Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4183 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
07-06-2025 13:45
Als je je afgewezen voelt ga je er niet een hele uitleg bij geven dat je er ook zo instaat, maar dat is mijn gevoel erbij..

Of juist wel, om zichzelf in te dekken of iets dergelijks. Maar alleen jij hebt zijn berichten gelezen natuurlijk dus misschien voel je het gewoon goed aan.
Pupke schreef:
07-06-2025 13:33
Mensen! Ik ga nu naar mijn date! :hyper:
Succes en denk eraan, je gaat voor een leuke middag!
Veel plezier Pupke!
Succes pupke , veel plezier!
Mimali schreef:
07-06-2025 13:45
Nee als ik zijn reactie zo terug lees denk ik niet dat hij wel een tweede date wilde..
Als je je afgewezen voelt ga je er niet een hele uitleg bij geven dat je er ook zo instaat, maar dat is mijn gevoel erbij..
Wanneer ik na een eerste date afgewezen word ga ik echt niet zeggen dat ik wél een 2de date zag zitten...

Pup veel plezier!
Hoi, ik breek even in. Ik heb in januari een man leren kennen. Ik was in eerste instantie niet heel enthousiast. Maar de aanhouder wint want ik geloof nu dat ik mijzelf nu geen single meer mag noemen. We doen het heel erg rustig aan, kinderen weten ervan maar ze hebben hem nog niet gezien. Heeft ook geen haast. Er speelt bij mij het een en ander qua gezondheid maar hij lijkt dat helemaal te accepteren en begrijpt het ook nog eens. Geloof dat ik mij ook wel veilig bij hem voel. Dus we gaan het zien hoe dit alles gaat lopen.

Wie had dat gedacht, ik nog eens aan de man. ;-)
Attraverso schreef:
07-06-2025 14:51
Wanneer ik na een eerste date afgewezen word ga ik echt niet zeggen dat ik wél een 2de date zag zitten...

Pup veel plezier!
Ik zou dat gerust zeggen maar niet gaan trekken..
Ik zou dan weer niet zeggen dat ik het ook niet zie zitten en uitleg erbij geven als ik het wel zag zitten..
Leuk te lezen Lisa! Bijna een half jaar onderweg... goed bezig!

Wat bedoel je met in eerste instantie niet enthousiast?
Lisa2022 schreef:
07-06-2025 14:55
Hoi, ik breek even in. Ik heb in januari een man leren kennen. Ik was in eerste instantie niet heel enthousiast. Maar de aanhouder wint want ik geloof nu dat ik mijzelf nu geen single meer mag noemen. We doen het heel erg rustig aan, kinderen weten ervan maar ze hebben hem nog niet gezien. Heeft ook geen haast. Er speelt bij mij het een en ander qua gezondheid maar hij lijkt dat helemaal te accepteren en begrijpt het ook nog eens. Geloof dat ik mij ook wel veilig bij hem voel. Dus we gaan het zien hoe dit alles gaat lopen.

Wie had dat gedacht, ik nog eens aan de man. ;-)
Klinkt goed!
En fijn dat hij jou gewoon accepteert met alles erbij dat zegt wel iets toch..
Nou, ik ben weer thuis! De date was echt heel gezellig! Ik was uiteraard echt ontzettend zenuwachtig, die zenuwen vooraf vind ik toch wel ergste van daten hoor. Maar toen ik hem zag waren ze ook in 1x weg. Leuke man! Ziet er precies zo uit als op de foto, precies mijn type🙈 Dat zei hij ook van mij, dat ik er precies zo uit zag als op de foto’s haha! Glow golfen was leuk! Daarna nog wat gedronken en er vielen geen rare stiltes ofzo. Ik had wel een tweede date gewild maar hij voelde geen romantische klik.. Hij vond mij wel een hele leuke spontane meid maar ja dat is niet genoeg. Wel jammer maar ik ben wel mega trots op mijzelf dat ik gewoon gegaan ben haha!
Ah, wat jammer van de afloop, Pup! Maar heel stoer dat je gewoon bent gegaan en ook jij hebt weer een positieve date ervaring in the pocket nu.
Jammer, maar wat fijn dat je een gezellige middag hebt gehad! Op naar de volgende leuke date :)
Pupke schreef:
07-06-2025 16:48
Nou, ik ben weer thuis! De date was echt heel gezellig! Ik was uiteraard echt ontzettend zenuwachtig, die zenuwen vooraf vind ik toch wel ergste van daten hoor. Maar toen ik hem zag waren ze ook in 1x weg. Leuke man! Ziet er precies zo uit als op de foto, precies mijn type🙈 Dat zei hij ook van mij, dat ik er precies zo uit zag als op de foto’s haha! Glow golfen was leuk! Daarna nog wat gedronken en er vielen geen rare stiltes ofzo. Ik had wel een tweede date gewild maar hij voelde geen romantische klik.. Hij vond mij wel een hele leuke spontane meid maar ja dat is niet genoeg. Wel jammer maar ik ben wel mega trots op mijzelf dat ik gewoon gegaan ben haha!
Wat fijn dat je een leuke middag hebt gehad!
Jammer van de afloop maar dit heb je toch maar weer gedaan💪..
Ja, ik vind het oprecht wel jammer! Maar ook dit hoort erbij dus on to the next. Al heb ik nog niemand in de wachtkamer zitten😝
Pupke schreef:
07-06-2025 17:17
Ja, ik vind het oprecht wel jammer! Maar ook dit hoort erbij dus on to the next. Al heb ik nog niemand in de wachtkamer zitten😝
Snap ik!
Zei hij het daar al of achteraf op de app?

Hier is ook vrij stil helaas, swipe ook niet echt en dan kom je onderop de stapel hé haha
Mimali schreef:
07-06-2025 17:23
Snap ik!
Zei hij het daar al of achteraf op de app?

Hier is ook vrij stil helaas, swipe ook niet echt en dan kom je onderop de stapel hé haha
Hij gaf het op einde aan. Ik zei dat ik het gezellig vond en toen zei hij ‘Ik vond het ook gezellig met je! Ik vind je echt een leuke spontane meid maar ik wil wel eerlijk zijn dat het voor mij hierbij blijft want ik voel niet de aantrekking die je zou moeten voelen, sorry…’ Nouja, ik vond het wel heel netjes en fijn dat hij dat gewoon eerlijk zei.

Haha nou even een paar dagen niet swipen is ook wel lekker toch! Ik heb wel matches open staan maar die praten niet dus dat schiet ook niet op😂
Pupke schreef:
07-06-2025 17:31
Hij gaf het op einde aan. Ik zei dat ik het gezellig vond en toen zei hij ‘Ik vond het ook gezellig met je! Ik vind je echt een leuke spontane meid maar ik wil wel eerlijk zijn dat het voor mij hierbij blijft want ik voel niet de aantrekking die je zou moeten voelen, sorry…’ Nouja, ik vond het wel heel netjes en fijn dat hij dat gewoon eerlijk zei.

Haha nou even een paar dagen niet swipen is ook wel lekker toch! Ik heb wel matches open staan maar die praten niet dus dat schiet ook niet op😂
Dat heeft hij zeker netjes gedaan...

Dat is ook zeker waar, lekker rustig 🤣
Nou het was dan toch iets grijzer dan het in eerste instantie leek, Mimali. Begrijp het wel denk ik. Als de ander wel een 2e date wil ga je daar ms toch in mee. En bij anderen kan ik denken, ach waarom geen 2e date, 1 date is geen date. Tenzij je echt iemand totaal niet leuk vindt natuurlijk.
Maar zelf vind ik dat ook altijd wat moeilijker. Maar eigenlijk als je het leuk hebt samen op een date worden wel eens te snel conclusies getrokken misschien.
Ms ook wel door de date van Pupke…
Maar je hebt het wel leuk gehad gelukkig, dat geeft vertrouwen.
Fijn dat je toch een leuke namiddag had pup en nu zal je waarschijnlijk met minder zenuwen naar de volgende gaan!
Emmely schreef:
07-06-2025 18:14
Nou het was dan toch iets grijzer dan het in eerste instantie leek, Mimali. Begrijp het wel denk ik. Als de ander wel een 2e date wil ga je daar ms toch in mee. En bij anderen kan ik denken, ach waarom geen 2e date, 1 date is geen date. Tenzij je echt iemand totaal niet leuk vindt natuurlijk.
Maar zelf vind ik dat ook altijd wat moeilijker. Maar eigenlijk als je het leuk hebt samen op een date worden wel eens te snel conclusies getrokken misschien.
Ms ook wel door de date van Pupke…
Maar je hebt het wel leuk gehad gelukkig, dat geeft vertrouwen.
Ja wellicht was het dat toch wel ..
Maar ik mistte gewoon dat gevoel wat de date van Pupke ook aangaf..
En bij mij moet dat er toch wel bij een eerste date zijn denk ik al is het maar een klein beetje..
Denk dat ik vriendschappelijk echt wel lol met hem kan hebben..
Maar dat is niet wat we zoeken..
Ik heb op zich wel een paar aardige matches maar bespeur nog geen enthousiasme bij mezelf .
Een vond ik wel leuk maar zijn chats zijn een beetje quasi intellectueel/interessant. Iets te veel van het goede, zo te koop lopen met kennis die je hebt cq de uitgebreide woordenschat die je hebt. Dus ik reageer steeds langzamer en lauwer.

En ieder zijn ding maar merk aan mezelf dat ik het wat vreemd vind altijd ‘“ethisch non-monogame relatie’’., dat is gewoon een standaard keuze bij Bumble. Begrijp dat het zoiets betekent als : ik. heb een relatie maar wil er graag een dame bij en mijn partner vindt dat ook helemaal leuk’ . Ten eerste vraag ik me dat laatste af, het kan zeker maar zal niet altijd het geval zijn. E dan ook het woord ‘ethisch’ …
Emmely schreef:
07-06-2025 18:34
En ieder zijn ding maar merk aan mezelf dat ik het wat vreemd vind altijd ‘“ethisch non-monogame relatie’’., dat is gewoon een standaard keuze bij Bumble. Begrijp dat het zoiets betekent als : ik. heb een relatie maar wil er graag een dame bij en mijn partner vindt dat ook helemaal leuk’ . Ten eerste vraag ik me dat laatste af, het kan zeker maar zal niet altijd het geval zijn. E dan ook het woord ‘ethisch’ …

Ja, ik verbaasde me daar ook al over. Ik zag steeds vaker ENM in een profiel staan en heb die ik afkorting eerst moeten opzoeken. Blijkbaar is dat het nieuwe ding? Geef mijn portie maar aan Fikkie... Ik wil alleen een EHM-relatie, haha. Ethisch Hartstikke Monogaam.
Avena schreef:
07-06-2025 18:48
Ik wil alleen een EHM-relatie, haha. Ethisch Hartstikke Monogaam.
HAHAHA! :lol:
Dit is ook wat ik wil! Maar ik zie ook veel mannen voorbij komen die van meerdere walletjes willen eten, lijkt wel een hype tegenwoordig..
Idd op Tinder ook en dat zijn meestal...... Nederlandse mannen :mrgreen:
Avena schreef:
07-06-2025 18:48
Ja, ik verbaasde me daar ook al over. Ik zag steeds vaker ENM in een profiel staan en heb die ik afkorting eerst moeten opzoeken. Blijkbaar is dat het nieuwe ding? Geef mijn portie maar aan Fikkie... Ik wil alleen een EHM-relatie, haha. Ethisch Hartstikke Monogaam.
Haha ja hier ook, eerst moeten googlen wat het was..

Iets casuals staat er ook heel vaak..
Er zijn niet heel veel mannen(vrouwen wellicht ook) die iets vast of serieus willen heb ik het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven