reactie op een foto van mij en het ging over bier. In gesprek zat ik ineens te kijken naar de melding dat de gebruiker mij geblokkeerd en verwijderd had.
Verkeerde merk zeker
zondag 8 november 2020 om 13:50
Soms zie je dan van die heren met paar dagen baarden of een pratende kut. Ogen stralen niets uit. Somber.Antoon69 schreef: ↑08-11-2020 13:38Als mensen ouder worden, worden ze ofwel steeds dikker, of als ze slank zijn steeds fragieler. Dat laatste voelt raar als je zo iemand vasthoud vind ik. Ik denk dat ik ook fragieler aanvoel dan 10 jaar geleden. Ik heb verder het idee dat vooral 50+ mannen vaak over hun leeftijd liegen, vrouwen lijken er iets meer senang mee. Lees het zo vaak hier. Bij mannen zie je hun leeftijd ook eerder af aan hun gezicht. Bij de meeste mannen (bijv. bij First Dates) die zich zo jong voelen zie ik gewoon een ouwe kop die past bij hun leeftijd.
Woon je erg afgelegen dat je op iedere dating site steeds hetzelfde groepje belegen mannen tegenkomt? Je moet volgens mij zorgen dat je Rotterdam bij je zoekgebied betrekt. Daar is echt een mannenoverschot![]()
Tig armbandjes om de pols.
Dan denk ik oké....zijn we in die periode
Ik had zoiets thuis 7 jaar geleden bij mijn ex op de armbanden na.
zondag 8 november 2020 om 13:51
zondag 8 november 2020 om 13:52
Maar wat ik me wel eens afvraag.. Voor de 50= vrouwen die hier meeschrijven, is de seksuele aantrekkingskracht die een man al dan niet heeft, nog zo belangrijk voor jullie? Dat is anders dan toen je 20 of 30 was neem ik aan. Bij mannen blijft dat aspect belangrijk lijkt wel, ook al zijn ze zelf echt afzichtelijk. Maar bij de gemiddelde vrouw veranderen die behoeftes toch veel sterker als ze ouder wordt?
zondag 8 november 2020 om 13:55
Ja ik heb ook dat dingen waar ik eerst op viel, mij nu juist afstoten omdat ik een vervelende ex heb die zo was.
zondag 8 november 2020 om 13:57
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar voor mij is dat heel belangrijk. Mijn libido heeft blijkbaar het memo gemist waarin staat dat het hoort af te nemen.Antoon69 schreef: ↑08-11-2020 13:52Maar wat ik me wel eens afvraag.. Voor de 50= vrouwen die hier meeschrijven, is de seksuele aantrekkingskracht die een man al dan niet heeft, nog zo belangrijk voor jullie? Dat is anders dan toen je 20 of 30 was neem ik aan. Bij mannen blijft dat aspect belangrijk lijkt wel, ook al zijn ze zelf echt afzichtelijk. Maar bij de gemiddelde vrouw veranderen die behoeftes toch veel sterker als ze ouder wordt?
Seks maakt voor mij ook het verschil tussen een vriendschap en een relatie. Vrienden kan ik met veel mensen zijn. Seks heb ik alleen met die ene, wanneer ik een relatie heb dan...
zondag 8 november 2020 om 13:58
Haha wat is dat nou weer voor aparte aanname ? Dat oudere dames geen zin meer hebben in seks ?
Daar is mijn huwelijk mede op stuk gelopen. Dat ik me niet meer tot hem aangetrokken voelde en hem als mijn broer ging zien.
Als het seksuele niet belangrijk is hoef ik ook geen relatie. Leuke dingen doe ik al met mijn vriendinnen en familie..
Daar is mijn huwelijk mede op stuk gelopen. Dat ik me niet meer tot hem aangetrokken voelde en hem als mijn broer ging zien.
Als het seksuele niet belangrijk is hoef ik ook geen relatie. Leuke dingen doe ik al met mijn vriendinnen en familie..
zondag 8 november 2020 om 14:05
Dat geeft de burger weer wat moed haha. Maar bij vrouwen zijn de verschillen tussen personen hierin wel veel groter, en er zijn er echt heel veel die eigenlijk niet meer zo'n behoefte aan seks hebben. Niet dat dat verkeerd zou zijn hoor maar gemiddeld gezien loopt het vergeleken met de gemiddelde man soms wel wat schever.
Maar ik ben het niet met jullie eens dat een relatie zonder seks niet meer dan vriendschappelijk zou kunnen zijn. Als ik iemand echt heel aantrekkelijk en leuk vind zou ik ook wel zonder seks een (monogame) relatie met haar kunnen hebben. Maar dan wel met intimiteit en wederzijdse liefde.
Maar ik ben het niet met jullie eens dat een relatie zonder seks niet meer dan vriendschappelijk zou kunnen zijn. Als ik iemand echt heel aantrekkelijk en leuk vind zou ik ook wel zonder seks een (monogame) relatie met haar kunnen hebben. Maar dan wel met intimiteit en wederzijdse liefde.