Singles Unite : deel 5!!! 😄

donderdag 10 december 2020 om 13:15
Vakantie, maanden lang dat wel. En is uiteraard anders daar heb je een goed punt. Ik was in Thailand, Maleisië en Laos.zeefietser1 schreef: ↑10-12-2020 13:09Was je daar dan voor werk of vakantie. Maakt nogal uit voor jou beleving. Mijn beleving is toch anders, ach de chinezen is "captain no probelem, we fix" , de zuid koreanen nou nou drukte makertjes. En de filipijnen waar ik mee werk. Ach dat zijn soort van NL-ers. Die kennen wat ruits er door het struik gewas ook, alleen dan in tgalo.
donderdag 10 december 2020 om 14:53
Fijn dat je die rust hebt kunnen nemen! Het klinkt alsof je er beter uit bent gekomen. Bij mij nu anderhalf jaar geleden, ik voel me al een paar maanden weer fit, alleen merk ik dat ik na drukke dagen nog wel echt dat zware, lome gevoel in mijn lichaam terug krijg. maar balans houden gaat eigenlijk steeds beter.Qiyara schreef: ↑10-12-2020 12:41Droompiloot hier ook in een burn out beland 2 jaar geleden alweer bijna. Nu nog in de opbouw fase. Toen ging ik al in volledige ruststand en dat was echt een zegen.
Ik ren tegenwoordig ook niet meer, ga me niet haasten. Alles rustig en relaxed en ik word daar zelf een veel fijner mens van. Toen corona kwam bloeide ik nog meer op, voelde maanden lang alsof ik steeds maar vakantie had. Inmiddels vind ik het ook wel een beetje saai worden, dat wel.
Bizar die impact van de buitenwereld he. Nooit geweten.
Daarom hou ik ontzettend van Azië, daar is het altijd super relaxed overal. Als ik terug kwam in NL voelde ik gelijk weer die rush.
Lijkt me heerlijk als we hier in Nederland eens minder gaan stressen en rennen. Als we dat toch eens meenemen uit deze hele toestand![]()
Azië is inderdaad fantastisch. Ligt wel een beetje aan waar, ik vond Vietnam overweldigend druk. En vakantie is natuurlijk anders dan als je er echt woont en werkt. Maar toch denk ik dat veel Aziaten een fijnere levensfilosofie hebben, gelukkiger zijn met wat ze hebben. Zo werkt dat denk ik ook wel echt, materialisme maakt (vind ik) juist erg ongelukkig. Ik vertik het ook echt om aan Black Friday mee te doen. Beetje moraalridder hier

donderdag 10 december 2020 om 14:54
Voor mij is dat dan weer niet herkenbaar. Maar ik had het voor corona ook niet super druk, wel gezellig druk met leuke dingen en fijne mensen. Ik mis het ook ontzettend en wil weer terug naar hoe het was. En heerlijk zo'n vakantie qiyara. Ik vond Thailand geweldig, had dit jaar Indonesië op de planning staan. En wat fijn dat je die rust hebt kunnen nemen.
Zeefietser, fijn dat je thuis zijn zo fijn was. Vind het altijd interessant om jouw verhalen te lezen over je tijd op zee.
Zeefietser, fijn dat je thuis zijn zo fijn was. Vind het altijd interessant om jouw verhalen te lezen over je tijd op zee.
donderdag 10 december 2020 om 15:01

donderdag 10 december 2020 om 15:40
Ik ben een mix van beide. Vind mensen om mij heen heerlijk, maar even niet ook heerlijk. Ik mis lekker kunnen eten buiten de deur heel erg. De mondkapjes kunnen mij ook gestolen worden. Iedereen loopt weken met dezelfde kap op zijn toet.
Ik heb een nieuwe telefoon en gisteren heb ik hem in gebruik genomen. Nu lekker aan het spelen ermee. Het is een nieuw merk maar een waanzinnige telefoon met 5 camera's. Hoef ik min canon niet meer te gebruiken hahaha
Nieuw slot op mijn deur dus we zitten weer veilig in ons flatje, joepie.
Ik heb een nieuwe telefoon en gisteren heb ik hem in gebruik genomen. Nu lekker aan het spelen ermee. Het is een nieuw merk maar een waanzinnige telefoon met 5 camera's. Hoef ik min canon niet meer te gebruiken hahaha
Nieuw slot op mijn deur dus we zitten weer veilig in ons flatje, joepie.
donderdag 10 december 2020 om 16:13
Qiyara schreef: ↑10-12-2020 10:11Kijk wat ik lees over corona:
Driekwart van de mensen vindt het stiekem wel prettig dat de sociale druk even van de ketel is door corona. Vooral introverten bloeien daar enorm van op, blijkt uit ons onderzoek. Eindelijk is de rustige mens eens in het voordeel. En dat werd tijd, want onze samenleving was wel erg doorgeschoten in extraverte richting, zeggen ook experts.
Voor mij geldt dit zeker, ik geniet van alle rust. Vind het ongekend. En natuurlijk mis ik ook de sociale dingen zeker nu in deze maanden. En zou ik af en toe graag lekker willen dansen of een wijntje/uit eten ergens.
Maar heb bij mijzelf nu echt gemerkt wat voor invloed de maatschappij op me heeft. Onbewust. Want dat kon je nooit eerder weten/toetsen natuurlijk.
Voor meer mensen herkenbaar?
zeer herkenbaar haha. ik mis de horeca wel een beetje nu, maar in het algemeen vind ik het gewoon heerlijk.

donderdag 10 december 2020 om 16:14
Ik vind het heerlijk om mij alleen thuis terug te kunnen trekken maar vind het ook heerlijk om dan het feest in te kunnen springen als ik daar zin in heb..
En ik vind films of series kijken, koken, klussen, uitstapjes, uitslapen, ow...eigenlijk bijna alles...in mijn eentje echt nog niet half zo leuk als samen.
En ik vind films of series kijken, koken, klussen, uitstapjes, uitslapen, ow...eigenlijk bijna alles...in mijn eentje echt nog niet half zo leuk als samen.

donderdag 10 december 2020 om 19:38
Same, maar dan in lat vorm of zo en niet dat we in het weekend alles samen moeten doen.Attraverso schreef: ↑10-12-2020 16:54Tomcat hier ook, ik kan me echt op mijn gemak, relaxed en content voelen in mijn eentje thuis maar vind het met 2 zo veel gezelliger.
50/50 zou ik perfect vinden, de helft van de week alleen en de rest met 2.
Leuk maar vind het ook leuk met andere af te spreken.

vrijdag 11 december 2020 om 01:06
vrijdag 11 december 2020 om 05:03
Toch wel leuk dan, om te lezen hoe we met Covid omgaan. Ik heb me netjes aan de regels gehouden dat ik thuis was. Maar veel nieuwe mensen leren kennen. Eerst online en dan netjes thuis afspreken. Scheelt natuurlijk wel voor mij dat ik in een nieuwe wereld ben gestapt van Crossdressers en ander soortige fetlife zullen we maar zeggen dingen.
fietsen varen vrouwelijk doen

vrijdag 11 december 2020 om 07:24
Goedemorgen allemaal,
Hoe gek ik ook op mensen ben, ik heb echt maar een paar echt goede vrienden. Ik heb ook geen tijd voor heel veel goede vrienden.
Ik ga per 1 Jan weer een heleboel nieuwe mensen ontmoeten. Mijn nieuwe collegae en nieuwe bewoners.
Ik vind het ook best een beetje spannend.
Hoe is met de andere sollicitaties afgelopen?
Hoe gek ik ook op mensen ben, ik heb echt maar een paar echt goede vrienden. Ik heb ook geen tijd voor heel veel goede vrienden.
Ik ga per 1 Jan weer een heleboel nieuwe mensen ontmoeten. Mijn nieuwe collegae en nieuwe bewoners.
Ik vind het ook best een beetje spannend.
Hoe is met de andere sollicitaties afgelopen?

vrijdag 11 december 2020 om 12:19
Dit jaargetijde is voor mij altijd al binnenzitten en weinig zin om eruit te gaan..maar ja..als je dan eenmaal warm in paradiso staat in het feestgedruis met een wijntje en sjansen en dansen dan is dat fietsritje in de kou, soms regen en het donker al snel weer vergeten.. nu is er gewoon echt helemaal niks als uitlaatklep..
ik denk dat ik cyberpunk 2077 maar ga aanschaffen..daar kom ik dan hopelijk januari wel mee door..
ik denk dat ik cyberpunk 2077 maar ga aanschaffen..daar kom ik dan hopelijk januari wel mee door..

vrijdag 11 december 2020 om 14:54
Datertje: ik ben vorige week al begonnen in mijn nieuwe functie. Deze week al het halve MT tegen me in het harnas gejaagd hahaha. De opdracht was: vertel welke patronen je signaleert. Dat is wel een soort specialiteit van me en ik legde de vinger op wat pijnlijke plekken. Inmiddels zijn alle relaties weer hersteld
Verder is de klus so far wel ok. Waarschijnlijk krijg ik in januari een specifieke opdracht (ik denk reorganiseren van de afdeling oid)
Ben je je huidige werk nu aan het afronden? En heb je nog even vakantie voordat je in je nieuwe functie start?
Hoe bevalt je nieuwe huis? Kan je je draai wat vinden?
Ik heb zelf helemaal niet zoveel last van het feit dat ik fysiek geen nieuwe mensen ontmoet. Ik vind chatten met mannen juist leuk, leer je elkaar in alle rust kennen en stel je vaker vragen aan elkaar die je normaal misschien niet zo snel zou stellen.
Nog een paar maanden volhouden voor degenen die het wel vervelend vinden dat ze niet zo kunnen daten als dat ze graag zouden willen.

Verder is de klus so far wel ok. Waarschijnlijk krijg ik in januari een specifieke opdracht (ik denk reorganiseren van de afdeling oid)
Ben je je huidige werk nu aan het afronden? En heb je nog even vakantie voordat je in je nieuwe functie start?
Hoe bevalt je nieuwe huis? Kan je je draai wat vinden?
Ik heb zelf helemaal niet zoveel last van het feit dat ik fysiek geen nieuwe mensen ontmoet. Ik vind chatten met mannen juist leuk, leer je elkaar in alle rust kennen en stel je vaker vragen aan elkaar die je normaal misschien niet zo snel zou stellen.
Nog een paar maanden volhouden voor degenen die het wel vervelend vinden dat ze niet zo kunnen daten als dat ze graag zouden willen.
Your ego is not your amigo!

vrijdag 11 december 2020 om 15:54
Heb je kinderen
Hoe oud zijn je kinderen
Hoe vaak zijn je kinderen bij je
Wat doe je voor werk
Werk je thuis
Waar woon je
Ben je al lang single
Wat zijn je hobbies
Heb je een leuke dag gehad
Heb je leuke plannen voor het weekend
Kan je koken
Kan je klussen

vrijdag 11 december 2020 om 15:58
Ja, als je je daartoe beperkt dan is er ook niets aan. Je kan bij mij op cursus, ik heb echt vaak leuke gesprekken.
Your ego is not your amigo!
vrijdag 11 december 2020 om 16:06
Het is toch eerst hetzelfde riedeltje.
Van de week uiteindelijk geweldig gesprek, ik was echt geraakt en dacht: yes die is leuk !
Maar nu is het al dagen stil. Ik had later nog iets aan hem gevraagd, maar hij is gewoon niet meer online.
De match is nog niet opgeheven.
In het echt nog maar de vraag ook of het klikt. Maar nu denk ik alweer: zo leuk ben je niet als je nu al geen moeite meer doet ?
Dan begint het maar weer opnieuw met de volgende man.
En ja ik weet het, ik hoef niet op een datingsite..
Van de week uiteindelijk geweldig gesprek, ik was echt geraakt en dacht: yes die is leuk !
Maar nu is het al dagen stil. Ik had later nog iets aan hem gevraagd, maar hij is gewoon niet meer online.
De match is nog niet opgeheven.
In het echt nog maar de vraag ook of het klikt. Maar nu denk ik alweer: zo leuk ben je niet als je nu al geen moeite meer doet ?
Dan begint het maar weer opnieuw met de volgende man.
En ja ik weet het, ik hoef niet op een datingsite..