Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Babette25 schreef:
28-07-2022 21:39
Tweede date gehad, en nee niet gezoend🤔.
Ik vond het heel irritant van mezelf maar dacht de ene keer ‘ leuke man toch wel’ en de andere keer ‘ hoe kan ik snel weg’ . Word een beetje moe van mezelf. Want ik ga me dan beetje gereserveerd gedragen. Al was de timing ook niet perfect, beetje (veel) hard gewerkt laatste weken en best wat uitgeblust.
En ik vind hem wel en niet aantrekkelijk. Wel een man waarvan ik denk dat het de moeite waard kan zijn, maar goed dan moet toch wel een keer de vonk overspringen..
Volgens mij zit jij heel veel in je hoofd, is dat ook tijdens de date zo? Als je alles zo aan het analyseren bent, misschien wel overanalyseren, is er dan wel tijd en ruimte voor het liefdesspel? Voor een vonk? Misschien moet je wat meer ontspannen en gewoon dingen laten gebeuren. Time will tell, het is een kwestie van tijd, je hoeft niet zo super alert te wezen. En dat geldt volgens mij voor heel veel daters.
En de vonk hoeft niet meteen over te springen. Dat doet het op de werkvloer/sport/... in het échte leven soms ook pas na een hele tijd.
Red hoe gaat het bij jou?
daantje24 schreef:
27-07-2022 10:15
Hoe heb je dat gedaan, als ik vragen mag?

Zo aardig mogelijk. Ik heb gezegd dat ik nog wat heb nagedacht en onze chats teruggelezen en dat ik denk dat onze levens te verschillend zijn. En dat ik twijfel of we de moeite zouden moeten doen om elkaar te zien. Ook vanwege de afstand. Het is niet even snel een bakje koffie. En dat het me beter leek om dit nu meteen te zeggen dan te wachten tot we over 6 weken allebei terug zijn van vakantie met het doorhakken van een knoop.

Dus niet gezegd dat ik me ook zat te ergeren en wat me stoorde aan hem. Dat vond ik nou niet nodig bij iemand die je verder helemaal niet kent.
Interessant Bedsermoen, daar ga ik eens over nadenken haha. Nee serieus, klopt ms wel. Ook wat Attraverso zegt.

Nog contact met vriend/ex (?) Attraverso?
Avena wel weer ah swipen zo nu en dan?
Datertje nog dates gehad? Of iemand anders?
Red dat klinkt goed :cheer:

Attra hoe is het nu met je?

Babette hmmm niet gekust :nope:

Ik ben aan het appen met iemand, maar ingewikkeld verhaal. Ben er zelf nog niet uit.
Attraverso schreef:
28-07-2022 22:49
Red hoe gaat het bij jou?
Wel oke! Ik zie hem vanavond weer en daar heb ik veel zin in.
Op privé gebied even klote nieuws gekregen dus helaas werpt dat wel een beetje zijn schaduw.
Wat dan Red?? Hopelijk niet al te ernstig. :hug:
Red hopelijk iets van voorbijgaande aard/op te lossen… sterkte.
Pfffff ik weet het ff niet meer. Misschien ligt het eraan dat ik ongesteld ben (ik weet het, cliché). Ik ben net terug van vakantie. In de vakantie wel met hem geappt maar voelde toen niet heel dringend die behoefte. Merk dat ik mij soms wat erger aan zijn goedemorgen en lekker slapen appjes. Het is gewoon allemaal zo…..tam. Zo sociaal wenselijk zeg maar. Ik heb hem nu ong twee weken niet gezien maar sta ook niet echt te springen om weer af te spreken. Moet ook zeggen dat ik op het moment ff niet zo lekker in mijn vel zit. Want als ik hem in real life zie dan is het eigelijk altijd wel gezellig.

Vraag mij af wat ik nou eigelijk wel wil?? Word echt gek van mijzelf! Maar het idee om tinder weer te uploaden trekt mij ook niet echt aan. Ik ben gewoon niet zo van het daten, vind er geen hol aan….het elkaar leren kennen, het aftasten bleh. Maar weeeer een kerst of oud en nieuw alleen vind ik ook niet zo,n fijn idee.
Lisa, kijk even naar wat je schrijft. Het is wel gezellig als je hem ziet, maar je had en hebt weinig behoefte aan contact. Is dat hoe jij een liefdesrelatie voor je ziet? Dat je er niet warm of koud van wordt?

Naar hem toe ook niet fair. Dit is hem gewoon niet. Hij is mr good enough right now bij gebrek aan beter. Moet je niet willen.
Als je gaat swipen geef je jezelf de kans om iemand te treffen voor wie je wel warmloopt. Ik zou echt niet voor minder gaan dan " wel gezellig". Dat heb je met zowat iedereen, maar aan een liefdespartner mag je meer eisen stellen.
anoniem_64f462a7702e2 wijzigde dit bericht op 31-07-2022 20:26
0.61% gewijzigd
Klinkt niet echt alsof je helemaal hoteldebolel bent Lisa. Denk je dat je wel op iemand anders verliefd zou kunnen worden, of is dit meer hoe je op dit moment in je vel zit? Weet niet of ik hier wel mee door zou gaan.
Koffieverkeerd schreef:
31-07-2022 20:26
Lisa, kijk even naar wat je schrijft. Het is wel gezellig als je hem ziet, maar je had en hebt weinig behoefte aan contact. Is dat hoe jij een liefdesrelatie voor je ziet? Dat je er niet warm of koud van wordt?

Naar hem toe ook niet fair. Dit is hem gewoon niet. Hij is mr good enough right now bij gebrek aan beter. Moet je niet willen.
Als je gaat swipen geef je jezelf de kans om iemand te treffen voor wie je wel warmloopt. Ik zou echt niet voor minder gaan dan " wel gezellig". Dat heb je met zowat iedereen, maar aan een liefdespartner mag je meer eisen stellen.

Ik ben bang dat je gelijk hebt. Pfff het valt wel maar niet mee.
Avena schreef:
18-07-2022 13:50
Ik ben sinds een paar dagen in gesprek met een man via Bumble. Ik word niet wild enthousiast van hem, maar wil het wel het voordeel van de twijfel geven. De spoeling is hier dun en je weet toch pas hoe iemand echt is als je hem ontmoet.

En dus zijn we gisteravond overgestapt op whatsapp en afgesproken dat we een date gaan plannen. Het vervelende is alleen dat dit vanwege drukte en vakanties nog wel even gaat duren. Hij woont op 5 kwartier rijden, dus het is niet 'even' een drankje doen. Gisteren tot de conclusie gekomen dat het eind augustus wordt.

Gisteravond sloot hij af met 'tot morgen' en net begint hij ook weer te appen. En nu merk ik dat ik hier nu al iebelig van word. Ik heb geen zin om wekenlang met iemand te appen die ik nog nooit gezien heb. Nu nog even een vriendelijke manier vinden om dat duidelijk te maken...
Vind dat altijd zo onzeker over komen. Ik vind appen om te appen erg onaantrekklijk, dus van die niks zeggende appjes als: goedemorgen, slaap lekker, lekker geslapen, wat ben je aan het doen, is het leuk op werk, ben je druk.. brrrr nee niks voor mij
Dat voelt heel erg alsof je zo'n man moet entertainen omdat hij zich verveelt. Ik heb daar echt geen zin in.
Avena had dat Bumble contact al een tijdje afgescheept geloof ik.
Zelf hou ik wel van iets ‘goeiemorgen’ en ‘slaapwel’ -achtig.
Niet van ‘wat ben je aan het doen/heb je het druk’

Hier is het weer goed aan, dat ik het contact een tijd verbroken heb heeft hem tot inkeer gebracht blijkbaar. Ik heb het bewust nooit zelf over ‘de issues’ maar toch heeft hij zelf beslissingen genomen in ons voordeel die ik niet had verwacht.
Attraverso schreef:
31-07-2022 23:20
Avena had dat Bumble contact al een tijdje afgescheept geloof ik.
Zelf hou ik wel van iets ‘goeiemorgen’ en ‘slaapwel’ -achtig.
Niet van ‘wat ben je aan het doen/heb je het druk’

Hier is het weer goed aan, dat ik het contact een tijd verbroken heb heeft hem tot inkeer gebracht blijkbaar. Ik heb het bewust nooit zelf over ‘de issues’ maar toch heeft hij zelf beslissingen genomen in ons voordeel die ik niet had verwacht.
En vind je dat ook fijn van iemand die je helemaal niet kent? Ik ben zelf ook single en begeef me weer in het daten maar ik merk dat ik daar erg kriebelig van wordt, sowieso heel veel appen vind ik beetje mwah omdat ik onbewust veel verwachtingen creëert, investeert en vaak toch beetje tegen valt. Dus liever snel afspreken als ik voel dat hij leuk en interessant is.

Bij twijfel doe ik het niet meer, eens gedaan en van die dude kwam ik maar niet af, was zo ongemakkelijk. Had wat vage fotos, (dacht ergens al denk dat het oude fotos waren, dus niet recente, maar durfte niet om meer fotos te vragen) maar dacht ach waarom ook niet. Merkte meteen al dat hij vooral opmerkingen maakte die ik niet chill vond zoals, was jij maar nu hier dat soort dingen. We spraken af en zag hem aankomen lopen en alles in mijn lichaam zei: NEE!! hele avond maakte hij opmerkingen over hoe mooi ik was, kwam heel lustig over en zei dat ook eerlijk. Wilde zoenen, wilde ik niet, voor mijzelf al een mega teken, voelde me niet aangetrokken. Ik miste mn bus en kon mee uitgaan met een vriendin, hij wandelde mij erheen, en bood aan dat ik bij hem mocht overnachten... No way. Hij blijft appen, snapt de hints niet.

Kwam zelf ineens met dat hij niet wist of het pure lust was en dacht dat ik er niet voor open stond. Hem hem toen heel netjes gezegd dat al zou ik voor een relatie openstaan, dat dan niet met elke man is die ik tegen kom, en ik niet echt aantrekkingskracht voelde. Toch wilde hij nog eens afspreken?! Heel apart. Vond het ook erg onaantrekkelijk dat hij 39 was en nog erg zoekde in zn leven, geen baan, hele rijke ouders... tsja..

Merk sowieso dat veel mannen mij vooral om uiterlijk willen daten, vaak toch seksuele opmerkingen maken of een idee hebben bij het beeld van mij. Best vervelend. Heb totaal geen sexy fotos en wil ook gewoon zijn we ik ben. Ook de vragen als je met iemand match: wat zoek jij hier, dan weet ik eigenlijk al genoeg. Ergens heel eerlijk en fijn om meteen verwachtingen uit te spreken, andere kant voelt dat zo geforceerd. Je weet toch nooit (ook al zoek je een relatie of slechts fun) dat het dan met die gene is, kan ik niet aflezen aan slechts paar fotos en wat app verkeer. Mannen van boven de 29 die nog steeds niks serieus zoeken, vind ik ook een rode vlag haha.
Fijn Attraverso!
Hatsjikideee...
bralette schreef:
01-08-2022 08:14
En vind je dat ook fijn van iemand die je helemaal niet kent?
Oh nee, daar heb je gelijk in.
Ik heb trouwens al jaren mijn ‘laatst gezien’ op whatsapp uit door iemand die commentaar gaf omdat ik online was geweest maar niet op hem gereageerd had. Geen flauw idee meer wie dat was maar weet wel dat het daardoor nooit tot een date is gekomen.
Attraverso schreef:
01-08-2022 19:41
Ik heb trouwens al jaren mijn ‘laatst gezien’ op whatsapp uit door iemand die commentaar gaf omdat ik online was geweest maar niet op hem gereageerd had. Geen flauw idee meer wie dat was maar weet wel dat het daardoor nooit tot een date is gekomen.
Oh dat is echt heel erg naar en erg onaantrekklijk!
Attraverso schreef:
01-08-2022 19:41
Ik heb dit soort onzekerheden ook. Ik begrijp wel dat je dat dan niet ook daadwerkelijk moet gaan zeggen, alsof je daar iets mee opschiet. Maar toch, als je dit soort onzekerheden hebt als man is dat denk ik links of rechtsom voelbaar bij haar en komt het naar boven als iets onaantrekkelijks.
Dit kwam van een man die ik nooit had gezien. Als je langer date vind ik dat iets anders en is het niet ongewoon dat je daardoor wat onzeker wordt.
hoi lieve daters, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik voel het momenteel als alarmfase 1. Zal proberen het zo kort mogelijk te houden:

Al jaren single, mede door vorm van sociale angst. Wil best graag liefde, maar de angst heeft me dit altijd voor me uit doen schuiven. Nu sinds eind juni al (!)via Tinder een enorm fijn contact. Voor het eerst sinds jaren. Hij zat voor werk in de USA in juli, en aansluitend ging ik 2,5 week op zomervakantie.

Dit gaf me altijd wel een soort rust : leuk contact met elkaar, maar fysiek afspreken lag nog op de lange(re) termijn. Maar het moment dat ik wist dat ging komen nadert nu met rasse schreden : ik ga morgen naar huis, en hij weet dit. Het zou raar zijn om, gezien de enorme hoeveelheid communicatie, het daten nog veel verder uit te stellen. Uberhaupt had ik eigenlijk niet zo lang met hem moeten appen, want dat maakt afspreken alleen nog maar enger.

Wel wil ik het heel graag, want ik voel een hele fijne (online) click en mijn gesprekken met hem zijn zo fijn. Althans : misschien is willen niet het juiste woord. Ik vind eigenlijk gewoon dat ik niet meer ''terug'' kan. Zowel richting hem, maar vooral richting mezelf. Ik verdien ook een fijn persoon in mijn leven en hoewel het natuurlijk in het eggie heel anders kan zijn dan online, staan tot nu toe alle seinen op groen en dat heb ik niet snel (eigenlijk nooit). Alleen : het angstzweet breekt me al uit alleen al bij het idee om elkaar fysiek te ontmeoten. Omdat we zo lang online al contact hebben en al zo veel hebben besproken, vind ik het ook alleen nog maar enger dan normaal al het geval was geweest. Ik krijg er echt maagpijn van. Hoe kan ik hier nu goed doorheen komen?
Heb je wel al eens met hem gebeld of via video gezien?
wij slapen nooit.
Nee nog niet along. Maar van bellen / skypen heb ik al helemaal nooit echt gehouden. Wat dat betreft trek ik misschien de pleister liever in één keer eraf door dan maar meteen fysiek te daten dan i.p.v. eerst nog te bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven