Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3379 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Jaaa, Mimali! :cheer:
Beloonde moed. Omdat je over je trots bent heen gestapt en toch weer contact hebt gezocht met hem. Beviel het zoenen? Dat vind ik altijd wel een goede testcase. Hoewel ik moet zeggen dat ik het met mijn Bumbleman steeds lekkerder begon te vinden.
The impossible only takes a little longer
Het voelt voorzichtig positief denk ik...

Toen ik hem zag dacht ik wel oh ja leuk en het liep allemaal weer vanzelf..
Hij is heel makkelijk in de omgang en dat ben ik ook, we denken over veel dingen hetzelfde ook..
Er is niet continu appcontact en eigenlijk vind ik dat best wel fijn, gewoon rustig aan en niet de hele dag door appen en heel mijn hoofd weer op hol...

Mus het zoenen beviel wel ja, beetje aftasten altijd in het begint hé

Haha Peertjes dat zei ik gisteren ook 2 50plussers die een beetje ordinair gaan zitten zoenen in de auto🙈

Care wel jammer dat je nog even geduld moet hebben..
Maar klinkt ook wel leuk..

Voor de rest nog lopende gesprekken bij iemand?
Klinkt voorlopig echt hartstikke prima, @Mimali!
care_ schreef:
25-06-2025 10:01
Ben benieuwd naar date 2! Merk dat ik hem nog niet helemaal kan plaatsen, maar wil de 'zoen-sessie' opzich best herhalen. ;-)

Wel vannacht nog over ex-date gedroomd dus niet zo lekker wakker geworden. Irritant dat dat blijkbaar toch nog niet helemaal mn systeem uit is.

Dat klinkt goed Care, fijn ook dat hij geïnteresseerd overkomt. Dat hij minder appt zal vast ook aan de drukte liggen en/of hij is idd gewoon niet zo'n apper. Ben benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen.

Vervelend ja dat je nog met ex-date in je hoofd zit en helaas herkenbaar. Bedoel je de vage-app-man?
Klinkt goed Mimali, lekker rustig opbouwen en wie weet waar het jullie brengt.

Ja ik heb nog steeds contact lopen met een leuke man. Mijn vage man heb ik niets meer van gehoord na zondagavond het bericht dat hij bij familie was.

Contact met nieuwe man loopt gewoon goed. Hij neemt de tijd om berichten te sturen en vragen te stellen en we zijn het eens over aantal belangrijke dingen. Als het zo doorgaat hebben we waarschijnlijk eind van de week een date, waar ik nu al gruwelijk zenuwachtig voor ben. :roll: :lol:
Idd_ schreef:
25-06-2025 10:38
Klinkt goed Mimali, lekker rustig opbouwen en wie weet waar het jullie brengt.

Ja ik heb nog steeds contact lopen met een leuke man. Mijn vage man heb ik niets meer van gehoord na zondagavond het bericht dat hij bij familie was.

Contact met nieuwe man loopt gewoon goed. Hij neemt de tijd om berichten te sturen en vragen te stellen en we zijn het eens over aantal belangrijke dingen. Als het zo doorgaat hebben we waarschijnlijk eind van de week een date, waar ik nu al gruwelijk zenuwachtig voor ben. :roll: :lol:
Wat leuk!
En die zenuwen snap ik heel goed haha..
Idd_ schreef:
25-06-2025 10:29
Dat klinkt goed Care, fijn ook dat hij geïnteresseerd overkomt. Dat hij minder appt zal vast ook aan de drukte liggen en/of hij is idd gewoon niet zo'n apper. Ben benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen.

Vervelend ja dat je nog met ex-date in je hoofd zit en helaas herkenbaar. Bedoel je de vage-app-man?
Nee ex-date is een man met wie ik van december t/m april heb gedate. En waar ook echt wel even gevoelens in het spel waren (van beiden kanten) en ik ook echt dacht dat dat wat kon worden. Toen dat stuk liep, was ik echt wel even van slag. Ergens is het ook 'pas' 2 maanden geleden, dus zo'n droom is niet helemaal raar, maar merk dat ik heel graag door wil.
Ik vind het appen voor nu ook goed hoor! Ik ben zelf ook niet zo goed in de hele dag appen met iemand die ik nog niet echt ken. Als ik iemand langer ken is het anders. Maar voor nu is 1x per dag kwalitatief contact helemaal prima. :)

Leuk als je einde week een date zou hebben! Uiteindelijk zitten we op de apps om te daten hoe spannend ook. ;-)

En fijn dat het vandaag goed voelt Mimali. Goed dat je toch naar je gevoel hebt geluisterd, geduldig hebt afgewacht en zo zie je maar weer. Deze 2e date ging toch heel anders dan date 1!
1x is genoeg
care_ wijzigde dit bericht op 25-06-2025 10:49
98.29% gewijzigd
Mimali schreef:
25-06-2025 10:41
Wat leuk!
En die zenuwen snap ik heel goed haha..

Ja vreselijk. Ik ben heel benieuwd naar hem inmiddels, maar die verrekte zenuwen!
Jezus wat zijn jullie allemaal lekker bezig!

Wat ontzettend leuk Mimali! Toch maar goed dat je toch nog op een tweede date bent gegaan ;) En wat heerlijk zeg, lekker potje zoenen in de auto.. daar hangt geen leeftijd aan haha!

Leuk dat jij ook een tweede date hebt gepland Care!

En jij hebt ook al een leuk contact met iemand Idd! Super leuk! Ik snap wel dat je het spannend vind om te daten haha maar gewoon doen! :D

Ik ben stiekem wel een klein beetje jaloers op jullie! Bij mij gaat het vreselijk.. óf ik word ontmatcht al voordat er iets gezegd is óf het gesprek valt heel snel stil. Ik heb wel iemand waar ik reuze benieuwd naar ben, half jaar geleden al eens mee gekletst maar toen was ik niet toe aan daten. Nu hebben we weer contact maar 1) hij heeft vorige week een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis, ugh en 2) hij is niet zo’n chatter. Was hij toen al niet maar kan mij voorstellen dat nu zijn hoofd ergens anders naar staat. Of hij heeft gewoon geen interesse en is dat de reden waarom hij zo intens weinig chat (hooguit 1 berichtje per dag) dus kweenie. Er speelt dus angstvallig weinig hier.. ik heb ook zin in een leuke man!
Mimali, wat super leuk!

De eerste kus is altijd zo spannend weer.
Lekker van genieten!
Nou hier maar lauwtjes hoor maar ik weet dat dit snel kan veranderen.
Af en toe app contact met de 'nog even druk'ke man en verder nog wat aan't swipen...
Siep schreef:
25-06-2025 11:17
Mimali, wat super leuk!

De eerste kus is altijd zo spannend weer.
Lekker van genieten!
Wat leuk dat je reageert, hoe gaat het met jou?
Pupke schreef:
25-06-2025 11:06
Ikke niet hoor! :-D

Soms vraag ik me af of ik al echt toe ben aan een nieuwe liefde, want ergens ben ik - ruim twee jaar gescheiden nu - best tevreden met hoe mijn leven nu loopt. Ik kom af en toe leuke mannen tegen op feestjes, borrels en werkdingen, en soms komt daar een date uit, maar ik merk dat ik een soort romantisch beeld heb van hoe het zou moeten gaan: meteen heel erg onder de indruk, soort liefde op het eerste gezicht. Is dat nog realistisch? Mijn eerdere relaties zijn altijd zo begonnen.

Ik heb één echt leuke man op het oog, en volgens mij heeft hij mij ook in de peiling. We zien elkaar wel eens op de sportschool. Alles is nog onuitgesproken, het blijft bij naar elkaar lachen en een beetje kijken. Iemand moet de eerste stap zetten. Ik vind dat hij dat moet doen :lol: Maar goed, als het nog lang duurt, trek ik zelf de stoute schoenen wel aan.
care_ schreef:
25-06-2025 10:48
Toen dat stuk liep, was ik echt wel even van slag. Ergens is het ook 'pas' 2 maanden geleden, dus zo'n droom is niet helemaal raar, maar merk dat ik heel graag door wil.
Ik vind het appen voor nu ook goed hoor! Ik ben zelf ook niet zo goed in de hele dag appen met iemand die ik nog niet echt ken. Als ik iemand langer ken is het anders. Maar voor nu is 1x per dag kwalitatief contact helemaal prima. :)

Dan is het idd niet zo gek dat je er nog mee in je hoofd kunt zitten. Maar wel goed dat je weer openstaat voor nieuwe contacten.

Veel appen is ook niet mijn ding. Moet niet de hele dag met mijn foon bezig hoeven zijn en je kent iemand eigenlijk nog niet goed idd. Mijn nieuwe contact appt gelukkig ook niet de hele dag door. Soms een kort berichtje en dan meestal in de avond praten we wat uitgebreider.
@ Pupke geef de moed niet op hoor! Soms heb je van die mindere tijden, maar wie weet komt binnenkort ook weer dat leuke contact op jouw pad.

@Attraverso, is dat nog de man van de evenementen en het hulpvraag-achtige contact?
Claire45 schreef:
25-06-2025 11:33
Ikke niet hoor! :-D
Oh gelukkig! Ik was al bang dat ik de enige was hier😂
Idd_ schreef:
25-06-2025 11:42
@ Pupke geef de moed niet op hoor! Soms heb je van die mindere tijden, maar wie weet komt binnenkort ook weer dat leuke contact op jouw pad.
Doe ik ook niet maar het frustreert mij op dit moment even mateloos dat écht geen enkele man een normaal, leuk gesprek kan voeren. Lijkt wel alsof ze allemaal druk zijn met allesbehalve tinder..
Idd_ schreef:
25-06-2025 10:38

Ah, wat leuk en spannend! Ik begrijp de zenuwen hoor, zeker bij iemand die echt leuk lijkt.
Pupke schreef:
25-06-2025 11:06
Ik ben stiekem wel een klein beetje jaloers op jullie! Bij mij gaat het vreselijk.. óf ik word ontmatcht al voordat er iets gezegd is óf het gesprek valt heel snel stil.

Snap ik hoor, @Pupke! :hug:
Ik herken dat trouwens van Bumble. Matches die steeds verdwenen voordat er iets was gezegd, of mannen die inderdaad nauwelijks sjoege geven. Mijn theorie is dat sommige mannen (uit arren moede) gewoon maar alle vrouwen naar rechts swipen om in ieder geval matches te hebben. En dat ze pas dan gaan kijken met wie ze nou eigenlijk een match hebben. Dat zou wel het verdwijnen van zoveel matches en/of de lauwe reacties verklaren.

Mannen en vrouwen werken wat dat betreft precies tegen elkaar in op datingsites. Vrouwen swipen juist heel kieskeurig, dus bij een match weten zij dat de man in kwestie matchwaardig leek. Dus dan is de teleurstelling van dat ontmatchen ook groter.
Mimali schreef:
25-06-2025 11:28
Wat leuk dat je reageert, hoe gaat het met jou?
Hier gaat het goed.
Alleen zat ik er zelf een tijdje geleden niet fijn in. Hij was weg voor het werk, en ik ging vrij spontaan met een vriendin naar Spanje. Ik heb mij daar iets te ver laten gaan met een andere man. Niet gezoend, maar die man was nogal handtastelijk en ik heb dat toegelaten. Date was niet al te vrolijk toen hij dat hoorde, de volgende dag vroeg hij ook als ik weg wou gaan.
Ik had die avond ook gelijk aangegeven dat ik mij soms minder voel bij hem. Hij komt uit een heel ander mileu. En ik zei met mijn domme kop dat ik misschien toch niet genoeg voor hem voelde omdat ik die man zo ver had laten komen.

Toen was het een paar dagen stil, en daar heb ik mij zo rot om gevoeld. Waarom had ik dat gedaan.

Afgelopen vrijdag hebben we weer afgesproken, en toen ik hem zag maakt mij hart een sprongetje.. gelukkig pakte hij mij gelijk vast.

We hebben veel gepraat, en gelukkig ging hij weer met mij mee naar huis. En hij is er nog steeds. ❤️

Hij heeft mij zelfs een tijdje geleden om verkering gevraagd. Zo lief!

Het voelt allemaal zo goed en fijn.
We gaan zien wat de toekomst ons brengt.
@Spannend Idd. Ben je altijd zenuwachtig of nu meer? Wsl einde week toch?

@Pupke, hoe jammer ook maar ms gewoon even accepteren dat er nu niets bij zit voor je. Kan morgen weer anders zijn en kom je weer in een prettiger flow. Daten is op een bepaalde manier ook wel doorzetten en je niet laten ontmoedigen. Maar denk dat iedereen deze periodes kent.

@Care waarom ging het ook weer over met vorige date? Begrijpelijk dat dit af en toe terugkomt. En idd gewoon doordaten als je tenminste iemand leuk vindt, en dat lijkt zo!

@Mimali, echt leuk dit. Hebben jullie iets nieuws afgesproken?
Mus schreef:
24-06-2025 16:39
Ja, toen heb ik wel heel bewust mijn angst aangekeken. En besloten om er doorheen te gaan. Mezelf verteld dat ik na zo'n weekend echt niet meteen met hem hoef te trouwen.

En ja, ik maak nu in ieder geval voor het eerst in mijn leven een heel andere keuze. Hij is zowel qua uiterlijk als qua karakter niet het type waar ik altijd op viel. En deze man is emotioneel beschikbaar. De laatste weken speelt mijn bindingsangst nauwelijks meer op. Ik denk dat het helpt dat hij het weet (en ook wel een beetje herkent, hij vindt het ook lastig om zich weer te hechten).

Mus, had hier niet op gereageerd, wel gelezen. En dit is goede inspiratie. Al klinkt het makkelijker dan het is, door je angst heengaan. Daarom extra goed dat je dit hebt kunnen doen. Herkennen van patronen is 1 ding, maar er ook naar handelen..
Siep schreef:
25-06-2025 13:32
Hier gaat het goed.
Alleen zat ik er zelf een tijdje geleden niet fijn in. Hij was weg voor het werk, en ik ging vrij spontaan met een vriendin naar Spanje. Ik heb mij daar iets te ver laten gaan met een andere man. Niet gezoend, maar die man was nogal handtastelijk en ik heb dat toegelaten. Date was niet al te vrolijk toen hij dat hoorde, de volgende dag vroeg hij ook als ik weg wou gaan.
Ik had die avond ook gelijk aangegeven dat ik mij soms minder voel bij hem. Hij komt uit een heel ander mileu. En ik zei met mijn domme kop dat ik misschien toch niet genoeg voor hem voelde omdat ik die man zo ver had laten komen.

Toen was het een paar dagen stil, en daar heb ik mij zo rot om gevoeld. Waarom had ik dat gedaan.

Afgelopen vrijdag hebben we weer afgesproken, en toen ik hem zag maakt mij hart een sprongetje.. gelukkig pakte hij mij gelijk vast.

We hebben veel gepraat, en gelukkig ging hij weer met mij mee naar huis. En hij is er nog steeds. ❤️

Hij heeft mij zelfs een tijdje geleden om verkering gevraagd. Zo lief!

Het voelt allemaal zo goed en fijn.
We gaan zien wat de toekomst ons brengt.
Fijn dat het toch weer de goede kant op is gedraaid... en ook een goed teken toch dat zegt wel iets..
@Mimali, echt leuk dit. Hebben jullie iets nieuws afgesproken?

Nee nog niks afgesproken.... hij is druk op zijn werk, en na goedemorgen appje net pas weer een appje maar dat is prima..
Ik denk dat hij ook wel doorheeft dat ik niet zo hard van stapel loop en vind hij zelf ook fijn denk ik..
Emmely schreef:
25-06-2025 14:05
@Spannend Idd. Ben je altijd zenuwachtig of nu meer? Wsl einde week toch?

Ja ben gauw zenuwachtig en wat Mus schrijft, hij lijkt mij erg leuk dus dat doet de zenuwen geen goed..

Hoe is het met jou? Nog wat verder gekomen in gesprek met ex?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven