Singles Unite : deel 5!!! 😄

vrijdag 25 december 2020 om 00:19
Misschien zag hij iets daar...de buuf
Voorlopig komen er geen nummers voor mij...ik ga lekker slapen.
Tot morgen bij het ontbijt.

vrijdag 25 december 2020 om 00:37
Ik houd niet zo van honden..en vind het om 12 uur over straat lopen terwijl de wereld vergaat van de herrie en de lucht vol met pracht en praal is wel echt geweldig..
maar ik vind ook wel dat het jammer is dat vuurwerk zo'n olievlek is geworden..in het verleden was het relatief stil tot 12 uur en dan ging het los..de laatste jaren ging het al de hele avond los..doe dan maar alleen georganiseerd vuurwerk..maar dan wel op zoveel plaatsen dat iederen het live kan zien en niet een half uur hoeft te reizen ervoor..wat niet haalbaar is..dus ok..houd maar prive maar schroef de tijden terug..pas vanaf 12 uur toestaan tot 3 uur ofzo..

vrijdag 25 december 2020 om 00:38
toch zou het me verbazen als het niet alsnog los gaat om 12 uur..ik hoor minder knallen maar ze lijken wel nog harder dan voorheen

vrijdag 25 december 2020 om 06:16
Nou ik regel het kerst ontbijt wel hoor, voor dag en dauw weer klaar wakkerrr.
Vrolijk kerstfeest allemaal!
De ontbijttafel is groots en uitgebreid. Dat waar je zin in hebt, staat ertussen
Datertje, leuk dat jullie ondanks het 'geen besef' het toch wat feestelijker aanpakken voor ze. Werkze!
Tomcat, kerstavond vind ik knus en gezellig. Dat voelt voor mij absoluut niet als een normale avond. Juist het startsein dat kerst is begonnen. En all you need, dat hoort er ook helemaal bij. Zat gisteren te enthousiast in m'n bordspel dus ga dat zo even terug kijken, anders is kerst geen volwaardig kerst voor mij
Vrolijk kerstfeest allemaal!
De ontbijttafel is groots en uitgebreid. Dat waar je zin in hebt, staat ertussen
Datertje, leuk dat jullie ondanks het 'geen besef' het toch wat feestelijker aanpakken voor ze. Werkze!
Tomcat, kerstavond vind ik knus en gezellig. Dat voelt voor mij absoluut niet als een normale avond. Juist het startsein dat kerst is begonnen. En all you need, dat hoort er ook helemaal bij. Zat gisteren te enthousiast in m'n bordspel dus ga dat zo even terug kijken, anders is kerst geen volwaardig kerst voor mij
vrijdag 25 december 2020 om 06:33
Goedemorgen, net te laat om de ontbijt tafel klaar te maken dus. Al ga ik nu wel even ontbijten, net klaar met ankertje erin gooien. Of tenminste dat deed de stuur, ikzelf lekker op de brug even spelen met 4500 paardekrachten. Altijd leuk als de geplande manouvre lukt.
Ga ik nu even kijken is wat er over is van de kerstavond maaltijd. En dan maar een broodje met kaas eten, is toch lekkeder.
Ga ik nu even kijken is wat er over is van de kerstavond maaltijd. En dan maar een broodje met kaas eten, is toch lekkeder.
fietsen varen vrouwelijk doen
vrijdag 25 december 2020 om 07:04
Goeiemorgen allemaal!
Wat leuk om al die berichten te lezen, iedereen had het blijkbaar naar zijn zin gisteravond.
Nog heel fijne Kerstdagen gewenst aan iedereen!
Ik was bij familie waar nog kinderen thuis zijn waardoor er toch wel wat volume in huis was. Lekker gegeten, spelletjes gespeeld, Meer moet dat niet zijn.
Het is de enige familie die ik zie deze feestagen, zelfs mijn ouders niet omwille van corona, deze avond was me heel veel waard.
Wat leuk om al die berichten te lezen, iedereen had het blijkbaar naar zijn zin gisteravond.
Nog heel fijne Kerstdagen gewenst aan iedereen!
Ik was bij familie waar nog kinderen thuis zijn waardoor er toch wel wat volume in huis was. Lekker gegeten, spelletjes gespeeld, Meer moet dat niet zijn.
Het is de enige familie die ik zie deze feestagen, zelfs mijn ouders niet omwille van corona, deze avond was me heel veel waard.
vrijdag 25 december 2020 om 07:14
Nee! Ik zie het zo voor me, heb in een heel ver verleden zoiets meegemaakt. Moet zo'n 30 jaar geleden zijn...

Stel je voor, er staat een bank onder een raam, waarin een koppel aan de slag gaat, op hun knieën, over de rugleuning 'naar buiten kijkend'.
Moet er wel bij vertellen dat er in B glasgordijnen voor de ramen aan de straatkant hangen, in NL was dit nog spannender geweest

vrijdag 25 december 2020 om 08:13
Goedemorgen deze kerstmorgen!
Ooehh lekker ontbijt. Bakkie koffie met jus erbij heerlijk.
Mijn eerste kerst als alleenstaande en wat geniet ik daarvan
Eerst lldl terug kijken en dan laatste stuk van all you need afkijken.
Kerstavond hoort gewoon bij kerst.
Straks gaat dochter naar haar vader en ik ga werken. Al voelt het niet als werken op dit soort dagen. Mijn collega en ik zijn dan toch in een feeststemming.
Mijn eerste kerst als alleenstaande en wat geniet ik daarvan

Straks gaat dochter naar haar vader en ik ga werken. Al voelt het niet als werken op dit soort dagen. Mijn collega en ik zijn dan toch in een feeststemming.
vrijdag 25 december 2020 om 08:40
Dit is nou mijn 2e kerst als alleenstaande. Vorig jaar was ik nog thuis en woonde nog samen met mijn toen dus nog mijn ex vrouw (scheiding net ingezet) . Lekker toen bij mijn ouders op een slaapmatje. Nu aan boord en echt beter dan de jaren dat ik met mijn ex getrouwd was. Klinkt wal mal denk ik zo, rare kerstmissen waren het toen.Datertje schreef: ↑25-12-2020 08:13Goedemorgen deze kerstmorgen!
Mijn eerste kerst als alleenstaande en wat geniet ik daarvan![]()
Papierwerk hier ook klaar, kok sliep schijnbaar uit. Dus werd wat yoghurtjes op zeefietser manier, 8 delen yoghurt, 2 delen suiker, hmmm heerlijk zoet.
fietsen varen vrouwelijk doen

vrijdag 25 december 2020 om 11:24
Bij ons inderdaad traditie. Normaal gaan we altijd naar de avondmis in de kerk en daarna eten met z'n allen. Komt ook omdat mijn vader altijd 1e kerstdag vertrekt naar familie van zijn vrouw in het buitenland.