Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 14 november 2020 om 12:22
Awts, jullie kennen elkaar vanaf september, en dus ook elkaar nog eens 4 weken niet gezien/amper gesproken.
Waarschijnlijk elkaar dan misschien een maandje gezien in totaal?
Je schrijft over hem alsof je al jaren in een relatie zit.
Mooi je toewijding, alleen voor iemand die je amper kent en er zijn al zoveel problemen/ruzies zou ik persoonlijk hard weg rennen.
Mijn ex ken ik 8 maanden, deze complete toewijding had ik nog niet.
Ik zat nog in de verkenningsfase na zo kort samenzijn en uiteindelijk zijn we dan ook uit elkaar gegaan jammer genoeg.
Wat ik hiermee bedoel is dat je wel heel snel heel serieus met iemand bent en daardoor doe je jezelf wat tekort in mijn ogen.
Flink klote voor je en verdrietig! Je bent na mijn idee wel echt beter af zonder hem.
Mooi je toewijding, alleen voor iemand die je amper kent en er zijn al zoveel problemen/ruzies zou ik persoonlijk hard weg rennen.
Ik zat nog in de verkenningsfase na zo kort samenzijn en uiteindelijk zijn we dan ook uit elkaar gegaan jammer genoeg.
Wat ik hiermee bedoel is dat je wel heel snel heel serieus met iemand bent en daardoor doe je jezelf wat tekort in mijn ogen.
Flink klote voor je en verdrietig! Je bent na mijn idee wel echt beter af zonder hem.
zaterdag 14 november 2020 om 12:29
Ik heb zo date en totaal geen zin
ik voel me niet top (poes is bij mij komen wonen en je hebt geen kind aan dr behalve snachts, dan wil ze spelen en lawaai maken en dus heb ik amper geslapen) Date is extreem enthousiast en dat schrikt mij een beetje af. Ik denk ook dat ik weet waar dat vandaan komt maar het is toch een stom gevoel. Dus we gaan het zien... Wie weet komt er zin als ik in de auto zit.
zaterdag 14 november 2020 om 12:36
alongwiththesunshine, ik denk dat je de juiste beslissing heb gemaakt. Het liep blijkbaar nu al heel stroef, terwijl juist de eerste weken/maanden zouden in een teken van alleen maar liefde moeten zijn...het lijkt dat dit al vanaf het begin een beetje gedoemd was. maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
sterkte
sterkte
zaterdag 14 november 2020 om 12:44
Qiyara. Je hebt gelijk. Ik weet helemaal niet hoe ik rustig aan moet doen.Qiyara schreef: ↑14-11-2020 12:22Awts, jullie kennen elkaar vanaf september, en dus ook elkaar nog eens 4 weken niet gezien/amper gesproken.
Deze man was heel traditioneel, nog erger dan ik. A la "Ik ben hier niet om te proberen, ik wil eindigen met iemand waarmee ik oud kan worden". Maar dan zonder opdringerig te zijn, gelukkig.
Ik kan echt niet zijn met iemand die het allemaal wel bekijkt en op het dooie gemakje te werk gaat. Dan denk ik: Gooi wat peper in je reet, idioot. Lol.
Verkenningsfase, hoe ziet dat voor jou eruit? Dat je nog steeds met meerdere mensen blijft daten? Ook dat trekt mij helaas niet zo aan.
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 12:52
Ah wat lief een poes, is ze nog jong? Hopelijk wordt je date toch nog een beetje leuk.RedRoseThorn schreef: ↑14-11-2020 12:29Ik heb zo date en totaal geen zinik voel me niet top (poes is bij mij komen wonen en je hebt geen kind aan dr behalve snachts, dan wil ze spelen en lawaai maken en dus heb ik amper geslapen) Date is extreem enthousiast en dat schrikt mij een beetje af. Ik denk ook dat ik weet waar dat vandaan komt maar het is toch een stom gevoel. Dus we gaan het zien... Wie weet komt er zin als ik in de auto zit.
Pompoen, bedankt voor je berichtje
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 12:53
Dit snap ik dus echt niet.... Je hebt totaal geen zin en het voelt niet goed en toch ga je.RedRoseThorn schreef: ↑14-11-2020 12:29Ik heb zo date en totaal geen zinik voel me niet top (poes is bij mij komen wonen en je hebt geen kind aan dr behalve snachts, dan wil ze spelen en lawaai maken en dus heb ik amper geslapen) Date is extreem enthousiast en dat schrikt mij een beetje af. Ik denk ook dat ik weet waar dat vandaan komt maar het is toch een stom gevoel. Dus we gaan het zien... Wie weet komt er zin als ik in de auto zit.
Waarom dan?
Waarom luister je niet naar je eigen gevoel?
Waarom maak je die date belangrijker dan jezelf?
Waarom maak je die ander belangrijker dan jezelf?
Ben je zelf niet meer waard dan een date waar je geen zin in hebt?
zaterdag 14 november 2020 om 12:58
Nee absoluut niet, wij hadden een relatie. Alleen je kent iemand nog niet. Na 8 maanden ging het bij ons mis, we hebben totaal geen moeilijkheden of ruzies gehad in onze relatie. Alleen een te groot verschil in behoefte.alongwiththesunshine schreef: ↑14-11-2020 12:44Qiyara. Je hebt gelijk. Ik weet helemaal niet hoe ik rustig aan moet doen.
Deze man was heel traditioneel, nog erger dan ik. A la "Ik ben hier niet om te proberen, ik wil eindigen met iemand waarmee ik oud kan worden". Maar dan zonder opdringerig te zijn, gelukkig.
Ik kan echt niet zijn met iemand die het allemaal wel bekijkt en op het dooie gemakje te werk gaat. Dan denk ik: Gooi wat peper in je reet, idioot. Lol.
Verkenningsfase, hoe ziet dat voor jou eruit? Dat je nog steeds met meerdere mensen blijft daten? Ook dat trekt mij helaas niet zo aan.
Dat is in zo'n beginfase nog helemaal niet duidelijk, dan denk je 'dit is het'.
Als ik dan al zo toegewijd was, dan zou ik koste wat kost bij hem blijven. En dat hoeft helemaal niet, want je eigen geluk staat voorop.
Deze man bracht alleen maar onzekerheid en rot gevoelens. Dat is het niet waard.
zaterdag 14 november 2020 om 12:59
*Pauze* schreef: ↑14-11-2020 12:53Dit snap ik dus echt niet.... Je hebt totaal geen zin en het voelt niet goed en toch ga je.
Waarom dan?
Nou dat snap ik prima hoor. Als ik altijd moet wachten tot ik ergens zin in heb gebeurt er nauwelijks iets, vooral 's ochtends. Ik moet mezelf geregeld een schop onder mijn kont geven.
zaterdag 14 november 2020 om 13:22
Oké, 8 maanden, dat is een flinke tijd, lijkt me al helemaal kut om dan uit elkaar te gaan.Qiyara schreef: ↑14-11-2020 12:58Nee absoluut niet, wij hadden een relatie. Alleen je kent iemand nog niet. Na 8 maanden ging het bij ons mis, we hebben totaal geen moeilijkheden of ruzies gehad in onze relatie. Alleen een te groot verschil in behoefte.
Dat is in zo'n beginfase nog helemaal niet duidelijk, dan denk je 'dit is het'.
Als ik dan al zo toegewijd was, dan zou ik koste wat kost bij hem blijven. En dat hoeft helemaal niet, want je eigen geluk staat voorop.
Deze man bracht alleen maar onzekerheid en rot gevoelens. Dat is het niet waard.
Het is ook niet dat ik koste wat kost bij hem wilde blijven, hoor. Maar ik weet wel dat elke relatie een moeilijkheid met zich kan meebrengen, en dat ik best bereid ben om die te overwinnen.
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 13:51
Ik voel mij echt zoals in deze videoclip
https://youtu.be/rdlvPe959Ck
Sorry, ben emo
https://youtu.be/rdlvPe959Ck
Sorry, ben emo
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 14:14
Dat is vaak ook een klacht vanuit deelnemers aan realityshows. Men wordt vaak heel anders neergezet. Het is en blijft je eigen keuze om er aan mee te doen, maar dan nog.tomcat schreef: ↑13-11-2020 08:59Wij hadden mazzel dat we spraakmakende buren hadden..wij waren het saaie stel ter afwisseling haha
Maar nee, het was geen moment ongemakkelijk, ze hebben echt gezocht naar momenten die even stil waren en die suggestief achter elkaar gezet met een hintende voice over. En waar wel gesprekken zijn uitgezonden laten ze net het deel weg wat de context aangeeft, de voice-over geeft een andere context en voila.
Maar ik heb er geen spijt van hoor, leuke ervaring en de uitzending was niet super maar ook niet zo tenenkrommend als veel anderen wel zijn (in mijn ogen dan). Moest zelf ook wel erg lachen hoe ze dat stuk in elkaar hadden geknipt dat zowel ik als de jongen van het andere stel zogenaamd in slaap vielen tot verbazing van de vrouwen![]()
Gelukkig heb je er geen spijt van.
zaterdag 14 november 2020 om 14:16
Enige wat jij kunt doen is goed luisteren naar je gevoel. Als jij niet met hem mee naar huis wil en hij stopt om die reden met daten, dan is hij niet de juiste match. Iemand die jou ziet zitten zal het begrijpen en hoopt op een nieuwe date, waar dan ook.Vivi3338 schreef: ↑13-11-2020 10:43Nee niet ter afleiding alleen gelukkig! Merk dat ik nu wel weer wat voor open sta en was ook oprecht geïnteresseerd in hem als persoon. Maar de muur is nog wel groot, we hadden gewandeld aan eind van de middag (2 uurtjes ongeveer), hij stelde nog voor om bij hem thuis wat te drinken maar merk dat ik daar nog beetje op ‘’blokkeer’’. Vast niet dat hij het verkeerd bedoelde, maar nog niet zo behoefte aan om gelijk in iemand z’n persoonlijke omgeving te komen. Dus aangegeven dat ik wel weer terug naar auto wilde lopen, wellicht was hij daar op afgeknapt want verder geen berichtje meer gehad als bedankje (ik was naar zijn stad gekomen). Ondanks dat meer vriendschappelijk voelde, was het wel erg gezellig en veel gelachen. Dan vind ik het toch altijd wel jammer als je dan daarna niks meer hoort![]()
zaterdag 14 november 2020 om 14:17
Deze gedachtengang maakt dat je over je eigen grenzen heen gaat. Tricky.alongwiththesunshine schreef: ↑13-11-2020 20:23Hey Vivi. Misschien denkt hij dat je geen interesse meer hebt omdat je niet meeging naar zijn huis om iets te drinken.
Als je het heel gezellig met hem vond kun je hem misschien nog een berichtje sturen.
zaterdag 14 november 2020 om 14:17
Ik ga duimen!Datertje schreef: ↑13-11-2020 17:56Ik ga weer op date, maar dit keer bij een nieuwe groep op mijn werk. Ik heb vandaag intern gesolliciteerd.
Als het klikt en we er financieel uitkomen dan ga ik per 1 jan over.
Weer een stapje hoger op de ladder.
Ik ben echt trots op mezelf.
Op date front met mannen niks te melden.
Vanavond finale .... wij zitten er straks klaar voor![]()
zaterdag 14 november 2020 om 14:18
Gezellige avond gehad?Flaffy schreef: ↑13-11-2020 19:49Leuk dat je weer op date bent gegaan Viv! Wel jammer inderdaad dat je dan niks meer hoort, als het niet is ook goed, maar wat voor moeite is 1 appje dan?
Limo, jammer dat het niks is geworden. Klinkt alsof je de juiste keuze hebt gemaakt.
Sabbieh, wat fijn!!
Datertje, goed bezig! Daar mag je zeker trots op zijn.
Hier een beetje een dilemma. Zat zomaar vacatures te kijken tot ik ineens een leuke vacature tegen kwam. Heb het nog prima naar mn zin op mijn huidige plek, en wil mijn vaste contract ook niet zomaar opgeven maar toch kriebelt het.
Vanavond 2 vriendinnen op bezoek, lekker bijkletsen met een wijntje, zin in. FIjn weekend allen!
Je kunt altijd reageren en een gesprek aangaan en kijken waar ze mee komen. De deal is pas rond zodra jij en zij tekenen. Je zit nog nergens aan vast.
zaterdag 14 november 2020 om 14:24
Ik wilde dit gaan typen. Waaarom ga je iets doen waar je geen zin in hebt?*Pauze* schreef: ↑14-11-2020 12:53Dit snap ik dus echt niet.... Je hebt totaal geen zin en het voelt niet goed en toch ga je.
Waarom dan?
Mooie vragen Pauze! Daten is een mooie kans om eens de diepte in te gaan.
zaterdag 14 november 2020 om 14:27
Werk valt onder verplichting en dat moet. Daten doe je voor de lol, voor ontspanning en dat zou dus leuk moeten zijn. Groot verschil.
Als je dat gaat doen terwijl je geen zin hebt is dat negeren van je gevoel.
Veel mensen blijven braaf voldoen aan verplichte bezoekjes ed en voelen zich ondertussen niet gelukkig.
Ik ben daarmee opgehouden en dat lucht enorm op.
zaterdag 14 november 2020 om 14:30
Er is verschil tussen een moeilijkheid en een shitload aan moeilijkheden. Deze man had zowel praktische als emotionele problemen. Daar kun je geen stabiele en relaxte relatie mee hebben. Heb jij zin om je altijd kut te voelen voor 1x per maand een paar uurtjes samenzijn? En volgens mij wilde hij die uren ( het was zelfs maar een uurtje) vooral in bed doorbrengen.alongwiththesunshine schreef: ↑14-11-2020 13:22Oké, 8 maanden, dat is een flinke tijd, lijkt me al helemaal kut om dan uit elkaar te gaan.
Het is ook niet dat ik koste wat kost bij hem wilde blijven, hoor. Maar ik weet wel dat elke relatie een moeilijkheid met zich kan meebrengen, en dat ik best bereid ben om die te overwinnen.
zaterdag 14 november 2020 om 14:31
En dat mag, want dit is gewoon niet wat je er van hoopte. Maar ik weet heel zeker dat jij ergens voor behoed bent. Gun jezelf iets beters.
zaterdag 14 november 2020 om 14:33
zaterdag 14 november 2020 om 14:44
Nee, natuurlijk niet. Het was nu ook wel heel erg duidelijk dat het niet meer ging. Dat van dat bed... In het begin gingen we wel gewoon terrassen, maar op een gegeven moment ging de horeca dicht en kon je ook niet veel meer buiten de deur. Hij zei net wel dat hij altijd heel erg opgewonden van me werd. Dus ik zei: Misschien had je dan toch meer lustgevoelens voor me dan andere gevoelens. Niet dat het oppervlakkig was. Ik merk dat echt dat hij om me geeft maar het gewoon niet geregeld krijgt.Julus schreef: ↑14-11-2020 14:30Er is verschil tussen een moeilijkheid en een shitload aan moeilijkheden. Deze man had zowel praktische als emotionele problemen. Daar kun je geen stabiele en relaxte relatie mee hebben. Heb jij zin om je altijd kut te voelen voor 1x per maand een paar uurtjes samenzijn? En volgens mij wilde hij die uren ( het was zelfs maar een uurtje) vooral in bed doorbrengen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-11-2020 14:58
8.92% gewijzigd
wij slapen nooit.