Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
donderdag 5 augustus 2021 om 19:06
Hmm de date heeft gecanceld en ik weet niet wat ik daarvan vind.
We hadden ook niet super concreet een tijd en plaats afgesproken en het was zowieso al onder voorbehoud ivm drukke agenda’s.
Maar dat ik er dan naar moet vragen ipv dat hij dan uit zichzelf zegt: “we zouden misschien afspreken vanavond, maar gaat me niet lukken want ik heb nog veel te doen”, dat vind ik dan weer wat minder…
Ik laat het balletje nu in elk geval bij hem om een nieuwe date te plannen; ik ga hem niet achterna lopen. Balen doe ik wel.
We hadden ook niet super concreet een tijd en plaats afgesproken en het was zowieso al onder voorbehoud ivm drukke agenda’s.
Maar dat ik er dan naar moet vragen ipv dat hij dan uit zichzelf zegt: “we zouden misschien afspreken vanavond, maar gaat me niet lukken want ik heb nog veel te doen”, dat vind ik dan weer wat minder…
Ik laat het balletje nu in elk geval bij hem om een nieuwe date te plannen; ik ga hem niet achterna lopen. Balen doe ik wel.
vrijdag 6 augustus 2021 om 12:15
Ik was gisteren bij een goede vriendin van me en ze Tinderde ook wat. Haha zie ik eens de andere kant van Tinder. Maar pff wat had zij een matches zeg, maar wat een tamme gesprekken 
Ik heb Bumble maar nog geen enkele match (werkt net als Tinder). Misschien ben ik niet fotogeniek ofzo, eerder een goede prater. Op Paiq heb ik meer succes, daar diverse gesprekken maar ik merk dat daar een beetje de dames met issue's zitten ofzo.
Heb je een keer een dame met een leuke uitstraling dan spreekt ze zichzelf tegen. Zegt ze dat ze geïnteresseerd is in me maar stelt geen enkele vraag.
Ik heb Bumble maar nog geen enkele match (werkt net als Tinder). Misschien ben ik niet fotogeniek ofzo, eerder een goede prater. Op Paiq heb ik meer succes, daar diverse gesprekken maar ik merk dat daar een beetje de dames met issue's zitten ofzo.
Heb je een keer een dame met een leuke uitstraling dan spreekt ze zichzelf tegen. Zegt ze dat ze geïnteresseerd is in me maar stelt geen enkele vraag.
vrijdag 6 augustus 2021 om 20:09
Maak me daar ook wel schuldig aan. Meer in het algemeen gezien heb ik op de één of andere manier sowieso het idee dat Nederland een beetje in de lockdown van afgelopen winter is blijven hangen.. Misschien ook mede door het slechte weer deze zomer.
De straten zijn zo leeg, ik zie weinig mensen op straat, er gebeurt weinig en het is overal zo rustig en gezapig. Maar misschien ligt het aan mij?
Ik maak zelf ook gewoon weinig mee. Zit al 1,5 jaar in hetzelfde regime van thuiswerken 5 dagen per week, in het weekend een drankje doen met een van mijn vaste vrienden. Vakantieplannen nog niet gemaakt omdat ik het toch nog te veel gedoe/te onzeker vind allemaal en festivals of dorps(tent)feesten zijn nog steeds allemaal afgelast. Dus ik heb zelf ook niet zo veel te melden eerlijk gezegd. Heb het idee dat meer mensen dit hebben. Het ''vuur'' ontbreekt een beetje.
De straten zijn zo leeg, ik zie weinig mensen op straat, er gebeurt weinig en het is overal zo rustig en gezapig. Maar misschien ligt het aan mij?
Ik maak zelf ook gewoon weinig mee. Zit al 1,5 jaar in hetzelfde regime van thuiswerken 5 dagen per week, in het weekend een drankje doen met een van mijn vaste vrienden. Vakantieplannen nog niet gemaakt omdat ik het toch nog te veel gedoe/te onzeker vind allemaal en festivals of dorps(tent)feesten zijn nog steeds allemaal afgelast. Dus ik heb zelf ook niet zo veel te melden eerlijk gezegd. Heb het idee dat meer mensen dit hebben. Het ''vuur'' ontbreekt een beetje.
vrijdag 6 augustus 2021 om 23:08
Ik lees/schrijf mee
vrouw ,46, vorig jaar gescheiden na 18 jaar huwelijk, 2 pubers,
Vind het hele online daten helemaal niks.
Kom in dagelijks leven elke dag wel een man tegen waarvan ik denk “ damn”, dan begin ik gesprek, merk ik heel snel of ie leuk is, vraag zelf zijn nummer , en app m dan, wat na paar dagen tot een date komt.
Mijn probleem is vooral dat ik jongere mannen (35/40) aantrek, die vind ik dan weer niet interessant genoeg .
vrouw ,46, vorig jaar gescheiden na 18 jaar huwelijk, 2 pubers,
Vind het hele online daten helemaal niks.
Kom in dagelijks leven elke dag wel een man tegen waarvan ik denk “ damn”, dan begin ik gesprek, merk ik heel snel of ie leuk is, vraag zelf zijn nummer , en app m dan, wat na paar dagen tot een date komt.
Mijn probleem is vooral dat ik jongere mannen (35/40) aantrek, die vind ik dan weer niet interessant genoeg .
zaterdag 7 augustus 2021 om 08:06
Nou ga ook wel eens op mijn bek,alongwiththesunshine schreef: ↑07-08-2021 00:04Maar als jij mensen aanspreekt die jij leuk vindt, en ze willen ook met jou op date, heb je dan eigenlijk wel een probleem?
Blijken ze na 2 dagen appen toch getrouwd.
maar 80% gaat best goed.
naar moet ik mega probleem hebben om mee te schrijven ?
zaterdag 7 augustus 2021 om 08:13
Waarom wil je vrouwen meteen doorgronden dan? Ik wil een man helemaal niet doorgronden en ik wil ook niet doorgrond worden, niets zo irritant als een man die na 3 drankjes denkt dat hij je helemaal kent en snapt.Aurelius schreef: ↑04-08-2021 21:59Er zijn types vrouwen die ik niet kan doorgronden. Van die types die wat meer make up gebruiken en alles volgens de mode in de plooi. mooi om naar te kijken maar ik krijg echt niet snel hoogte van ze..alsof de persoonlijkheid verdwijnt omdat ze teveel op een standaard beeld gaan lijken en willekeurig inwisselbaar zijn .. of dat of het is de botox die alle karakter eruit haalt.
Je bent ook wel een beetje dubbel: te mooi is te onpersoonlijk en in de plooi en later schrijf je dat het al heel wat is als je niet op een uiterlijk afknapt. Misschien even wat minder oppervlakkig kijken en vrouwen zien als mens, een mens dat je gewoon kan leren kennen?
zaterdag 7 augustus 2021 om 08:39
Elke dag?? Hoe/waar dan?
Door mijn hobby de laatste maanden in groep te doen ipv vroeger alleen/met partner kom ik nu ook veel nieuwe mensen tegen maar zeker niet elke dag en er zit zeker niet altijd een man tussen die ik wel zie zitten.
zaterdag 7 augustus 2021 om 08:42
Dat klopt wel maar aan de andere kant moet het ook niet overdreven zijn. Heb 3 berichten gewisseld met een man op Tinder en hij 'wil me zo graag ontmoeten'. Puur op uiterlijk dus. Ik heb dat helemaal niet, ik krijg dat pas wanneer ik merk dat de man ook wat te vertellen heeft, we matchen op een en ander gebied.
Heb niet eens zin om op zijn bericht te reageren.
zaterdag 7 augustus 2021 om 09:20
In de ah, tankstation,sportschool, zelfs in ziekenhuis . Of gewoon op straat .Attraverso schreef: ↑07-08-2021 08:39Elke dag?? Hoe/waar dan?
Door mijn hobby de laatste maanden in groep te doen ipv vroeger alleen/met partner kom ik nu ook veel nieuwe mensen tegen maar zeker niet elke dag en er zit zeker niet altijd een man tussen die ik wel zie zitten.
zaterdag 7 augustus 2021 om 09:24
Hallo allemaal,
Jammer dat er een deel van jullie op Viafora zit en een deel hier. Op Viafora ligt het wat stil. Ik vind dat forum wel veel fijner in gebruik en ben daar voor mijn gevoel minder herkenbaar.
Ik vind het nogal een verschil als je iemand in het echt tegenkomt en denkt: wow, jij bent leuk. Ipv eerst wat chatten en dan maar hopen dat je je aangetrokken voelt tot diegene als je hem ziet. Zo geforceerd allemaal. Toen had ik meer het gevoel van: je bent eigenlijk mijn type niet maar we hebben zoveel gemeen dus het zou zo leuk zijn als het werkt.
Sandy, jij bent goed in flirten !
Jammer dat er een deel van jullie op Viafora zit en een deel hier. Op Viafora ligt het wat stil. Ik vind dat forum wel veel fijner in gebruik en ben daar voor mijn gevoel minder herkenbaar.
Ik vind het nogal een verschil als je iemand in het echt tegenkomt en denkt: wow, jij bent leuk. Ipv eerst wat chatten en dan maar hopen dat je je aangetrokken voelt tot diegene als je hem ziet. Zo geforceerd allemaal. Toen had ik meer het gevoel van: je bent eigenlijk mijn type niet maar we hebben zoveel gemeen dus het zou zo leuk zijn als het werkt.
zaterdag 7 augustus 2021 om 09:26
Haha, nee het moet wel geloofwaardig enthousiast zijn.Attraverso schreef: ↑07-08-2021 08:42Dat klopt wel maar aan de andere kant moet het ook niet overdreven zijn. Heb 3 berichten gewisseld met een man op Tinder en hij 'wil me zo graag ontmoeten'. Puur op uiterlijk dus. Ik heb dat helemaal niet, ik krijg dat pas wanneer ik merk dat de man ook wat te vertellen heeft, we matchen op een en ander gebied.
Heb niet eens zin om op zijn bericht te reageren.
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:19
Haha zo waar!Potpourri schreef: ↑05-08-2021 15:15Ik blijf het lastig vinden om te bepalen wat nou echte afknappers zijn in een partner en wat ik bereid ben te accepteren. Iedereen heeft slechte kanten, maar geen idee welke slechte kanten een goede match zijn met mijn eigen minpunten. En! Als je erg lang single bent zijn andere mensen al gauw irritant.![]()
Als je gewend bent te kunnen doen wat en wanneer je wilt is überhaupt rekening met iemand houden al een dingetje.
Er zijn een paar dingen voor mij die gewoon zo belangrijk zijn dat er geen compromis is, ervaring leert zullen we maar zeggen.
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:19
Nee, maar omdat je zei "mijn probleem is dat ik jongere mannen aantrek". Maar 80% is toch heel wat?
wij slapen nooit.
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:21
Af en toe is het toch ook gewoon zo niet interessant om elke x hetzelfde gesprek te hebben. Op die enkeling na waarmee het vanzelf loopt.
Dus inderdaad snel daten en kijken of het in het echt klikt.
Verschil tussen kort single zijn en al wat langer denk ik ook. Uit een hele lange relatie lijkt veel nog anders en spannend. Na wat jaren single en daten ga je toch weer anders kijken naar wat er om je heen loopt.Attraverso schreef: ↑07-08-2021 08:39Elke dag?? Hoe/waar dan?
Net zoals er voor open staan en mensen tegenkomen, en er geen trek in te hebben en dus niemand tegen te komen. State of mind.
orbifolia wijzigde dit bericht op 07-08-2021 10:29
42.58% gewijzigd
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:28
Ja gewoon zelfvertrouwen uitstralen, hapt ie niet ? Oké nextdido68 schreef: ↑07-08-2021 09:24Hallo allemaal,
Ben geen 25 meer , maar doe het nog best aardig met mijn 46.
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:30
Orbifolia schreef: ↑07-08-2021 10:21Af en toe is het toch ook gewoon zo niet interessant om elke x hetzelfde gesprek te hebben. Op die enkeling na waarmee het vanzelf loopt.
Dus inderdaad snel daten en kijken of het in het echt klikt.
Verschil tussen kort single zijn en al wat langer denk ik ook. Uit een hele lange relatie lijkt veel nog anders en spannend. Na wat jaren single en daten ga je toch weer anders kijken naar wat er om je heen loopt.
Ik ben vorig jaar gescheiden na huwelijk van 18 jaar, laat mij voorlopig maar vlinderen .
zaterdag 7 augustus 2021 om 10:54