Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4183 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
20-04-2025 14:09
Lijkt op mijn voorlaatste date die vond dat hij gewoon zijn voeten onder tafel kon steken en ik koken, op- en afdienen... Nee dank u.
Die stuurt me trouwens nu nog af en toe een bericht om me te laten weten hoe ik zijn leven (positief) heb beïnvloed.
Oh, die man uit 1820 bedoel je. En hoe heb je het positief beïnvloedt: hij kan nu wel zijn gasten verzorgen en de afwasmachine inruimen 😬
@Kat91 ik snap dat je aan zijn intenties twijfelt als hij eerst zo hard van stapel loopt en nu ineens dit.

@Avena ex-man en ik woonde destijds ook op een paar uur vliegafstand, maar waren gigantisch verliefd dus we vonden altijd wel een manier om bij elkaar te zijn. Wel spannend hoor. Hebben jullie de mogelijkheid elkaar in levende lijve te gaan zien?

@Mimali. Hoop dat je alsnog een fijn weekend hebt gehad en het een gezellige lunch was met je zoon.

Dat van de zelfstandige vrouw herken ik ook. Veel mannen willen dat, totdat...

Ik heb de man met wie ik 2 dates heb gehad niet meer teruggeappt deze afg week. Blijf er een onderbuikgevoel bij hebben en dat wil ik niet negeren.

Wel wat aan het appen met de vriend van vroeger. Is vanouds gezellig. Hij vroeg vandaag om weer eens een keertje af te spreken. Weet nog niet of ik dat ga doen.

Verder niet op de datingapp geweest, even geen tijd voor en geen zin in.
Peertjes schreef:
21-04-2025 20:23
@Kat91 ik snap dat je aan zijn intenties twijfelt als hij eerst zo hard van stapel loopt en nu ineens dit.

@Avena ex-man en ik woonde destijds ook op een paar uur vliegafstand, maar waren gigantisch verliefd dus we vonden altijd wel een manier om bij elkaar te zijn. Wel spannend hoor. Hebben jullie de mogelijkheid elkaar in levende lijve te gaan zien?

@Mimali. Hoop dat je alsnog een fijn weekend hebt gehad en het een gezellige lunch was met je zoon.

Dat van de zelfstandige vrouw herken ik ook. Veel mannen willen dat, totdat...

Ik heb de man met wie ik 2 dates heb gehad niet meer teruggeappt deze afg week. Blijf er een onderbuikgevoel bij hebben en dat wil ik niet negeren.

Wel wat aan het appen met de vriend van vroeger. Is vanouds gezellig. Hij vroeg vandaag om weer eens een keertje af te spreken. Weet nog niet of ik dat ga doen.

Verder niet op de datingapp geweest, even geen tijd voor en geen zin in.

Ja was fijn om even eruit te zijn..
Blij dat ik gegaan ben.

Je hebt niks gemist hoor op de datinapps haha.. wat een saaie bedoening zeg er zit totaal geen beweging in..
Peertjes schreef:
21-04-2025 11:53
Ik vond je het vooral grappig vertellen: allerhande mensen optrommelen om die kl*te pleisters te plakken 🤣 en herken ook, wat al eerder geschreven werd, je moet creatief zijn als alleenstaande 😅 Na mijn rugoperatie moest ik bij buren douchen en de buurvrouw trok m'n sokken en onderbroek aan als mijn kinderen er niet waren.
Helaas heb ik geen aantrekkelijke vrijgezelle buurman, anders had ik die situatie flink uitgebuit natuurlijk :rofl:
Haha nou ja, ik ben best trots op mezelf want ik krijg ze er nu eindelijk zelf op! Goed he. :cheer:
Met van die grote wondpleisters is het gewoon een kwestie van goed mikken. Als mannen dat kunnen in de wc pot moet ik dat toch verdorie ook kunnen met een pleistertje? Nou ja dus.
Maar ik vind het er ook beter uit zien, er komt nog wel een heel klein beetje vocht uit maar verder ziet het er niet zo slecht meer uit. Toch ga ik zo wel de huisarts bellen, laat ze maar even kijken hoe of wat vandaag. Morgen mijn "date" dus ik zal toch mijn haar weer moeten wassen. :P

Haha, wel lief van je buurvrouw dat ze je hielp na je operatie. Maar inderdaad jammer dat je geen leuke buurman had om te helpen. Hier ook niet, de enige man die hier woont is een vijftiger die ik eigenlijk nooit spreek.
Leuk dat je nog met die vriend van vroeger aan het praten bent. Dat was die man die je niet aantrekkelijk vindt toch? Tja, je kan gewoon eens afspreken voor de gezelligheid, maar zou wel duidelijk maken dat het puur vriendschappelijk is dan.

@ Mimali, fijn dat het zo gezellig was gisteren. Hopelijk heb je toch nog fijne dagen gehad en was het weekend niet te lang.

@ Siep, ga op je gevoel af zou ik zeggen. Maar ik vind het wel heel fijn voor je dat hij ook gevoelens voor jou heeft. Ik zou je vooral adviseren om bij jezelf te blijven en te doen wat goed voelt. Maar vergeet ook niet ervan te genieten. :cheer2:
Mimali schreef:
21-04-2025 20:40
Ja was fijn om even eruit te zijn..
Blij dat ik gegaan ben.

Je hebt niks gemist hoor op de datinapps haha.. wat een saaie bedoening zeg er zit totaal geen beweging in..
Fijn!

Nee, denk inderdaad niet dat ik veel gemist heb 😉
@Jujubee. Nee, dat was volgens mij bij Pupke? Die had iemand ontmoet via gezamenlijke vrienden.

De man waar ik het over heb was vroeger een vriend en ik kwam hem dus tegen op Bumble tijdje terug.
Peertjes schreef:
22-04-2025 08:04
@Jujubee. Nee, dat was volgens mij bij Pupke? Die had iemand ontmoet via gezamenlijke vrienden.

De man waar ik het over heb was vroeger een vriend en ik kwam hem dus tegen op Bumble tijdje terug.
Ah sorry, er loopt vaak ook zoveel door elkaar hier. Het is soms lastig alles uit elkaar te houden. Maar waarom twijfel je dan of je met hem af wil spreken of niet? Kan toch gezellig zijn? Desnoods alleen vriendschappelijk.
Peertjes schreef:
22-04-2025 08:04

Haha nee ik was het ook niet ;)
Het is soms ook lastig om alles te onthouden.

@ Mimali: Fijn dat je toch nog een fijne dag hebt gehad!
Ik weet zo even niet wie het aangaf. Maar op zich is hij niet heel snel bij gedraaid.
Hij had al aangegeven dat hij mij leuk vond, en dat hij fijn vond dat ik om heen was.
De enigste verandering is, dat hij aangaf zich nog niet te willen binden. Daar is hij afgelopen weekend op terug gekomen.

Zeker ga ik mij gevoel volgen, en ik hoop dat we lang op deze voet verder kunnen gaan. Omdat ik zelf ook aangaf niet gelijk een serieuze relatie hoef. En daar bedoel ik mee familie verplichtingen ect.. Ik ga ook vaak met mijn vriendinnen op stap, en dat wil graag nog zo houden. ( dat is iets wat in mijn vorige relatie not done was, hij was nogal jaloers aangelegd) hij lijkt hier geen problemen mee te hebben.

Maar hé ik zie wel hoe het loopt, voor beide voelt het nu goed en ik hoop dat het nog heel lang zo blijft :love:
Super fijn voor je Siep! Geniet er lekker van en doe gewoon rustig aan, lekker kijken hoe of wat.

Ik moet om kwart voor twaalf bij de huisarts zijn en ik schijt nu al in mijn broek. Ik heb zo'n hekel aan naalden, hechten, etc. Echt een watje ben ik.
Daarna meteen door naar mijn werk. Zucht, ik zal blij zijn als het morgenavond is. Mijn arm doet gelukkig nog amper zeer, dat scheelt. Daar ga ik dus niet naar laten kijken zo. Gewoon verkeerd gelegen in bed.
Aaahhh wat super leuk Siep! :mrgreen:

@ Jujubee: Hoe is het gegaan bij de HA? Snap helemaal dat je super zenuwachtig bent! Ik vind dit soort dingen ook vreselijk, net als de tandarts etc haha.
Pupke schreef:
22-04-2025 09:24

Ja dat hielp wel om de knop weer een beetje om te zetten..
Klinkt goed Siep!

Jujubee hopelijk is het meegevallen bij de dokter🤞
Dank jullie voor de steun. Het ging wel oke hoor, de wond is helaas toch wel ontstoken maar hechten kan niet meer. Dus het is schoongespoeld en daar moet ik nu vrijdag nog eens voor langs gaan en dan volgende week weer twee keer. Het zal vanzelf langzaam gaan genezen, maar het kan dus nog wel even duren, helaas. En het zal geen mooi litteken worden. :(
Maar ja ik heb lang haar en die grote bult is in elk geval weg dus dat is fijn. Nu moet ik gewoon doorgaan met dagelijks de pleister vervangen ( joepie kan het zelf ) en met douchen mag hij er juist af, zodat de wond door kan spoelen. Haar even voorover wassen ivm de zeep in de shampoo.

Dus tja, het is wat het is. Ze twijfelde om antibiotica te geven maar de huisarts vond dat nog niet nodig. Pas als ik koorts zou krijgen. Het komt wel goed, het duurt alleen even langer. :)
Pupke schreef:
22-04-2025 09:24

Ik was het! ;-D

Met die man heb ik nog niets afgesproken. Ik ontmoette zaterdag wel een écht leuke man, ruim een uur mee aan de kant zitten kletsen... Tot hij zei dat hij absoluut geen kinderen meer wil "en nu hoop ik heel erg dat jij zegt dat je geen kinderwens hebt".

Die heb ik wel, en we waren allebei echt heel zeker van onze voorkeur. Wel lastig, deze leeftijd waarop veel mannen al kinderen hebben en "klaar" zijn (of ze helemaal niet willen). Next, please!
Jujubee had verwacht dat er niet meer zou gehecht worden... fijn dat ze de wonde zo vaak gaat opvolgen. Komt goed met wat geduld...

Pringle dat is wel heel erg jammer!
@ Jujubee: Wel vervelend dat hij toch ontstoken is. Maar wel heel fijn dat ze de wond geregeld schoon gaan spoelen :) Heb je er veel last van of valt het mee?

@ Pringle: Dat is jammer zeg! Waar kwam de man vandaan? Ik vraag dit voor mijzelf die geen kinderwens heeft 🤣🤣
Valt wel mee hoor. Het doet geen zeer of zo. Het spoelen ook niet. Ik heb net gedoucht en mijn haar gewassen met de pleister er af en het is niet opnieuw gaan bloeden en wel schoon geworden. Het zag er ook beter uit dan voor het spoelen gisteren in mijn gevoel.
De pleister er zelf op plakken blijft het lastigste haha. Maar hopelijk hoef ik na vrijdag niet meer naar de huisarts voor het spoelen en gaat het gewoon eindelijk genezen.
Ik heb zin in mijn afspraakje vanavond in elk geval. Gezellig.

@ Pringle, wat jammer! Maar ja, dat is wel een puntje waar je geen compromis op kan sluiten helaas. Je kan geen half kind nemen. Zou voor mij ook wel een ideale man zijn. :P
Jujubee schreef:
23-04-2025 09:45
Valt wel mee hoor. Het doet geen zeer of zo. Het spoelen ook niet. Ik heb net gedoucht en mijn haar gewassen met de pleister er af en het is niet opnieuw gaan bloeden en wel schoon geworden. Het zag er ook beter uit dan voor het spoelen gisteren in mijn gevoel.
De pleister er zelf op plakken blijft het lastigste haha. Maar hopelijk hoef ik na vrijdag niet meer naar de huisarts voor het spoelen en gaat het gewoon eindelijk genezen.
Ik heb zin in mijn afspraakje vanavond in elk geval. Gezellig.
Dat is in ieder geval wel fijn dat je er geen last van hebt! En heel veel plezier vanavond!!😁

Jujubee schreef:
23-04-2025 09:45
@ Pringle, wat jammer! Maar ja, dat is wel een puntje waar je geen compromis op kan sluiten helaas. Je kan geen half kind nemen. Zou voor mij ook wel een ideale man zijn. :P
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Heb ik weer iets, een match op Lexa..
Ineens profiel aangepast naar hier niet langer actief, bericht mij op lovezone.nl🤔🤣
Één of andere vage site als ik de review zo lees,iemand die het kent?
Niet dat ik het ga doen maar ben gewoon nieuwsgierig haha
Misschien een vals profiel om mensen naar daar te lokken...

Hier niet op apps actief momenteel. Druk met werk, hobby's en hond uitlaten met 'buur'.
Mimali schreef:
24-04-2025 15:20
Heb ik weer iets, een match op Lexa..
Ineens profiel aangepast naar hier niet langer actief, bericht mij op lovezone.nl🤔🤣
Één of andere vage site als ik de review zo lees,iemand die het kent?
Niet dat ik het ga doen maar ben gewoon nieuwsgierig haha
Heb even wat recensies gelezen, maar ik zou voorzichtig zijn om daar een account aan te maken. In de recensies die een goede beoordeling achter laten, worden veelal dezelfde "pluspunten" benoemd. En die "pluspunten" zijn dan natuurlijk alleen van toepassing indien je een betaald account hebt. Ligt er iets te dik bovenop als je het mij vraagt.

Bij mij is het ook rustig, geen nieuwe ontwikkelingen.
Ik ga ook zeker geen account aanmaken en het zou zomaar een lokkertje kunnen zijn ja..

Wat leuk Attraverso, druk met hond uitlaten met buur😉,..
Puur vriendschappelijk of zit er meer in denk je?
Zou toch een leuk voorbeeld zijn dat het soms zomaar dichtbij huis ook kan..
Mimali schreef:
25-04-2025 05:22
Ik ga ook zeker geen account aanmaken en het zou zomaar een lokkertje kunnen zijn ja..

Wat leuk Attraverso, druk met hond uitlaten met buur😉,..
Puur vriendschappelijk of zit er meer in denk je?
Zou toch een leuk voorbeeld zijn dat het soms zomaar dichtbij huis ook kan..
Geen flauw idee of het ergens naartoe gaat. Ik apprecieer hem wel steeds meer.
Attraverso schreef:
25-04-2025 18:26
Geen flauw idee of het ergens naartoe gaat. Ik apprecieer hem wel steeds meer.
Dat is al heel leuk toch..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven