Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zaterdag 19 april 2025 om 13:40
Dit herken ik.Mimali schreef: ↑19-04-2025 12:29De drempel van het alleen binnenkomen, op mensen afstappendie je niet kent en die elkaar al wel kennen enz enz
Jij kan je dat niet voorstellen nee maar niet iedereen is hetzelfde hé..
Een date is iets heel anders, daar heb je al app contact mee gehad, dus aanknopingspunten om over te praten,en dat is een 1 op 1 ontmoeting ..
Bij nmlk ging ik dan ook niet naar borrels. Er vast geen vaste groep.
Heb ooit trouwfeestje afgezegd. Kende niemand en de bruid een klein beetje.
2 jaar terug had ik verjaardag 50 jaar van een vriendin. Ik kende alleen haar en haar beste vriendin. Uiteindelijk kwam ik bij een nichtje en haar moeder terecht. Nichtje hield wel van kletsen. Overleefd
Daarom begin klein. Zo startte ik ook bij meet5 en telkens ken je weer meer mensen.
zondag 20 april 2025 om 07:27
Ik bedoel dat je verkeerd ziet dat die mensen elkaar allemaal kennen. Dat is helemaal niet zo.Mimali schreef: ↑19-04-2025 13:07Wat zie ik verkeerd?
Je komt toch ergens binnen waar je niemand kent en hoe weet je dan welke mensen er ook voor het eerst zijn?
Die staan niet bij de deur te wachten neem ik aan..
Dus je moet je er op één of andere manier toch bij aan gaan sluiten of tussenvoegen..
Daar zit het hem in bij mij..
En dat kunnen wij, die naar die evenementen gaan, weten uit ervaring. Jij niet. Er zijn altijd mensen die elkaar nog niet kennen en nieuwe mensen die voor het eerst komen.
Ik denk dat wij allemaal die eerste keer eng gevonden hebben.
Maar geen probleem. Het was enkel de bedoeling om je een zetje te geven.
Je hoeft niets te doen dat je niet wil.
zondag 20 april 2025 om 08:49
Oh zo bedoel je ..Attraverso schreef: ↑20-04-2025 07:27Ik bedoel dat je verkeerd ziet dat die mensen elkaar allemaal kennen. Dat is helemaal niet zo.
En dat kunnen wij, die naar die evenementen gaan, weten uit ervaring. Jij niet. Er zijn altijd mensen die elkaar nog niet kennen en nieuwe mensen die voor het eerst komen.
Ik denk dat wij allemaal die eerste keer eng gevonden hebben.
Maar geen probleem. Het was enkel de bedoeling om je een zetje te geven.
Je hoeft niets te doen dat je niet wil.
Ja ik weet dat jullie het allemaal goed bedoelen en dat vind ik heel lief.
Ik had gisteren echt een rotdag en dan zijn de beren op de weg alleen maar groter..
Ik heb de app inmiddels gedownload en gezien hoe het werkt..
Nog niet aangemeld voor iets, maar ik ga het zeker in de gaten houden en wellicht de stap een keer zetten.
zondag 20 april 2025 om 09:09
Fijn dat je me begrijpt..
Ik ben sowieso heel blij met dit forum ..

zondag 20 april 2025 om 09:17
Ik snap je ook wel hoor en als je niet wil moet je gewoon niet gaan. Dat is ook helemaal prima. Voel je niet gepusht door ons hoor.
Ga je nog iets doen vandaag en morgen? Misschien kan je nog op de valreep wat gaan doen met een vriendin of zo?
Ik hoop dat je je een beetje vermaakt.
Ik ga zo naar mijn leenhond voor een wandeling en dan lekker verder met mijn Netflix marathon. Ik mag niet in de zon zitten ivm een acne behandeling dus daar hou ik me maar braaf aan.
Ik baal een beetje van het paasweekend want de wond in mijn nek ( heb een flinke opgezette talgklier weg laten halen 2,5 week geleden ) blijft maar open dus ik loop steeds te kloten met pleisters op een plek waar ik niet bij kan. Dus moet de buren vragen om me te helpen.
De hechtingen zijn denk ik te vroeg verwijderd en de korst viel er de dag daarna meteen af dus het blijft maar een gat dat niet geneest. Ik was maandag in het ziekenhuis maar daar zeiden ze dat het niet gehecht hoefde te worden maar mijn collega vindt van wel want het gat lijkt wel weer groter te zijn dan een paar dagen terug.
Ik had graag morgen even naar de huisarts gegaan voor een nieuwe hechting maar ja die zijn dicht. Het bloed niet hoor, maar het geneest ook niet goed. Dus ik krijg alweer de zenuwen van het vooruitzicht van nieuwe hechtingen. Ik haat ziekenhuizen, naalden en alles wat er bij komt kijken. Dus ik zit een beetje in de zenuwen.
En mijn arm doet enorm veel pijn, volgens mij een peesontsteking of een slijmbeursontsteking. Ik krijg hem amper opgetild. Wel links gelukkig maar dat is net de enige zij waarop ik kan slapen. Zucht.
En ik had gehoopt dat ik van die wond af zou zijn woensdag, als FWB weer komt. Maar helaas.
Ga je nog iets doen vandaag en morgen? Misschien kan je nog op de valreep wat gaan doen met een vriendin of zo?
Ik ga zo naar mijn leenhond voor een wandeling en dan lekker verder met mijn Netflix marathon. Ik mag niet in de zon zitten ivm een acne behandeling dus daar hou ik me maar braaf aan.
Ik baal een beetje van het paasweekend want de wond in mijn nek ( heb een flinke opgezette talgklier weg laten halen 2,5 week geleden ) blijft maar open dus ik loop steeds te kloten met pleisters op een plek waar ik niet bij kan. Dus moet de buren vragen om me te helpen.
De hechtingen zijn denk ik te vroeg verwijderd en de korst viel er de dag daarna meteen af dus het blijft maar een gat dat niet geneest. Ik was maandag in het ziekenhuis maar daar zeiden ze dat het niet gehecht hoefde te worden maar mijn collega vindt van wel want het gat lijkt wel weer groter te zijn dan een paar dagen terug.
Ik had graag morgen even naar de huisarts gegaan voor een nieuwe hechting maar ja die zijn dicht. Het bloed niet hoor, maar het geneest ook niet goed. Dus ik krijg alweer de zenuwen van het vooruitzicht van nieuwe hechtingen. Ik haat ziekenhuizen, naalden en alles wat er bij komt kijken. Dus ik zit een beetje in de zenuwen.

En mijn arm doet enorm veel pijn, volgens mij een peesontsteking of een slijmbeursontsteking. Ik krijg hem amper opgetild. Wel links gelukkig maar dat is net de enige zij waarop ik kan slapen. Zucht.
En ik had gehoopt dat ik van die wond af zou zijn woensdag, als FWB weer komt. Maar helaas.
zondag 20 april 2025 om 09:37
Ik ga morgen als het goed is even lunchen met mijn zoon , die woont wat verder weg dus dan ben ik wel een poosje weg.Jujubee schreef: ↑20-04-2025 09:17Ik snap je ook wel hoor en als je niet wil moet je gewoon niet gaan. Dat is ook helemaal prima. Voel je niet gepusht door ons hoor.
Ik had graag morgen even naar de huisarts gegaan voor een nieuwe hechting maar ja die zijn dicht. Het bloed niet hoor, maar het geneest ook niet goed. Dus ik krijg alweer de zenuwen van het vooruitzicht van nieuwe hechtingen. Ik haat ziekenhuizen, naalden en alles wat er bij komt kijken. Dus ik zit een beetje in de zenuwen.![]()
![]()
Wat vervelend zeg die wond, kan je niet naar de hap?
Zometeen wordt het nog een ontsteking.
En een pees of slijmbeursontsteking is ontzettend pijnlijk, niet fijn..
Sterkte!

zondag 20 april 2025 om 09:45
Hechten kan denk ik wel als ze de wond weer even open maken. Het is groot zat.
HAP is volgens mij niet echt nodig, want de wond is niet ontstoken volgens iedereen die de pleister vervangt haha, ik heb geen koorts en het bloed ook niet meer. Het geneest alleen eigenlijk niet.
Ik denk dat het mijn eigen schuld is, telkens als ik gedoucht heb en mijn haren gewassen heb lijkt het weer erger te worden. Ik moet dat ook doen met mijn hoofd voorover maar ik word snel duizelig dus dat vind ik niet zo fijn. De chirurg zei ook dat ik gewoon mocht douchen.
Ik kan ze natuurlijk wel even bellen voor advies maar ik denk dat die twee dagen er nog wel bij kunnen. Ik hou de wond gewoon bedekt en zolang het niet bloedt en ik geen koorts krijg is er volgens mij niet veel aan de hand.
Fijn dat je morgen in elk geval lekker met je zoon gaat lunchen, Mimali. Ben je in elk geval een dag onder de pannen. Hebben anderen hier nog leuke plannen? Of dates?
HAP is volgens mij niet echt nodig, want de wond is niet ontstoken volgens iedereen die de pleister vervangt haha, ik heb geen koorts en het bloed ook niet meer. Het geneest alleen eigenlijk niet.
Ik denk dat het mijn eigen schuld is, telkens als ik gedoucht heb en mijn haren gewassen heb lijkt het weer erger te worden. Ik moet dat ook doen met mijn hoofd voorover maar ik word snel duizelig dus dat vind ik niet zo fijn. De chirurg zei ook dat ik gewoon mocht douchen.
Ik kan ze natuurlijk wel even bellen voor advies maar ik denk dat die twee dagen er nog wel bij kunnen. Ik hou de wond gewoon bedekt en zolang het niet bloedt en ik geen koorts krijg is er volgens mij niet veel aan de hand.
Fijn dat je morgen in elk geval lekker met je zoon gaat lunchen, Mimali. Ben je in elk geval een dag onder de pannen. Hebben anderen hier nog leuke plannen? Of dates?

zondag 20 april 2025 om 10:10
Haha, nou ja Peertjes, mijn collega heeft wat medische kennis en mijn moeder ook dus die geloof ik wel. Dat meisje in het ziekenhuis zei ook dat het niet ontstoken was.
Ik heb net even gebeld en ze raden aan om dinsdag gewoon de huisarts te bellen zolang ik geen koorts heb. En het gewoon droog en afgedekt te houden.
Dus prima, dan doen we dat. En maar even mijn haar niet meer wassen. Ik vind het ook wel slordig hoor, dat er niet nog een afspraak gemaakt is daarna om te checken of alles dicht gebleven is.
Maar goed, het komt goed.
Fijne dagen allemaal.
Ik heb net even gebeld en ze raden aan om dinsdag gewoon de huisarts te bellen zolang ik geen koorts heb. En het gewoon droog en afgedekt te houden.
Dus prima, dan doen we dat. En maar even mijn haar niet meer wassen. Ik vind het ook wel slordig hoor, dat er niet nog een afspraak gemaakt is daarna om te checken of alles dicht gebleven is.
Maar goed, het komt goed.
Fijne dagen allemaal.

zondag 20 april 2025 om 10:11
Avena schreef: ↑06-04-2025 18:14Maar eh, ik heb net 5 kwartier zitten videobellen met mijn Bumblematch en dat was leuk!Lijkt echt een fijne vent en we hebben ook veel raakvlakken. We kwamen erachter dat we elkaar hoogstwaarschijnlijk weleens moeten zijn tegengekomen toen we jong waren, haha.
Alleen er is een héél grote maar... we wonen 1800 km bij elkaar vandaan...![]()
Ik woon in het buitenland en ik had de lokale Bumble allang uitgespeeld (en Tinder trek ik gewoon echt niet), dus ik was weer eens naar Nederlandse mannen gaan kijken.
Nou ja, het was in ieder geval al heel bijzonder om weer eens een geanimeerd gesprek te hebben via een dating app. Dat was echt heel lang geleden... We hebben telefoonnummers uitgewisseld en afgesproken om in ieder geval contact te houden.
Tja. Ik zoek echt een speld in een hooiberg...
Sorry, een egopost. Ik ben op vakantie en vind forummen op mijn telefoon vrij waardeloos. Wel net een beetje bij gelezen hier. Wat een fijne groep mensen zijn jullie! En ik lees veel herkenbaars over geen plannen met de paasdagen en buren nodig hebben voor het vervangen van pleisters...
zondag 20 april 2025 om 10:14
Dat vind ik dus ook!Avena schreef: ↑20-04-2025 10:11Sorry, een egopost. Ik ben op vakantie en vind forummen op mijn telefoon vrij waardeloos. Wel net een beetje bij gelezen hier. Wat een fijne groep mensen zijn jullie! En ik lees veel herkenbaars over geen plannen met de paasdagen en buren nodig hebben voor het vervangen van pleisters...
Heb je nog steeds contact met je Bumble match.
Fijne vakantie!

zondag 20 april 2025 om 10:18
Even mijn oude post naar boven gehaald, want dit herinnert niemand zich hier meer natuurlijk, haha.
Ik had een week geleden een tweede beldate met de 1800 km-man en die viel een beetje tegen. We moesten noodgedwongen 'gewoon' bellen omdat het te rumoerig was waar ik zat (ik was toen ook al op vakantie). Het was een beetje koetjes en kalfjes en na dat gesprek begon ik nogal te twijfelen.
Maar omdat de eerste videodate zo leuk was, toch nog maar een keer afgesproken. Dat was gisteravond en die date was weer... heel leuk! Anderhalf uur zitten bellen terwijl hij eigenlijk weg moest. En nu hebben we het toch wat serieuzer gehad over elkaar ontmoeten!
Het lijkt gekkenwerk op deze afstand, maar het is zo'n verademing om eens een leuke, normale man van Bumble te plukken dat ik toch wel wil kijken wat er in het vat zit!
Ik had een week geleden een tweede beldate met de 1800 km-man en die viel een beetje tegen. We moesten noodgedwongen 'gewoon' bellen omdat het te rumoerig was waar ik zat (ik was toen ook al op vakantie). Het was een beetje koetjes en kalfjes en na dat gesprek begon ik nogal te twijfelen.
Maar omdat de eerste videodate zo leuk was, toch nog maar een keer afgesproken. Dat was gisteravond en die date was weer... heel leuk! Anderhalf uur zitten bellen terwijl hij eigenlijk weg moest. En nu hebben we het toch wat serieuzer gehad over elkaar ontmoeten!
Het lijkt gekkenwerk op deze afstand, maar het is zo'n verademing om eens een leuke, normale man van Bumble te plukken dat ik toch wel wil kijken wat er in het vat zit!

zondag 20 april 2025 om 10:23
Geeft niet hoor, een egopost mag altijd. Ben je nu op vakantie in Nederland? Spreek je je Bumble match nog? Fijne vakantie in elk geval.Avena schreef: ↑20-04-2025 10:11Sorry, een egopost. Ik ben op vakantie en vind forummen op mijn telefoon vrij waardeloos. Wel net een beetje bij gelezen hier. Wat een fijne groep mensen zijn jullie! En ik lees veel herkenbaars over geen plannen met de paasdagen en buren nodig hebben voor het vervangen van pleisters...
Nou ja, ik ben er wel achter dat er een groot nadeel is aan geen partner hebben: als je dus een pleister hebt op een onmogelijke plek die dagelijks vervangen moet worden. Of als je rits van je jurk vast zit achterop je rug. Dat soort dingen.

Dan mis ik het wel hoor, geen vriend hebben die even kan helpen. Al viel mijn collega bijna flauw van de wond gisteren dus als je zo'n partner hebt dan heb je er nog niks aan. Zelf kan ik ook niet goed tegen bloed en zo. Al bloed het niet meer, maar het ziet er wel vies uit.

zondag 20 april 2025 om 12:33
Heel herkenbaar Jujubee!
Wat ik aan de andere kant heel vaak merk, hoe goed wij het allemaal doen. Ik kom veel in contact met mensen die heel hun leven getrouwd zijn geweest en dan plots alleen komen te staan. Vaak nam de partner bepaalde taken voor zijn rekening waardoor diegene die overblijft daar geen raad mee weet en hulp voor nodig heeft. Koken, wassen, bankzaken, boodschappen, administratie, kleine klusjes in huis, afval sorteren,...
Wij kunnen dat allemaal zelf
Avena, en zo is er altijd iets he... Kom je nu eens een leuke vent tegen, woont hij 4u vliegen van je weg... maar die gesprekken zijn toch ook al mooi meegenomen.
Wat ik aan de andere kant heel vaak merk, hoe goed wij het allemaal doen. Ik kom veel in contact met mensen die heel hun leven getrouwd zijn geweest en dan plots alleen komen te staan. Vaak nam de partner bepaalde taken voor zijn rekening waardoor diegene die overblijft daar geen raad mee weet en hulp voor nodig heeft. Koken, wassen, bankzaken, boodschappen, administratie, kleine klusjes in huis, afval sorteren,...
Wij kunnen dat allemaal zelf

Avena, en zo is er altijd iets he... Kom je nu eens een leuke vent tegen, woont hij 4u vliegen van je weg... maar die gesprekken zijn toch ook al mooi meegenomen.

zondag 20 april 2025 om 13:02
Oeps, crosspost Avena. Leuk dat je hem nog steeds spreekt! Maar zie je daar echt iets serieus in? Iemand die zo ver weg woont? Lijkt mij echt niet fijn eigenlijk.
Al heeft het ook vast zijn voordelen hoor.
Ja, dat is ook zo Attraverso, we kunnen veel zelf en dat is fijn. Maar in sommige gevallen is het echt onhandig om alleen te wonen, haha. Ik heb net de pleister laten vervangen door mijn vriendin en ze heeft een foto van de wond gemaakt. Het viel me enorm mee gelukkig. Het gros is bedekt met een korstje nu en het was veel kleiner dan mijn collega's door lieten schemeren. Het lijkt de goede kant op te gaan als ik het zo zie. Maar ga alsnog dinsdag de huisarts bellen hoor, laat ze er maar even naar kijken. Nieuwe pleisters gekocht ( nu wel van Hansaplast ) laat hij nu alweer half los. Zucht. Ik maar denken dat die wel goed zouden zijn. Gisteren van Etos eigen merk gehaald en die liet ook vrij snel los.
Nou ja, hopelijk zijn er nog buren thuis vanavond.
Al heeft het ook vast zijn voordelen hoor.
Ja, dat is ook zo Attraverso, we kunnen veel zelf en dat is fijn. Maar in sommige gevallen is het echt onhandig om alleen te wonen, haha. Ik heb net de pleister laten vervangen door mijn vriendin en ze heeft een foto van de wond gemaakt. Het viel me enorm mee gelukkig. Het gros is bedekt met een korstje nu en het was veel kleiner dan mijn collega's door lieten schemeren. Het lijkt de goede kant op te gaan als ik het zo zie. Maar ga alsnog dinsdag de huisarts bellen hoor, laat ze er maar even naar kijken. Nieuwe pleisters gekocht ( nu wel van Hansaplast ) laat hij nu alweer half los. Zucht. Ik maar denken dat die wel goed zouden zijn. Gisteren van Etos eigen merk gehaald en die liet ook vrij snel los.
Nou ja, hopelijk zijn er nog buren thuis vanavond.

zondag 20 april 2025 om 13:27
Daar kunnen we best wel trots op zijn dat we het zo goed doen!Attraverso schreef: ↑20-04-2025 12:33Heel herkenbaar Jujubee!
Wij kunnen dat allemaal zelf![]()
Wat ik aan de andere kant ook merk, is dat dat bepaalde mannen af kan schrikken, een sterke onafhankelijke vrouw.
Mijn laatste date is wat traditioneler in denken en die dacht dus dat ik over hem heen zou gaan lopen in een relatie, denk dat hij mij te sterk vind ofzo.. en misschien is het ook wel lastig als je al zolang gewend ben om dingen zelf te doen om weer dingen aan een ander over te laten..
Dus niet meteen in de regelstand springen maar ook eens achterover leunen..
Ik praat even voor mezelf maar wellicht herkennen jullie hier ook iets in..
zondag 20 april 2025 om 13:29
Ik ben weer thuis 
Het was heel erg leuk, we hebben echt genoten.
Veel gepraat, ook hoe we verder gaan.
Of hoe we het verder zien.
Ik begin nu zelf te twijfelen als ik wel een man in mij leven wil. Ja ik wil niet alleen oud worden, en ik wil heel graag een gezin. Ben 32 bijna 33 dus klokje tikt.
Maar het vrijgezellen leven is ook heerlijk..
Doen waar je zin in hebt, geen rekening houden met iemand.
Binnenkort is er feestje bij hem thuis, hij vroeg als ik ook kwam.
Terwijl ik zo graag wil, benauwd mij dit. Maar ik wil ook zo graag bij hem zijn.
Morgen een avondje met vriendinnen, even mijn hart luchten.
Het lijkt nu allemaal op de kop te staan.
Het was heel erg leuk, we hebben echt genoten.
Veel gepraat, ook hoe we verder gaan.
Of hoe we het verder zien.
Ik begin nu zelf te twijfelen als ik wel een man in mij leven wil. Ja ik wil niet alleen oud worden, en ik wil heel graag een gezin. Ben 32 bijna 33 dus klokje tikt.
Maar het vrijgezellen leven is ook heerlijk..
Doen waar je zin in hebt, geen rekening houden met iemand.
Binnenkort is er feestje bij hem thuis, hij vroeg als ik ook kwam.
Terwijl ik zo graag wil, benauwd mij dit. Maar ik wil ook zo graag bij hem zijn.
Morgen een avondje met vriendinnen, even mijn hart luchten.
Het lijkt nu allemaal op de kop te staan.
zondag 20 april 2025 om 13:49
zondag 20 april 2025 om 14:01
Ik denk dat wij single sterke vrouwen dan ook een soort van "sterke/zelfstandige " man zoeken. Een die ook tegengas kan geven en die je niet zo omver blaast.
Komt ie weer
..geen zorgproject.
Afgelopen donderdagavond maakte iemand een grapje. Hij zocht een onderdanige vrouw.
Ik zei die ga je in deze leeftijdscategorie niet meer tegenkomen.
Ik had vroeger een goede vriend en het ging niet goed met zijn vrouw. (Kanker) Ja wat als zij er niet meer was. Zij deed alles.
Ik zei dat wordt een lastige.
Komt ie weer
Afgelopen donderdagavond maakte iemand een grapje. Hij zocht een onderdanige vrouw.
Ik had vroeger een goede vriend en het ging niet goed met zijn vrouw. (Kanker) Ja wat als zij er niet meer was. Zij deed alles.
zondag 20 april 2025 om 14:09
Lijkt op mijn voorlaatste date die vond dat hij gewoon zijn voeten onder tafel kon steken en ik koken, op- en afdienen... Nee dank u.
Die stuurt me trouwens nu nog af en toe een bericht om me te laten weten hoe ik zijn leven (positief) heb beïnvloed.
zondag 20 april 2025 om 14:33
Julia_20 schreef: ↑20-04-2025 14:01Ik denk dat wij single sterke vrouwen dan ook een soort van "sterke/zelfstandige " man zoeken. Een die ook tegengas kan geven en die je niet zo omver blaast.
Komt ie weer..geen zorgproject.
Zorgproject haha klinkt leuk. Ik had van de week ook een match die gigantisch hard van stapel liep… de hele dag door berichtjes en voicememo’s maar nu sinds dit weekend ‘s avonds na 19 uur is hij stil. Ik denk dat hij een ander project heeft gevonden omdat ik niet zo snel wou afspreken. Meestal wel binnen 1/2 weken maar 3 dagen vond ik vlot plus ik was gewoon druk. Denk dat het hem niet snel genoeg ging?