Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4145 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Attraverso schreef:
18-06-2025 21:35
Afleiding, tijdverdrijf...
Nou, dat dacht ik ook ja. En toevallig dat we elkaar dus zijdelings kennen en ik wel weet dat het oprecht een leuke man is, maar anders zou ik denken de groeten.
Maar prima verder. Wellicht spreken we elkaar nog en zo niet dan is dat ook prima voor mij.

Maar buiten deze man ben ik echt wel weer geschrokken hoor van 'het aanbod' op Bumble. Ik zie gewoon vrijwel niets leuks tussen al die mannen 😲
Peertjes schreef:
18-06-2025 19:34
Mimali, je was wel vastberaden na je dat. Je schreef oa maar ik voelde er helemaal niks bij, dat had ik bij andere dates wel..
En dan zou je kunnen zeggen geef het een kans maar ik voel die behoefte gewoon niet bij hem. om dat uit te gaan zoeken..
Het was meer vriendschappelijk..
.

En ook dat je dacht dat jullie niet bij elkaar passen en nog wat dingen.

Ik zou proberen het nu niet te groot te maken voor jezelf. Anders ben je misschien straks alsnog teleurgesteld terwijl jij het mi juist zo duidelijk had voor jezelf.
Ja, maar ik snap ook wel weer dat Mimali in tweede instantie dacht: hmmm, heb ik het niet te snel afgekapt? Als iemand toch in je gedachten blijft, al had je dat helemaal niet verwacht, kan dat best een teken zijn. Ik ben ook nogal secundair in mijn gedachten én gevoelens; het duurt vaak even voordat ik weet wat ik nou echt vind van iemand (of iets).
Peertjes schreef:
18-06-2025 21:41
Nou, dat dacht ik ook ja. En toevallig dat we elkaar dus zijdelings kennen en ik wel weet dat het oprecht een leuke man is, maar anders zou ik denken de groeten.
Maar prima verder. Wellicht spreken we elkaar nog en zo niet dan is dat ook prima voor mij.

Maar buiten deze man ben ik echt wel weer geschrokken hoor van 'het aanbod' op Bumble. Ik zie gewoon vrijwel niets leuks tussen al die mannen 😲
Ik keek laatst met een vriendin mee op Bumble (geloof ik?) en ik vond ook dat het aanbod behoorlijk tegenviel. Ik ben me een beetje aan het oriënteren op datingsites… maar ik word er niet heel enthousiast van. Maar ja, in het wild blijkt het ook lastig om iemand te vinden. Laatst had ik (via-via) een date met een erg leuke en slimme man, iemand die op papier (qua achtergrond en interesses en zo) goed bij me zou kunnen passen, maar hij praatte zóveel dat ik helemaal gesloopt was na de date. Hij was ook oprecht geïnteresseerd in mij en stelde allerlei vragen, maar het was gewoon too much. Dus nu ga ik binnenkort toch maar eens een hengel uitgooien op een datingsite.
Claire45 schreef:
18-06-2025 23:50
Ja, maar ik snap ook wel weer dat Mimali in tweede instantie dacht: hmmm, heb ik het niet te snel afgekapt? Als iemand toch in je gedachten blijft, al had je dat helemaal niet verwacht, kan dat best een teken zijn. Ik ben ook nogal secundair in mijn gedachten én gevoelens; het duurt vaak even voordat ik weet wat ik nou echt vind van iemand (of iets).
Tja. Ik denk dat dat vooral het verlangen naar een partner is, plus de reacties hier dat het kan groeien en dat hij het misschien toch wél had zien zitten enzo. En nu is er ook nog eens een kaper op de kust.

Ze vond hen namelijk niet bij elkaar passen, hij maakte aparte opmerkingen en ze vond hem niet aantrekkelijk. Lijkt me heel sterk dat dit was uitgebloeid tot een stomende romance.
Haha ja dat verzin je toch niet Peertjes. Hij had één foto met lach maar van een afstandje dus daarop kon je niet goed zien hoe zijn gebit was. In het echt was dat schots en scheef met een klein kleurtje :facepalm: En jaaa biedt je aan als tijdelijke hulp haha! Ps ik vind Bumble ook nooit leuk.

Ja, het was echt zo’n aparte man Attraverso. Zijn ex was narcist want ze voldeed aan alle 150 symptomen :lol: En ik heb adhd, kwam ook even ter sprake en toen zei hij meteen ‘Oh maar je bent niet hyperactief, heb je dan geen add? Want adhd’ers zijn heel hyper’ Euhh? Je ziet mij net een half uur, ga je mij nou vertellen wat ik wel of niet heb?’ Oja! En hij douchte maximaal 3x per week want warm water was niet goed voor je huid… En zo waren er nog meer van dit soort dingen.. Hij zit teveel op Google volgens mij haha.
Claire45 schreef:
19-06-2025 00:00
, maar hij praatte zóveel dat ik helemaal gesloopt was na de date. Hij was ook oprecht geïnteresseerd in mij en stelde allerlei vragen, maar het was gewoon too much.
Zoals mijn ex-date zou zeggen: Die man heeft duidelijk adhd want hij praat heel veel🤣
Pringle schreef:
19-06-2025 01:01
Tja. Ik denk dat dat vooral het verlangen naar een partner is, plus de reacties hier dat het kan groeien en dat hij het misschien toch wél had zien zitten enzo. En nu is er ook nog eens een kaper op de kust.

Ze vond hen namelijk niet bij elkaar passen, hij maakte aparte opmerkingen en ze vond hem niet aantrekkelijk. Lijkt me heel sterk dat dit was uitgebloeid tot een stomende romance.
Als Ik het me goed herinner zei Mimali wel dat het een heel leuke date was en ze enkel de lichamelijke aantrekking niet voelde.
Zij mag aan het twijfelen gaan en het nog een kans proberen te geven. Geen man overboord.

Ik heb intussen even teruggelezen en Mimali vond het een erg gezellige date en begon al heel snel te twijfelen. Ik zie echt niets verkeerd en vind het jammer dat enkel de reden waarom ze twijfelde worden uitgelicht. Als we allemaal op de perfecte moeten wachten zitten we hier straks allemaal vanuit het rusthuis te palaveren in deze groep.
En we zijn zelf denk ik ook niet perfect.
attraverso wijzigde dit bericht op 19-06-2025 07:58
21.94% gewijzigd
Dat dagelijks douchen niet aan te raden is voor mensen met een gevoelige, droge huid en verspilling van drinkwater is gewoon een feit Pup :mrgreen:
Wat niet wil zeggen dat mensen die niet dagelijks douchen zich niet dagelijks wassen. Dagelijks douchen is iets wat producenten van douchegel ons aangeleerd hebben. Toen ik kind was hadden veel mensen niet eens een douche. Wij ook niet.
nee okay maar om dat nou als gespreksstof op te gooien bij je 1e date dat je max 3 x per week doucht... had ik niet gedaan. En zeker niet met de onderliggende boodschap dat je het ook onzin vind als anderen wel elke dag douchen. Zolang je niet stinkt moet ieder het voor zich weten hoe vaak je doucht.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Zelf ben ik niet anders gewend om dagelijks te douchen en ik vind het ook fijn (én fris) om elke dag even te douchen. Uiteraard moet iedereen zelf weten hoe vaak hij/zij doucht maar persoonlijk vind ik dagelijks douchen fijn. Verder eens met VGM1980 ;)
Pupke, kwam jouw date heel veel anders over dan via jullie chats?

En het verbaasd me vooral dat bij jou niet bekend was dat ie een kind heeft. Sowieso vind ik het not done dat hij daar zelf niets over meldde, maar ook dat het überhaupt niet ter sprake is gekomen tijdens jullie gesprekken.... Ook het al dan niet hebben van een kinderwens, dat is een fundamenteel ding die bepaalt of daten er in zit of niet.
Jammer @Pupke, maar weer een date-ervaring erbij!

Claire45 schreef:
19-06-2025 00:00
Laatst had ik (via-via) een date met een erg leuke en slimme man, iemand die op papier (qua achtergrond en interesses en zo) goed bij me zou kunnen passen, maar hij praatte zóveel dat ik helemaal gesloopt was na de date. Hij was ook oprecht geïnteresseerd in mij en stelde allerlei vragen, maar het was gewoon too much.

Schrijf jij nu niet ook iemand te snel af? Als mannen veel praten, is dat vaak een teken van zenuwen.
The impossible only takes a little longer
Kitty30plus schreef:
19-06-2025 09:09
En het verbaasd me vooral dat bij jou niet bekend was dat ie een kind heeft. Sowieso vind ik het not done dat hij daar zelf niets over meldde, maar ook dat het überhaupt niet ter sprake is gekomen tijdens jullie gesprekken.... Ook het al dan niet hebben van een kinderwens, dat is een fundamenteel ding die bepaalt of daten er in zit of niet.

Serieuze mensen zetten kinderen en kinderwens ook gewoon in hun profiel. Ik swipete iedereen met slecht ingevulde profielen naar links. Geen zin om dit soort belangrijke feiten eerst in een kruisverhoor uit te moeten vragen om te weten of iemand mijn tijd waard was.
Attraverso schreef:
19-06-2025 07:46
Als we allemaal op de perfecte moeten wachten zitten we hier straks allemaal vanuit het rusthuis te palaveren in deze groep.

Hear, hear! Ik vind jouw open mind bij het daten echt prettig. Hopelijk wordt het nog eens beloond.

Ik had op mijn Bumbleman heus ook wel wat aan te merken. En de tweede call viel nogal tegen. Toch besloten om er een derde videocall aan te wijden. Aan het begin van ons eerste weekend samen heb ik ook nog wel wat twijfels gehad (ook omdat mijn bindingsangst opspeelde). Inmiddels voelt deze man voor mij als een lot uit de loterij. Ik ben echt zó blij dat wij elkaar tegen zijn gekomen!
Mus schreef:
19-06-2025 09:15
Jammer @Pupke, maar weer een date-ervaring erbij!

Schrijf jij nu niet ook iemand te snel af? Als mannen veel praten, is dat vaak een teken van zenuwen.

Ja ik ben zelf ook iemand die heel veel gaat praten als ik zenuwachtig ben. Vooral als de ander vrij stil is. En daarna denk ik ' wat heb ik toch weer stom zitten ratelen!'.
Terwijl ik van nature helemaal niet zo ben.
Kitty30plus schreef:
19-06-2025 09:09
Pupke, kwam jouw date heel veel anders over dan via jullie chats?

Hij kwam online wel een stuk leuker/gezellig over dan in het echt. Ik vond hem in het echt vrij star overkomen, rechtlijnig, zwart/wit.. Maar dat hij een dochter heeft verbaasde mij ook hoor! We hebben het over de app wel over vrije tijd gehad, relaties etc maar hij heeft letterlijk niets daarover verteld. Terwijl zijn dochter elke dinsdagmiddag komt en na het eten weer naar huis gaat én om het weekend een heel weekend (vrij-zo) bij hem is. Op Tinder stond trouwens dat hij geen kinderwens heeft dus daar vroeg ik naar nadat hij had verteld over zijn dochter maar hij heeft geen kinderwens meer. Ik weet niet, hij reageerde nogal kort daarop maar zo reageerde hij wel vaker merkte ik. Dat was denk ik ook de reden waarom ik mij niet helemaal op mijn gemak -geen zenuwen maar gewoon dat je niet echt jezelf kan zijn- voelde bij hem.. het bekende onderbuikgevoel..

Nou inderdaad Mus! Ik vind ook dat je zoiets belangrijks wel moet vermelden, foto's hoeven niet maar ik vind wel dat je dan in je bio zet 'Vader van een dochter' of iets in die richting. En als je dat niet wil ook prima maar dan zeg je zoiets wel vlot tijdens een gesprek.
Mus schreef:
19-06-2025 09:15

Dat is waar, kan ik zelf ook last van hebben :lol: Maar in dit geval ging het ook een beetje om wát hij allemaal zei. Hij was spiritueel, geïnteresseerd in Boeddhisme en daar heb ik niet zoveel mee. Wat ik ook gewoon heb gezegd hoor, en dat begreep hij en was geen probleem, maar ik denk dat we in dat opzicht gewoon geen match waren. Wel vriendschappelijk, maar meer niet.

@Mus: heel raar dat hij zijn dochter had verzwegen. Dat lijkt me cruciale informatie.
Claire45 schreef:
19-06-2025 11:02
@Mus: heel raar dat hij zijn dochter had verzwegen. Dat lijkt me cruciale informatie.
Ik was diegene met een date die zijn dochter verzwegen had ;)
Doet me denken aan een date ooit, met een man die ‘vergeten was’ te vertellen dat hij een tweeling van net één jaar oud had. Toen ik voorzichtig vroeg hoe het dan zat met zijn ex (want: kids zijn wel heel jong om uit elkaar en al aan het daten te zijn), kwam er een heel verhaal.

Hij was wel vreemdgegaan, maar het was ook niet helemaal zijn schuld. En eigenlijk dacht hij nog wel dat ze weer samen zouden komen. Totdat zij hem vertelde dat ze weer aan het daten was dus ja, dan ging hij ook maar weer daten.

Ik zat daar tegenover hem met m’n glas wijn, en dacht: hoeveel rode vlaggen heb ik net voorbij horen komen? :bonk: Oh en hij was zich ook echt van geen kwaad bewust hoe dit op mij over kwam.

Oh ja en hij stuurde me achteraf ook nog een tikkie voor één drankje. Wat een catch. :flirting:
@care, doet mij denken aan een date van mij! Hij had een zoontje van 1 jaar oud en was gescheiden. Ik vroeg hem daar dus ook naar en hij zei dat zijn vrouw vreemd was gegaan. Kan ik mij al haast niet voorstellen als je pas bevallen bent en/of baby. Maar toen ik de date afkapte ging hij ongevraagd dickpics sturen. Het was dus wel duidelijk. Ik geloof er niets van dat zijn vrouw het was, ik denk dat hij het zelf was.
care_ schreef:
19-06-2025 11:53

Oh ja en hij stuurde me achteraf ook nog een tikkie voor één drankje. Wat een catch. :flirting:
romantisch!
Pupke schreef:
19-06-2025 11:13
Ik was diegene met een date die zijn dochter verzwegen had ;)
O sorry!
Pupke schreef:
19-06-2025 09:40
Hij kwam online wel een stuk leuker/gezellig over dan in het echt. Ik vond hem in het echt vrij star overkomen, rechtlijnig, zwart/wit.. Maar dat hij een dochter heeft verbaasde mij ook hoor! We hebben het over de app wel over vrije tijd gehad, relaties etc maar hij heeft letterlijk niets daarover verteld. Terwijl zijn dochter elke dinsdagmiddag komt en na het eten weer naar huis gaat én om het weekend een heel weekend (vrij-zo) bij hem is. Op Tinder stond trouwens dat hij geen kinderwens heeft dus daar vroeg ik naar nadat hij had verteld over zijn dochter maar hij heeft geen kinderwens meer. Ik weet niet, hij reageerde nogal kort daarop maar zo reageerde hij wel vaker merkte ik. Dat was denk ik ook de reden waarom ik mij niet helemaal op mijn gemak -geen zenuwen maar gewoon dat je niet echt jezelf kan zijn- voelde bij hem.. het bekende onderbuikgevoel..

Nou inderdaad Mus! Ik vind ook dat je zoiets belangrijks wel moet vermelden, foto's hoeven niet maar ik vind wel dat je dan in je bio zet 'Vader van een dochter' of iets in die richting. En als je dat niet wil ook prima maar dan zeg je zoiets wel vlot tijdens een gesprek.
Ik vind "ik wil geen kinderen" ook apart op tinder. Want er zijn dus ook genoeg mannen die wél kinderen blijken te hebben die deze status gebruiken.
Het merendeel van de mannen meldt het ook gewoon helemaal niet in de tekst, pas als je het expliciet vraagt krijg je antwoord.

Het is hier nu redelijk rustig.
Ex date is duidelijk ook actief op tinder, met nieuwe foto's op z'n profiel. Maar schijnbaar nog niet erg succesvol, aangezien hij weer met mij wil afspreken.
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik ermee moet. Want als we samen zijn is het erg gezellig, fijn en vertrouwd, maar ik heb dus weinig zin om die taak tijdelijk te vervullen, totdat hij iemand heeft gevonden waar hij wél het volledige pakket mee wil (dus ook uiteindelijk een serieuze relatie).

Ik merk namelijk dat ik ergens nog steeds een stemmetje hoor " als je maar genoeg je best doet ontdekt hij vast hoe leuk je bent en dan..."
Onzin natuurlijk, maar goed, hart en hoofd..
Attraverso schreef:
19-06-2025 07:46
Als Ik het me goed herinner zei Mimali wel dat het een heel leuke date was en ze enkel de lichamelijke aantrekking niet voelde.
Zij mag aan het twijfelen gaan en het nog een kans proberen te geven. Geen man overboord.

Ik heb intussen even teruggelezen en Mimali vond het een erg gezellige date en begon al heel snel te twijfelen. Ik zie echt niets verkeerd en vind het jammer dat enkel de reden waarom ze twijfelde worden uitgelicht. Als we allemaal op de perfecte moeten wachten zitten we hier straks allemaal vanuit het rusthuis te palaveren in deze groep.
Tussen "perfect" en "ik voelde er niets bij" zit imo nogal een verschil. Ik vind mijn buurman ook erg gezellig, maar ik wil er niet mee neuken.
care_ schreef:
19-06-2025 11:53
Ik zat daar tegenover hem met m’n glas wijn, en dacht: hoeveel rode vlaggen heb ik net voorbij horen komen? :bonk: Oh en hij was zich ook echt van geen kwaad bewust hoe dit op mij over kwam.

Wooow, dat is wel echt het hele pakket! :facepalm:
Lemon_Pledge schreef:
19-06-2025 12:58
Ik vind "ik wil geen kinderen" ook apart op tinder. Want er zijn dus ook genoeg mannen die wél kinderen blijken te hebben die deze status gebruiken.

Is dat op Tinder dan niet uitgesplitst dan? Op Bumble kun je zowel aangeven of je kinderen hebt als of je nog (meer) kinderen wilt. Allebei heel relevant.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven