Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4183 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
13-03-2025 21:08
Herken ik. En als ik dan weer iets aanslinger na zulke verhalen heb ik na een paar dagen alweer....why...
Waarom doe ik mijzelf dit aan.
Swipen, likes geven, geen reactie, likes krijgen van mannen waarbij ik denk, trek ik deze mannen aan...😳, twijfel aan mijzelf ...

Single toch nog maar even, goed boek, Netflix en Meet5 😂.
Jaaa precies dat!
Hijodelaluna schreef:
13-03-2025 21:27
Ik mis het soms om gewoon een avondje te swipen. Maar deze beschrijving brengt me terug naar de frustratie die ook ik had bij vlagen 😂. Hopelijk heb je snel een leuke match!
Maar die wel "in the wild" tegenkomen dan...ik slinger niks aan 😂.
Wel de nieuwe Camilla Lackberg besteld, nog een paar boeken op voorraad, the resident op Netflix, zaterdagavond een naar een coverband ...
Nijlpaard schreef:
15-02-2025 21:52
Ik voel dit eigenlijk niet zo. Ik denk van de meeste gesprekken die ik heb die minimaal drie berichten zijn dat er uiteindelijk ook wel een date tot stand komt.

Aankomende week een eerste date met iemand gepland en we praten al een tijdje via de app. Helaas nog geen tijd gehad om met hem af te spreken want ik moest zo nodig op vakantie. Waarschijnlijk wel iemand voor gewoon casual, maar dat is ook wel wat ik zoek.

Daarnaast had ik een paar dates met een andere man. Die dates waren allemaal gezellig en ik had het idee dat er een klik was. Hij stuurde mij tijdens m'n vakantie een berichtje van "Veel plezier". Na mijn vakantie hem weer een berichtje gestuurd met hoe het met hem was, daarop heeft hij gereageerd en hij vroeg toen hetzelfde aan mij, maar we zijn nu al vijf dagen verder en het is behoorlijk stil. Dit is nu echt al de zoveelste keer dat hij dagen niets zegt... Tijdens de laatste date zei hij dat hij een ongelofelijk slechte apper was maar vijf dagen niet terugappen vind ik wel een beetje lang. Hij hoeft echt niet elk uur te berichten, maar minimaal binnen 24 uur. Ik kan me haast niet voorstellen dat je daar geen tijd voor hebt.

Nijlpaard, dit is jouw bericht (op 15 feb) waarom ik dacht dat je dit vaker hebt (mannen die verdwijnen van de radar). Gaat dit om dezelfde of een ander?

Als dit dezelfde is, en hij was een maand geleden al zo, dan gaat er niets veranderen vrees is. Maar je schrijft nu dat je op zoek bent naar casual en geen relatie, dus dan is het toch ook weer anders?

En als het niet dezelfde is, dan is het dus niet de eerste keer dat je dit meemaakt.

Hoe dan ook: ik weet zelf nooit precies wat er wordt verstaan onder casual daten, maar als het vriendschappelijk is, dan is er dus gewoon niet echt interesse in een relatie en meer voor de leuk als het uitkomt. Dan wordt er ook gereageerd wanneer het uitkomt.
Julia_20 schreef:
13-03-2025 21:08
... likes krijgen van mannen waarbij ik denk, trek ik deze mannen aan...😳, twijfel aan mijzelf ...
Dat heb ik ook :mrgreen: dat ik denk 'waar tf zit die zijn verstand dat hij denkt dat wij wel eens zouden kunnen matchen'
Blij te lezen dat ik niet de enige ben, dacht al dat het aan mij lag :yes:
Nijlpaard schreef:
13-03-2025 16:51
... want hij zei dat het al een hele tijd geleden was dat hij gedate heeft omdat hij het zo druk heeft. Maarja, het kan allemaal een leugen zijn. :clown:
Blijkbaar heeft hij het nog steeds veel te druk om te daten laat staan om iets serieus te hebben.
Is dat wat jij zoekt?
Ik heb vaak de indruk dat date niet luistert naar wat ik zeg.
Alles wat ik hier al gezet heb en meer heb ik met hem besproken.

Antwoordde hij dat ik steeds zeur.
We lijken wel 20 jaar getrouwd :mrgreen:

Nouja, ik ga bijna terug verlangen naar Tinder,...
attraverso wijzigde dit bericht op 14-03-2025 09:40
68.72% gewijzigd
Pff, het klinkt niet fijn Attra.
Nou dat lijkt me duidelijk, Attra. Dat wordt hem niet vrees ik. Het klinkt erg vermoeiend allemaal en ik zou geen zin hebben in zo'n type man.
Hij zoekt maar een andere bediende voor in huis. Daaag.
@Attraverso

Hmm..heb wat teruggescrold maar ken niet het hele verhaal.
Je noemt hem nog je date, dus ik ga er vanuit dat jullie elkaar nog niet superlang kennen.
Zo'n woordenwisseling (om het maar even zo te noemen) zou ik ook niet echt op zitten te wachten.

Waar als ik aan het daten ben en we zien elkaar daarna een paar dagen niet zou ik het ook raar vinden als iemand de vaatwasser gaat inruimen als ik op bezoek ben 's avonds.
jajaja wijzigde dit bericht op 14-03-2025 09:27
Reden: per ongeluk gequoot
62.89% gewijzigd
@ Jajaja, ze zegt niet quoten dus haal hem even weg.
Jajaja schreef:
14-03-2025 09:20
@Attraverso

Waar als ik aan het daten ben en we zien elkaar daarna een paar dagen niet zou ik het ook raar vinden als iemand de vaatwasser gaat inruimen als ik op bezoek ben 's avonds.
We kennen elkaar 3 maand en als ik bij hem ben doen we ook alles samen, koken, opruimen. Als ik na't werk lekker vers voor ons kook verwacht ik ten miste dat mijn date/lief daarna afruimt of helpt afruimen. Hij is blijven slapen. Ik moet vandaag ook weer aan het werk. Waarom zou ik bij mij thuis alles op mij nemen en bij hem thuis alles samen doen?
Ik vind dat als je de weekenden al bij elkaar verblijft dat het normaal is dat je over en weer dingen oppakt.

Heb een tijdje wat met een man gehad die ik echt wel heel leuk vond, maar die echt niets deed in huis. Bij zijn eigen huis niet en bij mij ook niet. Dat begon ik doodvermoeiend te vinden in de weekenden dat hij bij mij was, alsof ik een kind om voor te zorgen in huis had.
Peertjes schreef:
14-03-2025 10:04
alsof ik een kind om voor te zorgen in huis had.
Helemaal mijn gevoel.
Het is trouwens voor het eerst dat ik zo'n man date. Ik dacht dat dit iets was voor oudere generaties.
Mimali schreef:
13-03-2025 14:03
Ja ik ook maar dan moet er wel iemand zijn om mee te kunnen daten haha..
Haha ja dit dus!
Kat91 schreef:
13-03-2025 17:55
Als ik op apps zit opzich wel wat te regelen maar ze willen eerder met me naar bed dan iets serieus helaas 😂
Hier hetzelfde haha! Gisteren iemand, woonde in Groningen en hij wou wel even een weekend deze kant op komen, joeeee! Daarnaast ben ik ook niet het type voor een eenmalig iets of een scharrel terwijl ik soms ook denk ‘Doe niet zo moeilijk’
Heb zojuist zitten videobellen met mijn niet via bumble-of-andere-dateapp-of-dit 'date' (ik houd niet van dat woord...) , ook om de eerste afspraak wat minder spannend te maken en ik vond dat heel eerlijk best wel leuk :)
Het was een leuk gesprek en de eerste klik is er wel voor mijn gevoel... :-)
Klinkt goed Miss!
Wat leuk Miss! :-D
@attraverso, wat jammer om je berichten te lezen. Hoe voel je je er onder?
@RedRoseThorn, heel veel beterschap gewenst en sterkte met je herstel!
@MissHolmes, wat leuk! Even videobellen vooraf heeft ook wel mijn voorkeur. Wat vond je leuk aan het gesprek?

Ik las hier dat iemand vroeg of ik uiteindelijk nog een reactie heb gestuurd naar mijn date. Ja, ik heb een reactie gestuurd, maar niet naar mijn date. Ik heb deze naar een goede vriendin van mij gestuurd en daarna hebben we het besproken. Zo is het uit m'n hoofd en voor mijn gevoel heb ik toch mijn kijk erop kunnen geven. En dit helpt me wel!

Graag wil ik ook reageren op de 'wat heb je aan', 'draag je ook strings' vragen van mannen. Eerlijk gezegd maak ik me hier ook schuldig aan als een langer lopend gesprek een beetje die kant op gaat. En nee, ik ben geen seksueel gefrustreerd roofdier.
Ik vraag dit omdat ik het persoonlijk heel mooi vind staan bij een vrouw, het maakt haar vrouwelijk. Voor mij valt dat onder de categorie 'ze draagt leuke kleding'.
Als een date een leuk jurkje draagt met string dan scoort ze punten... nee, in mijn ogen is dat geen vleeskeuring. Een ander vind het mannelijk als een man z'n lange haar in een staart draagt... ook prima!
Natuurlijk zijn er mannen die er wel jeuk aan hebben, maar die zullen doorgaans heel snel die vragen gaan stellen.
Voor mij is het interesse en maak ik zelden mee in een langer lopend gesprek dat er niet goed op gereageerd wordt.
Attraverso schreef:
14-03-2025 10:11
Helemaal mijn gevoel.
Het is trouwens voor het eerst dat ik zo'n man date. Ik dacht dat dit iets was voor oudere generaties.
Ik denk dat het persoonsgebonden is 😁
Als je het weekend bij hem bent dan neemt hij wel het initiatief?
Uit je vorige berichten begrijp ik dat hij al met al niet erg 'zorgzaam' is op deze gebieden? Zorgzaam is niet het juiste woord denk ik, maar je begrijpt vast wat ik bedoel.

Ik bleef bij die betreffende man wel gek om hem, maar ging me teveel irriteren aan dat gedrag en ik begon het vermoeiend te vinden als hij een weekend bij mij was., dus dat werkte voor mij gewoon niet.

Het is misschien wel enigszins een generatieding, maar ik denk vooral ook hoe je opgevoed bent en wat je gewend bent. In zijn geval dus in zijn vorige relatie. En nu vindt hij dat jij zeurt?
Ik ben sinds zo'n 2.5 week ongeveer aan het chatten met een man. Vorige week donderdagavond zei ik spontaan dat we wellicht zondag een terras konden pakken. Hij vond het leuk, ook snel en ook wel spannend. Hij vindt het eerst chatten fijn om iemand dan wat beter te leren kennen. Merkte dat hij wat onzeker was ( hoop niet dat je een sixpack verwacht) Stuurde een foto van zichzelf en heb daar positief op gereageerd. Toen zei hij dat hij niet wist of hij het kon vragen en hoopte dat ik het niet verkeerd opvatte, maar of ik ook een foto van mij had in mijn geheel zeg maar.
Ik reageerde wat verbaasd, zei dat ik een foto had op mijn paard oa en van verder af dat ik ergens in het water sta ( silhouet van achter zeg maar)
Dus ik zei dat ik daarom wat verbaasd was dat hij daarom vroeg. Hij reageerde dat hij mijn foto's erg leuk vindt, dat die 2 foto's wat onduidelijk zijn en hij gewoon nieuwsgierig was. Excuseerde zich.

Nu snap ik dat je enigzins wil weten hoe iemand eruit ziet. Maar volgens mij is dat op mijn foto's goed te zien.

Ik vroeg me af of dat een gekke vraag is, zelf vond ik het wat vreemd gezien mijn foto's.

Uiteindelijk niet afgesproken die zondag want bij mij kwam er iets tussendoor. Ondertussen gaat het chatten /appen door.
Hij is zo'n apper die het fijn vindt iemand eerst wat te leren kennen zo.
Ik ben dus niet zo'n apper en doe dus nu mijn best en app dus vrijwel dagelijks met iemand die ik in feite niet ken. Ik vind dat best intensief. Je kan mi niet beoordelen via chatten/appen of je uiteindelijk iemand leuk vindt en volgens mij creëer je zo misschien juist wel een niet realistisch beeld van iemand en leg je daarmee de lat veel te hoog voor een eerste date.

Niet quoten.
@Peertjes, waarom ga je dan niet eens videobellen als tussenstap? Dat is MissHolmes ook goed bevallen als tussenstap voor het fysieke daten.
Binnusje schreef:
14-03-2025 16:18
@Peertjes, waarom ga je dan niet eens videobellen als tussenstap? Dat is MissHolmes ook goed bevallen als tussenstap voor het fysieke daten.
Neeee.. dat vind ik helemaal niets .. Ik wil iemand gewoon in levende lijve zien 😉
Vind het echt vreselijk geforceerd dat chatten/appen met iemand die je niet kent.
Peertjes dan wil een man zien wat voor figuur je hebt volgens mij.

Als ze om een foto vragen waar je helemaal op staat is dat vaak zo.

Kan vervelend voelen en dat is het ook wat mij betreft.
Aan de andere kant willen wij vrouwen ook vooraf een beetje weten met wie we te maken hebben.

Als je niet op slank/dik/ etc valt kun je dat beter weten voordat je op date gaat.

Het blijft een vleeskeuring.
Abby, ik denk dat je gelijk hebt inderdaad. Maar vond het wat gek juist omdat ik oa 2 foto's heb waar je mi duidelijk kunt zien wat mijn postuur is zo gezegd.
Heb het hem overigens niet gestuurd :-D
Binnusje schreef:
14-03-2025 13:24
@attraverso, wat jammer om je berichten te lezen. Hoe voel je je er onder?
@RedRoseThorn, heel veel beterschap gewenst en sterkte met je herstel!
@MissHolmes, wat leuk! Even videobellen vooraf heeft ook wel mijn voorkeur. Wat vond je leuk aan het gesprek?

Ik las hier dat iemand vroeg of ik uiteindelijk nog een reactie heb gestuurd naar mijn date. Ja, ik heb een reactie gestuurd, maar niet naar mijn date. Ik heb deze naar een goede vriendin van mij gestuurd en daarna hebben we het besproken. Zo is het uit m'n hoofd en voor mijn gevoel heb ik toch mijn kijk erop kunnen geven. En dit helpt me wel!

Graag wil ik ook reageren op de 'wat heb je aan', 'draag je ook strings' vragen van mannen. Eerlijk gezegd maak ik me hier ook schuldig aan als een langer lopend gesprek een beetje die kant op gaat. En nee, ik ben geen seksueel gefrustreerd roofdier.
Ik vraag dit omdat ik het persoonlijk heel mooi vind staan bij een vrouw, het maakt haar vrouwelijk. Voor mij valt dat onder de categorie 'ze draagt leuke kleding'.
Als een date een leuk jurkje draagt met string dan scoort ze punten... nee, in mijn ogen is dat geen vleeskeuring. Een ander vind het mannelijk als een man z'n lange haar in een staart draagt... ook prima!
Natuurlijk zijn er mannen die er wel jeuk aan hebben, maar die zullen doorgaans heel snel die vragen gaan stellen.
Voor mij is het interesse en maak ik zelden mee in een langer lopend gesprek dat er niet goed op gereageerd wordt.
:proud: Heeeeele goede vraag Binnusje...
Nee zonder dollen; wat ik leuk vond aan het gesprek is dat ik het idee had dat we best wel op 1 lijn zaten, het was gezellig, hij kwam geeïnteresseerd over en heeft humor (wat ik erg belangrijk vind). Ook had hij wat te vertellen zodat het gesprek niet na 2 minuten stil viel, vind ik ook wel fijn...

Nu heb ik het eerst videobellen voor een date niet zelf bedacht hoor, 1 van mijn vorige dates had dat idee en dat vond best wel fijn.
anoniem_67dec24b903b5 wijzigde dit bericht op 14-03-2025 17:47
2.55% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven