Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 16:33
97.99% gewijzigd
*Pauze* schreef:
13-12-2020 19:10
Nee, ik denk alleen serieus dat het irritant gedrag is.
Das heel wat anders dan je net zei
Nee hoor
oh nee...
Pauze kom je hier alleen binnen om mensen op hun vingers te tikken of ook gewoon gezellig?
Mijn voorkeur gaat uit naar dat laatste, dus wellicht wil je je daar ook even op aanpassen?

Dank! :wtf:
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 16:32
99.10% gewijzigd
Mooi zo 8-)
tomcat schreef:
13-12-2020 17:59
Nog geen lane assist en addaptive cruise control op schepen?
Track Pilot heet dat ding, motor is constant. Dus boot vaart uit zichzelf wel van A naar B. Wij staan dan op de brug om te kijken of boot niet ergens tegenaan vaart, andere boot of eiland (kan allemaal). Maar midden op een Inidsche Oceaan is het rustig. Malakke Strait, SIngapore Strait etc ga ik geen boekje lezen trouwens.
fietsen varen vrouwelijk doen
Qiyara schreef:
13-12-2020 19:24
Pauze kom je hier alleen binnen om mensen op hun vingers te tikken of ook gewoon gezellig?
Mijn voorkeur gaat uit naar dat laatste, dus wellicht wil je je daar ook even op aanpassen?

Dank! :wtf:

Jij bent hier degene die de sfeer bewaakt? Pauze heeft gewoon gelijk. Maar als jullie het wel leuk vinden wat er gezegd wordt zegt dat iets over jullie. Ik vind het vooral plat en ordinair wat er gezegd wordt.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 19:33
Jij bent hier degene die de sfeer bewaakt? Pauze heeft gewoon gelijk. Maar als jullie het wel leuk vinden wat er gezegd wordt zegt dat iets over jullie. Ik vind het vooral plat en ordinair wat er gezegd wordt.
Lees de sarcasme in m'n post aub.

Pauze doet exact wat ik daar schrijf. Laat iedereen lekker in z'n waarde.
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 19:31
Track Pilot heet dat ding, motor is constant. Dus boot vaart uit zichzelf wel van A naar B. Wij staan dan op de brug om te kijken of boot niet ergens tegenaan vaart, andere boot of eiland (kan allemaal). Maar midden op een Inidsche Oceaan is het rustig. Malakke Strait, SIngapore Strait etc ga ik geen boekje lezen trouwens.
zeefietser wat is eigenlijk je beroep? ik weet dat je op boten zit maar wat doe je precies? gewoon een schipbemanning op van die grote touristische cruiseschepen of wellicht militair?

puur uit interesse! hopelijk vind je het niet erg dat ik het vraag. snap ik wel als je het niet wilt vertellen (ivm herkenbaarheid fo zo).
It's beginning to look a lot like Christmas..
wij slapen nooit.
Ik weet niet wat er is, maar de sfeer is nu net zou kil als het weer.
Pauze, als iemand aanstoot neemt aan wat Tom zegt dan zal daar echt wel iets over gezegd worden. Zoals jij deed.

Dat houdt automatisch in dat als niemand er verder iets over zegt, het kennelijk geen probleem is.

Het leven is zo simpel :)
alongwiththesunshine schreef:
13-12-2020 19:41
It's beginning to look a lot like Christmas..
Kerst zou voor gezelligheid en warmte moeten staan. Vergevingsgezindheid en mildheid. Behalve op Viva dan. Daar is het het hele jaar door zuur her en der.
Pompoenschip schreef:
13-12-2020 19:40
zeefietser wat is eigenlijk je beroep? ik weet dat je op boten zit maar wat doe je precies? gewoon een schipbemanning op van die grote touristische cruiseschepen of wellicht militair?

puur uit interesse! hopelijk vind je het niet erg dat ik het vraag. snap ik wel als je het niet wilt vertellen (ivm herkenbaarheid fo zo).
Ik ben kapitein op een tanker. Bemannning van 10 man dus niet al te groot. En van deze maat varen er heel veel in de rondte. Dus nee dat is niet echt privacy gevoelig.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 19:33
Want zwijgen is toestemmen? Hahahahaha. Als ik niks zeg is het duidelijk hoor. Hier, en elders. Dan heb ik nul behoefte om te reageren.
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 19:46
Ik ben kapitein op een tanker. Bemannning van 10 man dus niet al te groot. En van deze maat varen er heel veel in de rondte. Dus nee dat is niet echt privacy gevoelig.
Zit of zat jij op Paiq?
Weet je wat zo mooi is aan dit forum de negeerknop. Heerlijk rustig en zolang niemand quote lees je ook niks. Gewoon negeren is mijn advies.
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 19:46
oh wow, wat gaaf! ik heb net even gegoogled naar een tanker, maar je krijgt van de mega tankers te zien...ik vraag me af hoeveel mensen zo'n grote schip moeten bemanen?
Oh enne wat Tom zegt van baard afscheren maakt hem zeker nog geen vrouw. Daar moet je echt wel wat meer werk in steken en andere kleding hebben.
Voor ikzelf helemaal vrouwelijk ben, nou ben dan wel een uur minimaal bezig met scheren, douchen, make up aankleden, pruik en klaar.
Datertje schreef:
13-12-2020 19:49
Weet je wat zo mooi is aan dit forum de negeerknop. Heerlijk rustig en zolang niemand quote lees je ook niks. Gewoon negeren is mijn advies.
Ook dat. Of niet reageren. Voor ieder wat wils.
Pompoenschip schreef:
oh wow, wat gaaf! ik heb net even gegoogled naar een tanker, maar je krijgt van de mega tankers te zien...ik vraag me af hoeveel mensen zo'n grote schip moeten bemanen?
Die grote jongens van 300 mtr zitten ze met een man of 30-45 op.
Julus schreef:
13-12-2020 19:47
Want zwijgen is toestemmen? Hahahahaha. Als ik niks zeg is het duidelijk hoor. Hier, en elders. Dan heb ik nul behoefte om te reageren.

Ik lees alleen regelmatig mee en ik vind het vooral gênant en het verbaast me dat niemand daar wat over zegt eigenlijk. Iedere keer die dubbelzinnige opmerkingen zou mij wel de keel uitkomen eigenlijk.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 13-12-2020 19:54
0.24% gewijzigd
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 19:50
Oh enne wat Tom zegt van baard afscheren maakt hem zeker nog geen vrouw. Daar moet je echt wel wat meer werk in steken en andere kleding hebben.
Voor ikzelf helemaal vrouwelijk ben, nou ben dan wel een uur minimaal bezig met scheren, douchen, make up aankleden, pruik en klaar.
Ik geloof niet dat Tom die ambitie heeft :-)
Datertje schreef:
hadden we maar ook een negeerknop voor echte leven...wat zou de wereld dan luchtiger worden haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven