Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
dinsdag 11 maart 2025 om 13:58
Dat is ook iets wat ik hem zeg, je moet toch jezelf kunnen zijn bij iemand? Mocht hij afkomen met zo'n hoop verbeterpunten dan wees ik hem gewoon de deur. Hij zit er niet mee zegt hij maar ik voel me intussen een zeur.Hijodelaluna schreef: ↑11-03-2025 08:32Stille meelezer hier. @attraverso, ingewikkeld! Voor mij persoonlijk... ik wil een partner die zichzelf kan zijn. Dus heel fijn dat iemand "van mij leert" en zich wil aanpassen, maar ik zou me toch stom voelen omdat iemand zichzelf dan verandert voor hoe ik hem het liefst zie. En dát zou voor mij dan de afknapper zijn. De verhoudingen gaan dan scheef ofzo voor mijn gevoel. Ik heb wel wat tegengas nodig ook, en iemand die gaat staan voor hoe hij is. Of dat voor jou ook geldt, kun jij alleen beslissen. Voor mij zou de houding die hij in de basis heeft, het afhankelijke, een afknapper zijn.
dinsdag 11 maart 2025 om 14:04

dinsdag 11 maart 2025 om 14:47
Aaauuuwwww beterschap!RedRoseThorn schreef: ↑11-03-2025 11:19Hier gaat het ook nog steeds goed maar we hebben wel onze eerste flinke relatietest. Ik heb mijn knie gebroken (en met krukken kan ik niet lopen) dus we zijn flink aan huis gebonden. Ik baal er ook flink van maar ik kan er toch niks meer aan veranderen. Hij is nog steeds ontzettend lief en begripvol. Het gaat dus nog steeds goed.
Wat leuk om alle succesverhalen te lezen, word ik heel erg blij van!
anoniem_67dec24b903b5 wijzigde dit bericht op 11-03-2025 21:41
Reden: Blabli
Reden: Blabli
0.88% gewijzigd

dinsdag 11 maart 2025 om 18:30
Een tip voor de daters!
https://youtu.be/ceB4ci9KX3s?si=1jwXHSGmF9HTgQm-
Ik heb ook een half jaar coaching van haar gehad en ben ook echt haar adviezen en tips gaan toepassen. En al snel merkte ik dat het écht werken en ging ik op meerdere dates met meerdere mannen en vond ik uireinde mn huidige liefde!
https://youtu.be/ceB4ci9KX3s?si=1jwXHSGmF9HTgQm-
Ik heb ook een half jaar coaching van haar gehad en ben ook echt haar adviezen en tips gaan toepassen. En al snel merkte ik dat het écht werken en ging ik op meerdere dates met meerdere mannen en vond ik uireinde mn huidige liefde!

woensdag 12 maart 2025 om 07:22
@RedRose, wat naar van je knie! Veel beterschap ermee. Ik hoop dat je snel weer op knapt en wel heel fijn dat hij zo lief voor je is nu.
@Attraverso, lastig dilemma hoor. Ik zou het zelf ook best een afknapper vinden maar ik zou zeggen: volg je eigen gevoel hier in.
Nou mijn date van vanavond heeft gisteren afgezegd, iets met dat hij al weken niet zo lekker is of zo. Prima, had er toch al weinig zin in na twee drukke dagen op werk. Vandaag is mijn enige vrije dag en om zeven uur in Haarlem zijn betekent een latertje want ik zit ook lang in de bus om daar te komen. Dus helemaal goed zo.
Ik ga lekker met een filmpje op de bank. Even ontprikkelen.
Als het goed is zie ik man 3 volgende week woensdag. Dan nog later, acht uur in Amsterdam. Wat een tijd.

@Attraverso, lastig dilemma hoor. Ik zou het zelf ook best een afknapper vinden maar ik zou zeggen: volg je eigen gevoel hier in.
Nou mijn date van vanavond heeft gisteren afgezegd, iets met dat hij al weken niet zo lekker is of zo. Prima, had er toch al weinig zin in na twee drukke dagen op werk. Vandaag is mijn enige vrije dag en om zeven uur in Haarlem zijn betekent een latertje want ik zit ook lang in de bus om daar te komen. Dus helemaal goed zo.
Ik ga lekker met een filmpje op de bank. Even ontprikkelen.
Als het goed is zie ik man 3 volgende week woensdag. Dan nog later, acht uur in Amsterdam. Wat een tijd.

woensdag 12 maart 2025 om 11:10
woensdag 12 maart 2025 om 12:21
ik ken mijn man ook van internet, alweer 18 jaar samen. Op zich is er weinig veranderd. Ook toen heeeel veel kikkers. 9 van de 10 x ging een gesprek in no time over seks en ghosten deden ze ook. Zo recht voor zijn raap en eerlijk zijn mannen niet, zoals wordt beweerd. Wel is er veel meer vleeskeuring gekomen, dat was toen stukken minder. Selfies bestonden sowieso nog niet, dan moest je je camera of telefoon achterstevoren houden. En filters bestonden ook nog niet. Maar goed, tussen al die kikkers zitten zeker ook nog leuke mannen
Wat ik er van geleerd heb is niet iemand gelijk geloven op zijn woorden, hoe mooier de woorden des te minder er meestal van waar is. En als een man geïnteresseerd is blijft hij moeite doen.

vgm1980 wijzigde dit bericht op 12-03-2025 15:10
0.48% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

woensdag 12 maart 2025 om 14:15
18 jaar geleden waren er alleen nog datingsites waar je met elkaar gaat mailen toch?VGM1980 schreef: ↑12-03-2025 12:21ik ken mijn man ook van internet, alweer 18 jaar samen. Op zich is er weinig veranderd. Ook toen heeeel veel kikkers. 9 van de 10 x ging een gesprek in no time over seks en ghosten deden ze ook. Zo recht voor zijn raap en eerlijk zijn mannen niet, zoals wordt beweerd. Wel is er veel meer vleeskeuring gekomen, dat was toen stukken minder. Selfies bestonden sowieso nog niet, dan moest je je camera of telefoon achterstevoren houden. En filters bestonden ook nog niet. Maar goed, tussen al die kikkers zitten zeker ook nog leuke mannenWat ik er van geleerd heb is niet iemand gelijk geloven op zijn woorden, hoe mooier de woorden hoe minder er meestal van waar is. En als een man geïnteresseerd is blijft hij moeite doen.
woensdag 12 maart 2025 om 15:09
Kitty30plus schreef: ↑12-03-2025 14:1518 jaar geleden waren er alleen nog datingsites waar je met elkaar gaat mailen toch?dus in de mails ging het ook al snel over seks?
Nee er waren chatboxen maar je ging ook over op MSN, en jahoor binnen een paar minuten kwam al de vraag over je cupmaat.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

woensdag 12 maart 2025 om 18:29
woensdag 12 maart 2025 om 20:02

donderdag 13 maart 2025 om 07:54
Dat vind ik zo'n stomme vraag.. Vooral ook omdat ik thuis in relax mood èèèècht niks spannends aan hebAttraverso schreef: ↑13-03-2025 05:38Oh en 'wat heb je nu aan'
Een flanellen pyama met beertjes erop natuurlijk![]()

Ik heb (niet via Bumble, ff mee gestopt want ik word er doodmoe van.. met sommigen heb je een leuk gesprek maar met de meesten begint het leuk maar wordt het snel alleen 1 of 2x per dag verplichte korte berichtjes) zondag weer een soort van koffiedate, die best wel spontaan ontstaan is

donderdag 13 maart 2025 om 08:50
Ja die maffe mannen denken blijkbaar echt dat we de hele dag in huis in onze lingerie rond lopen. Echt hoor, ik draag hier steevast mijn Hunkenmoller pyjama broek in huis en gewoon normaal ondergoed hoor. En nee, ik slaap ook niet naakt of in een satijnen kanten setje.
Echt hoor, mannen die meteen beginnen over wat je aan hebt klik ik snel weg. Doodvermoeiend.
Leuk, MissHolmes! Ik hoop dat het een gezellige date wordt. Hier momenteel even heel rustig, alleen aanstaande woensdagavond die date in Amsterdam maar ik denk er aan om die af te zeggen. Het is nogal druk hier momenteel met van alles en mijn hoofd staat er totaal niet naar en ik vind acht uur in de stad ook wel laat en ik moet de dag erna gewoon weer werken. Er speelt emotioneel wat oude bagage van vroeger dus ik ben er even niet aan toe om mijn energie hier in te stoppen.
Echt hoor, mannen die meteen beginnen over wat je aan hebt klik ik snel weg. Doodvermoeiend.
Leuk, MissHolmes! Ik hoop dat het een gezellige date wordt. Hier momenteel even heel rustig, alleen aanstaande woensdagavond die date in Amsterdam maar ik denk er aan om die af te zeggen. Het is nogal druk hier momenteel met van alles en mijn hoofd staat er totaal niet naar en ik vind acht uur in de stad ook wel laat en ik moet de dag erna gewoon weer werken. Er speelt emotioneel wat oude bagage van vroeger dus ik ben er even niet aan toe om mijn energie hier in te stoppen.
donderdag 13 maart 2025 om 09:17
Hahahahaha dit weet ik ook nog zó goed!Attraverso schreef: ↑12-03-2025 18:29En 'draag je strings? Slaap je naakt?' Die vragen lijken gelukkig verleden tijd te zijn.
Ik weet niet wat het is maar ik dacht vorige week lekker te gaan Tinderen/Bumblen maar ik heb echt nog geen fatsoenlijk gesprek gehad! Volgens mij zijn ze allemaal hun tong verloren. En waar ik vorig jaar nog eindeloos kon swipen is het aanbod nu heel karig en stuit ik heel snel op 'Er zijn geen matches meer, vergroot je afstand'

Wat leuk MissHolmes!
donderdag 13 maart 2025 om 09:49
donderdag 13 maart 2025 om 10:19
Gelukkig heb ik die vraag nog nooit gehad :')
Ik heb nu een paar dates gehad met iemand en hij is in principe echt geweldig, maar hij presteert het steeds om vijf of soms meer dagen niets van zich te laten horen via WhatsApp. Vorige week zaterdag kreeg ik na onze date van vrijdag een berichtje met de vraag hoe het ging en wanneer we weer zouden afspreken. Ik heb na twee uur gereageerd met een voorstel en daar heeft hij tot nu toe niet op gereageerd. Ik had hem hierop aangesproken op de date en hij zei dat hij een ontzettend slechte apper is en dit ook vaak bij vrienden overkomt. Hij ging erop letten, maar weer hetzelfde verhaal. Verder heb ik niets op hem aan te merken, maar ik vind dit echt irritant worden en ergens ook wel respectloos, maar merk dat ik hem verder wel heel leuk vind.
Ik heb nu een paar dates gehad met iemand en hij is in principe echt geweldig, maar hij presteert het steeds om vijf of soms meer dagen niets van zich te laten horen via WhatsApp. Vorige week zaterdag kreeg ik na onze date van vrijdag een berichtje met de vraag hoe het ging en wanneer we weer zouden afspreken. Ik heb na twee uur gereageerd met een voorstel en daar heeft hij tot nu toe niet op gereageerd. Ik had hem hierop aangesproken op de date en hij zei dat hij een ontzettend slechte apper is en dit ook vaak bij vrienden overkomt. Hij ging erop letten, maar weer hetzelfde verhaal. Verder heb ik niets op hem aan te merken, maar ik vind dit echt irritant worden en ergens ook wel respectloos, maar merk dat ik hem verder wel heel leuk vind.
donderdag 13 maart 2025 om 11:04
Oh my! Dit heb ik ook eens gehad! Wow, die oude chat tijd, er komen veel herinneringen boven

Nijlpaard: Ohh dit zou ik echt heel vervelend vinden! Ik snap wel dat iemand geen apper kan zijn, ik ben ook geen fantastische apper maar als ik iemand écht leuk vind of echt interesse heb dan kan ik wel snel terug appen. Het zou voor mij ook wel een afknapper zijn eerlijk gezegd.
donderdag 13 maart 2025 om 11:35
Kun je anders eens bellen? Misschien dat dat contact beter voor jullie werkt. Krijg je gelijk duidelijkheid over de date en ben je weer even bijgepraat. Ik snap je frustratie verder wel.Nijlpaard schreef: ↑13-03-2025 10:19Gelukkig heb ik die vraag nog nooit gehad :')
Ik heb ook weer een date gehad en het was heel erg gezellig! Het is ook best laat geworden. Wel merk ik dat de spanning en het gevoel dat ik eerder had, er nog niet (helemaal) is. We hebben het er aan het einde van de date nog even over gehad, en hebben eigenlijk allebei precies hetzelfde. Ik merk dat ik daar wel over nadenk, want waar ik eerst echt een beetje ondersteboven was van hem, en er ook duidelijk veel chemie was tussen ons, vind ik het zo apart dat dat na de vakanties een beetje weg lijkt. Terwijl we het wel heel leuk hebben, we hebben veel gemeen én ik hem ook nog steeds een aantrekkelijke man vind. Ik heb hem gisteren ook op de man af gevraagd of hij mij nog aantrekkelijk vind, en dat bevestigde hij. Dus waar gaat het dan mis?

Kan dat nog terug komen? Zijn we gefriendzoned? Geen idee haha. Was verder wel een fijn gesprek. Ook goed om te weten dat we er hetzelfde in staan, dat we allebei het zonde vinden om het nu al los te laten, en ook om onze verwachtingen uit te spreken. Ik zei ook dat ik niet perse op zoek ben naar exact het gevoel van voor de vakantie, ik ben op zoek of er nu weer spanning/gevoel kan ontstaan en dan zien we het vanaf daar wel weer. Dit was onze 2e date na de vakantie, dus als je het zou bekijken als 2e date (en even vergeet dat we voor de vakantie ook al een paar weken hebben gedate) was het eigenlijk een groot succes.

We hebben iig afgesproken om nog een keer te gaan daten. Ben benieuwd.
donderdag 13 maart 2025 om 12:09
Beetje laat maar ik heb ook nog een succesverhaal.
Lang alleen geweest. Af en toe gedate maar kwam nooit tot een 2e date.
Het daten een tijd opgegeven. Inmiddels was ik 40+.
Tot een vriend zei: ga weer daten, ga gewoon gezellig een kopje koffie drinken met iemand.
Dat was de juiste insteek.
Zoals Kitty ook zei: gezellig wijn en bitterballen.
Woon al een tijdje samen met degene waar ik m’n eerste “koffiedate” mee had.
Vriendin van mij relatie via Tinder.
Andere vriendin relatie via Lexa.
Lang alleen geweest. Af en toe gedate maar kwam nooit tot een 2e date.
Het daten een tijd opgegeven. Inmiddels was ik 40+.
Tot een vriend zei: ga weer daten, ga gewoon gezellig een kopje koffie drinken met iemand.
Dat was de juiste insteek.
Zoals Kitty ook zei: gezellig wijn en bitterballen.
Woon al een tijdje samen met degene waar ik m’n eerste “koffiedate” mee had.
Vriendin van mij relatie via Tinder.
Andere vriendin relatie via Lexa.