Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
donderdag 20 januari 2022 om 12:43
Dat komt goed, maandag t/m woensdag zijn altijd ik doe huishouden, familie en doe niks dagen. Donderdag t/m zaterdag ehm nou ja dat kan van alles zijn.Attraverso schreef: ↑20-01-2022 09:32Hoe fijn I2I89, geniet!
Nou zeepuppy jij geniet idd intens van je single leven, neem ook een beetje rust op tijd hè![]()
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
donderdag 20 januari 2022 om 22:22
Jemig, ik dacht ik probeer weer eens wat. Ik had Lexa nog nooit geprobeerd.
Aparte types zeg. Ik praat met een paar mannen, maar ze lijken een soort contactgestoord.
Iemand vroeg na te hebben kennisgemaakt : Heb je nog dingen die ik aantrekkelijk zou kunnen vinden?
Dat is toch een rare vraag?
Alsof ik hem moet gaan overtuigen
Aparte types zeg. Ik praat met een paar mannen, maar ze lijken een soort contactgestoord.
Iemand vroeg na te hebben kennisgemaakt : Heb je nog dingen die ik aantrekkelijk zou kunnen vinden?
donderdag 20 januari 2022 om 23:12
fladder schreef: ↑20-01-2022 22:22Jemig, ik dacht ik probeer weer eens wat. Ik had Lexa nog nooit geprobeerd.
Hele rare vraag ja..
Op Lexa zitten echt heel weinig leuke mannen vind ik..
vrijdag 21 januari 2022 om 00:33
fladder schreef: ↑20-01-2022 22:22Jemig, ik dacht ik probeer weer eens wat. Ik had Lexa nog nooit geprobeerd.
Wat was het nou waarom jij op al die inner circle mannen afknapte eigenlijk? De ego's?
vrijdag 21 januari 2022 om 18:02
Ja met leuke muziek en een paar biertjes op is het wat makkelijker om iemand leuk te vinden dan op een grijze winterdag in de motregen.
vrijdag 21 januari 2022 om 22:33
8 van de 10 mannen op willekeurige datingsites reageert debiel en vragen zich vervolgens verbolgen af waarom het daten toch zo moeizaam verloopt. Goh, wat gek toch met zulke vragen
wij slapen nooit.
vrijdag 21 januari 2022 om 22:51
Maar vrienden heb ik wel, ben genoeg onder de mensen, maar daar lopen geen (leuke) singles tussen. Veel te veel vrouwen
vrijdag 21 januari 2022 om 22:54
Nou inderdaad, velen lijken een beetje contactgestoordiceteapeach schreef: ↑21-01-2022 22:338 van de 10 mannen op willekeurige datingsites reageert debiel en vragen zich vervolgens verbolgen af waarom het daten toch zo moeizaam verloopt. Goh, wat gek toch met zulke vragen![]()
vrijdag 21 januari 2022 om 22:58
Nou date met meneer 2 ook gehad, wederom gezellig maar niet de welbekende ‘romantische klik’. Hij was nog echt type die zichzelf nog maanden ziet reizen en als digital nomad (krijg al kriebels van de term) ziet werken. Niet echt bezig met toekomst, terwijl hij al wel 8 jaar ouder is. Hij was zeker aardig en attent, maar erg aanwezig en bijna vermoeiend eigenlijk.. Dus naja, hij zei me nog wel keer te willen zien maar heb eerlijk gezegd dat ik het gezellig vond maar onze levensstijlen te verschillen. Met date 1 van afgelopen maandag is contact beetje stil gevallen, nu heb ik daar ook zelf aandeel in gehad. Ga ik er niet teveel aan trekken. Heb afgelopen periode nou aardig wat meegemaakt, merk dat ik eigenlijk ook wel even klaar mee ben stiekem
vrijdag 21 januari 2022 om 23:23
Haha ja dat is ook omdat ik het uiteindelijk wel wil.. En niet bij pakken neer wil gaan zitten. Maar het is en blijft een vermoeiend proces, je gaat hoopvol naar een date en is jammer als het dan toch nét niet is. Het is ook soms een cyclus; contact, enthousiasme, teleurstelling en weer doorgaan. Maar als ik niks doe, dan ontmoet ik sowieso geen nieuwe mensen/mannen. Maar soms ben ik gewoon beetje moe, daarnaast kom ik er wellicht ook nu achter dat ik mn laatste date (die geen vlinders voelde) wel écht heel leuk vond en dat niet helemaal heb verwerkt.. Al doende leert men, soms is dat even klagen haha
zaterdag 22 januari 2022 om 09:19
Ik ben dan wel weer benieuwd naar welke vragen dat zijniceteapeach schreef: ↑21-01-2022 22:338 van de 10 mannen op willekeurige datingsites reageert debiel en vragen zich vervolgens verbolgen af waarom het daten toch zo moeizaam verloopt. Goh, wat gek toch met zulke vragen![]()
zaterdag 22 januari 2022 om 09:36
Een van de vervelendste vragen vind ik: ga je nog iets spannends doen vandaag?
Hoezo spannends? Ze vragen dat dan soms op het eind van een werkdag.
Ik kaats de vraag dan terug: ‘Doe jij alle dagen spannende dingen? Heel benieuwd wat dat dan juist is, geef eens een paar voorbeelden?’
Dat lijkt een standaard vraag te zijn want ik krijg die vaker. Heb echter nog nooit van een man dan te horen gekregen welke spannende dingen hij dagdagelijks doet. Dan reageren ze zo met ‘niets, vroeg het mij gewoon van jou af’.
Dus ze verwachten wel van mij iets ‘spannend’ te horen te krijgen. Wat dan? Dat ik nog van plan was straks uit een vliegtuig te springen of zo? Of dat ik me net klaar aan het maken was om naar een seksdate te vertrekken?
Ik heb geen idee hoor. Ben nog steeds erg nieuwsgierig wat ze dan verwachten te horen. Of welke spannende dingen andere mensen dagelijks doen.
Het mag intussen wel duidelijk zijn dat ik die vraag ook een enorme afknapper vind en het gesprek wat mij betreft afgelopen is.