Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Datertje schreef:
29-04-2021 15:05
Het is koud!!! Zelfs met alle liefde die ik krijg. We gaan een tafel halen via markt plaats. Mannen alleen ... Mijn handen jeuken hahaha
Voor wie? Goh, het is echt dik aan! Wanneer samenwonen?😉
Mijn date is altijd zo lief om iets lekker mee te nemen wat hij zelf bakt. Daar is natuurlijk tijd en aandacht ingestoken. Nu leek het me leuk om ook iets speciaals te doen voor hem, bakken van lekkere dingen laat ik maar aan hem over.
Nu dacht ik misschien kan ik wel een houtskool tekening maken van onze eerste ontmoeting.
Zouden jullie dat leuk vinden om te krijgen?
Julus schreef:
29-04-2021 15:11
Ja en dan kun je maar het beste heel snel afsluiten en blij zijn dat je het nu weet ipv na een date, waarna je wordt geghost.
Ja precies.
moeras schreef:
29-04-2021 15:14
Mijn date is altijd zo lief om iets lekker mee te nemen wat hij zelf bakt. Daar is natuurlijk tijd en aandacht ingestoken. Nu leek het me leuk om ook iets speciaals te doen voor hem, bakken van lekkere dingen laat ik maar aan hem over.
Nu dacht ik misschien kan ik wel een houtskool tekening maken van onze eerste ontmoeting.
Zouden jullie dat leuk vinden om te krijgen?
Het is iets persoonlijks dus dat zou ik waarderen. En het is leuk om een herinnering van de eerste date te hebben. Leuk idee!
Of misschien is er een bepaald drankje wat hij graag drinkt en kun je dat meenemen?
Julus schreef:
29-04-2021 15:16
Het is iets persoonlijks dus dat zou ik waarderen. En het is leuk om een herinnering van de eerste date te hebben. Leuk idee!
Of misschien is er een bepaald drankje wat hij graag drinkt en kun je dat meenemen?
Hij drinkt net als ik graag kruidenthee, ik kan wel water en kruiden mee nemen en dan maak ik ook die houtskool tekening.

Nu de date dichterbij komt krijg ik er meer zin in. Dat is positief :-D
Ik lees stiekem af en toe mee en moet zeggen, moeras, jouw date klinkt als een personage uit een romcom, lekker van genieten hoor! Gewoon rustig aan kijken wat eruit rolt zou ik zeggen :flirting:
moeras schreef:
29-04-2021 15:07
Het klinkt misschien gek wat ik nu zeg, je openingszin had op de een of andere reden toch zelf een kleine hint naar seks. Hoop dat je snapt wat ik daarmee bedoel. Als je jou zin vergelijkt met die zin die ik als suggestie gaf hoop ik dat het je het verschil in seksuele lading kan herkennen.

En verder wat een sukkel zeg, het gaat bij hem alleen om de seks. Die ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.

Misschien kan je beter overstappen op een betaalde datingsite, daar zitten naar mijn mening meer serieuze mannen tussen.
Kan idd maar net zijn hoe je het uitlegt ja die zin..

Nou betaalde sites zijn niet veel beter hoor.. Ik heb Lexa een tijd geprobeerd maar loop ik tegen dezelfde dingen aan..
Dit was toevallig Facebook dating, maar op Tinder en Happn met abonnement hetzelfde..
1 pot nat haha..
En voorlopig kan ik niet op wandeldate ook, heb hielspoor en een verwijzing naar de podotherapeut, Kan tijdje duren voordat dat weer verbeterd..
Potpourri schreef:
29-04-2021 15:35
Ik lees stiekem af en toe mee en moet zeggen, moeras, jouw date klinkt als een personage uit een romcom, lekker van genieten hoor! Gewoon rustig aan kijken wat eruit rolt zou ik zeggen :flirting:
Dank je Potpourri :)
moeras schreef:
29-04-2021 15:20
Hij drinkt net als ik graag kruidenthee, ik kan wel water en kruiden mee nemen en dan maak ik ook die houtskool tekening.

Ja dat is leuk idd..
Leuk dat je er naar uitkijkt, zeker een goed teken.. Wanneer heb je de date?
moeras schreef:
29-04-2021 15:20

Heel positief en leuk idee om dat zo te doen. Thermosfles heet water en kruidentheezakjes en misschien een lekkere koek er bij? Ik gok dat hij ook zal houden van havermoutpannenkoekjes? Lekker en gezond. Makkelijk te maken. Die heb ik ooit een hele stapel gebakken en meegenomen als lunch.
Mimali schreef:
29-04-2021 15:39
En voorlopig kan ik niet op wandeldate ook, heb hielspoor en een verwijzing naar de podotherapeut, Kan tijdje duren voordat dat weer verbeterd..
Balen! Alsof je een soort gedwongen pas op de plaats moet maken..universum spreekt😁
Julus schreef:
29-04-2021 14:52
Bottom line is dat je het niet teveel op jezelf moet betrekken. Wat doe ik fout, ligt het aan mijn foto's? Nee dus.
Ja dat moet ik idd loslaten..
Mimali schreef:
29-04-2021 15:39
O dat schijnt heel pijnlijk te zijn, beterschap
Julus schreef:
29-04-2021 15:42
Heel positief en leuk idee om dat zo te doen. Thermosfles heet water en kruidentheezakjes en misschien een lekkere koek er bij? Ik gok dat hij ook zal houden van havermoutpannenkoekjes? Lekker en gezond. Makkelijk te maken. Die heb ik ooit een hele stapel gebakken en meegenomen als lunch.
Goede ideeën, hier kan ik wel wat mee. Dank je
Mimali schreef:
29-04-2021 15:41
Ja dat is leuk idd..
Leuk dat je er naar uitkijkt, zeker een goed teken.. Wanneer heb je de date?
Zaterdag, ik denk ook dat het een goed teken is.
Mimali schreef:
29-04-2021 15:38
Kan idd maar net zijn hoe je het uitlegt ja die zin..

Nou betaalde sites zijn niet veel beter hoor.. Ik heb Lexa een tijd geprobeerd maar loop ik tegen dezelfde dingen aan..
Dit was toevallig Facebook dating, maar op Tinder en Happn met abonnement hetzelfde..
1 pot nat haha..
Ik denk dat het een kwestie is van geluk hebben, soms moet je een hoop kikkers kussen voor je je prins tegen komt.
Gemiddeld zo'n 40 dates las ik...
Ik zit er dus tegenaan😆😅
Het zou zomaar de eerstvolgende kunnen zijn :lol:
40 is wel echt heel veel voor je een leukert tegen komt.
Ja veel te veel! Maar als je - net als ik- al ruim 5 jr single bent dan kom je daar wel aan als je regelmatig date. Dat deed ik de eerste 2/3 jaar. Ik kwam wel aan 10 per jaar toen. Daarna gemiddeld 2 per jaar. Dus ik gok dat ik op 40 zit.
moeras schreef:
29-04-2021 15:56
Het zou zomaar de eerstvolgende kunnen zijn :lol:
Yup. Maar als ik pas in 2022 ga daten duurt dat nog even😅
Julus schreef:
29-04-2021 16:00
Yup. Maar als ik pas in 2022 ga daten duurt dat nog even😅
Dan duurt het wel weer even, ach je hebt geen haast toch?
Julus schreef:
29-04-2021 15:59
Ja veel te veel! Maar als je - net als ik- al ruim 5 jr single bent dan kom je daar wel aan als je regelmatig date. Dat deed ik de eerste 2/3 jaar. Ik kwam wel aan 10 per jaar toen. Daarna gemiddeld 2 per jaar. Dus ik gok dat ik op 40 zit.
10 per jaar klinkt nou ook weer niet echt als veel.
Julus schreef:
29-04-2021 15:43
Balen! Alsof je een soort gedwongen pas op de plaats moet maken..universum spreekt😁
Haha ja idd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven