Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Along ik snap dat je er moe van wordt. De redenen die ze allemaal verzinnen om het niet te willen ongelofelijk.

Red wel netjes dat hij het vroeg. En zo herkenbaar die zenuwen terwijl je idd gewoon thuis kan rommelen.

Lisa klinkt wel heeel leuk hoor en mss moet je de rode vlaggen zoeken nu achter je laten en gaan genieten. Je hebt nou eenmaal geen garanties in het leven.

Het mijne staat inmiddels weer helemaal op zijn kop. Iets met een oude scharrel wat toch lust was ... Een leuke man gisteren maar te soft voor mij... En een nieuwe man die vanavond wil afspreken :facepalm:
Wow datertje, geen dooie boel bij jou haha!

Ik heb de Bumbleman verteld dat het hem niet ging worden. Dus ik denk dat het bij mij voorlopig wel weer een dooie boel blijft.
Datertje je bent goed bezig. En herken heel erg van dat je zegt (en Lisa), zenuwen en waarom doe ik het eigenlijk. Waarom was die wat jongere man nou niet leuk?
Ik heb tweede date beetje uitgesteld maar wsl komende week. Heb er nog niet veel zin in. Andere contacten laat ik een beetje gaan, in de zin dat de ander merkt dat ik niet super enthousiast ben of ik geef zelf aan dat ik niet wil afspreken. Vind het ook best raar als iemand objectief gezien erg leuk is, maar dat ik dan toch niet wil afspreken. Ik denk wel eens dat ik het dan gewoon moet doen en dat ik pas over een klik kan spreken na een ontmoeting.
Vervelend Along, de moed kan je dan toch weer in de schoenen zakken… Moest wel lachen omdat ik ook vaak op een bepaalde plek afspreek met dates, maar ook met een gewone vriend pas nog. Ze zullen daar idd wel denken haha.
Attraverso hoe is het met jou inmiddels?
Avena, vond je hem steeds minder leuk? Voorlopig geen contact en na de vakanties afspreken was dus geen optie meer?
Orbifolia schreef:
20-07-2022 15:59
Tien jaar terug hebben we samen een hobby beoefend. Toen al een bijzondere klik, maar beide een partner, dus afstand genomen. Nu beide ‘vrij’ en ja vrij is het goede woord na die relaties. Nu twee maanden verder inmiddels en het is echt wel heftig. Dit ken ik niet, een beetje eng dus maar wel heel fijn.
...
En al die 10 jaar dus ergens in je hart blijven zitten. Dat is wel heel romantisch..
Is die hobby een aanrader voor ons?
Babette25 schreef:
24-07-2022 22:51
Datertje je bent goed bezig. En herken heel erg van dat je zegt (en Lisa), zenuwen en waarom doe ik het eigenlijk. Waarom was die wat jongere man nou niet leuk?
Ik heb tweede date beetje uitgesteld maar wsl komende week. Heb er nog niet veel zin in. Andere contacten laat ik een beetje gaan, in de zin dat de ander merkt dat ik niet super enthousiast ben of ik geef zelf aan dat ik niet wil afspreken. Vind het ook best raar als iemand objectief gezien erg leuk is, maar dat ik dan toch niet wil afspreken. Ik denk wel eens dat ik het dan gewoon moet doen en dat ik pas over een klik kan spreken na een ontmoeting.
Vervelend Along, de moed kan je dan toch weer in de schoenen zakken… Moest wel lachen omdat ik ook vaak op een bepaalde plek afspreek met dates, maar ook met een gewone vriend pas nog. Ze zullen daar idd wel denken haha.
Attraverso hoe is het met jou inmiddels?

Vroeg jij niet ooit om uitgaanstips? Ligt denk ik een beetje aan waar je zit maar festivals als Into the great wide open (dat altijd helemaal 0) en Oerol enzo zijn leuk. Zijn er volgens mij heel veel en veel er van zijn helemaal niet alleen voor 20/30ers. Ik ging een tijd geleden wel eens naar het BIM huis en vaak was er dan beneden een grote groep tango dansers. Als je into zoiets bent, dansclubjes zijn er volgens mij behoorlijk veel. Verder concerten, toneelstukken, van alles en natuurlijk de 40+ dansfeestjes, maar 40up was niet zo'n succes geloof ik? Hier in de stad is het best een hip feest voor zover dat kan met een dj van 70+ :D . Alleen al erg leuk om mensen te observeren. Er zijn hier (midden NL) nog wel meer van dat soort feesten (80s/90s bijvoorbeeld). Nu is het hier parade dacht ik. Is soms ook wel grappig. Nu is er weer wat nieuws en dat is dan iets dat al om half 8 al begint en om 12 uur afgelopen is, zodat je volgende dag niet helemaal dood bent. Als je wil kun je ieder weekend wel ergens heen, behalve dan in de zomervakantie eigenlijk (nu dus :) ). In september begint alles weer :nut:
Babette25 schreef:
24-07-2022 23:06
Avena, vond je hem steeds minder leuk? Voorlopig geen contact en na de vakanties afspreken was dus geen optie meer?

Ik zat me al aan hem te ergeren. Ik vind eigenlijk hetzelfde als jij, dat je iemand in het echt moet ontmoeten om te weten of er een klik kan zijn. Daarom zat ik nog in dubio. Maar het is ook wel realistisch om te denken dat ik na onze vakanties nog steeds weinig zin heb om af te spreken. Bovendien moeten we er voor reizen, dus het is niet even een bak koffie.
Ik denk wel, als je je in vroeg appcontact al ergert aan de andere persoon, dat dat al indicatie kan zijn van hoe het straks in real life gaat zijn. Misschien dan idd beter niet afspreken. 🤭

Ik heb met mijn huidige vriend dus 3 weken nonstop geappt voordat we onze eerste date hadden. Heel veel appen voordat je afspreekt kan dus ook prima….wel met het risico dat het dan irl niet zo uitpakt als je wilde. Maar het kan dus ook heel goed gaan. Volgens mij komt er ook een dosis geluk bij kijken dat je net de juiste treft. ☺️
alongwiththesunshine schreef:
24-07-2022 11:13

Dus ja. Ik weet niet wat er van waar is allemaal, maar ik merk dat ik steeds meer klaar ben met daten. Steeds proberen en op dezelfde plekken daten en een teleurstelling incasseren. Dat breekt echt op.
Begrijp je volledig along. Happy single en al helemaal happy dater zijn duurt bij de meesten maar een tijd. Na jaren was/ben ik het ook zat.
Babette heb je gewoon geen zin in het hele date/app gedoe of enkel nog niet de juiste match?
attraverso wijzigde dit bericht op 25-07-2022 20:22
65.48% gewijzigd
Poeh Attraverso, pleister er in een keer aftrekken lijkt het juiste. Jij was daar precies een voorbeeld in dus het geeft wel aan hoe moeilijk je het nu vindt.
Kop op :hug:
Hatsjikideee...
Attraverso schreef:
25-07-2022 18:16
(...) Mss tijd de raadgever laten zijn? (...)
Absoluut niet. Het zou inmiddels duidelijk voor je moeten zijn op welke plaats je bij hem komt en neem aub geen genoegen meer met die plek want het is gebleken hoeveel verdriet dat je doet. Daarbij houdt hij geen rekening met jou. Hij is zijn woorden meermaals niet nagekomen en weet inmiddels hoeveel het contact met jou doet en dan nog stemt hij in met een ontmoeting en 'meer'. Ondanks dat de grootste verantwoordelijkheid daarvan bij jou ligt, zou hij dat ook moeten afkappen. Maar dat doet hij niet. Hij gaat volledig voor het bevredigen van zijn eigen behoeftes. En jij zet die van jezelf volledig opzij, hopende op betere tijden. Je ondermijnt jezelf volledig en dat is een zeer ongezonde houding waarbij je al helemaal niet zult krijgen wat je wil want jij past je toch wel aan. Zet jezelf niet zo opzij voor een man die jou niet kan geven wat je wil.
Sorry dat ik het zo direct verwoord allemaal maar ik denk dat je dat nodig hebt. Want ik gun je echt een man die volledig voor je gaat.
wij slapen nooit.
Ach Attraverso…vrees dat Pausini gelijk heeft maar moeilijk dat het kan zijn he?
En Along heeft ook gelijk ben ik bang. Ze heeft duidelijk het beste met je voor, soms is het goed als dat tegen je gezegd wordt. Wsl zou je dit zelf ook tegen een ander zeggen.. maakt het niet minder moeilijk.
Nog dank Antoon voor de suggesties. Had me al voorgenomen eens naar een andere stad, ook ih midden van Nederland😀, te gaan naar 40 up, dans etc.
Tango is niet perse mijn ding, festivals ga ik weer eens doen vlg jaar.
Verstand en gevoel zullen het nooit eens worden met elkaar (bij mij i.i.g.)
Verdorie ik word hier wel serieus wakker geschud...
Attraverso, het lijkt op dit

relaties/last-van-frequentie-ex/list_messages/491893
Date met man 2 zondag was erg leuk. We hebben elkaar stiekem gisteren alweer gezien 👀.

Misschien deze week nog een keer...

We gaan zien hoe het loopt
Wat leuk RedRose!!
wij slapen nooit.
Koffieverkeerd schreef:
26-07-2022 20:28
Attraverso, het lijkt op dit

relaties/last-van-frequentie-ex/list_messages/491893
Heb het gezien, vind dat zelfs nog veel verder gaan.
Avena schreef:
24-07-2022 17:57
Wow datertje, geen dooie boel bij jou haha!

Ik heb de Bumbleman verteld dat het hem niet ging worden. Dus ik denk dat het bij mij voorlopig wel weer een dooie boel blijft.
Hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?

Ik vind grenzen stellen op bumble erg lastig.

Als je eventjes een dag niet antwoordt (bij een vrij nieuw/jong gesprek): ''Oh jammer dat je me nu negeert, ik vond je een leuke match''
Als je vervolgens zegt dat je niet (bewust) negeert maar dat je gewoon ook nog moet sporten/werken en ook niet constant op bumble zit, dan is het weer : Oh, hier heb je anders mijn nummer, kunnen we op whatsapp lekker verder kletsen.

Ik bedoel : het is echt niet mijn intentie om mensen hun tijd te verknoeien, maar niet elk bumblegesprek(je) kan uitgroeien tot een date, toch? Soms is het gewoon wat het is. Niet dat ik tien gesprekken tegelijk opstart, maar het is ook niet zo dat als je met de één praat via Bumble, dat
je niet meer met de ander praat. En soms merk je dat het ene gesprek gewoon beter/leuker loopt dan de ander, en zakt de ander qua aandacht en interesse gewoon naar de achtergrond.

Op Tinder loopt dat veel natuurlijker en accepteert men gewoon van elkaar dat het zo gewoon een beetje werkt, maar op Bumble niet op de 1 of andere manier. Dan blijven mensen bij een vuurtje wat bijna uitgedoofd is steeds weer een nieuwe scheut benzine erop gooien.
daantje24 schreef:
27-07-2022 10:15

Als je eventjes een dag niet antwoordt (bij een vrij nieuw/jong gesprek): ''Oh jammer dat je me nu negeert, ik vond je een leuke match''
Als je vervolgens zegt dat je niet (bewust) negeert maar dat je gewoon ook nog moet sporten/werken en ook niet constant op bumble zit, dan is het weer : Oh, hier heb je anders mijn nummer, kunnen we op whatsapp lekker verder kletsen.

Oh ik krijg hier helemaal de kriebels van. Kan me voorstellen dat je afknapt op zo iemand.
Attraverso schreef:
26-07-2022 22:47
Heb het gezien, vind dat zelfs nog veel verder gaan.
Dat gaat heel ver, en het lijkt mij dat in haar, maar ook in jouw geval er maar weinig vrouwen zijn die dat accepteren. Het lijkt alsof het leven met de ex het primaire leven is, en het leven met partner slechts opvulling of invulling.
Net als met daten wil je toch niet alleen maar iemands lege uurtjes opvullen?
Tweede date gehad, en nee niet gezoend🤔.
Ik vond het heel irritant van mezelf maar dacht de ene keer ‘ leuke man toch wel’ en de andere keer ‘ hoe kan ik snel weg’ . Word een beetje moe van mezelf. Want ik ga me dan beetje gereserveerd gedragen. Al was de timing ook niet perfect, beetje (veel) hard gewerkt laatste weken en best wat uitgeblust.
En ik vind hem wel en niet aantrekkelijk. Wel een man waarvan ik denk dat het de moeite waard kan zijn, maar goed dan moet toch wel een keer de vonk overspringen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven