Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zaterdag 7 juni 2025 om 19:15
Daar hou ik ook niet van dat interessante gedoe over jezelf of mannen die zichzelf een catch vinden bah bah..Emmely schreef: ↑07-06-2025 18:34Ik heb op zich wel een paar aardige matches maar bespeur nog geen enthousiasme bij mezelf .
Een vond ik wel leuk maar zijn chats zijn een beetje quasi intellectueel/interessant. Iets te veel van het goede, zo te koop lopen met kennis die je hebt cq de uitgebreide woordenschat die je hebt. Dus ik reageer steeds langzamer en lauwer.
En ieder zijn ding maar merk aan mezelf dat ik het wat vreemd vind altijd ‘“ethisch non-monogame relatie’’., dat is gewoon een standaard keuze bij Bumble. Begrijp dat het zoiets betekent als : ik. heb een relatie maar wil er graag een dame bij en mijn partner vindt dat ook helemaal leuk’ . Ten eerste vraag ik me dat laatste af, het kan zeker maar zal niet altijd het geval zijn. E dan ook het woord ‘ethisch’ …

zaterdag 7 juni 2025 om 19:40
Attraverso schreef: ↑07-06-2025 19:12Idd op Tinder ook en dat zijn meestal...... Nederlandse mannen![]()
Vlamingen zijn ook veel leuker

zaterdag 7 juni 2025 om 21:50
zaterdag 7 juni 2025 om 22:01
Daar heb je ook weer een punt ja..
Maar ik bedoelde meer dat het moeilijk te vinden is als je iets serieus zoekt..

zaterdag 7 juni 2025 om 22:22
O ja zeker! Alle casuals en ENM'ers gingen bij mij meteen naar links, lekker makkelijk. Maar het is meer wat @Mimali zegt, ik denk ook dat de meerderheid op datingapps niet erg serieuze intenties heeft.
zaterdag 7 juni 2025 om 23:30
Hoewel ik nu op Tinder een max afstand van 6km heb aangegeven kom ik ook genoeg uhm bijzondere figuren tegen. (Ik heb trouwens het idee dat Tinder iedereen die je liked laat zien ofzo want ondanks de aangegeven afstand zie ik mannen uit heel NL voorbij komen.)
Hier veel dominante mannen (standaard met de tekst "foto na match" dan vraag ik me toch af hoeveel vrouwen een man zonder foto liken, vooral als de man al aangeeft dat hij dominant is.)
Ik had er eentje die in de ballen getrapt wil worden, en eentje die graag wil dat je op zn gezicht gaat zitten.
Ook veel mannen inderdaad die in een relatie zitten, al dan niet met een man.
Af en toe vraag ik me wel af waar de normale mannen zijn. En of ze er wel zijn
Hier veel dominante mannen (standaard met de tekst "foto na match" dan vraag ik me toch af hoeveel vrouwen een man zonder foto liken, vooral als de man al aangeeft dat hij dominant is.)
Ik had er eentje die in de ballen getrapt wil worden, en eentje die graag wil dat je op zn gezicht gaat zitten.
Ook veel mannen inderdaad die in een relatie zitten, al dan niet met een man.
Af en toe vraag ik me wel af waar de normale mannen zijn. En of ze er wel zijn

zondag 8 juni 2025 om 08:09
Bedoel je dan profielen die jij naar rechts zou swipen of in het algemeen?Attraverso schreef: ↑08-06-2025 07:19Heb gisteren uit nieuwsgierigheid even zitten swipen en het aantal 'normale' of bruikbare profielen op Tinder hier is miniem. Misschien 1 of 2 op 10.
En idd veel ver uit de buurt ondanks max 25 km aangegeven.
Hoe was je date?(of was dat niet gisteren
zondag 8 juni 2025 om 08:20
In het algemeen.
Maar ik hou het even bij deze date, moet niet nog ingewikkelder worden.
Zouden elkaar vandaag zien maar zijn kinderen hebben onverwacht iets gepland, zien elkaar morgen.
zondag 8 juni 2025 om 08:23
Nee dat snap ik hoor..Attraverso schreef: ↑08-06-2025 08:20In het algemeen.
Maar ik hou het even bij deze date, moet niet nog ingewikkelder worden.
Zouden elkaar vandaag zien maar zijn kinderen hebben onverwacht iets gepland, zien elkaar morgen.
Zou ik ook doen..
Oh nog even geduld dan..

zondag 8 juni 2025 om 09:36
Attraverso schreef: ↑08-06-2025 07:19Heb gisteren uit nieuwsgierigheid even zitten swipen en het aantal 'normale' of bruikbare profielen op Tinder hier is miniem. Misschien 1 of 2 op 10.
En idd veel ver uit de buurt ondanks max 25 km aangegeven.
Ja, ik heb dat testje ook weleens gedaan op Bumble. Bij mij lag het aantal bruikbare profielen nog lager. En dan bedoel ik: ingevulde profielen en duidelijke foto's. Een man die niks in zijn bio had staan, ging bij mij sowieso naar links. Hetzelfde gold voor mannen die iets als 'vraag maar raak' in hun bio hadden staan. Nee, dank je.

zondag 8 juni 2025 om 09:42
Lemon_Pledge schreef: ↑07-06-2025 23:30Af en toe vraag ik me wel af waar de normale mannen zijn. En of ze er wel zijn![]()
![]()
Ja, ik vond ook dat je ze met een vergrootglas moest zoeken. Mijn langeafstandsman is nog maar kort geleden gescheiden (ze moeten de financiën en het papierwerk zelfs nog met elkaar afhandelen) en daar heb ik best even over getwijfeld. Maar dat huwelijk was al een tijdje zo dood als een pier en ik dacht ook: deze is misschien wel zo leuk, fijn en normaal omdát hij niet al jaren op datingapps rondhangt. Ik heb dat idee sowieso wel, dat gescheiden mannen meestal vrij snel weer van de markt worden geplukt.
zondag 8 juni 2025 om 10:21
Dit vind ik ook nog steeds gek! Want ik heb mijn afstand vaak op 10km staan, ook wel eens verder maar wel tot maximaal 25/30km en toch kom je dan mensen tegen die 125km bij je vandaan zijn.Lemon_Pledge schreef: ↑07-06-2025 23:30Hoewel ik nu op Tinder een max afstand van 6km heb aangegeven kom ik ook genoeg uhm bijzondere figuren tegen. (Ik heb trouwens het idee dat Tinder iedereen die je liked laat zien ofzo want ondanks de aangegeven afstand zie ik mannen uit heel NL voorbij komen.)
Volgens mij zijn dat vooraf ingevulde bio’s Mimali. Ik zag dat ooit ergens voorbij komen haha. ik zie ook wel eens “Ik ben hovenier en ik hou van mijn werk. Jij ook” en zo zijn er nog wel meer. Kom er alleen even niet op
Edit: Ik ga swipen want nu wil ik de standaard bio’s zien ook
zondag 8 juni 2025 om 10:33
Gevonden!
- Ik hou niet van drama
Deze mannen doen sowieso dingen die je als vrouw niet leuk vind en dat weten ze maar daar mag je dan niets van zeggen..
- Ik ben een tweeling. Vinden de sterren dat we bij elkaar passen?
- Baby = neefje/nichtje
- Slechte apper, leuker in het echt
- Welkom op mijn profiel
Euh? Je komt gewoon voorbij. Het is niet dat ik een keus had ofzo..
- Als je niet praat swipe mij naar links
- Wat ik het liefst doe in mijn vrije tijd? Koken en motorrijden, ga je een keer mee?
- Ik hou niet van drama
Deze mannen doen sowieso dingen die je als vrouw niet leuk vind en dat weten ze maar daar mag je dan niets van zeggen..
- Baby = neefje/nichtje
- Welkom op mijn profiel
- Wat ik het liefst doe in mijn vrije tijd? Koken en motorrijden, ga je een keer mee?
pupke wijzigde dit bericht op 08-06-2025 10:34
9.09% gewijzigd
zondag 8 juni 2025 om 10:33
Vooraf ingevulde bio's? Door wie dan hahaPupke schreef: ↑08-06-2025 10:21Dit vind ik ook nog steeds gek! Want ik heb mijn afstand vaak op 10km staan, ook wel eens verder maar wel tot maximaal 25/30km en toch kom je dan mensen tegen die 125km bij je vandaan zijn.
Volgens mij zijn dat vooraf ingevulde bio’s Mimali. Ik zag dat ooit ergens voorbij komen haha. ik zie ook wel eens “Ik ben hovenier en ik hou van mijn werk. Jij ook” en zo zijn er nog wel meer. Kom er alleen even niet opAls ik ze zie laat ik het weten!
Edit: Ik ga swipen want nu wil ik de standaard bio’s zien ook![]()

zondag 8 juni 2025 om 12:02
Ik heb ze ook gezien, die standaardzinnen. Dingen als 'Hoi, ik ben [...] en ik hou van [...], [...] en [...]. En jij?' Van die zinnetjes waarbij je alleen nog maar de blanks hoeft in te vullen.
Ik pik deze twee er even uit. Ik snap best dat mannen ook gefrustreerd kunnen raken van daten, maar het is gewoon niet aantrekkelijk om afknappers in een profiel te zetten. Welke ik nog wel grappig vond: 'Als je rechts stemt, heb ik liever dat je de andere kant op swipet.'
Ik pik deze twee er even uit. Ik snap best dat mannen ook gefrustreerd kunnen raken van daten, maar het is gewoon niet aantrekkelijk om afknappers in een profiel te zetten. Welke ik nog wel grappig vond: 'Als je rechts stemt, heb ik liever dat je de andere kant op swipet.'
zondag 8 juni 2025 om 12:04
Pupke schreef: ↑08-06-2025 10:33Gevonden!
- Ik hou niet van drama
- Baby = neefje/nichtje
- Welkom op mijn profiel
zondag 8 juni 2025 om 12:57
zondag 8 juni 2025 om 13:14
ik moest 420 friendly ook even opzoeken.
Openminded kom of kwam je ook vaak tegen.
En ik heb idee dat ze daar iets anders mee bedoelen dan dat het betekend
Trouwens is het nu vrij makkelijk om natuurlijk via chatcpt een profiel te laten schrijven.
Opdracht: Schrijf tinderprofiel, Julia, 50 plus, festival, lezen, kroeg, vrienden, viva forum
Reactie:
Dus ja een profiel is zo gemaakt tegenwoordig.
Openminded kom of kwam je ook vaak tegen.
En ik heb idee dat ze daar iets anders mee bedoelen dan dat het betekend

Trouwens is het nu vrij makkelijk om natuurlijk via chatcpt een profiel te laten schrijven.
Opdracht: Schrijf tinderprofiel, Julia, 50 plus, festival, lezen, kroeg, vrienden, viva forum
Reactie:
En als ik zeg laat dat festival maar los. Want die tekst past niet bij mij.Julia | 50+ | Festivaljunkie | Leest alles wat los en vast zit | Gezelligheidsdier | Forumfanaat
Over mij:
Festivalgangster met een boek in de hand. Of ik nu op een zonnig terras zit met vrienden of in de kroeg sta te dansen, ik ben altijd in voor gezelligheid en een goed gesprek. Mijn favoriete leesvoer? Van romans tot het Viva Forum – ik ben altijd op zoek naar nieuwe verhalen en meningen.
Hobby's:
Dansen op festivals (zelfs als ik de enige ben die het doet)
Lezen tot de zon opkomt
Kletsen met vrienden over alles en nog wat
Forumtopics lezen en af en toe mijn mening delen
Wat ik zoek:
Een man die net zo van gezelligheid houdt als ik. Iemand die openstaat voor nieuwe ervaringen, een goed gesprek waardeert en niet bang is om af en toe een beetje te lachen om zichzelf.
Julia | 50+ | Leest alles wat los en vast zit | Gezelligheidsdier | Forumfanaat
Over mij:
Boekenwurm met een voorliefde voor goede gesprekken en een glas wijn in de kroeg. Of ik nu met vrienden op een terras zit of me verdiep in een spannend boek, ik ben altijd in voor gezelligheid. Mijn favoriete leesvoer? Van romans tot het Viva Forum – ik ben altijd op zoek naar nieuwe verhalen en meningen.
Wat ik zoek:
Een man die net zo van gezelligheid houdt als ik. Iemand die openstaat voor nieuwe ervaringen, een goed gesprek waardeert en niet bang is om af en toe een beetje te lachen om zichzelf.
Dus ja een profiel is zo gemaakt tegenwoordig.