Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
dinsdag 29 april 2025 om 09:04
Fijn dat jij je ook weer wat beter voelt! Ik heb je bericht gemist maar n.a.v. de reacties had ik een klein beetje het idee waar het over ging. Anyway wat je zegt is wel herkenbaar! Uiteindelijk vind ik een relatie ook leuker dan single zijn en echt helemaal eens met het dikgedrukte stukje. Zo voelt het voor mij ook.Attraverso schreef: ↑28-04-2025 19:30Heb het hier nogal gezegd en schaam me er helemaal niet voor: ik doe het goed alleen, heb altijd leuke dingen in mijn agenda gepland staan, vaak leuke mensen rond mij maar ik voel me veel gelukkiger in een relatie. Single zijn voelt 'onaf'.
Heb ook altijd de radio aanstaan wanneer ik niet thuis ben. Gebruik de hond als excuus maar eigenlijk wil ik niet in een stil huis thuis komen.
@ Jahallo: Oeh wel lastig! Ik zou vooral naar je gevoel luisteren en als je echt zoiets hebt van 'Ugh nee' dan zou ik het afkappen. Maar niet als reden dat het om zijn stem is maar gewoon dat je het toch hierbij wil laten zoiets..
dinsdag 29 april 2025 om 10:56
Ik heb nu inderdaad aangegeven dat ik het hier bij wil laten. Vind het toch een te groot ding. Hoe oppervlakkig ook en dat blijf ik wel stom vinden van mezelf.
Wat jullie schrijven over het hebben van een relatie, dat klinkt inderdaad fijner. Tegelijkertijd heb ik maar één relatie gehad, en die was niet zo fijn (understatement), dus ik ben ook wel benieuwd hoe dat nu zou zijn.
Maar tot nu toe met niemand echt een klik op romantisch vlak. Wel een leuk vriendschappelijk contact, dus waar die al niet goed voor zijn
Wat jullie schrijven over het hebben van een relatie, dat klinkt inderdaad fijner. Tegelijkertijd heb ik maar één relatie gehad, en die was niet zo fijn (understatement), dus ik ben ook wel benieuwd hoe dat nu zou zijn.
Maar tot nu toe met niemand echt een klik op romantisch vlak. Wel een leuk vriendschappelijk contact, dus waar die al niet goed voor zijn

donderdag 1 mei 2025 om 10:10
Jahallo222 schreef: ↑29-04-2025 10:56Wat jullie schrijven over het hebben van een relatie, dat klinkt inderdaad fijner. Tegelijkertijd heb ik maar één relatie gehad, en die was niet zo fijn (understatement), dus ik ben ook wel benieuwd hoe dat nu zou zijn.
Ja, precies hetzelfde hier. Ik heb ook maar één langere relatie gehad en die was ook allesbehalve fijn. Dus vandaar dat ik ook heel lang heb gedacht dat ik liever single bleef. Pas sinds kort ben ik nieuwsgierig geworden hoe het zou zijn om een fijne, normale relatie te hebben en begin ik er iets meer in te geloven dat dit misschien ook voor mij is weggelegd.
donderdag 1 mei 2025 om 14:01
Voor mij zit het 'm ook in het niet durven. Ik ben al een heel stuk gegroeid in waar ik nu sta, maar mijn zelfbeeld is nog steeds vrij negatief. Dus ik geloof nog niet echt dat het voor mij is weggelegd, haha. Want: wie wil mij nou enzo. En daarbij vind ik het dan heel spannend om bepaalde dingen aan te gaan. Want straks 'ziet' iemand mij, en denkt dan dezelfde dingen over mij als dat mijn ex deed.
Wel merk ik dat het voor mij goed werkt om zo af en toe te daten en echt bij mezelf na te gaan wat ik fijn vind, wat ik wil en hoe ik me voel. Niet daar wat concreets uitkomt, want het blijft vaak bij één of twee keer afspreken. Wat dan vaak gezellig is, maar tot nu toe heb ik geen romantische klik gevoeld. Maar ik merk wel dat het wat makkelijker wordt om echt te letten op of ik iemand anders leuk vind en niet op hoe ik overkom en of ik wel de goede dingen doe.
Wel merk ik dat het voor mij goed werkt om zo af en toe te daten en echt bij mezelf na te gaan wat ik fijn vind, wat ik wil en hoe ik me voel. Niet daar wat concreets uitkomt, want het blijft vaak bij één of twee keer afspreken. Wat dan vaak gezellig is, maar tot nu toe heb ik geen romantische klik gevoeld. Maar ik merk wel dat het wat makkelijker wordt om echt te letten op of ik iemand anders leuk vind en niet op hoe ik overkom en of ik wel de goede dingen doe.
vrijdag 2 mei 2025 om 03:02
@JaHallo222
Weet natuurlijk niet het fijne wat je hebt mee gemaakt met je ex en hoe negatief zelfbeeld dat je hebt over jezelf. Maar ik denk dat iedereen wel op een bepaalde manier onzeker is over zichzelf. Dat kan zowel fysiek maar ook mentaal zijn. Bedenk dat als je gaat daten, diegene tegenover jou ook last heeft van deze "onzekerheid".
Vind het wel dapper dat je evengoed gaat daten ondanks dat negatief zelfbeeld wat je hebt. Dat je wilt ontdekken wat jij nodig hebt en wilt voelen, is een teken dat jij jezelf wel serieus neemt en daar heb ik wel respect voor. Je durft jezelf te laten zien, en ondanks de angst die je hebt "wat andere van mij denken", doe je dat toch maar "even".
Ieder mens heeft een mening, gevraagd of ongevraagd, bewust of onbewust. Jij hebt ook een mening over dit bericht wat je nu leest. Natuurlijk wil je goed overkomen bij de ander, maar als jij jezelf blijft en er is geen klik; jammer dan, next!
Don't judge a book by his cover...
Weet natuurlijk niet het fijne wat je hebt mee gemaakt met je ex en hoe negatief zelfbeeld dat je hebt over jezelf. Maar ik denk dat iedereen wel op een bepaalde manier onzeker is over zichzelf. Dat kan zowel fysiek maar ook mentaal zijn. Bedenk dat als je gaat daten, diegene tegenover jou ook last heeft van deze "onzekerheid".
Vind het wel dapper dat je evengoed gaat daten ondanks dat negatief zelfbeeld wat je hebt. Dat je wilt ontdekken wat jij nodig hebt en wilt voelen, is een teken dat jij jezelf wel serieus neemt en daar heb ik wel respect voor. Je durft jezelf te laten zien, en ondanks de angst die je hebt "wat andere van mij denken", doe je dat toch maar "even".
Ieder mens heeft een mening, gevraagd of ongevraagd, bewust of onbewust. Jij hebt ook een mening over dit bericht wat je nu leest. Natuurlijk wil je goed overkomen bij de ander, maar als jij jezelf blijft en er is geen klik; jammer dan, next!
Don't judge a book by his cover...
vrijdag 2 mei 2025 om 07:53
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hier vrij rustig, merk dat ik erg moe ben, slaap al een paar weken onrustig heb ook weinig zin om iets te ondernemen..
Had 1 match op Tinder, denk fake account..
Hij vroeg waar ik vandaan kwam dus ik gaf antwoord en vroeg het terug..
Hij kwam oorspronkelijk uit Zweden en woont sinds 3 maanden in Amsterdam met zijn zoon, en toen vroeg hij heeft u kinderen..
Dat u vond ik al gek, en toen ik zei je spreekt al wel goed nederlands(ging er vanuit dat hij pas 3 maanden in Nederland woont) en hup match weg..
Verder weinig beweging op de apps..
Hier vrij rustig, merk dat ik erg moe ben, slaap al een paar weken onrustig heb ook weinig zin om iets te ondernemen..
Had 1 match op Tinder, denk fake account..
Hij vroeg waar ik vandaan kwam dus ik gaf antwoord en vroeg het terug..
Hij kwam oorspronkelijk uit Zweden en woont sinds 3 maanden in Amsterdam met zijn zoon, en toen vroeg hij heeft u kinderen..
Dat u vond ik al gek, en toen ik zei je spreekt al wel goed nederlands(ging er vanuit dat hij pas 3 maanden in Nederland woont) en hup match weg..
Verder weinig beweging op de apps..

vrijdag 2 mei 2025 om 09:09
Wat zijn die nepaccounts toch een vervelend fenomeen... In welk opzicht denk je dat het nep was? En met welk doel dan? Want als je iemand na een paar zinnen weer verwijdert, wat bereik je er dan mee?
Hier geen nieuws. Mijn betaalde Bumble account loopt vandaag af (Tinder trek ik niet) en ik vind het voorlopig wel best. Eerst maar eens kijken wat er in het vat zit met de 1800-man. We hebben wel wat appcontact, maar niet heel veel. Hij was deze week op vakantie en het is ook niet zo'n apper (wat ik geen enkel probleem vind). Ik vind deze fase altijd wat lastig: als je al wel je date hebt gepland, maar je nog tijd moet overbruggen en het vuurtje brandend moet zien te houden.
Hier geen nieuws. Mijn betaalde Bumble account loopt vandaag af (Tinder trek ik niet) en ik vind het voorlopig wel best. Eerst maar eens kijken wat er in het vat zit met de 1800-man. We hebben wel wat appcontact, maar niet heel veel. Hij was deze week op vakantie en het is ook niet zo'n apper (wat ik geen enkel probleem vind). Ik vind deze fase altijd wat lastig: als je al wel je date hebt gepland, maar je nog tijd moet overbruggen en het vuurtje brandend moet zien te houden.
vrijdag 2 mei 2025 om 09:26
Is toch gek dat hij vraagt heeft u kinderen? Dat u bedoel ik dan...
En als ik zeg dat hij al goed Nederlands sspreekt hij dan meteen de match verwijderd, dan denk ik dat hij doorheeft dat ik het niet helemaal vertrouw, maar misschien ben ik wel te achterdochtig..
Welk doel weet je nooit natuurlijk..
Mijn lexa abonnement loopt vandaag weer af , ben ik ook wel weer klaar mee..
En als ik zeg dat hij al goed Nederlands sspreekt hij dan meteen de match verwijderd, dan denk ik dat hij doorheeft dat ik het niet helemaal vertrouw, maar misschien ben ik wel te achterdochtig..
Welk doel weet je nooit natuurlijk..
Mijn lexa abonnement loopt vandaag weer af , ben ik ook wel weer klaar mee..
vrijdag 2 mei 2025 om 10:53
@ Jahallo222: Ik heb ook één lange relatie gehad die niet gezond was dus ik herken wel veel wat je zegt. In het begin had ik vooral tijd voor mijzelf nodig, mijzelf weer terugvinden, dat idee. En nu zou ik wel graag een fijne relatie willen maar ook ik merk dat mijn vorige relatie wel zijn sporen heeft nagelaten.
@ Mimali: Wel heel gek inderdaad! Ik had ook wel eens een match met iemand waar ik mijn bedenkingen bij had, hele rare zinnen en zinsopbouw.
@ Attraverso: Wat vervelend! Doe maar rustig aan en luister naar je lichaam. Hopelijk voel je je snel weer iets beter.
Ik heb weinig nieuws te melden. Voel mij wel weer een stuk beter maar op date gebied gebeurt er precies niets. Nog steeds de apps verwijderd en voelt wel even lekker!
@ Mimali: Wel heel gek inderdaad! Ik had ook wel eens een match met iemand waar ik mijn bedenkingen bij had, hele rare zinnen en zinsopbouw.
@ Attraverso: Wat vervelend! Doe maar rustig aan en luister naar je lichaam. Hopelijk voel je je snel weer iets beter.
Ik heb weinig nieuws te melden. Voel mij wel weer een stuk beter maar op date gebied gebeurt er precies niets. Nog steeds de apps verwijderd en voelt wel even lekker!
vrijdag 2 mei 2025 om 12:15
Wat vervelend dat het nog zo'n impact op je heeft..Attraverso schreef: ↑02-05-2025 09:24Hier jammer genoeg nog steeds nasleep van ontmoeting met verleden vorige zondag, slecht slapen en vooral: somber... en dat was lang geleden. Hopelijk gauw weer 'de oude'.
Met 'buur' app contact.
Sterkte!
zaterdag 3 mei 2025 om 10:13
Dank jullie... Komt goed.
Krijg ik gisteravond een bericht van 'buur', of ik zin heb om te bellen.
Een crisissituatie in de familie, daarna koetjes, kalfjes, bijna 2u over allerhande zitten zeveren en lachen, heel leuk allemaal... Plots verandert de sfeer, komt hij af met allerhande ontboezemingen, hoe leuk hij me vindt, hoe graag hij in mijn gezelschap is,... en nu komt het, dat hij niet verliefd op me is, mij aantrekkelijk vindt maar de fysieke aantrekking niet voelt maar hij niet kan garanderen dat dit over een maand of 3-4 niet zal veranderen dus hij graag tijd met mij zou willen blijven doorbrengen en kijken of er iets groeit.
WTF
Heeft die op het eind van ons leuke, bijna 2uur durende gesprek aan de drank of drugs gezeten? Wat moet ik hier mee? Ik vind hem gewoon een leuke vent die handig dicht in de buurt is, waar ik leuk maar onschuldig mee app en de hond mee uit laat.
Geen haar op mijn hoofd dat (al) dacht aan dit type gesprek met hem.
Wat moet ik hier nu mee? Vind ons verdere contact heel beladen nu. Heeft hij me nu gefriendzoned? Of net op een heel onhandige manier laten weten dat hij mss wel iets in ons ziet? Wil hij nu dat ik mijn date plannen on hold zet en enkele maanden bekijk of er iets groeit? Ben ik helemaal niet van plan.
Merk dat ik er nu niet meer zo onbezonnen insta, zo van 'leuke vent, wie zien wel'.
Heb geen idee wat ik hiervan moet denken. We wandelen normaal na de middag, ik wil er het fijne van weten.
Krijg ik gisteravond een bericht van 'buur', of ik zin heb om te bellen.
Een crisissituatie in de familie, daarna koetjes, kalfjes, bijna 2u over allerhande zitten zeveren en lachen, heel leuk allemaal... Plots verandert de sfeer, komt hij af met allerhande ontboezemingen, hoe leuk hij me vindt, hoe graag hij in mijn gezelschap is,... en nu komt het, dat hij niet verliefd op me is, mij aantrekkelijk vindt maar de fysieke aantrekking niet voelt maar hij niet kan garanderen dat dit over een maand of 3-4 niet zal veranderen dus hij graag tijd met mij zou willen blijven doorbrengen en kijken of er iets groeit.
WTF

Wat moet ik hier nu mee? Vind ons verdere contact heel beladen nu. Heeft hij me nu gefriendzoned? Of net op een heel onhandige manier laten weten dat hij mss wel iets in ons ziet? Wil hij nu dat ik mijn date plannen on hold zet en enkele maanden bekijk of er iets groeit? Ben ik helemaal niet van plan.
Merk dat ik er nu niet meer zo onbezonnen insta, zo van 'leuke vent, wie zien wel'.
Heb geen idee wat ik hiervan moet denken. We wandelen normaal na de middag, ik wil er het fijne van weten.
attraverso wijzigde dit bericht op 03-05-2025 12:09
13.34% gewijzigd

zaterdag 3 mei 2025 om 10:51
Attraverso schreef: ↑03-05-2025 10:13Dank jullie... Komt goed.
Krijg ik gisteravond een bericht van 'buur', of ik zin heb om te bellen. Ik zei hier een week geleden dat het contact een dag of 3 verdwenen was maar sindsdien weer hersteld is.
Wou hij uitleggen waarom, een crisissituatie in de familie, daarna koetjes, kalfjes, bijna 2u over allerhande zitten zeveren en lachen, heel leuk allemaal... Plots verandert de sfeer, komt hij af met allerhande ontboezemingen, hoe leuk hij me vindt, hoe graag hij in mijn gezelschap is, hoor ik minuten lang wat hij allemaal aan mij apprecieert en mooi vindt maar, en nu komt het, dat hij niet verliefd op me is, mij aantrekkelijk vindt maar de fysieke aantrekking niet voelt maar hij niet kan garanderen dat dit over een maand of 3-4 niet zal veranderen dus hij graag tijd met mij zou willen blijven doorbrengen en kijken of er iets groeit.
Ook dat hij niet meer op Tinder zit en dan weer minuten lang hoe fantastisch leuk en mooi hij me wel vindt en blij is dat hij me is tegen gekomen. Achteraf stuurde hij me nog een slaap lekker met voor het eerst ooit een zoen er achteraan.
WTFHeeft die op het eind van ons leuke, bijna 2uur durende gesprek aan de drank of drugs gezeten? Wat moet ik hier mee? Ik vind hem gewoon een leuke vent die handig dicht in de buurt is, waar ik leuk maar onschuldig mee app en de hond mee uit laat.
Oef, die heeft van alles over je uitgestort dus... Uit het dikgedrukte stuk maak ik op dat hij een soort winstwaarschuwing wil afgeven of zo. Dingen die hij beter voor zich had kunnen houden.
Kun je niet het beste terugzeggen dat je niet precies weet wat je met al die informatie moet, dat jij ook niet verliefd op hem bent, maar dat je het gewoon wel gezellig vond en dat je hoopt dat jullie het weer gezellig kunnen houden zonder verdere bijbedoelingen? En ik snap dat je je onbevangenheid nu wel kwijt bent...
zaterdag 3 mei 2025 om 11:04
@Attro, hoe heb je op hem gereageerd?
Ik heb in zo een situatie gezeten toen ik nog jong en naief was en uit een vervelende relatie kwam waarin mijn ex mij respectloos behandelde.
Ik ontmoette ook een ' buur' (zelfde dorp) en het ging ook zo. Zei niet verliefd te zijn maar hield mij wel warm. Eigenlijk kwam het er op neer dat ik goed was voor de leuk en de seks. Onzeker als ik was ging ik voor de bijl met zijn mooie praatjes. Zo een spijt van! (edit: het heeft zelfs ruim een jaar geduurd, en toen ik een relatie kreeg deed hij ook nog een paar pogingen. Ik ben monogaan, dus ging niet gebeuren)
Ik denk zelfs als jij aangeeft dat jij er onbezonnen in staat en het je ging om ' kijken waar het schip strand' hij daar handig gebruik van gaat maken.
(ook trouwens altijd na een paar drankjes, want dan had hij wat meer lef)
Als jij geen zin hebt om te kijken ' of hij ooit verliefd wordt', dan zou ik het contact dood laten bloeden.
Ik heb in zo een situatie gezeten toen ik nog jong en naief was en uit een vervelende relatie kwam waarin mijn ex mij respectloos behandelde.
Ik ontmoette ook een ' buur' (zelfde dorp) en het ging ook zo. Zei niet verliefd te zijn maar hield mij wel warm. Eigenlijk kwam het er op neer dat ik goed was voor de leuk en de seks. Onzeker als ik was ging ik voor de bijl met zijn mooie praatjes. Zo een spijt van! (edit: het heeft zelfs ruim een jaar geduurd, en toen ik een relatie kreeg deed hij ook nog een paar pogingen. Ik ben monogaan, dus ging niet gebeuren)
Ik denk zelfs als jij aangeeft dat jij er onbezonnen in staat en het je ging om ' kijken waar het schip strand' hij daar handig gebruik van gaat maken.
(ook trouwens altijd na een paar drankjes, want dan had hij wat meer lef)
Als jij geen zin hebt om te kijken ' of hij ooit verliefd wordt', dan zou ik het contact dood laten bloeden.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 3 mei 2025 om 11:13
Hij zei ook dat hij net niet uit was op seks want dat enkel wil binnen een relatie. Dat hij daar altijd enkele maanden mee wacht. Ons contact was ook nooit of te nimmer flirterig, hij zei of deed nooit iets ongepast.
Vind het echt heel raar.
En uiteraard heb ik geen zin om het daten 3/4 maand on hold te zetten om te kijken of er iets groeit.
Ik ga vooral niet met iemand van om de hoek zo maar seks hebben. Ik woon niet anoniem in een stad.
Vind het echt heel raar.
En uiteraard heb ik geen zin om het daten 3/4 maand on hold te zetten om te kijken of er iets groeit.
Ik ga vooral niet met iemand van om de hoek zo maar seks hebben. Ik woon niet anoniem in een stad.
attraverso wijzigde dit bericht op 03-05-2025 12:10
38.60% gewijzigd
zaterdag 3 mei 2025 om 12:20
zaterdag 3 mei 2025 om 12:41
Niets meer van gehoord. Die date was meerdere keren door beiden verzet en dan moest hij een tijd voor werk naar het buitenland.
Zal eens moeten nagaan of ik daar nog een 'tegoed' staan heb of mijn geld kwijt ben... niet meer bij stil gestaan eigenlijk.
zaterdag 3 mei 2025 om 12:58
Ja ik geloof nooit zo in mooie praatjes, te vaak ingestonken. Ben meer van het ' laat maar zien'. En die buur die ik kende was ook geen flirt en of ongepast, zegt voor mij niets.Attraverso schreef: ↑03-05-2025 11:13Hij zei ook dat hij net niet uit was op seks want dat enkel wil binnen een relatie. Dat hij daar altijd enkele maanden mee wacht. Ons contact was ook nooit of te nimmer flirterig, hij zei of deed nooit iets ongepast.
Vind het echt heel raar.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 3 mei 2025 om 13:07
zaterdag 3 mei 2025 om 13:24
Dus eigenlijk zeg je het zelf al, geen goed gevoel heb je erover..Attraverso schreef: ↑03-05-2025 13:07Ik had hetzelfde gevoel als bij mijn laatste eenmalige date. Leuke date, leuke babbel tot hij 2 zware bieren kort na elkaar achterover sloeg en me begon te bewierroken.
Snap totaal niet waar die ommekeer ineens vandaan kwam.
Heb je vandaag nog iets gehoord?
Die apps zijn toch ook doorzichtig hé, lexa abonnement gisteren afgelopen , in een paar uur tijd is mijn profiel 35 keer bekeken en 6 likes, nog nooit gebeurd in de tijd dat ik een abonnement had
zaterdag 3 mei 2025 om 14:05