Singles Unite : deel 5!!! 😄

donderdag 24 december 2020 om 14:23
Niet helemaal. Reizen is nu geen optie vanwege de pandemie, dus zit vast in het buitenland.
Het kan altijd erger. Ik ben gezond en heb een warm huis. Er zijn ook mensen die hun gezondheid, baan of huis hebben verloren door covid.
donderdag 24 december 2020 om 14:27
Het was inderdaad een bijzonder jaar. Mindere, maar ook zeker leuke momenten.Julus schreef: ↑24-12-2020 14:05Best bizar dat het al zover is. Vanavond Kerstavond en over een week is het 2021. Ik kijk altijd terug op het afgelopen jaar en dit jaar was gewoon bizar. Wat dat betreft vind ik het fijn dat alles terug te lezen is op dit forum. Hoe we dit jaar hebben ervaren ( coronajaar) en hoeveel impact dat had.
Hoeveel we hier geschreven hebben, met veel lol en enthousiasme.
Ik doe verder niks aan Kerst, behalve het verder kijken van mijn serie en wandelen. Leuk om te lezen wat jullie plannen zijn en ik hoop dat het fijne dagen worden![]()
Hier en in real life.
Anders dan anders.
Laten we eens zien wat 2021 ons gaat brengen.

donderdag 24 december 2020 om 17:49
Sabbieehhhh schreef: ↑24-12-2020 17:46Jongens, ik val even binnen om jullie allen hele fijne kerstdagen te wensen ( voor zover mogelijk) en jullie allemaal een dikke knuffel te geven![]()
Oeehhh lekker!

Fijne dagen Sabbieehhhh.

donderdag 24 december 2020 om 17:54
Kerstgevoel is er hier wel redelijk..weer zo'n ding waar het hebben van kinderen bij helpt.
Dat zo'n ventje van 9 zegt dat ie kerst het leukste van het jaar vind en zo dol is op kerstliedjes.. en dat er heel veel cadeautjes onder de boom liggen.. en uiteraard allemaal lichtjes en de hele dag sky radio.
net een groentetaart in de over gezet, straks achter de tv met een kerstfilm met de kinderen opeten.
Fijen dagen allemaal..maar ik ben hier ook gewoon denk ik tussendoor
Dat zo'n ventje van 9 zegt dat ie kerst het leukste van het jaar vind en zo dol is op kerstliedjes.. en dat er heel veel cadeautjes onder de boom liggen.. en uiteraard allemaal lichtjes en de hele dag sky radio.
net een groentetaart in de over gezet, straks achter de tv met een kerstfilm met de kinderen opeten.
Fijen dagen allemaal..maar ik ben hier ook gewoon denk ik tussendoor

donderdag 24 december 2020 om 18:18
Dank je wel! Ben jij samen met je liefje?Sabbieehhhh schreef: ↑24-12-2020 17:46Jongens, ik val even binnen om jullie allen hele fijne kerstdagen te wensen ( voor zover mogelijk) en jullie allemaal een dikke knuffel te geven![]()
Hele fijne dagen ook voor jou en de jouwen!
donderdag 24 december 2020 om 19:38