Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Antoon69 schreef:
15-06-2022 21:45
Even advocaat van de duivel Attra, je had verder toch eigenlijk nog niets met hem opgebouwd? Als dat contact nu nog heel belangrijk is voor hem (en voor haar), waarom zou hij dat allemaal op verzoek van een date gaan stopzetten?
Dat jij er geen zin in hebt is je goed recht natuurlijk (misschien ook wel begrijpelijk). Maar hij is lang met die vrouw samen geweest en hebben daardoor nog een sterke band. Heb ik ook met mijn ex.
Ben je wel nog bereid om (kleinere) concessies te doen? Dat moet wel als je nog echt iets wil opbouwen.
Hoe uit jouw sterke band met je ex zich dan? Heb je wel gelezen hoe ver ze gaan? Is dat te vergelijken?
En je hebt gelijk, we hebben nog niets opgebouwd maar op deze manier komen we daar ook niet aan toe.
attraverso wijzigde dit bericht op 15-06-2022 22:50
6.72% gewijzigd
Ja maar zou dat contact uiteindelijk niet een aflopende zaak zijn? Ik denk dat als jullie een jaar verder zijn het waarschijnlijk helemaal geen issue meer is. Hebben ze kinderen samen?
Mimali schreef:
15-06-2022 22:13
Als je een maand of 2 met iemand bent dan doet dat toch echt wel even zeer als het dan weer stopt hoor..
Voelen mannen daar niks bij? Oprechte interesse, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar..
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik zeg alleen dat het mij niets verbaast dat hij nu niet het contact met zijn ex stopzet.
Antoon69 schreef:
15-06-2022 22:22
Ja maar zou dat contact uiteindelijk niet een aflopende zaak zijn? Ik denk dat als jullie een jaar verder zijn het waarschijnlijk helemaal geen issue meer is. Hebben ze kinderen samen?
Nee geen kinderen en dat is ook wat hij zegt... maar intussen moet ik wel heel veel slikken.
Antoon69 schreef:
15-06-2022 22:26
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik zeg alleen dat het mij niets verbaast dat hij nu niet het contact met zijn ex stopzet.
Maar ik vraag helemaal niet om het stop te zetten.
attraverso wijzigde dit bericht op 15-06-2022 22:48
15.74% gewijzigd
Tja als ik al jaren aan het zoeken ben en eindelijk vind ik iemand die ik echt leuk vind (en zij mij) dan gaat zij hem worden voor mij, linksom of rechtsom. Dan zou het geluk dat ze in mijn leven brengt opwegen tegen de veren die ik zou moeten laten gaan denk ik. Maar ik heb makkelijk praten vanaf de zijlijn natuurlijk.
En hoe vaak zouden hij en jij elkaar dan gaan zien eerste jaar? 1 keer per week? Dan maakt het in het begin toch niet zoveel uit wat hij in de overige tijd doet? Tenzij je het idee hebt dat hij je zo weer an de kant zal schuiven als dat beter uit komt. Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.
Antoon69 schreef:
15-06-2022 22:33
Tja als ik al jaren aan het zoeken ben en eindelijk vind ik iemand die ik echt leuk vind (en zij mij) dan gaat zij hem worden voor mij, linksom of rechtsom. Dan zou het geluk dat ze in mijn leven brengt opwegen tegen de veren die ik zou moeten laten gaan denk ik. Maar ik heb makkelijk praten vanaf de zijlijn natuurlijk.
Dat is net mijn dilemma.
Antoon69 schreef:
15-06-2022 22:26
Oh te snel gelezen idd ja..
Maar ik snap sowieso niet waarom je in die mate contact met een ex moet houden als je geen kinderen hebt..
Attraverso schreef:
15-06-2022 22:45
Dat is net mijn dilemma.

Misschien is een wat vrijblijvendere relatievorm mogelijk waarin je alleen af en toe leuke dingen doet samen (1 of 2x per maand?) en het dan na een half jaar de balans eens opmaken? Als je alleen alles of niets wil maak je het niet makkelijker natuurlijk. Samen iets opbouwen gaat gewoon niet zo snel.
Mimali schreef:
15-06-2022 22:49
Oh te snel gelezen idd ja..
Maar ik snap sowieso niet waarom je in die mate contact met een ex moet houden als je geen kinderen hebt..
Een beetje raar is het wel, maar als hij en Attra het goed met elkaar gaan krijgen, zou ik me daar niet zo'n zorgen meer over maken. Een eventuele relatie met Attra moet voor hem ook veilig gaan voelen natuurlijk.
Antoon dit begint een beetje creepy te worden, het lijkt alsof je mijn gedachten kan lezen. ;-)
Tijd zal raad geven.
Ik denk dat iedereen je twijfels wel begrijpt hoor. Ik zou er ook nog even over denken. Tenzij je dit echt niet aan jezelf kan verkopen en je hem ook weer niet zo ontzettend leuk vindt :) .
Als ik er niet kan mee leven ga ik hem vanzelf niet leuk meer gaan vinden.
Maar dat vind ik nu nog wel.
Onze eerstvolgende ontmoeting gaat me veel wijzer maken, niet zozeer wat hij zegt of doet maar hoe ik me bij hem voel.
Mimali schreef:
15-06-2022 22:49

Eenzaamheid, gewoonte. Ze waren heel erg lang samen.
Ik denk dat Attra wel iets beters verdient dan een plek aan de zijlijn totdat die man zijn oude relatie loslaat. Jullie verwachtingen en wensen komen niet genoeg overeen. Dat is superkut en zuur, vooral als je niet vaak een klik ervaart maar ik zou hem lekker laten nu, en ook geen consessies meer doen. Het gaat ten koste van jezelf zoals je merkt.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 15-06-2022 23:33
0.29% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
15-06-2022 23:29
Jullie verwachtingen en wensen komen niet genoeg overeen.
Nu absoluut niet maar naar de toekomst wel.
Maar ik snap je compleet en wat kan ik anders dan je in feite gelijk geven,
Attraverso schreef:
15-06-2022 23:32
Nu absoluut niet maar naar de toekomst wel.
Maar ik snap je compleet en wat kan ik anders dan je in feite gelijk geven,
Oh sorry, dat van de toekomst heb ik gemist, maar anyway, vanaf het begin klonk het al als een ingewikkelde constructie en hij zou zich uiteindelijk aanpassen en jij hebt het ook geprobeerd, maar eigenlijk breekt het je (logisch!) ook al op omdat het niet is wat jij wil. Dus waarom dan nog hopen op betere tijden? Echt, ik snap het heel goed hoor. Vooral net na een break up wil je diegene niet verliezen, maar tegen welke prijs?
wij slapen nooit.
Ben nu wel heel benieuwd, heb eigenlijk alleen maar gelezen dat hij in de toekomst met z'n vieren op vakantie wilt.
Begrijp dat je daar voor past.
Hatsjikideee...
Maar een te hechte vorm tussen de ex-lieden zou ik ook voor passen omdat ik niet zou begrijpen waarom hij die tijd niet met mij doorbrengt.
Hatsjikideee...
Attraverso schreef:
15-06-2022 23:18
Eenzaamheid, gewoonte. Ze waren heel erg lang samen.
Soms kan je ook gewoon goede vrienden zijn.
Maar dan wel op een leuke gezonde manier.
pausini schreef:
16-06-2022 02:56
Maar een te hechte vorm tussen de ex-lieden zou ik ook voor passen omdat ik niet zou begrijpen waarom hij die tijd niet met mij doorbrengt.
Precies dit ja, zo zou ik er ook instaan.

Maar vanaf de zijlijn is het makkelijk praten..
Ik vind het op zich een pluspunt wanneer iemand nog goed met een ex omgaat. Dat zegt iets over hoe diegene met mensen omgaat. Maar in dit geval heb ik wel twijfels of het niet een beetje té is. Nog regelmatig in één huis wonen, samen activiteiten ondernemen en zelfs nog mee op vakantie vind ik veel verder gaan dan nog een goed contact hebben.

Het zou bij mij de vraag oproepen op wie hij nu werkelijk verliefd is.
Op jou? Maar waarom wil hij zich dan niet meer losmaken van ex?
Of op haar? En is de nieuwe relatie alleen maar een soort dekmantel om dat niet aan de ex te laten blijken en het contact in stand te houden?

Natuurlijk vul ik dingen in, want ik ken betrokkenen niet persoonlijk. Maar vandaar mijn advies om goed naar je gevoel te luisteren. Jij bent de enige die kunt bepalen of dit voor jou gaat werken zo.
Hoi!

Zag tot mijn verbazing dat dit forum nog draait. Wat leuk.

Hier situatie niet gewijzigd, emotioneel wel een zwaar jaar gehad, ook eigenlijk niet gedate of wat dan ook, ..serieus..een jaar niet eens gezoend..en de laatste keer zoenen was met iemand die eigenlijk al een vriendje had..nou ja..haar vriendje, niet de mijne. Ook weer wat tv spul gedaan..maar daar werd ik voor gevraagd ben nu alleen bang dat de prijs wederom is dat ik even voor gek sta op tv..nou ja..so be it.

Morgen wel weer een date, via Breeze, kennen julile die al?

Daar kan je niet chatten als je een match hebt, je betaald 7,50 en dan regelen hun tijd en plaats en ga je direct op date.. Ik ben benieuwd.

huh..moderator voordat bericht geplaatst wordt? wat is hier gebeurt dan? is dit het ussr forum geworden?
tomcat wijzigde dit bericht op 17-06-2022 18:59
98.99% gewijzigd
Ik ben weer terug van mijn eerste date in vijf jaar tijd... Was leuk! Het kletsen ging gemakkelijk en we hadden interessante gesprekken. We hebben allebei gezegd dat we graag nog eens afspreken, maar ik heb nog geen idee of zijn interesse verder gaat dan alleen vriendschappelijk. Kon hem wat dat betreft moeilijk peilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven