Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
moeras schreef:
29-04-2021 15:46
O dat schijnt heel pijnlijk te zijn, beterschap
Dat is heel pijnlijk ja, dankjewel!
Julus schreef:
29-04-2021 15:55
Gemiddeld zo'n 40 dates las ik...
Ik zit er dus tegenaan😆😅
40??😱 Eer dat ik daar ben met mijn kritische blik dan ben ik bejaard 🤣
Mimali schreef:
29-04-2021 16:11
Dat is heel pijnlijk ja, dankjewel!
Collega heeft dry needling gehad via de fysio, dit heeft bij hem heel goed geholpen tegen hielspoor.
moeras schreef:
29-04-2021 16:13
Collega heeft dry needling gehad via de fysio, dit heeft bij hem heel goed geholpen tegen hielspoor.
Oh dat ga ik onthouden, en met de podotherapeut overleggen, dankjewel!
Mimali schreef:
29-04-2021 16:13
40??😱 Eer dat ik daar ben met mijn kritische blik dan ben ik bejaard 🤣
Succes😄😁
Julus schreef:
29-04-2021 16:25
Succes😄😁
Zal het nodig hebben😜
Offf jij hebt vrij snel beet.
Julus schreef:
29-04-2021 17:01
Offf jij hebt vrij snel beet.
Ik hoop het🤞
En gun het jou ook, snel!
Mimali schreef:
29-04-2021 17:06
Ik hoop het🤞
Ik gun het jullie beiden.

En ook alle andere singles hier op dit topic.
Heeft niemand iets leuks te vertellen?

Nog steeds zo stil op de App?
Ik heb zondag een tweede date :) Dit keer naar zijn stad, hopelijk ergens op terras met een heater want het weer is niet heel fantastisch.. Ik ga in ieder geval het app contact aankaarten, hoe hij er een beetje instaat. Dat weet ik namelijk wat ik kan verwachten haha.

Gaan jullie weer wandelen Moeras? Lief dat je iets voor hem wilt meebrengen dit keer!
Hier is het weer heel stil op de app.
Net wel een afspraak gemaakt met een eh...soort seksvriendje die ik al 20 jaar ken. Gewoon omdat ik zo'n behoefte heb aan wat fysiek contact. Dan maar met iemand die ik ken, vertrouw en ook lekker vind.

Hebben jullie dat ook? Soms zo'n behoefte aan fysiek contact?
Vivi3338 schreef:
29-04-2021 21:47
Ik heb zondag een tweede date :) Dit keer naar zijn stad, hopelijk ergens op terras met een heater want het weer is niet heel fantastisch.. Ik ga in ieder geval het app contact aankaarten, hoe hij er een beetje instaat. Dat weet ik namelijk wat ik kan verwachten haha.

Gaan jullie weer wandelen Moeras? Lief dat je iets voor hem wilt meebrengen dit keer!
Klinkt goed, alvast veel plezier gewenst zondag. Kan je misschien niet beter wandelen ipv op een terrasje te gaan zitten? Mijn ervaring is dat het snel koud is als je een tijdje gaat zitten.

Wij gaan idd weer wandelen, ja ik dacht misschien ook wel fijn als hij merkt dat ik ook aan hem gedacht hem deze week :)
Met een heater en leuke man wordt dat vast fijn.

Ik maak werkelijk niks mee. Geen matches, geen gesprekken. Er valt weinig te swipen.
Mimali schreef:
29-04-2021 17:06
Ik hoop het🤞
😊
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 21:49
Net wel een afspraak gemaakt met een eh...soort seksvriendje die ik al 20 jaar ken. Gewoon omdat ik zo'n behoefte heb aan wat fysiek contact. Dan maar met iemand die ik ken, vertrouw en ook lekker vind.

Snap wel dat je daarvoor kiest, geeft ook wel een veilig gevoel.

Ik mis zeker ook lichamelijk contact, maar het is voor nu niet anders helaas
Julus schreef:
29-04-2021 21:50
Met een heater en leuke man wordt dat vast fijn.

Ik maak werkelijk niks mee. Geen matches, geen gesprekken. Er valt weinig te swipen.
Jammer
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 21:49

Dat is niet verkeerd!
Ik heb daar lang geen behoefte aan gehad en is een jaar geleden. Toen had ik een eenmalig avontuurtje. Het jaar daarvoor ook eenmalig. Dus ja, nu begint het wel te knagen. In de afgelopen 3 jaar heb ik amper fysiek contact gehad. Dat had ik nooit kunnen bedenken.
Vivi3338 schreef:

Leuk dat de 2de date staat!
Julus schreef:
29-04-2021 21:53
Dat is niet verkeerd!
Ik heb daar lang geen behoefte aan gehad en is een jaar geleden. Toen had ik een eenmalig avontuurtje. Het jaar daarvoor ook eenmalig. Dus ja, nu begint het wel te knagen. In de afgelopen 3 jaar heb ik amper fysiek contact gehad. Dat had ik nooit kunnen bedenken.
3 jaar is wel echt lang hè. Bij mij was afgelopen zomer voor het laatst. Misschien heb ik ook wel de lente kriebels!
Julus schreef:
29-04-2021 21:53
Dat is niet verkeerd!
Ik heb ook al een poos geen fysiek contact gehad. Vraag me af hoe het zal zijn om weer eens een echt fijn avontuurtje te beleven.
Rubberlaars schreef:
29-04-2021 21:55
3 jaar is wel echt lang hè. Bij mij was afgelopen zomer voor het laatst. Misschien heb ik ook wel de lente kriebels!
Ja en afgelopen zomer is ook al best lang. Maar het voelt anders als het met iemand is voor wie je gevoelens hebt. Ik had een paar avontuurtjes met mannen voor wie ik niks voelde en dat had ik prima kunnen missen.
moeras schreef:
29-04-2021 21:56
Ik heb ook al een poos geen fysiek contact gehad. Vraag me af hoe het zal zijn om weer eens een echt fijn avontuurtje te beleven.
Met een beetje mazzel gaat dat snel gebeuren met je date.
Julus schreef:
29-04-2021 22:01
Met een beetje mazzel gaat dat snel gebeuren met je date.
Ja wie weet.

Ik ga het met hem hebben over hoeveel gevaar hij loopt om corona te krijgen, dan kan ik een inschatting maken of het gevaar kan voor mijn vriendin/huisgenootje om bv te zoenen.
Vivi3338 schreef:

Wat leuk! Alvast veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven