Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Erotisch verhaal: ”Wat ongelooflijk geil’, zei mijn vriend toen hij uit het raam keek’

euh..lijkt mij meer reden om ermee te stoppen als hij geil wordt van uit het raam kijken..
tomcat schreef:
25-12-2020 00:16
Erotisch verhaal: ”Wat ongelooflijk geil’, zei mijn vriend toen hij uit het raam keek’

euh..lijkt mij meer reden om ermee te stoppen als hij geil wordt van uit het raam kijken..
Misschien zag hij iets daar...de buuf 😂

Voorlopig komen er geen nummers voor mij...ik ga lekker slapen.

Tot morgen bij het ontbijt. ☕
slaap lekker..het is leuk maar geen hoogstaande nummers inderdaad..en zo wrang al dat feest tussendoor in de leaders en dan weer dat lege cafe..pfff..ben het echt zo zat aan het worden..bijna een jaar geleden dat ik mijn laatste dansfeest bezocht..
ik blijf lang in bed morgen..dus iemand anders zal het kersontbijt moeten regelen..jammer voor de kinderen maar ze hebben Disney+ om zich te vermaken..
Iedereen fijne feestdagen gewenst!
Julus schreef:
24-12-2020 22:09
Ik ben zooo enorm blij met het vuurwerkverbod. Ik kan nu gewoon de hond uitlaten, terwijl dat voorheen al weken voor de jaarwisseling niet meer kon. Het zal wel gek zijn, zo zonder vuurwerk. Voelt toch alsof er iets niet klopt...alsof het een gewone avond/nacht is.
Ik houd niet zo van honden..en vind het om 12 uur over straat lopen terwijl de wereld vergaat van de herrie en de lucht vol met pracht en praal is wel echt geweldig..

maar ik vind ook wel dat het jammer is dat vuurwerk zo'n olievlek is geworden..in het verleden was het relatief stil tot 12 uur en dan ging het los..de laatste jaren ging het al de hele avond los..doe dan maar alleen georganiseerd vuurwerk..maar dan wel op zoveel plaatsen dat iederen het live kan zien en niet een half uur hoeft te reizen ervoor..wat niet haalbaar is..dus ok..houd maar prive maar schroef de tijden terug..pas vanaf 12 uur toestaan tot 3 uur ofzo..
fladder schreef:
24-12-2020 22:16
Kan me dat heel goed voorstellen!
Ben ook blij voor mijn kat.
Ik heb niets met vuurwerk, maar nu het niet mag, denk ik wel eens wat jammer dat we dit rare jaar niet weg kunnen knallen 😬
toch zou het me verbazen als het niet alsnog los gaat om 12 uur..ik hoor minder knallen maar ze lijken wel nog harder dan voorheen
Bij ons verder een normale doordeweekse avond..morgen is het pas kerst..oh..vandaag intussen..maar ze slapen nu ..je weet toch
Nou ik regel het kerst ontbijt wel hoor, voor dag en dauw weer klaar wakkerrr.

Vrolijk kerstfeest allemaal!

De ontbijttafel is groots en uitgebreid. Dat waar je zin in hebt, staat ertussen 😏

Datertje, leuk dat jullie ondanks het 'geen besef' het toch wat feestelijker aanpakken voor ze. Werkze!

Tomcat, kerstavond vind ik knus en gezellig. Dat voelt voor mij absoluut niet als een normale avond. Juist het startsein dat kerst is begonnen. En all you need, dat hoort er ook helemaal bij. Zat gisteren te enthousiast in m'n bordspel dus ga dat zo even terug kijken, anders is kerst geen volwaardig kerst voor mij😁
Goedemorgen, net te laat om de ontbijt tafel klaar te maken dus. Al ga ik nu wel even ontbijten, net klaar met ankertje erin gooien. Of tenminste dat deed de stuur, ikzelf lekker op de brug even spelen met 4500 paardekrachten. Altijd leuk als de geplande manouvre lukt.

Ga ik nu even kijken is wat er over is van de kerstavond maaltijd. En dan maar een broodje met kaas eten, is toch lekkeder.
fietsen varen vrouwelijk doen
Goeiemorgen allemaal!
Wat leuk om al die berichten te lezen, iedereen had het blijkbaar naar zijn zin gisteravond.
Nog heel fijne Kerstdagen gewenst aan iedereen!

Ik was bij familie waar nog kinderen thuis zijn waardoor er toch wel wat volume in huis was. Lekker gegeten, spelletjes gespeeld, Meer moet dat niet zijn.
Het is de enige familie die ik zie deze feestagen, zelfs mijn ouders niet omwille van corona, deze avond was me heel veel waard.
Tom hier in B is kerstavond het belangrijkst, zal oorspronkelijk religieus geïnspireerd zijn, de avond dat Jezus is geboren en dan gewoon traditie gebleven.
tomcat schreef:
25-12-2020 00:16

Nee! Ik zie het zo voor me, heb in een heel ver verleden zoiets meegemaakt. Moet zo'n 30 jaar geleden zijn... o_o
Stel je voor, er staat een bank onder een raam, waarin een koppel aan de slag gaat, op hun knieën, over de rugleuning 'naar buiten kijkend'.
Moet er wel bij vertellen dat er in B glasgordijnen voor de ramen aan de straatkant hangen, in NL was dit nog spannender geweest :-D
Attra moet je werken, of gewoon zomaar wakker net als ik?
Goedemorgen deze kerstmorgen!

Ooehh lekker ontbijt. Bakkie koffie met jus erbij heerlijk.

Mijn eerste kerst als alleenstaande en wat geniet ik daarvan :yes:
Eerst lldl terug kijken en dan laatste stuk van all you need afkijken.

Kerstavond hoort gewoon bij kerst.

Straks gaat dochter naar haar vader en ik ga werken. Al voelt het niet als werken op dit soort dagen. Mijn collega en ik zijn dan toch in een feeststemming.
Qiyara schreef:
25-12-2020 07:34
Attra moet je werken, of gewoon zomaar wakker net als ik?
Altijd vroeg wakker, morgen werken.
Datertje schreef:
25-12-2020 08:13
Goedemorgen deze kerstmorgen!

Ooehh lekker ontbijt. Bakkie koffie met jus erbij heerlijk.

Mijn eerste kerst als alleenstaande en wat geniet ik daarvan :yes:
Eerst lldl terug kijken en dan laatste stuk van all you need afkijken.

Kerstavond hoort gewoon bij kerst.

Straks gaat dochter naar haar vader en ik ga werken. Al voelt het niet als werken op dit soort dagen. Mijn collega en ik zijn dan toch in een feeststemming.
Dit is nou mijn 2e kerst als alleenstaande. Vorig jaar was ik nog thuis en woonde nog samen met mijn toen dus nog mijn ex vrouw (scheiding net ingezet) . Lekker toen bij mijn ouders op een slaapmatje. Nu aan boord en echt beter dan de jaren dat ik met mijn ex getrouwd was. Klinkt wal mal denk ik zo, rare kerstmissen waren het toen.

Papierwerk hier ook klaar, kok sliep schijnbaar uit. Dus werd wat yoghurtjes op zeefietser manier, 8 delen yoghurt, 2 delen suiker, hmmm heerlijk zoet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Kom even uit de meeleesstand om jullie allemaal hele fijne dagen te wensen.
Ik vier al 8 jaar kerst als single. Gek.. En lang. Maar ooit vast weer met een partner. Zit hier te snotteren bij all you need. Elk jaar weer een tranentrekker voor mij :P

Pavlova, ook voor jou!
Goede morgen....ik ben ook wakker 🥱

Het is mijn 7e kerst als single.
Lekker uitgeslapen.

Ik kijk eigenlijk nooit aynil.

Tom nog in zijn nest te stinken 😂
goedemorgen vanuit bed ;-D

officieel mijn 1e kerst als single, maar vorig jaar was ik geloof ik ook al alleen met de kinderen thuis..in ieder geval met oud en nieuw, kerst weet ik niet meer precies.

vanmiddag familiebezoek, cadeautjes, chinees, wordt vast gezellig.
tomcat schreef:
25-12-2020 00:05
Wat grappig dat jullie allemaal visite doen op kerstavond, is dat traditie? wij doen/deden altijd 1 dag familie bij elkaar en 1 dag met eigen gezin maar kerstavond nooit iets eigenlijk.
Bij ons inderdaad traditie. Normaal gaan we altijd naar de avondmis in de kerk en daarna eten met z'n allen. Komt ook omdat mijn vader altijd 1e kerstdag vertrekt naar familie van zijn vrouw in het buitenland.
Klinkt als een heerlijke dag zo bij iedereeen. Hier zo het toetje maken, netflixen en straks familie op bezoek.
Afbeelding

Ik ben in een jolige HoHoHo stemming. Deze is zo flauw dat hij leuk is :lol:
Fijne feestdagen allemaal.

Dit is mijn 47ste kerst als single. :rofl:

Ik ga naar een van mijn beste vriendinnen toe,om de dagen door te brengen.
Mijn ouders leven niet meer.
Top 2000 op staan.

Fijne dag voor iedereen,de zon schijnt hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven