Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

vrijdag 1 juli 2022 om 07:24
Ik denk dat het gewoon normaal is om meerdere keren te verschijnen. Sommigen zie je zo vaak dat ik wel denk dat ze boosteren.
Ik swipe soms zo snel naar links dat ik wel eens een profiel wegswipe dat ik eigenlijk graag eens beter had bekeken
handig dat het wat later misschien nog eens terugkomt denk ik dan
Ik swipe soms zo snel naar links dat ik wel eens een profiel wegswipe dat ik eigenlijk graag eens beter had bekeken

zaterdag 2 juli 2022 om 00:00
Attraverso schreef: ↑01-07-2022 07:24Ik denk dat het gewoon normaal is om meerdere keren te verschijnen. Sommigen zie je zo vaak dat ik wel denk dat ze boosteren.
Ik swipe soms zo snel naar links dat ik wel eens een profiel wegswipe dat ik eigenlijk graag eens beter had bekekenhandig dat het wat later misschien nog eens terugkomt denk ik dan
zaterdag 2 juli 2022 om 01:27
Bij Facebook dating komt iedereen die je weg swiped nog in een mapje "tweede kans" om later nog eens doorheen te swipenAttraverso schreef: ↑01-07-2022 07:24Ik denk dat het gewoon normaal is om meerdere keren te verschijnen. Sommigen zie je zo vaak dat ik wel denk dat ze boosteren.
Ik swipe soms zo snel naar links dat ik wel eens een profiel wegswipe dat ik eigenlijk graag eens beter had bekekenhandig dat het wat later misschien nog eens terugkomt denk ik dan
zaterdag 2 juli 2022 om 08:38
Mag ik vragen hoe oud jouw vriend is? Ik heb zelf de grootste om via Tinder iemand van rond mijn leeftijd te vinden.
l2l89 schreef: ↑29-06-2022 11:32Ik heb mijn vriend leren kennen via Tinder, vorig jaar september. We hadden toen allebei eigenlijk nog maar kortgeleden lange relaties achter de rug (7 en 10 jaar), maar het voelde zo goed met elkaar dat we toch zijn gaan kijken wat er uit voort zou kunnen komen.
We hebben het in het begin daarom rustig aan gedaan, zodat we elkaar echt goed konden leren kennen en niet direct een lab geplakt (al waren we wel snel exclusief met elkaar).
Afgelopen februari toch naar elkaar uitgesproken dat we eigenlijk niet zonder elkaar willen zijn hihi. En toen eerste vakantie gepland samen, elkaars ouders/vrienden/familie ontmoet etc.![]()
zaterdag 2 juli 2022 om 11:09
Wij zijn allebei begin dertig.
Toen ik aan het tinderen was waren er echt genoeg profielen in die leeftijdscategorie, maar het is ergens ook wel een moeilijke categorie denk ik. Je hebt dan ook nog te maken met veel van die open-minded profielen zoals hierboven. Of idd mannen die net uit een lange relatie komen en nu beetje willen scharrelen (genieten van de vrijheid).
Voor mij zat net dat ene pareltje er tussen hihi en ik had het geluk dat hij mij terug likete.

zaterdag 2 juli 2022 om 22:46

zondag 3 juli 2022 om 18:55
Ik had tijdens het appen met mijn vorige date nog iemand anders ontmoet op Paiq. Ik hield bij hem de boot een beetje af. Ik vind het altijd lastig om met twee mannen te praten. Dat voelt niet oke ofzo. Plus ik geef mij vaak geheel om het ook een kans te geven. Ik denk dat hij toch meer indruk heeft gemaakt dan ik dacht.
Tijdens de afgelopen date zat hij toch ergens in mijn hoofd. Ik denk dat ik beter met hem kan levelen.
Tijdens de afgelopen date werd dat ook steeds duidelijker. Het was een lieve date hoor maar hij vroeg niks over mij en als ik iets vertelde over mijn werk ofzo dan ging hij daar aan voorbij.
We appen nu sinds vrijdag en het gaat heel goed. We gaan op date dinsdag en nu heb ik een verrassingsdate geregeld. Dus iedereen bidden voor mooi weer...
Tijdens de afgelopen date zat hij toch ergens in mijn hoofd. Ik denk dat ik beter met hem kan levelen.
Tijdens de afgelopen date werd dat ook steeds duidelijker. Het was een lieve date hoor maar hij vroeg niks over mij en als ik iets vertelde over mijn werk ofzo dan ging hij daar aan voorbij.
We appen nu sinds vrijdag en het gaat heel goed. We gaan op date dinsdag en nu heb ik een verrassingsdate geregeld. Dus iedereen bidden voor mooi weer...
dinsdag 5 juli 2022 om 11:51
Hier nog een meelezer van het eerste uur. Leef heel erg mee. Bij elke date van een van jullie hoop ik dat het wat wordt maar moet ook vaak lachen om de bijzondere dates en leef mee als het een teleurstelling is.
Datertje, toen Viva forum een tijdje op zijn gat lag was jij toch aan het daten met een man waar je helemaal hoteldebotel van was? Hoe is dat toen afgelopen?
Hier alweer bijna 2 jaar dikke verkering. In april verhuisd naar ons droomhuis dat we samen gekocht hebben. Augustus trouwen. Dus er is hoop voor diegene die graag een relatie willen. Nooit verwacht dat ik ooit nog eens zou gaan trouwen. Ben gaan Tinderen zonder verwachtingen. Beetje uitleven na een relatie van 28 jaar, even me time. Net op het moment dat ik het allemaal een beetje oppervlakkig begon te vinden kwam ik mijn aanstaande tegen. Match made on Tinder
Datertje, toen Viva forum een tijdje op zijn gat lag was jij toch aan het daten met een man waar je helemaal hoteldebotel van was? Hoe is dat toen afgelopen?
Hier alweer bijna 2 jaar dikke verkering. In april verhuisd naar ons droomhuis dat we samen gekocht hebben. Augustus trouwen. Dus er is hoop voor diegene die graag een relatie willen. Nooit verwacht dat ik ooit nog eens zou gaan trouwen. Ben gaan Tinderen zonder verwachtingen. Beetje uitleven na een relatie van 28 jaar, even me time. Net op het moment dat ik het allemaal een beetje oppervlakkig begon te vinden kwam ik mijn aanstaande tegen. Match made on Tinder

dinsdag 5 juli 2022 om 14:37
Haaai Pavlova!!!
Wat goed om te lezen. Was al benieuwd hoe het je was vergaan. Echte liefde, heerlijk.
Ja dat klopt was ook echt een leukerd alleen bleek dat hij ADHD had en dit had verzwegen en daar best veel last van had met allerlei moodswings enzo. Daar kwam bij dat ik de leeftijd van zijn kids gewoon echt ontgroeid ben.
Dus na 8 maanden heb ik er een punt achter gezet. Toen een tijdje niet gedate en nu weer mijn mojo gevonden ...
Wat goed om te lezen. Was al benieuwd hoe het je was vergaan. Echte liefde, heerlijk.

Ja dat klopt was ook echt een leukerd alleen bleek dat hij ADHD had en dit had verzwegen en daar best veel last van had met allerlei moodswings enzo. Daar kwam bij dat ik de leeftijd van zijn kids gewoon echt ontgroeid ben.
Dus na 8 maanden heb ik er een punt achter gezet. Toen een tijdje niet gedate en nu weer mijn mojo gevonden ...
dinsdag 5 juli 2022 om 19:01
Antoon, klopt ik word 53 dit jaar
Datertje, dat had ik niet mee gekregen. ADHD kan heftig zijn in een relatie. Weet er alles van. Ex is na onze relatie gediagnostiseerd met add. Eindelijk vielen er van allerlei puzzelstukjes in elkaar. Enorme moodswings, dat ik het 28 jaar volgehouden heb is een wonder. Het is een fijne vent en goede vader maar ik kon er de energie niet meer voor opbrengen om hem telkens weer uit het dal te trekken. Op het laatst leek het alsof ik 3 kinderen had ipv 2.
En jongere kinderen zou ik ook lastig vinden. Heb ik ook tijdens het daten wel een beetje op gelet. Viel me wel op dat heel veel mannen van mijn leeftijd nog jonge kinderen hebben. Die van mij zijn 21 en 24. Van aanstaande 18 en 20. Dus dat is te doen.
Datertje, dat had ik niet mee gekregen. ADHD kan heftig zijn in een relatie. Weet er alles van. Ex is na onze relatie gediagnostiseerd met add. Eindelijk vielen er van allerlei puzzelstukjes in elkaar. Enorme moodswings, dat ik het 28 jaar volgehouden heb is een wonder. Het is een fijne vent en goede vader maar ik kon er de energie niet meer voor opbrengen om hem telkens weer uit het dal te trekken. Op het laatst leek het alsof ik 3 kinderen had ipv 2.
En jongere kinderen zou ik ook lastig vinden. Heb ik ook tijdens het daten wel een beetje op gelet. Viel me wel op dat heel veel mannen van mijn leeftijd nog jonge kinderen hebben. Die van mij zijn 21 en 24. Van aanstaande 18 en 20. Dus dat is te doen.

woensdag 6 juli 2022 om 06:14
Ja precies dat en er dan ook nog eens over liegen. Ik vond zijn pillen na 8 maanden. Deze slikte hij niet correct. We hadden al 2 keer bonje gehad. Dus tja dan moet je een keuze maken.pavlova schreef: ↑05-07-2022 19:01Antoon, klopt ik word 53 dit jaar
Erg hè hoeveel mannen van 52 jaar nog kids van onder de 10 hebben echt bizar. Ik kom nu ook steeds meer uit bij jonger en geen kids.
Ik kreeg gisteren trouwens een verzoek van iemand van 29 hahaha serieus wat moet je dan met mij. Mijn dochter vond het ook hilarisch..
Mijn date gisteren zou super moeten zijn geweest. Op papier was alles er. We konden ons niet voorstellen dat het mis zou gaan. Helaas was het zoenen echt niks. Tijdens de date werd ik niet warm van hem. Het was super gezellig en we hebben enorm gelachen, maar dat was het. We waren er ook beide echt een beetje beduusd van.
woensdag 6 juli 2022 om 08:07
Super gezellig en enorm gelachen? Heerlijk toch? Dat is voor mij alles wat ik nodig heb voor een tweede date. Warme gevoelens moeten er dan helemaal nog niet zijn voor mij en zeker niet kussen. Waarom zou je dat trouwens doen met iemand waar je (nog) niet warm voor loopt?
Zo ging de eerste date met huidige date ook en tegen het einde van de 2 de date (een uitstap van een hele dag) hebben we pas gekust. Met veel goesting.
Zo ging de eerste date met huidige date ook en tegen het einde van de 2 de date (een uitstap van een hele dag) hebben we pas gekust. Met veel goesting.
woensdag 6 juli 2022 om 10:18
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Mijn vriend was in eerste instantie ook helemaal niet het type waar ik normaliter warm voor loop. Kleiner dan ik, buik. Maar een ontzettend leuke kop. Tijdens het chatten sprong er al een flinke vonk over maar dat had ik al wel vaker gehad en dan zie je elkaar en dan is de vonk weg. Bij vriend was de vonk er nog steeds. Wel verwarrend vanwege het uiterlijk. Zitten kletsen tot half 3 s’nachts. Het enige dat ik kon doen om te zien of het echt wat was, was zoenen. Dus dat heb ik gedaan, als ik dan nog steeds kriebels had dan was het goed. Hij schrok zich wild, maar vond het wel leuk en de kriebels waren er nog steeds. Dus bij mij is zoenen op de eerste date ook niet zo gek, soort van lakmoes test.
woensdag 6 juli 2022 om 12:00
Leuke verhalen! En wow Pavlova, wat fijn voor je.
Datertje, jij bent gewoon lekker voortvarend, al iemand anders ontdekt waar je mee wilt daten? Je date ook snel zie ik, ook wel goed natuurlijk want dan heb je pas echt een indruk. Ik kan jullie allemaal volgen, wel/niet zoenen eerste date. Ik ben er niet principieel in maar geloof niet dat het bij mij voorgekomen is op een eerste date ook die waar iets meer uit voortkwam niet. Maar ook niets op tegen.
Julia wat tref jij het altijd, ach ja part of the game kennelijk. Attraverso, dit wordt mogelijk dus ook zo’n succesverhaal. Dacht je gelijk dat het wat zou kunnen worden?
Datertje, jij bent gewoon lekker voortvarend, al iemand anders ontdekt waar je mee wilt daten? Je date ook snel zie ik, ook wel goed natuurlijk want dan heb je pas echt een indruk. Ik kan jullie allemaal volgen, wel/niet zoenen eerste date. Ik ben er niet principieel in maar geloof niet dat het bij mij voorgekomen is op een eerste date ook die waar iets meer uit voortkwam niet. Maar ook niets op tegen.
Julia wat tref jij het altijd, ach ja part of the game kennelijk. Attraverso, dit wordt mogelijk dus ook zo’n succesverhaal. Dacht je gelijk dat het wat zou kunnen worden?