Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4145 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Pupke schreef:
25-06-2025 11:44
Doe ik ook niet maar het frustreert mij op dit moment even mateloos dat écht geen enkele man een normaal, leuk gesprek kan voeren. Lijkt wel alsof ze allemaal druk zijn met allesbehalve tinder..

Ja dat is ook gewoon echt jammer. En herkenbaar hoor. Het is dat ik toevallig nu wel een leuk gesprek heb lopen (eigenlijk twee keer achter elkaar, alleen de eerste is dus die vage gebleken), maar heb met regelmaat gehad dat er weken of zelfs maanden overheen gingen voordat ik weer iets tegenkwam met wat potentie.
Idd_ schreef:
25-06-2025 14:29
Ja dat is ook gewoon echt jammer. En herkenbaar hoor. Het is dat ik toevallig nu wel een leuk gesprek heb lopen (eigenlijk twee keer achter elkaar, alleen de eerste is dus die vage gebleken), maar heb met regelmaat gehad dat er weken of zelfs maanden overheen gingen voordat ik weer iets tegenkwam met wat potentie.
Daar had ik het gisteren nog met date over dat dat bij mij ook zo ging..
Weken of maanden dat er niks gebeurde of likes/berichtjes van mannen waarvan ik dacht wat moet k hiermee..
Hij ervaart het heel anders en is heel positief over de apps..
Veel likes en contacten en vind ook veel vrouwen leuk..
Zouden wij dan toch te kritisch zijn?
Denk vooral dat mannen minder keuze hebben
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
@Siep, de liefde is moeilijk hè? Maar wat fijn dat jullie dit overwonnen hebben. Wellicht maakt het de basis ook wel sterker? Omdat je hierdoor hebt beseft hoeveel jullie voor elkaar betekenen?

@Emmely, is ook zo, ik zou geen handboek kunnen schrijven hoe je dat doet, je angst aankijken. Ik denk dat bij mij de tijd er rijp voor was, heb de afgelopen jaren de nodige (positieve) ontwikkelingen doorgemaakt. En ik denk dat het veel met zelfliefde en eigenwaarde te maken heeft.

Mimali schreef:
25-06-2025 14:46
Daar had ik het gisteren nog met date over dat dat bij mij ook zo ging..
Weken of maanden dat er niks gebeurde of likes/berichtjes van mannen waarvan ik dacht wat moet k hiermee..
Hij ervaart het heel anders en is heel positief over de apps..
Veel likes en contacten en vind ook veel vrouwen leuk..
Zouden wij dan toch te kritisch zijn?

Ik vrees van wel. Ik denk dat wij te snel mannen naar links swipen op basis van kleine dingen. Mannen waar je misschien wel een klik mee zou hebben als je ze in het wild was tegengekomen. Mijn ervaring is vergelijkbaar met die van jou. Ik had drie maanden een premium abonnement op Bumble. Maar daar is eigenlijk maar één echte match uit gekomen. Zelfs het stadium van chatten heb ik vrijwel nooit bereikt. Terwijl ik dus echt in heel Nederland en Vlaanderen rondkeek.

En blijkbaar hoort jouw date bij de 20% mannen die alle likes schijnen te krijgen op datingapps, haha.
The impossible only takes a little longer
Jeetje wat een verhaal Siep! Wel fijn dat hij het jou vergeven heeft en dat het nu zo goed gaat :)

Hmm ja ik heb weinig keus geloof ik Emmely, maar ergens wil ik het niet accepteren want ik heb gewoon zin in een leuk man waar ik mee kan daten! Of laten we beginnen met een leuk gesprek maar zelfs dat is al teveel gevraagd😂 Paar jaar geleden kwam ik om in de dates en nu is het echt slecht gesteld..

Ah zo herkenbaar Idd. Ik ben ook altijd een enorme stresskip als ik een date heb staan, zenuwen tot de max, echt niet fijn! Mij helpt het heel goed om te bedenken dat het maar een uurtje duurt, wat is nu een uur? Dat is echt zó voorbij! Maar ook dat ik voor een gezellige date ga en hem daarna nooit weer zie. Misschien heel negatief haha maar het helpt wel! En dan kan het alleen maar meevallen:)

Ik kan alleen voor mijzelf spreken Mimali maar ik vind mijzelf niet heel kritisch. Er gaan bij mij best wat mannen naar rechts en ik heb ook wel matches máár dan gebeurt het… of ik word vrijwel direct ontmatcht😂 of er komt geen fatsoenlijk gesprek van de grond. Ik hoef niet de hele dag met iemand te chatten maar een beetje door de dag heen vind ik wel leuk.

Ik kom nu een beetje negatief over merk ik maar ik vind het nu even heel erg jammer dat er niemand is waarmee ik leuk aan het kletsen ben. Misschien moet ik mij weer even tot het universum richten haha!

“Universum? Hallo? Hoort u mij? Gooi even die leuke vent in mijn Tinder! ~ Bedankt!”
Mus schreef:
25-06-2025 15:05
@Siep, de liefde is moeilijk hè? Maar wat fijn dat jullie dit overwonnen hebben. Wellicht maakt het de basis ook wel sterker? Omdat je hierdoor hebt beseft hoeveel jullie voor elkaar betekenen?

@Emmely, is ook zo, ik zou geen handboek kunnen schrijven hoe je dat doet, je angst aankijken. Ik denk dat bij mij de tijd er rijp voor was, heb de afgelopen jaren de nodige (positieve) ontwikkelingen doorgemaakt. En ik denk dat het veel met zelfliefde en eigenwaarde te maken heeft.

Ik vrees van wel. Ik denk dat wij te snel mannen naar links swipen op basis van kleine dingen. Mannen waar je misschien wel een klik mee zou hebben als je ze in het wild was tegengekomen. Mijn ervaring is vergelijkbaar met die van jou. Ik had drie maanden een premium abonnement op Bumble. Maar daar is eigenlijk maar één echte match uit gekomen. Zelfs het stadium van chatten heb ik vrijwel nooit bereikt. Terwijl ik dus echt in heel Nederland en Vlaanderen rondkeek.

En blijkbaar hoort jouw date bij de 20% mannen die alle likes schijnen te krijgen op datingapps, haha.

Haha dat is het natuurlijk 😆..

Ik denk ook wel dat wij al snel afhaken op basis van een profiel en foto's, niet er doorheen kunnen kijken ofzo...

Hou jij het aftellen nog een beetje vol?
Waar hebben jullie ook alweer afgesproken, ben het even kwijt of misschien heb je het niet gedeeld ken ook natuurlijk..
Mimali schreef:
25-06-2025 15:15
[/b]
Hou jij het aftellen nog een beetje vol?
Waar hebben jullie ook alweer afgesproken, ben het even kwijt of misschien heb je het niet gedeeld ken ook natuurlijk..

Nee, ik vind het de hel, haha. De uren en dagen kruipen voorbij. Dit kan serieus nog wel een ding worden, maar we hopen dat het wat makkelijker wordt als we wat zekerder van onze zaak zijn. Dat je met een steady basis je weer iets makkelijker op andere dingen kunt concentreren. Nu is het een kwestie van nog even volhouden (en zoveel mogelijk afleiding zoeken).

Hij komt hierheen. Dus hij gaat voor het eerst iets meekrijgen van mijn dagelijks leven. Ik weet ook niet meer precies wat ik er al over geschreven heb. Is best lastig om hier dingen te delen, maar niet té herkenbaar te worden.
The impossible only takes a little longer
Mus schreef:
25-06-2025 15:31
Nee, ik vind het de hel, haha. De uren en dagen kruipen voorbij. Dit kan serieus nog wel een ding worden, maar we hopen dat het wat makkelijker wordt als we wat zekerder van onze zaak zijn. Dat je met een steady basis je weer iets makkelijker op andere dingen kunt concentreren. Nu is het een kwestie van nog even volhouden (en zoveel mogelijk afleiding zoeken).

Hij komt hierheen. Dus hij gaat voor het eerst iets meekrijgen van mijn dagelijks leven. Ik weet ook niet meer precies wat ik er al over geschreven heb. Is best lastig om hier dingen te delen, maar niet té herkenbaar te worden.
Dat snap ik wel!
Daten is al niet makkelijk en dan ook nog op afstand..
Wel fijn dat hij naar jou komt..
Ja dat is ook lastig maar ik heb dat ook een beetje losgelaten, kans is zo klein dat iemand dit leest en denkt hey die ken ik..
Emmely schreef:
25-06-2025 14:05
@Care waarom ging het ook weer over met vorige date? Begrijpelijk dat dit af en toe terugkomt. En idd gewoon doordaten als je tenminste iemand leuk vindt, en dat lijkt zo!
Lang verhaal kort: we gingen daten en vonden elkaar snel heel leuk, dat verrasten ons allebei. Toen gingen we allebei op vakantie waardoor we elkaar een lange tijd niet konden zien. Gevoelens zakten in die tijd wat weg, en vooral hij had daar moeite mee. Nog een tijd gedate na vakanties en het was als we elkaar zagen altijd super leuk maar daartussen bleef hij twijfelen en hij kreeg (daardoor) niet het gevoel terug van eerder.
Ik denk achteraf zelf dat hij ook nog niet helemaal over zn ex heen was. Niet dat hij haar terug wilde, maar ik was zijn eerste serieuze date na een héle lange relatie en ik weet niet of hij er al helemaal klaar voor was. Hoewel ik wel geloof dat hij dat dacht, dus zn intenties waren goed.
Of hij vond me gewoon niet leuk genoeg. :P Het voelt ergens nog steeds frustrerend dat het er tussen ons wel wás en dat het later tussen mn vingers door glipte. En ik vond hem erg leuk. In de tijd dat hij twijfelde heb ik uit zelfbescherming mijn gevoelens ook niet helemaal toegelaten, maar ik zag echt toekomst in ons. Fijn om het weer een keer gevoeld te hebben, ik doe het nog :P, maar wel pijnlijker om er dan later overheen te komen. Het was meer dan een mislukte date dat ik moest verwerken. :)

Maar goed, deze date is ook een interessante man! Wie weet. En het is sowieso een goede reset om even met iemand anders bezig te zijn. Ik vind het wel jammer als er zoveel tijd tussen date 1 en 2 zit, maar het is even niet anders.
Siep schreef:
25-06-2025 13:32
Hier gaat het goed.
Alleen zat ik er zelf een tijdje geleden niet fijn in. Hij was weg voor het werk, en ik ging vrij spontaan met een vriendin naar Spanje. Ik heb mij daar iets te ver laten gaan met een andere man. Niet gezoend, maar die man was nogal handtastelijk en ik heb dat toegelaten. Date was niet al te vrolijk toen hij dat hoorde, de volgende dag vroeg hij ook als ik weg wou gaan.
Ik had die avond ook gelijk aangegeven dat ik mij soms minder voel bij hem. Hij komt uit een heel ander mileu. En ik zei met mijn domme kop dat ik misschien toch niet genoeg voor hem voelde omdat ik die man zo ver had laten komen.

Toen was het een paar dagen stil, en daar heb ik mij zo rot om gevoeld. Waarom had ik dat gedaan.

Afgelopen vrijdag hebben we weer afgesproken, en toen ik hem zag maakt mij hart een sprongetje.. gelukkig pakte hij mij gelijk vast.

We hebben veel gepraat, en gelukkig ging hij weer met mij mee naar huis. En hij is er nog steeds. ❤️

Hij heeft mij zelfs een tijdje geleden om verkering gevraagd. Zo lief!

Het voelt allemaal zo goed en fijn.
We gaan zien wat de toekomst ons brengt.
Ik begrijp niet zo goed waarom je dat verteld tijdens de vakantie en tegelijkertijd een bom dropt dat je misschien niet genoeg voor hem voelt. Recept voor drama. Leuk voor vriendin ook.
Je date begrijp ik ook niet dat hij je vraagt eerder naar huis te komen.

Maar los daarvan: jij hoeft je nooit verantwoordelijk te voelen en schuldig te voelen voor een gozer die te handtastelijk was!
Mimali schreef:
25-06-2025 15:15
[/b]
Ik denk ook wel dat wij al snel afhaken op basis van een profiel en foto's, niet er doorheen kunnen kijken ofzo...
Maar dat is ook heel lastig! Foto’s zijn zo nietszeggend eigenlijk.. Wat dat betreft zou je gewoon heel veel moeten gaan daten om zo de mens achter de foto te zien haha.

Lijkt mij ook echt lastig Mus. Je bent verliefd en wil zo graag bij elkaar zijn.. Leuk dat hij naar jou toe komt! Waar woon jij dan? Of zeg je dat liever niet? Nog 2 weken zoiets? Wat betreft de herkenbaarheid precies wat Mimali ook zegt maar dat betekend dan ook dat diegene zelf ook op het forum zit hé..
Pupke schreef:
25-06-2025 17:16
Maar dat is ook heel lastig! Foto’s zijn zo nietszeggend eigenlijk.. Wat dat betreft zou je gewoon heel veel moeten gaan daten om zo de mens achter de foto te zien haha.

Lijkt mij ook echt lastig Mus. Je bent verliefd en wil zo graag bij elkaar zijn.. Leuk dat hij naar jou toe komt! Waar woon jij dan? Of zeg je dat liever niet? Nog 2 weken zoiets? Wat betreft de herkenbaarheid precies wat Mimali ook zegt maar dat betekend dan ook dat diegene zelf ook op het forum zit hé..
Ja klopt, maar een leuk profiel en iets leuks zien in de foto's, uitstraling ofzo kan al genoeg zijn.. ik had bij deze date ook geen wauw bij zijn foto's maar hij heeft wel een leuke uitstraling en een leuke tekst..
Ik ben wel gaan proberen anders te gaan kijken maar het blijft lastig..
En ook genoeg getwijfeld zoals jullie weten🤣
@ mimala zeker zegt dat ook wat. Ben ook blij met hem. Dat was in mijn vorige relatie wel anders. Hij draagt mij echt op handen. Gewoon een echte man.

@mus het is zeker ingewikkeld. En soms ook verwarrend. Want ik denk wel eens, waar verdien ik hem aan. Hij is zo goed/lief voor mij.
Siep schreef:
25-06-2025 18:12
@ mimala zeker zegt dat ook wat. Ben ook blij met hem. Dat was in mijn vorige relatie wel anders. Hij draagt mij echt op handen. Gewoon een echte man.

@mus het is zeker ingewikkeld. En soms ook verwarrend. Want ik denk wel eens, waar verdien ik hem aan. Hij is zo goed/lief voor mij.
Dat laatste moet je echt uit je hoofd zetten, waarom zou je het niet verdienen..iedereen verdient liefde en een leuke relatie!
Peertjes schreef:
25-06-2025 16:57
Ik begrijp niet zo goed waarom je dat verteld tijdens de vakantie en tegelijkertijd een bom dropt dat je misschien niet genoeg voor hem voelt. Recept voor drama. Leuk voor vriendin ook.
Je date begrijp ik ook niet dat hij je vraagt eerder naar huis te komen.

Maar los daarvan: jij hoeft je nooit verantwoordelijk te voelen en schuldig te voelen voor een gozer die te handtastelijk was!
Nee ik heb het pas verteld toen we thuis waren. Ging beetje op een lullige manier. We waren met beide vriendengroepen in de stad. Tot dat mij iets aangeschoten vriendin er over begon. Ik ging die avond met hem mee naar huis. Eenmaal thuis vroeg hij wat er gebeurt was. En in alle paniek en drama gooide ik de rest er ook uit. Ik ben die avond nog wel bij hem gebleven, en de volgende dag vroeg hij als ik naar mijn eigen huis wou gaan.

Nou ik was er ook niet vies van op dat moment met die man. Ik kwam pas weer bij de positieven toen hij aan gaf dat hij een vrouw en een kleine baby thuis had, en de hij de seks zo miste.
Seks is er niet geweest, maar ik ben wel snel weggegaan.
Siep schreef:
25-06-2025 18:20
Nee ik heb het pas verteld toen we thuis waren. Ging beetje op een lullige manier. We waren met beide vriendengroepen in de stad. Tot dat mij iets aangeschoten vriendin er over begon. Ik ging die avond met hem mee naar huis. Eenmaal thuis vroeg hij wat er gebeurt was. En in alle paniek en drama gooide ik de rest er ook uit. Ik ben die avond nog wel bij hem gebleven, en de volgende dag vroeg hij als ik naar mijn eigen huis wou gaan.

Nou ik was er ook niet vies van op dat moment met die man. Ik kwam pas weer bij de positieven toen hij aan gaf dat hij een vrouw en een kleine baby thuis had, en de hij de seks zo miste.
Seks is er niet geweest, maar ik ben wel snel weggegaan.
Dat heb ik dan verkeerd begrepen. Het las alsof je het verteld had en hij vroeg of je eerder wilde vertrekken uit Spanje.. excuses!
Mimali schreef:
25-06-2025 17:23
Ja klopt, maar een leuk profiel en iets leuks zien in de foto's, uitstraling ofzo kan al genoeg zijn.. ik had bij deze date ook geen wauw bij zijn foto's maar hij heeft wel een leuke uitstraling en een leuke tekst..
Ik ben wel gaan proberen anders te gaan kijken maar het blijft lastig..
En ook genoeg getwijfeld zoals jullie weten🤣
Dat is zeker waar maar het is wel heel lastig! Want op deze manier moet je eigenlijk heel bewust kijken en swipen..

Sommige mannen zijn ook echt zo.. bah.. Collega’s gingen gisteren even voor mij swipen haha. Hebben ze dus ook een oud date naar rechts geswiped want hij heeft mij net gematcht. Hij was toen al snel gepikeerd, stuurt hij nu dus ‘Van gedachten veranderd? Als ik onze gesprekken terug lees gaan wij absoluut niet op date en blijft het hierbij!’ Oke, doe ff rustig..
Pupke schreef:
25-06-2025 19:59
Dat is zeker waar maar het is wel heel lastig! Want op deze manier moet je eigenlijk heel bewust kijken en swipen..

Sommige mannen zijn ook echt zo.. bah.. Collega’s gingen gisteren even voor mij swipen haha. Hebben ze dus ook een oud date naar rechts geswiped want hij heeft mij net gematcht. Hij was toen al snel gepikeerd, stuurt hij nu dus ‘Van gedachten veranderd? Als ik onze gesprekken terug lees gaan wij absoluut niet op date en blijft het hierbij!’ Oke, doe ff rustig..
Ja maar dat is ook de bedoeling dat je bewust kijkt en swiped toch?
Ik betrapte mezelf er regelmatig op dat ik gewoon maar naar links zat te swipen zonder echt te kijken ..
Ook niet goed maar dat sluipt erin..

Oei haha, duidelijke taal🙈..

Hier weer wat leuke appjes heen en weer ondertussen, hij vind me wel echt leuk🥰.. voelt best wel goed..
Hij praat ook makkelijk over zijn gevoel dat is zo'n verademing..
En hij zei ook ik ben een man en soms een beetje dom..
Zelfreflectie ik hou ervan als iemand dat heeft en er ook voor uitkomt..
Mimali schreef:
25-06-2025 20:11
Ja maar dat is ook de bedoeling dat je bewust kijkt en swiped toch?
Ik betrapte mezelf er regelmatig op dat ik gewoon maar naar links zat te swipen zonder echt te kijken ..
Ook niet goed maar dat sluipt erin..
Haha ik moest hier echt even om lachen want dit is zo herkenbaar! En dan ineens denk je ‘Oeps nee die moest naar rechts!’.

Mimali schreef:
Hier weer wat leuke appjes heen en weer ondertussen, hij vind me wel echt leuk🥰.. voelt best wel goed..
Oehh jaaa zo leuk😄 Zo hoort het! Yesss! En jij? Vind je hem ook echt leuk?
Pupke schreef:
25-06-2025 20:17
Haha ik moest hier echt even om lachen want dit is zo herkenbaar! En dan ineens denk je ‘Oeps nee die moest naar rechts!’.

Oehh jaaa zo leuk😄 Zo hoort het! Yesss! En jij? Vind je hem ook echt leuk?
Hahaha ja precies dat!

Ja steeds meer denk ik, ik ben nog wat terughoudend merk ik maar dat is ook zelfbescherming..
En ik wil het echt rustig aan opbouwen..
Ja maar daar is niets mis mee toch? Soms duurt het ook eventjes voordat je jezelf kan openstellen en dat komt vanzelf wel..

Match van net:
5 zinnen uitgewisseld.
“Je hebt geen sexy foto’s op je profiel. Die doen het altijd goed hoor! Wij, mannen, zijn toch visueel ingesteld en vinden zoiets altijd heel erg leuk”

Ok. Doe ik precies niets mee.
Pupke schreef:
25-06-2025 20:17

Yep, dat heb ik ook soms. Dan is er al zoveel naar links gegaan en verlies ik even m'n concentratie ofzo.
Wat het kritisch zijn betreft.. Ja dat ben ik wel redelijk denk ik. Maar ook weer niet, althans niet per sé op uiterlijk maar wel t.a.v. het beeld wat ik krijg bij een profiel. Lastig uit te leggen. Laatste tijd ben ik wel meer profielen tegengekomen waar ik iets in zie, dan een tijd geleden. Dus er zit wel wat vooruitgang in. Of het verder zou klikken/er iets van de grond zou komen, geen idee, want ik ben al wat langer in gesprek nu met huidig contact en dan vind ik het te ingewikkeld worden om meerdere gesprekken te voeren haha.

En die zenuwen voor een date, ja echt vervelend. Het rotte is dat je het bij mij ook echt kunt merken/zien. Wat jij schrijft helpt wel een beetje, ik ga iig onthouden dat het maar een uur hoeft te duren. En idd ook, gewoon gaan voor een leuke avond. Maar moeilijk hoor, heb er gewoon echt last van.
Mimali schreef:

Dat is zeker een verademing. Ben benieuwd hoe het verder gaat, het klinkt iig heel leuk zo. En met een 'natuurlijk' verloop, gewoon precies goed zeg maar.
Pupke schreef:
25-06-2025 20:33
5 zinnen uitgewisseld.
“Je hebt geen sexy foto’s op je profiel. Die doen het altijd goed hoor! Wij, mannen, zijn toch visueel ingesteld en vinden zoiets altijd heel erg leuk”

Hier hoort echt deze bij: :facepalm:
Pupke schreef:
25-06-2025 20:33
Ja maar daar is niets mis mee toch? Soms duurt het ook eventjes voordat je jezelf kan openstellen en dat komt vanzelf wel..

Match van net:
5 zinnen uitgewisseld.

Ok. Doe ik precies niets mee.
Pfff vreselijk..
Net als gelijk naar sexy foto's vragen als je net nummers hebt uitgewisseld of de vraag wat heb je aan in bed..hou op met mij..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven