Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Antoon69 schreef:
13-12-2020 01:49
Ik kan er weer een weekje tegen hoor

Lekker 😉
Qiyara schreef:
13-12-2020 06:07
😁 Denk dat ik deze taak maar op me neem, ik open hier elke ochtend de gordijnen geloof ik.

Zal eens even op onderzoek uit gaan😎

Goedemorgen allemaal!!

Ik heb door Viva haar fijne artikelen een nieuwe naam geleerd voor de vulva: pleasure box 🤣
🤣🤣🤣

goede morgen 😀

Ik rook de ☕.
1e was draait.
Goedemorgen

Heel grappig, wij kijken nu een jeugdprogramma over hersenen en het gaat over feromonen. Die zijn voor vrouwen heel belangrijk, en zij ruiken deze ook beter.
En mannen pikken de feromonen dus minder goed op ( zijn daarom misschien dan ook minder kieskeurig? Verzin ik er zelf bij)
Goedemorgen!

Grappig, dat programma. Zou zomaar kunnen. Mannen zijn visueler ingesteld en vrouwen gaan meer af op geur, ofzo?

Vannacht veel vallende sterren. Dus als je nog een wens wil doen...
fladder schreef:
13-12-2020 09:52
Goedemorgen

Heel grappig, wij kijken nu een jeugdprogramma over hersenen en het gaat over feromonen. Die zijn voor vrouwen heel belangrijk, en zij ruiken deze ook beter.
En mannen pikken de feromonen dus minder goed op ( zijn daarom misschien dan ook minder kieskeurig? Verzin ik er zelf bij)
feromonen zijn volgens mij een "mannelijke signaal stof" Dus van nature zijn vrouwen daar gevoelig voor. Heeft niks met de kieskeurigheid te maken van de een of de ander. Dacht ik me te herinneren van mijn profielwerkstuk van 10 jaar geleden😂 we konden ook zien dat vrouwen überhaupt de samples met feromonen lekkerder vonden ruiken dan die zonder
Mogguh !
Kan iemand me helpen met dat artikel over nieuwe maan waarin 4 sterrenbeelden werden genoemd ?
Ik zat het gisteren te lezen en nu kan ik het niet meer vinden.
https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/nie ... ecember/
Heel erg bedankt Julia !
vanochtend kreeg ik een raar bericht van iemand met wie ik onlangs begon te chatten...ik dacht dat het vrij gezellige chat was maar blijkbaar vond de andere partij het niet?

ach ja, op naar de volgende. als hij het niet ziet zitten, ga ik er ook geen moeite in steken om hem te overtuigen van tegendeel.
Pompoenschip schreef:
13-12-2020 14:23
vanochtend kreeg ik een raar bericht van iemand met wie ik onlangs begon te chatten...ik dacht dat het vrij gezellige chat was maar blijkbaar vond de andere partij het niet?

ach ja, op naar de volgende. als hij het niet ziet zitten, ga ik er ook geen moeite in steken om hem te overtuigen van tegendeel.
Graag of niet! Heb ik hier geleerd ;-)
Hopelijk geen beledigend bericht? Als hij gewoon liet weten de chat niet verder te willen zetten is dat alleszins beter dan ghosten.

Mijn date liet me weten onverwacht toch vrij te zijn dus straks weer afgesproken. Gaat lekker zo, veel initiatief van zijn kant, leuk.
Maar de laatste jaren zo veel meegemaakt dat ik me al afvraag hoe en wanneer het nu weer zal mis lopen.
De collega (van een ander bedrijf) die wat wilde drinken, heeft gisteren laten weten niet te kunnen i.v.m. de kinderen (andere ouder ziek). Ik voelde bij mijzelf aan de ene kan opluchting. Ik zou de situatie in mijn hoofd misschien alleen maar ingewikkelder maken. In principe schuilt er niets in een stukje wandelen en een wijntje drinken, maar ik voelde een soort van aantrekkingskracht en het gesprek klikte ook heel erg goed. Even geen nieuwe afspraak gemaakt, omdat ik mij ook wil focussen op de kinderen deze periode. Ik wil het graag extra leuk maken, ze zijn nog klein en Sinterklaas en kerst wordt grotendeels ook al 'afgepakt'. Geen intocht, kerstfeest moeten de ouders bekijken op de livestream, geen etentjes, etc. Ik merk dat de kinderen Corona ook zat beginnen te worden.
Attraverso schreef:
13-12-2020 14:39
Graag of niet! Heb ik hier geleerd ;-)
Hopelijk geen beledigend bericht? Als hij gewoon liet weten de chat niet verder te willen zetten is dat alleszins beter dan ghosten.

Mijn date liet me weten onverwacht toch vrij te zijn dus straks weer afgesproken. Gaat lekker zo, veel initiatief van zijn kant, leuk.
Maar de laatste jaren zo veel meegemaakt dat ik me al afvraag hoe en wanneer het nu weer zal mis lopen.
Ghosten is wel het zwakste wat men kan doen (zeker als er een date geweest is). Hoe moeilijk zo'n gesprek ook is, het is goed elkaar altijd recht in de ogen aan te kunnen kijken.
La Casa je blijft er nog erg nuchter bij. Ik vind het zo jammer, kom je iemand in het wild tegen, klikt het goed, vind je haar aantrekkelijk en dan zijn er toch dingen (de muizenissen die je al in je hoofd hebt) die je tegenhouden.
Zo jammer want hoe vaak maak je dat mee? Ik niet vaak althans. Zou het toch niet helemaal laten schieten?
Attraverso schreef:
13-12-2020 14:54
La Casa je blijft er nog erg nuchter bij. Ik vind het zo jammer, kom je iemand in het wild tegen, klikt het goed, vind je haar aantrekkelijk en dan zijn er toch dingen (de muizenissen die je al in je hoofd hebt) die je tegenhouden.
Zo jammer want hoe vaak maak je dat mee? Ik niet vaak althans. Zou het toch niet helemaal laten schieten?
Dit hebben dates ook weleens tegen mij gezegd. Maar eigenlijk ben ik niet zo van het daten. Ik spreek ook alleen als ik iets van aantrekkingskracht voel en het eerste gesprek goed klikt. Ik was er nu eigenlijk ook nog niet klaar voor, maar deze 'date' diende zich vorige week aan. Waarom zou ik met iemand afspreken die ik niet aantrekkelijk vind en waar het gesprek al niet goed mee klikt? Ik red mij alleen ook en ik heb genoeg familie, vrienden en kennissen. Maar met deze dame ga ik nog wel afspreken, niets overhaasten het is nog maar een paar weken geleden dat ik mijn vorige date heb losgelaten. Alles daten wat maar langskomt past ook niet bij mij, daarom zit ik ook niet op de sites en apps.
https://open.spotify.com/track/547VvUJc ... 9TKLWRCymA

Zit weer even muziek te luisteren.
Lacasa ik snap jou helemaal! Daten om het daten hoeft voor mij ook niet. In jouw geval lijkt het me wijs om even op je gezin te focussen. Zeker omdat je al wat in verwarring bent mbt ex en je laatste date. Daar hoeft niet nog meer verwarring bij. Er komt vanzelf meer duidelijkheid als je uit de situatie bent.

En wat daten betreft: als alles weer dicht gaat blijft alleen wandelen nog over. Vraag me af of dit invloed heeft op de daters ( nog minder zin om te daten)?
Qiyara schreef:
Ik heb door Viva haar fijne artikelen een nieuwe naam geleerd voor de vulva: pleasure box 🤣
ouwe plezierdoos !
LaCasa schreef:
13-12-2020 14:43
Ghosten is wel het zwakste wat men kan doen (zeker als er een date geweest is). Hoe moeilijk zo'n gesprek ook is, het is goed elkaar altijd recht in de ogen aan te kunnen kijken.
Is het pas ghosten als je eerst een date hebt gehad? of altijd als iemand zomaar stil blijft?

dat tweede is meer regel dan uitzondering in ieder geval
Max hefft gewonnen..zou een keer tijd worden weer..jammer genoeg wel een saaie race maja..dat was mut Shumacher ook zo..zodra die ging winnen werd het saai.

Verder rustig weekendje hier...vanavond nog Barca op tv
Hier ook een heerlijk rustige zondagochtend gehouden. Ook mooi dat de klok nog een uurtje moest verplaatsen. Mooi gedaan op zondag ochtend van 1000 terug naar 0900. Enige die daardoor wat in de wat was was de kok. Lunch stond te vroeg op tafel.

Maar op mijn wachtje, lekker rustig geen boot om ons heen. Boekje erbij beetje lezen, beetje uitkijken naar buiten. Heerlijk kan daar altijd wel van genieten. Is niet vaak dat ik zo relaxed ben om dat te doen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Qiyara schreef:
Nou hier geen plezier in de kier hoor :cry:
Wil je erover praten datertje?
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 17:13
Hier ook een heerlijk rustige zondagochtend gehouden. Ook mooi dat de klok nog een uurtje moest verplaatsen. Mooi gedaan op zondag ochtend van 1000 terug naar 0900. Enige die daardoor wat in de wat was was de kok. Lunch stond te vroeg op tafel.

Maar op mijn wachtje, lekker rustig geen boot om ons heen. Boekje erbij beetje lezen, beetje uitkijken naar buiten. Heerlijk kan daar altijd wel van genieten. Is niet vaak dat ik zo relaxed ben om dat te doen.
Nog geen lane assist en addaptive cruise control op schepen?
tomcat schreef:
13-12-2020 17:58
Wil je erover praten datertje?
Dat is nou juist het probleem!
Datertje schreef:
13-12-2020 17:19
Nou hier geen plezier in de kier hoor :cry:
Ik gooi het over een andere boeg. Heb geen behoefte aan mannen of een relatie. Maar wel aan intimiteit, vriendschap en gezelligheid. Dus ben inmiddels op Tinder voor vrouwen. Een FWB met een vrouw lijkt me top. Heb al eens seks gehad met een vrouw, maar nooit aan een fwb gedacht. Ben benieuwd wat dit avontuur me brengt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven