Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
31-12-2020 19:04
In Belgie is het toch ook anders? daar kan je het hele jaar door vuurwerk kopen, mag afsteken dan ook altijd?
Is het bij jullie ook traditie om om 0.00 vuurwerk af te steken met oud en nieuw?
Nee het is al een hele tijd verboden. Vorig jaar mocht enkel vuurwerk dat georganiseerd werd door de stad, privé vuurwerk was verboden. Dit jaar is alles verboden.
Geen idee of je het mag kopen maar buiten o&n hoor je hier nooit knallen en dan nog enkel rond middernacht.
Ik ben er heel erg tegen, mijn hond is verschrikkelijk bang maar er is elk jaar veel erger dierenleed. Paarden die doodgereden worden na hun ontsnapping uit de weide, doodvallen, door hartstilstand, miskraam krijgen, gewond raken, honden met hartstilstand, katten die niet meer naar huis komen,... Men registreerde eens hoe wilde vogels in reservaten in paniek met duizenden wegvluchten bij vuurwerk. Om dan nog te zwijgen van mensen die gewond raken of branden die ontstaan. Kan niet begrijpen dat mensen al dit leed gewoon negeren voor hun eigen 'plezier'.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb foute muziek van Q-music aan, nu de Dolly Dots
wij slapen nooit.
Limo76 schreef:
31-12-2020 18:56
Ik ook....
Ik ook... Met deze regering?? Pardonia?
(Die doen weinig verkeerd wat betreft de Corona, veiligheid en gezondheid eerst...)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vuurwerk ook stom en onbenullig, maar snap wel de behoefte dit jaar weg te knallen
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond iedereen en alvast de beste wensen voor 2021! Normaliter ben ik met oud&nieuw ergens in Tillie te vinden maar dit jaar ook gewoon thuis. Niet opgetut. Gewoon dik en lui op de bank.
Vreesde even dat het voor mij een zeer primitieve avond ging worden want internet lag er de hele dag uit (what an amazing way to end an amazing year).
Maar is er weer. So life = back :d

Hier wordt ook al aardig geknald. Net een hele harde knal dichtbij. Schrok me te pleuris joh. Ben zoveel lawaai niet meer gewend.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hier zelfverkozen allenigheid met de top 2000, heerlijk hoor, beetje rommelen, appen en ga zo mijn bed aanzetten.
Ben tevreden.
Hatsjikideee...
bed aanzetten? bad?
Alle reacties Link kopieren
Bed :-D
Met een elektrische deken heb je bijna geen lief meer nodig.
Hatsjikideee...
Hier ook Pausini. Dat vind ik het meest fijne van deze avond alleen, dat ik over een uurtje al lekker m'n bed in kan duiken.
Heb een fijne avond met mijzelf, lekker gekookt, gegeten, m'n jaar met herinneringen aan mijzelf voorbij laten gaan, gehuild, om mijzelf gelachen en nu muziek aan het luisteren met toch behoorlijk wat vuurwerk op de achtergrond.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Q! Lekker finetunen. Ook de top aan?
Heb stickers gekocht waar Julia een link over had geplaatst, beter morgen doen als ik geduldiger ben maar harstikke leuk voor in de wc.
Kennen jullie MV nog, die had ook altijd een topic op deze avond :loveys:
Hatsjikideee...
Aah mv, wat fijn dat je aan haar denkt. Een knuffel voor jou!

Nee ik heb mijn eigen muziek op, EDM vooral.
M'n bovenburen overschrijden wel corona regels volgens mij. Het klinkt er erg druk en gezellig.
pausini schreef:
31-12-2020 20:51
....
Kennen jullie MV nog, die had ook altijd een topic op deze avond :loveys:
Ja daar kon je 's nachts ook nog wel eens gezellig mee ouwehoeren :) .
ik kijk my octopus teacher..blij met mijn 4k tv nu :)
Alle reacties Link kopieren
Oh die vond ik prachtig Tomcat!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ammenooitniet schreef:
31-12-2020 18:32
Nog niet zo lang! 3 weken, zoiets ;-D

Wat voor lekkers heb je gehaald Viv? En hoe gaat het met jou? Ben je nog aan daten? Of valt het aanbod tegen?
Ohh spannende fase nog! Maar sowieso goed teken dat hij nu lekker bij jou zit, geniet ervan 😘 Lukt het trouwens beetje om leuke dates te verzinnen nu met de lockdown of voornamelijk thuis?

Heb wat zoutjes en chocola gehaald, kaarsjes aan en masked singer. Nu echt wel harde knallen buiten, kat is onrustig :( Ergens ook blij dat ik maar thuis ben gebleven, aangezien het hier stuk gehoriger is dan m’n vorige huis.

Verder rustig bij mij in date land, wel weer tinder aangeslingerd maar niemand begint echt het gesprek.. Lockdown zal er ook wel mee te maken hebben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
31-12-2020 20:59
ik kijk my octopus teacher..blij met mijn 4k tv nu :)
Jaa die is heel mooi!
Vivi3338 schreef:
31-12-2020 21:06
Jaa die is heel mooi!
Jaaa, dat was jouw tip ❤️
Ik heb me volgevreten aan Chinees, het nieuwjaarsmenu. Dus morgen hoef ik niet te koken.
Nu lekker naar de Masked Singer aan het kijken.

Schandalig wat ze in Duindorp doen trouwens! Had niet anders verwacht.
Er toch nog best wat ongereldheden las ik.

Leuk die gezelligheid hier :)
Ik ben echt in ultieme kat knuffel modus, dat zelfs m'n grootste knuffel kater een beetje verdwaasd naar me zit te staren :hihi: :eh: :cat:
Er lopen hier trouwens heel veel rel vuurwerk pubers rond, met luid geschreeuw, plastic tasjes vol vuurwerk en vuurpijlen.

Die plastic tasjes met vuurwerk ken ik nog wel van m'n eigen jeugd. Nu denk ik alleen maar: "pas op jongens!"
Alle reacties Link kopieren
My Octopus Teacher is prachtig!

Ik heb Hjem til Jul op de tv, ideaal voor vanavond! Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net een filmpje uit mijn woonplaats doorgestuurd, vuur en onheil.
Van mij mogen die gasten voor straf een maand of langer in dienst, zal ze leren.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
We zijn in NL in en in verwend, kijk naar Kroatië bijv., die mensen hebben niet eens een dak boven hun hoofd.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels ook wat hardere knallen.
Qiyara schreef:
31-12-2020 21:14
Er lopen hier trouwens heel veel rel vuurwerk pubers rond, met luid geschreeuw, plastic tasjes vol vuurwerk en vuurpijlen.

Die plastic tasjes met vuurwerk ken ik nog wel van m'n eigen jeugd. Nu denk ik alleen maar: "pas op jongens!"
He bah!
Hier valt het me enorm mee. Wel wat vuurwerk maar geen enorme klappers. Maar ja, het is nog geen middernacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven