Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
donderdag 19 juni 2025 om 13:13
Lemon_Pledge schreef: ↑19-06-2025 12:58Ex date is duidelijk ook actief op tinder, met nieuwe foto's op z'n profiel. Maar schijnbaar nog niet erg succesvol, aangezien hij weer met mij wil afspreken.
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik ermee moet. Want als we samen zijn is het erg gezellig, fijn en vertrouwd, maar ik heb dus weinig zin om die taak tijdelijk te vervullen, totdat hij iemand heeft gevonden waar hij wél het volledige pakket mee wil (dus ook uiteindelijk een serieuze relatie).
En als je dit nou gewoon tegen hem zegt? 'Hoi, waarom wil je nu weer afspreken? Je weet toch dat ik iemand zoek voor een serieuze relatie?' Of ben je bang dat hij dan gewenste antwoorden gaat geven?
The impossible only takes a little longer
donderdag 19 juni 2025 om 13:19
Gewoon standaard tijdens het chatten de vraag stellen: "joh, heb je een of meerdere koters rondlopen" ? Dan hoef je tijdens een date nooit meer verrast te worden, tenzij hij gelogen heeft, maar dan is het sowieso al niets 
Ik denk eigenlijk dat je een deur te snel dichtgooit als je tijdens een date wel 'iets' voelde maar vervolgens afwijst vanwege praktische redenen. Kan me niet indenken dat je niets voelde, maar een 2e of meerdere dates erna wel. Althans dat heb ik nooit meegemaakt. Net als iemand heel onaantrekkelijk vinden en door daten en dan ineens wel aantrekkelijk vinden.. iemand kan aantrekkelijker worden naarmate je hem steeds beter leert kennen, maar toch niet van onaantrekkelijk naar aantrekkelijk?
Ik denk eigenlijk dat je een deur te snel dichtgooit als je tijdens een date wel 'iets' voelde maar vervolgens afwijst vanwege praktische redenen. Kan me niet indenken dat je niets voelde, maar een 2e of meerdere dates erna wel. Althans dat heb ik nooit meegemaakt. Net als iemand heel onaantrekkelijk vinden en door daten en dan ineens wel aantrekkelijk vinden.. iemand kan aantrekkelijker worden naarmate je hem steeds beter leert kennen, maar toch niet van onaantrekkelijk naar aantrekkelijk?
donderdag 19 juni 2025 om 13:38
Zoiets zou ik ook doen. Ja, hij kan natuurlijk oneerlijke antwoorden geven of eromheen lullen maar dat merk je dan op een gegeven moment waarschijnlijk wel. Of als het tot een date komt weer, dan kun je tijdens de date wel peilen hoe de vlag erbij hangt. Wel lastig die verwarring als je iemand leuk vindt.
Ik heb het nu ook met mijn potentiële date die een open relatie bleek te willen. Ik heb het toch nog niet afgekapt. Hij zegt dat het ook anders kan, maar wil dat liever face to face bespreken. Alleen is er nog steeds geen date afgesproken. Ik vind hem heel leuk overkomen en dat heb ik niet zo gauw. Dus zit er wel aan te denken het een kans te geven maar ben ook bang voor ingewikkelde toestanden.
Pupke, wel jammer dat het niets is geworden. Maar wel een date waar je misschien achteraf nog om kunt lachen. En je hebt het maar wel mooi gedaan, ondanks de zenuwen!
donderdag 19 juni 2025 om 13:42
Pringle ik vind je erg kort door de bocht, kom jij nooit op een besluit terug? Ik vind ook meerdere mannen in mijn omgeving leuk en gezellig(zoals jij je buurman als voorbeeld gaf) maar daar heb ik niks mee uit zoeken op date gebied.
Wat Claire en Attraverso ook zeggen, ik ben gaan twijfelen, hij bleef in mijn hoofd en toen dacht ik waarom zou ik hem niet polsen hoe hij erin staat.
En als hij niet met een andere vrouw aan het daten was nu, was er al een tweede date geweest.
Weer een les voor mezelf, als er geen aantrekkingskracht is op een eerste date(wat iets anders is dan hem niet aantrekkelijk vinden),en verder is het heel leuk en gezellig om het dan toch een kans te geven.
Maar ik heb niks meer gehoord dus ik denk dat zijn tweede date ook leuk was gisteren.
Wat Claire en Attraverso ook zeggen, ik ben gaan twijfelen, hij bleef in mijn hoofd en toen dacht ik waarom zou ik hem niet polsen hoe hij erin staat.
En als hij niet met een andere vrouw aan het daten was nu, was er al een tweede date geweest.
Weer een les voor mezelf, als er geen aantrekkingskracht is op een eerste date(wat iets anders is dan hem niet aantrekkelijk vinden),en verder is het heel leuk en gezellig om het dan toch een kans te geven.
Maar ik heb niks meer gehoord dus ik denk dat zijn tweede date ook leuk was gisteren.
donderdag 19 juni 2025 om 13:44
Kitty30plus schreef: ↑19-06-2025 13:19Gewoon standaard tijdens het chatten de vraag stellen: "joh, heb je een of meerdere koters rondlopen" ? Dan hoef je tijdens een date nooit meer verrast te worden, tenzij hij gelogen heeft, maar dan is het sowieso al niets
Dat doe ik ook altijd. Dat is wel een van de dingen die ik vooraf aan een evt. date wil weten. Daarbij ook als er kinderen zijn, hoe vader daarmee omgaat. Je komt weleens tegen dat ze hun kinderen zeer weinig zien en dat wel prima vinden. Zo'n afknapper vind ik dat.
donderdag 19 juni 2025 om 18:22
Inmiddels appcontact gehad, hij appte maar niet over de date..
Dus ik dacht vraag ik het wel of niet.. Toch gedaan, er is twijfel aan haar kant maar ze hebben wel een derde date afgesproken..
Dus blijkbaar vind hij haar leuk genoeg
( ik denk dan gelijk leuker dan mij) om het nog een kans te geven..
Ik heb nu een beetje een graag of niet gevoel, terecht of niet?
Dus ik dacht vraag ik het wel of niet.. Toch gedaan, er is twijfel aan haar kant maar ze hebben wel een derde date afgesproken..
donderdag 19 juni 2025 om 18:34
Dat weet je niet.Mimali schreef: ↑19-06-2025 13:42Pringle ik vind je erg kort door de bocht, kom jij nooit op een besluit terug? Ik vind ook meerdere mannen in mijn omgeving leuk en gezellig(zoals jij je buurman als voorbeeld gaf) maar daar heb ik niks mee uit zoeken op date gebied.
Wel of niet wil niet direct zeggen dat hij vanmorgen vroeg al contact had opgenomen.
Niet zo ongeduldig
Inmiddels dus wel reactie.
donderdag 19 juni 2025 om 18:37
Hij wil casual afspreken. Want hij vind me wel leuk/ lekker / gezellig /aantrekkelijk blabla, maar geen wil dus geen emotionele verbinding aangaan. (Behalve dan wel knuffelen na de seks en hand in hand lopen als we een dagje weg gaan.)
Maar ik weet nu al van mezelf dat ik dat waarschijnlijk niet los kan koppelen.
Ik denk toch al na over de toekomst, en hij heeft bijvoorbeeld een prachtige woning, en daar mag ik dan nu wel gewoon komen, maar als hij een "beter passende" vrouw vindt dan mag zij wél deel gaan uitmaken van zijn leven. Zij zal dan wel worden voorgesteld aan familie en vrienden, meegaan op vakantie enz enz, en ik dus niet zoals hij het nu ziet, omdat we in een andere levensfase zitten.
Maar ik kan natuurlijk ook zeggen, ik laat dat los, ik ga gezellig met hem dagjes weg en we zien wel wat de toekomst brengt. Je weet sowieso nooit wat de toekomst brengt,(gelukkig), en of ik nou alleen op de bank zit of met hem door een prachtige stad wandel..
Keuzes..
donderdag 19 juni 2025 om 18:38
Nou, ik kan er nu zeker om lachen Idd! Het is ook wel een hilarisch verhaal..
Hmm lastig Mimali! Maar als hij een derde date met haar gepland heeft dan vind hij haar leuk genoeg. Hoeft niet te bekeken dat hij haar leuker vind dan jou, hij kent haar waarschijnlijk wél beter dan jou en dat maakt (denk ik) dat hij nog een date met haar wil. Ik denk dat ik het nu wel los zou laten, zijn verlies
En ga lekker swipen en focussen op andere mannen 
Oeh lastige situatie LemonPledge! Maar als jij iets voor langere termijn wil en hij niet, dan is de keus heel makkelijk toch? Tuurlijk is het gezellig om eventueel met hem leuke dingen te doen maar als je bij voorbaat al weet dat je je gaat hechten zou ik dat niet doen.
Hmm lastig Mimali! Maar als hij een derde date met haar gepland heeft dan vind hij haar leuk genoeg. Hoeft niet te bekeken dat hij haar leuker vind dan jou, hij kent haar waarschijnlijk wél beter dan jou en dat maakt (denk ik) dat hij nog een date met haar wil. Ik denk dat ik het nu wel los zou laten, zijn verlies

Oeh lastige situatie LemonPledge! Maar als jij iets voor langere termijn wil en hij niet, dan is de keus heel makkelijk toch? Tuurlijk is het gezellig om eventueel met hem leuke dingen te doen maar als je bij voorbaat al weet dat je je gaat hechten zou ik dat niet doen.
pupke wijzigde dit bericht op 19-06-2025 18:40
22.78% gewijzigd
donderdag 19 juni 2025 om 18:39
Door wat je hier allemaal zegt zou voor mij de keuze niet zo moeilijk zijn..Lemon_Pledge schreef: ↑19-06-2025 18:37Hij wil casual afspreken. Want hij vind me wel leuk/ lekker / gezellig /aantrekkelijk blabla, maar geen wil dus geen emotionele verbinding aangaan. (Behalve dan wel knuffelen na de seks en hand in hand lopen als we een dagje weg gaan.)
Maar ik weet nu al van mezelf dat ik dat waarschijnlijk niet los kan koppelen.
Ik denk toch al na over de toekomst, en hij heeft bijvoorbeeld een prachtige woning, en daar mag ik dan nu wel gewoon komen, maar als hij een "beter passende" vrouw vindt dan mag zij wél deel gaan uitmaken van zijn leven. Zij zal dan wel worden voorgesteld aan familie en vrienden, meegaan op vakantie enz enz, en ik dus niet zoals hij het nu ziet, omdat we in een andere levensfase zitten.
Maar ik kan natuurlijk ook zeggen, ik laat dat los, ik ga gezellig met hem dagjes weg en we zien wel wat de toekomst brengt. Je weet sowieso nooit wat de toekomst brengt,(gelukkig), en of ik nou alleen op de bank zit of met hem door een prachtige stad wandel..
Keuzes..
Hij wil iets anders dan jij , en ik zou voor mezelf kiezen als ik jou was..
donderdag 19 juni 2025 om 18:41
donderdag 19 juni 2025 om 19:11
Ja maar als ze aangeeft dat ze de wauw niet heeft een het niet voelt, en hij zegt dat de motivatie bij hem dan ook wel daalt ,en dan toch een derde date, dat snap ik dan niet..Pupke schreef: ↑19-06-2025 18:38Nou, ik kan er nu zeker om lachen Idd! Het is ook wel een hilarisch verhaal..
Hmm lastig Mimali! Maar als hij een derde date met haar gepland heeft dan vind hij haar leuk genoeg. Hoeft niet te bekeken dat hij haar leuker vind dan jou, hij kent haar waarschijnlijk wél beter dan jou en dat maakt (denk ik) dat hij nog een date met haar wil. Ik denk dat ik het nu wel los zou laten, zijn verliesEn ga lekker swipen en focussen op andere mannen
Ik heb terug geappt dat ik wel snap dat de motivatie dan daalt en verder niks..
Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen..
Haha ja focussen op al die andere leuke mannen
donderdag 19 juni 2025 om 19:20
Huh? Nu komt hij opeens wanhopig over, want waarom afspreken met een vrouw die eerlijk zegt dat ze het niet voelt? Daar is geen woord Chinees aan toch? Willen ze vrienden blijven? (Dat zou ik terug hebben geappt aan hem). Hoe dan ook lijkt het me beter om dit af te sluiten.Mimali schreef: ↑19-06-2025 19:11Ja maar als ze aangeeft dat ze de wauw niet heeft een het niet voelt, en hij zegt dat de motivatie bij hem dan ook wel daalt ,en dan toch een derde date, dat snap ik dan niet..
Ik heb terug geappt dat ik wel snap dat de motivatie dan daalt en verder niks..
Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen..
donderdag 19 juni 2025 om 19:26
Hij zal haar wel heel leuk vinden en de hoop hebben dat het nog komt ofzo..Claire45 schreef: ↑19-06-2025 19:20Huh? Nu komt hij opeens wanhopig over, want waarom afspreken met een vrouw die eerlijk zegt dat ze het niet voelt? Daar is geen woord Chinees aan toch? Willen ze vrienden blijven? (Dat zou ik terug hebben geappt aan hem). Hoe dan ook lijkt het me beter om dit af te sluiten.
Ik ga er verder niet tussen zitten want dan kom ik wanhopig over vind ik , graag of niet denk ik dan..
donderdag 19 juni 2025 om 19:27
Dit heb ik vroeger ook vaak gedacht en het is echt, echt tijdverlies...Lemon_Pledge schreef: ↑19-06-2025 12:58
Ik merk namelijk dat ik ergens nog steeds een stemmetje hoor " als je maar genoeg je best doet ontdekt hij vast hoe leuk je bent en dan..."
Onzin natuurlijk, maar goed, hart en hoofd..
donderdag 19 juni 2025 om 19:32
Mimali schreef: ↑19-06-2025 18:22Inmiddels appcontact gehad, hij appte maar niet over de date..
Niet helemaal terecht, denk ik. Jij heb zelf tegen hem gezegd dat hij het eerst maar met die andere date moest gaan uitzoeken. Dus dat doet ie nu.
The impossible only takes a little longer
donderdag 19 juni 2025 om 19:37
donderdag 19 juni 2025 om 19:38
donderdag 19 juni 2025 om 20:05
Klopt, dat komt wanhopig over. Hij appte je niet na die date, je bent zelf gaan achterhalen of hij misschien tóch nog ruimte voor jou ziet, en hij geeft aan met haar door te willen daten. Echt: abort mission.
donderdag 19 juni 2025 om 20:11
Ik denk dat ik in de friend zone zit eigenlijk..Attraverso schreef: ↑19-06-2025 19:37Lemon ik zou het niet doen.
Mimali ze zoeken het uit want ondanks dat zij het niet voelt heeft ze toch ook die derde date toegezegd. En dat mag.
Maar hij gooit duidelijk de deur naar jou niet dicht. Aan jou om uit te maken wat je daarvan vindt. Hoeft het voor jou niet meer of wacht je nog even af?
Hoe zie jij dat dan dat hij de deur niet dicht doet?
Ik hink weer eens tussen twee gedachten,whats new haha..
Appen dat het voor mij wel klaar is of niet appen en afwachten ..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in