Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
dinsdag 24 juni 2025 om 13:49
Wat is er veel geschreven haha..
Ik sluit me aan bij de rest Emmely en pas vooral goed op jezelf!
Ik heb weleens van het boek gehoord Mus maar niet gelezen.. zal eens kijken op ik het op mijn ereader kan vinden..
En ik herken zeker waar je zegt, van dat inbouwen voor jezelf, muurtje optrekken..
Maar dat komt ook omdat ik er nu nog niks bij voel.. en dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad..
En ik wil hem ook niet teleurstellen, omdat ik zelf de stap gezet heb om weer contact te zoeken, geeft een soort extra druk ofzo..
Jammer Peertjes dat hij niks terug vraagt, dan loopt het meestal weer snel dood..
Ik voel me redelijk, lekker gewerkt dat geeft weer wat andere energie, ben wel zenuwachtig voor vanavond..
Maar ik weet dat dat goedkomt zo gauw ik er ben..
Ik sluit me aan bij de rest Emmely en pas vooral goed op jezelf!
Ik heb weleens van het boek gehoord Mus maar niet gelezen.. zal eens kijken op ik het op mijn ereader kan vinden..
En ik herken zeker waar je zegt, van dat inbouwen voor jezelf, muurtje optrekken..
Maar dat komt ook omdat ik er nu nog niks bij voel.. en dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad..
En ik wil hem ook niet teleurstellen, omdat ik zelf de stap gezet heb om weer contact te zoeken, geeft een soort extra druk ofzo..
Jammer Peertjes dat hij niks terug vraagt, dan loopt het meestal weer snel dood..
Ik voel me redelijk, lekker gewerkt dat geeft weer wat andere energie, ben wel zenuwachtig voor vanavond..
Maar ik weet dat dat goedkomt zo gauw ik er ben..
dinsdag 24 juni 2025 om 14:01
Ja wat wil ik, ik dacht dat ik dat wel zeker wist een leuke man haha..Julia_20 schreef: ↑23-06-2025 23:03Bij de foute mannen zoek je de afwijzing op
En deze was niet fout (vooralsnog)
Dus wees je hem zelf af, want hij zou maar eens lief kunnen zijn, niet spannend en jou niet afwijzen
En dat ben je gewend...
En toen begon het twijfelen
Maar wees je hem weer af (excuus de andere vrouw)
En was quasi...soort van zie je wel hij wijst af en hij gaat voor de ander. Nou ik ga niet op de reservebank zitten.
Dan kiest hij voor jou
Nu ben je onrustig en ben je de afwijzing alweer aan het inbouwen...je wil geen verwachtingen wekken...
Wat wil je Mimali?
Met een date ben je nog niet getrouwd...
Ik hoorde gisteren ook weer een pracht verhaal.
Het was een vriendschappelijk contact. Paar keer wat ondernomen. Geen vonk.
Tot ze ineens besefte hoe leuk hij eigenlijk was.
Nu een stel.
Ik denk dat het vooral komt door de twijfel.
Normaal ga ik er meteen voor de volle 100% in..
Dat is zeker een mooi verhaal, en geeft ook weer hoop..
dinsdag 24 juni 2025 om 15:26
Peertjes reageert hij gewoon netjes op je vragen of geeft hij een uitgebreide reactie waar je dingen kan uit pikken om op voort te breien?
Wat ik geleerd heb bij die online gesprekken is eerlijk zijn. Je zou kunnen zeggen 'ik merk dat je nooit vragen stelt waardoor ik er niet uit raak of je gewoon beleefd reageert of toch toch wel zin hebt in een kennismakingsgesprekje, kan je dat even ophelderen?' Of zoiets...
Ik heb naar de 'drukke' match ook zoiets gestuurd...
Wat ik geleerd heb bij die online gesprekken is eerlijk zijn. Je zou kunnen zeggen 'ik merk dat je nooit vragen stelt waardoor ik er niet uit raak of je gewoon beleefd reageert of toch toch wel zin hebt in een kennismakingsgesprekje, kan je dat even ophelderen?' Of zoiets...
Ik heb naar de 'drukke' match ook zoiets gestuurd...
dinsdag 24 juni 2025 om 15:49
Overigens waar we het laatst over hadden van je snel overschakelen op whatsapp. Ik had een tijdje geleden een match op Bumble, tijdje gekletst en toen wilde hij ook over op whatsapp. Sterker nog, hij zei: ja ik ga mn bumble verwijderen dus laten we overgaan. En toen gaf hij zn nummer. Dus het was niet eens echt een vraag.
Ik vond het zelf best apart om je Bumble perse te willen verwijderen terwijl je nog een lopend gesprek hebt, maar OK. Maar eigenlijk zodra we op Whatsapp zaten verzandde het gesprek een beetje. Het werd (in mijn inziens) ook minder leuk, beetje eentonig gesprek. Ik kan ook gewoon niet heel lang appen, ik ken je ook niet, liever spreek ik dan een keer af.
Hij woonde best wel ver, maar werkte regelmatig in mijn woonplaats. Toen stuurde hij een keer: 'ja ik ben morgen in XXX.' En verder niks. Dus ik vroeg wat hij ermee wilde zeggen. Vraag je hiermee of ik tijd hebt om af te spreken of niet? En toen zei hij iets van 'nee niets'. Zo stuurde hij wel eens vaker beetje zo'n cryptische opmerking. En ik merkte dat ik me er zelfs wat aan ging ergeren. Wees gewoon duidelijk, ik ben echt te oud voor van die spelletjes. Dus eigenlijk bloedde het een beetje dood. Toen stuurde hij dit weekend dus opeens weer wat, maar ook weer beetje op zo'n manier dat ik denk: kom op we zijn dertigers, geen 15. Wat wil je nu? Ik netjes uitgelegd dat ik het lastig vindt om heel lang te appen, dat ik daarvan uitcheck en ik liever afspreek, en dat ik hem ook niet altijd begrijp. Sindsdien: radiostilte.
Ik vond het zelf best apart om je Bumble perse te willen verwijderen terwijl je nog een lopend gesprek hebt, maar OK. Maar eigenlijk zodra we op Whatsapp zaten verzandde het gesprek een beetje. Het werd (in mijn inziens) ook minder leuk, beetje eentonig gesprek. Ik kan ook gewoon niet heel lang appen, ik ken je ook niet, liever spreek ik dan een keer af.
Hij woonde best wel ver, maar werkte regelmatig in mijn woonplaats. Toen stuurde hij een keer: 'ja ik ben morgen in XXX.' En verder niks. Dus ik vroeg wat hij ermee wilde zeggen. Vraag je hiermee of ik tijd hebt om af te spreken of niet? En toen zei hij iets van 'nee niets'. Zo stuurde hij wel eens vaker beetje zo'n cryptische opmerking. En ik merkte dat ik me er zelfs wat aan ging ergeren. Wees gewoon duidelijk, ik ben echt te oud voor van die spelletjes. Dus eigenlijk bloedde het een beetje dood. Toen stuurde hij dit weekend dus opeens weer wat, maar ook weer beetje op zo'n manier dat ik denk: kom op we zijn dertigers, geen 15. Wat wil je nu? Ik netjes uitgelegd dat ik het lastig vindt om heel lang te appen, dat ik daarvan uitcheck en ik liever afspreek, en dat ik hem ook niet altijd begrijp. Sindsdien: radiostilte.
dinsdag 24 juni 2025 om 16:01
Care zo iemand heb ik ook wel eens meegemaakt. Of dan zei hij alleen ‘goedemorgen’ .
Maar goed uiteindelijk nam hij enig initiatief tot een afspraak. Echter die dag had ik het druk en hoorde van hem ook niets meer. Dus heb afgezegd. Toen reageerde hij van : oh ja we hadden een afspraak he, was ik vergeten en ik kijk niet zo vaak op bumble.
En niet: .. maar ik vind het wel leuk om je te zien of zo.
Dus ik heb hem direct ontmatcht.
Dus, lijkt op iemand die af en toe wat aandacht wil en beetje met wat broodkruimels strooit.
Die man vond ik trouwens wel woest aantrekkelijk haha anders was ik wsl eerder al gestopt met chatten.
Maar goed uiteindelijk nam hij enig initiatief tot een afspraak. Echter die dag had ik het druk en hoorde van hem ook niets meer. Dus heb afgezegd. Toen reageerde hij van : oh ja we hadden een afspraak he, was ik vergeten en ik kijk niet zo vaak op bumble.
En niet: .. maar ik vind het wel leuk om je te zien of zo.
Dus ik heb hem direct ontmatcht.
Dus, lijkt op iemand die af en toe wat aandacht wil en beetje met wat broodkruimels strooit.
Die man vond ik trouwens wel woest aantrekkelijk haha anders was ik wsl eerder al gestopt met chatten.
dinsdag 24 juni 2025 om 16:39
Ja, toen heb ik wel heel bewust mijn angst aangekeken. En besloten om er doorheen te gaan. Mezelf verteld dat ik na zo'n weekend echt niet meteen met hem hoef te trouwen.
En ja, ik maak nu in ieder geval voor het eerst in mijn leven een heel andere keuze. Hij is zowel qua uiterlijk als qua karakter niet het type waar ik altijd op viel. En deze man is emotioneel beschikbaar. De laatste weken speelt mijn bindingsangst nauwelijks meer op. Ik denk dat het helpt dat hij het weet (en ook wel een beetje herkent, hij vindt het ook lastig om zich weer te hechten).
En ik denk eigenlijk ook dat ik de Rubicon al ben overgestoken. Mocht dit nog stuklopen, dan gaat het sowieso flink pijn doen, daar ontkom ik niet meer aan. Dus ja, dan kun je net zo goed doorgaan met je hechten aan iemand (zei ze laconiek). Maar misschien speelt het straks toch weer op hoor. Dit is allemaal helemaal nieuw voor mij.
Ja, ik herken het dus ook en denk ook dat het met liefdesbang zijn te maken heeft. Ergens voel je je verantwoordelijk voor wat je bij een ander oproept. Terwijl je dit eigenlijk gewoon bij die ander zou moeten laten. Dat is wat ik mezelf ook steeds moest vertellen: je mag hier elk moment mee stoppen, je bent de ander niks verplicht. En als die ander dan teleurgesteld is, dan moet hij zelf met dat gevoel dealen.
Maar ik snap het in dit geval ook extra goed, @Mimali. Waarom je de verwachtingen wilt temperen. Hopelijk hebben jullie een leuke, ontspannen avond zometeen!
The impossible only takes a little longer
dinsdag 24 juni 2025 om 17:28
dinsdag 24 juni 2025 om 23:59
woensdag 25 juni 2025 om 10:01
Haha ja klopt! Deze man was nog van daarvoor, had destijds wat lijntjes uitgegooid haha.
Het is niet een enorme apper. Er is wel dagelijks contact en dan reageert hij ook echt uitgebreid en stuurt hij wel 8 berichtjes in één keer ofzo. Maar dan is het volgende contact moment ook pas weer de volgende dag.

Wel vannacht nog over ex-date gedroomd dus niet zo lekker wakker geworden. Irritant dat dat blijkbaar toch nog niet helemaal mn systeem uit is.
Heel erg leuk Mimali! Ben ook benieuwd hoe je er vandaag over denkt / je voelt.