Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
zondag 5 december 2021 om 13:49
Ik heb tot nu toe niets gekregen!Gelukkigworden schreef: ↑05-12-2021 13:40Ik heb je een privé bericht gestuurd. Als hij goed is aangekomen, want ik zie hem nergens meer?
wij slapen nooit.
zondag 5 december 2021 om 13:56
Gelukt! Alleen de smileys zijn huge
zondag 5 december 2021 om 15:10
maandag 6 december 2021 om 19:30
Tja wat zal ik zeggen, daten zit er voor mij helemaal niet in. Volgend jaar eind janurai nieuwe kansen. Wel veel contacten, mijn beste vriendin babbel ik elke dag mee, hoop shit zooi met lichamelijke problemen en andere dingen. Weer een vrouw (oh nee meerdere) tegen gekomen online. Wat dat allemaal wordt ik weet het niet.Gelukkigworden schreef: ↑06-12-2021 17:43Hoe is het verder met iedereen? Nog wel aan het daten/contact? Ben benieuwd en hoor graag wat goede verhalen!![]()
De ene is een chinese meid van 23 in Chicago, die noemt mij "Uncle Bald" helemaal prima. Maar we hebben leuke gesprekken.
Dan heb ik ook nog een een 40+ vrouw (in Rotterdam) die ik in haar kont mag bijten, opwarmen in bed en wijn drinken.
Ook nog een 60+ vrouw waar ik crack mee rook (als ik thuis ben), haar dochter waar ik sex mee kan hebben (afhankelijk of zij een vriend heeft of niet), ook is daar nog een kleindochter die ik ken, maar die is 7 dus die haal ik wel eens op uit school.
Een hele vracht aan mannen die wel iets met mij willen, waar sporadisch contact mee is waar ik dan alleen tegen zeg, ergens Januari ben ik weer thuis.
Een hele vracht aan Tgirls - waar ik leuke gesprekken mee heb of alleen zeg, Januari ergens ben ik weer.
Nou ja mijn leven is niet saai absoluut niet. Vandaag wel trouwens. liggen binnen. Aan de wal maken ze er kutzooi van, dus kom heel de dag al niemand tegen. Een beetje surrealistisch aan boord vandaag, beetje als de vliegvelden vorig jaar in Covid crisis 1 en 2.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 6 december 2021 om 20:45
Gelukkigworden schreef: ↑06-12-2021 17:43Hoe is het verder met iedereen? Nog wel aan het daten/contact? Ben benieuwd en hoor graag wat goede verhalen!![]()
Wel oke, maar even geen dates of contacten lopen. Afgelopen weekend best wat leuke gesprekjes gehad op drankjedoen.nl maar van de 8 was er niks wederzijds. Dus dat waren de 2 minuten gesprekjes alweer.
maandag 6 december 2021 om 20:47
Dan heb ik echt een heel saai leven.zeefietser1 schreef: ↑06-12-2021 19:30Tja wat zal ik zeggen, daten zit er voor mij helemaal niet in. Volgend jaar eind janurai nieuwe kansen. Wel veel contacten, mijn beste vriendin babbel ik elke dag mee, hoop shit zooi met lichamelijke problemen en andere dingen. Weer een vrouw (oh nee meerdere) tegen gekomen online. Wat dat allemaal wordt ik weet het niet.
De ene is een chinese meid van 23 in Chicago, die noemt mij "Uncle Bald" helemaal prima. Maar we hebben leuke gesprekken.
Dan heb ik ook nog een een 40+ vrouw (in Rotterdam) die ik in haar kont mag bijten, opwarmen in bed en wijn drinken.
Ook nog een 60+ vrouw waar ik crack mee rook (als ik thuis ben), haar dochter waar ik sex mee kan hebben (afhankelijk of zij een vriend heeft of niet), ook is daar nog een kleindochter die ik ken, maar die is 7 dus die haal ik wel eens op uit school.
Een hele vracht aan mannen die wel iets met mij willen, waar sporadisch contact mee is waar ik dan alleen tegen zeg, ergens Januari ben ik weer thuis.
Een hele vracht aan Tgirls - waar ik leuke gesprekken mee heb of alleen zeg, Januari ergens ben ik weer.
Nou ja mijn leven is niet saai absoluut niet. Vandaag wel trouwens. liggen binnen. Aan de wal maken ze er kutzooi van, dus kom heel de dag al niemand tegen. Een beetje surrealistisch aan boord vandaag, beetje als de vliegvelden vorig jaar in Covid crisis 1 en 2.
dinsdag 7 december 2021 om 10:20
Klinkt goed! Wel fijn dat je meer geduld hebt en gewoon ervoor open blijft staan. Ik heb gemerkt na mijn laatste date dat ik voorlopig beter niet kan daten. Deze date hakte er goed in.Sabbieehhhh schreef: ↑06-12-2021 21:02Hier weinig wijzigingen, nog steeds dezelfde, maar ook nog steeds ups en downs, heb in elk geval veel meer geduld dan ik ooit gedacht had. Gaan het wel zien wat de toekomst ons brengt.
dinsdag 7 december 2021 om 12:06
Kan ik mij heel goed voorstellen hoor, heb van eind 2019 tm herfst 2020 ook niet gedate omdat het inderdaad allemaal te veel onder mijn huid ging zitten.Gelukkigworden schreef: ↑07-12-2021 10:20Klinkt goed! Wel fijn dat je meer geduld hebt en gewoon ervoor open blijft staan. Ik heb gemerkt na mijn laatste date dat ik voorlopig beter niet kan daten. Deze date hakte er goed in.
En toen dus met een andere mindset deze tegengekomen. Al loopt dit dus niet perse soepel maar ik snap heel goed waar het hem in zit en wat er bij hem speelt wat maakt dat ik er ruimte in bied vanuit begrip.
dinsdag 7 december 2021 om 15:54
Nou echt goed gevoel is een groot woord in 2 minuten en het was ook weer niet zo waarvan ik dacht wooooow! Of jij bent het helemaal maar ik had wel zoiets ja leuk genoeg om verder te kletsen.Gelukkigworden schreef: ↑07-12-2021 10:19@zeefietser1 Klinkt leuk! Maar zoveel contacten lijkt me wel een hele dag taak! Wel leuk om te horen, bij mij lopen gesprekken vaak stuk. Wel jammer
@Dolendedertiger Vervelend zeg! Had je zelf wel een goed gevoel bij iemand?
dinsdag 7 december 2021 om 16:24
Ah zo! Ik heb wel de indruk zelf dat het tegenwoordig helemaal moet kloppen en het liefst al vanaf het begin. Online of in het echt, maar vaak gaat dat niet zo. De lat ligt zo hoog. Hoop zelf iemand te ontmoeten die iets meer geduld heeft.Dolendedertiger schreef: ↑07-12-2021 15:54Nou echt goed gevoel is een groot woord in 2 minuten en het was ook weer niet zo waarvan ik dacht wooooow! Of jij bent het helemaal maar ik had wel zoiets ja leuk genoeg om verder te kletsen.
dinsdag 7 december 2021 om 17:21
Precies dat idee heb ik ook. Als je ook al iets zegt wat niet helemaal begrepen wordt door de ander is het vaak ook al klaar. En door uiterlijk heen te kijken lijkt bijna ook niemand meer te kunnen. Ik heb toch vaak het idee dat ze bij mij afhaken omdat ik schijnbaar niet de knapste ben. Ik hoop inderdaad ook iemand te ontmoeten met wat meer geduld. En niet om 1 zinnetje afhaakt.Gelukkigworden schreef: ↑07-12-2021 16:24Ah zo! Ik heb wel de indruk zelf dat het tegenwoordig helemaal moet kloppen en het liefst al vanaf het begin. Online of in het echt, maar vaak gaat dat niet zo. De lat ligt zo hoog. Hoop zelf iemand te ontmoeten die iets meer geduld heeft.
dinsdag 7 december 2021 om 18:01
Zijn dan die twee minutes dates dan wel de beste methode voor je?Dolendedertiger schreef: ↑07-12-2021 17:21Ik heb toch vaak het idee dat ze bij mij afhaken omdat ik schijnbaar niet de knapste ben.
dinsdag 7 december 2021 om 20:36
Weet ik niet, het is ook meer een snelle scan van hoe iemand is. En zo nu en dan blijft er wel ééntje hangen hoor maar misschien denk ik het alleen maar hoor en is het misschien gewoon de vibe die ze niet meteen hebben. Want ik merk dat ik gewoon wel de gesprekjes kan voeren zeg maar en dan denk ik het was toch leuk.
dinsdag 7 december 2021 om 21:40
Dit herken ik heel erg. Ik heb het idee dat iedereen tegenwoordig superkritisch is, zelfs als het aanbod beperkt is. Vaak is het contact heel kortstondig. Of wordt er veel beloofd maar weinig waargemaakt. Ik mis echt de toewijding.Gelukkigworden schreef: ↑07-12-2021 16:24Ah zo! Ik heb wel de indruk zelf dat het tegenwoordig helemaal moet kloppen en het liefst al vanaf het begin. Online of in het echt, maar vaak gaat dat niet zo. De lat ligt zo hoog. Hoop zelf iemand te ontmoeten die iets meer geduld heeft.
wij slapen nooit.
woensdag 8 december 2021 om 10:16
Nou precies dat. Dat als je niet snel genoeg reageert (dezelfde dag), je match opeens is opgeheven.alongwiththesunshine schreef: ↑07-12-2021 21:40Dit herken ik heel erg. Ik heb het idee dat iedereen tegenwoordig superkritisch is, zelfs als het aanbod beperkt is. Vaak is het contact heel kortstondig. Of wordt er veel beloofd maar weinig waargemaakt. Ik mis echt de toewijding.
Of mannen die vanuit het niks vragen of je niet open staat voor FWB of iets spannend. Terwijl je verder gewoon normale gesprekken hebt en niks wat ook maar hint naar die kant..
Het is gewoon te onpersoonlijk en te inwisselbaar idd. Ik heb het daarom maar weer verwijderd. De ego boost was fijn maar verder..
woensdag 8 december 2021 om 19:43
Het lukt ook niet altijd hoor, sommige doen het ook voor de eerste keer en jij bent de eerste voor hun dat kan soms wat ongemakkelijk zijn. Er is ook nog een verlengoptie van 2 minuten.
vrijdag 10 december 2021 om 11:32
Kies jij dan wel de juiste mannen vrouwen uit?Dolendedertiger schreef: ↑07-12-2021 17:21Precies dat idee heb ik ook. Als je ook al iets zegt wat niet helemaal begrepen wordt door de ander is het vaak ook al klaar. En door uiterlijk heen te kijken lijkt bijna ook niemand meer te kunnen. Ik heb toch vaak het idee dat ze bij mij afhaken omdat ik schijnbaar niet de knapste ben. Ik hoop inderdaad ook iemand te ontmoeten met wat meer geduld. En niet om 1 zinnetje afhaakt.
pioen00 wijzigde dit bericht op 10-12-2021 11:58
Reden: geslachtsverandering
Reden: geslachtsverandering
1.47% gewijzigd
vrijdag 10 december 2021 om 11:49
Haha nee hoor. Ben je helemaal gestopt met daten dan?
vrijdag 10 december 2021 om 11:57
Ah op die manier!
Tja, als hij niet lichamelijk aantrekkelijk is, dan wordt het voor hem wel een stuk lastiger inderdaad.
Alhoewel ik hele goede resultaten heb gezien van mannen na een jaar sportschool en wat stylingadviezen.