Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
pausini schreef:
16-01-2022 10:43
Diaboliko, wat kun je lekker schrijven zeg :P
Wat ik wil vragen, waarom zou het ongepast zijn om op je vrijwilligerswerk iemand te ontmoeten, zo te horen is dat een aardig vijvertje. Wel daar al iemand tegengekomen die je leuk vindt?

Ben het met je eens dat met meerdere daten niet handig zou zijn maar ik zou mijn ogen niet in de zak laten zitten.
Ik heb veel contact met de kok van deze specifieke vestiging, en hij wist me al na de eerste week te vertellen dat ik "het gesprek van de week was". Het schijnt dat er destijds jonge vrouwen (25-35) vraagtekens hadden bij mijn intenties als vrijwilliger in een zorginstelling. Ze waren blijkbaar in de veronderstelling dat ik daar kwam om een zuster aan de haak te slaan. Hoe dan ook, ondertussen kennen ze me beter en liggen er misschien mogelijkheden, maar ik vind het ook oprecht leuk om daar te zijn (ik werk in management maar geef voor ouderen geschiedenis lessen), en na de eerste relatie op mijn 'echte' werk (en de gevolgen van het het mislukken daarvan) wil ik daar niet nog een keer aan beginnen. Wel komisch was het moment dat ik vertelde dat ik vrijgezel was en één van de collega's zei dat collega x een heel leuke dochter had. Vervolgens is ze vol goede hoop en als matchmaker-to-be naar die collega gegaan maar die wist te vertellen dat ze niet wil dat haar dochter met een 'player' eindigt! Wat een 'player' dan is in de ogen van deze collega? "Nou, dat zie je direct aan hem." was haar goed beargumenteerde antwoord. Inmiddels kent ze me beter maar is het datingverhaal voor die dochter wél succesvol verlopen met iemand anders. Opvallend is dat ik wel vaker een player word genoemd. Ik heb het in de gym en op werk ook al eerder gehoord. Blijkbaar is het toch een soort uitstraling die niet overeenkomt met mijn persoonlijkheid.

Pioen00, het is ook niet dat ik geen succes heb met datingapps. De laatste keer dat ik mijn telefoon heb vervuild met dating apps kreeg ik meer dan voldoende matches en werd ik door mijn mannelijke vrienden en collega's die wel heel erg geinteresseerd zijn in mijn niet-bestaande escapades met vrouwen voor gek verklaard als ik dates of uitnodigingen weigerde van vrouwen die zij 'alle hoeken van de kamer zouden laten zien'. Dat zij regelmatig in geur en kleur vertellen dat zij er na 2 minuten missionaris met hun eigen partner al klaar mee zijn vanwege spierpijn in hun armen laten ze voor het gemak maar even achterwege op die momenten. Het is maar goed dat al deze mannen al getrouwd zijn want als het aan deze ICT'ers had gelegen dan zou menig vrouw in Nederland "een week lang moeilijk lopen". We moeten ze maar op hun woord geloven en de dames hier mogen de dappere vrouwen die deze seksgoden in bedwang houden dankbaar zijn. 3 maanden na het verwijderen van de apps mocht ik nog genieten van zwoele e-mails over hoe erg ik gemist zou worden op <random dating app nummer zoveel>, en hoeveel droomvrouwen er op me zouden wachten. Hoe aanlokkelijk het ook klonk en hoewel de vrouw van mijn dromen blijkbaar al die tijd op mijn semi-grappige openingszin heeft gewacht moest ik haar teleurstellen: het bijdragen aan deze - zoals iemand hier het correct noemde - wegwerpcultuur is niet aan mij besteed.
diaboliko wijzigde dit bericht op 16-01-2022 17:53
2.46% gewijzigd
Attraverso schreef:
16-01-2022 15:16
Ik vraag me echt af waar ik de moed haal om met online daten door te gaan...
Ik heb daar geen keus in. Maar doe dat niet op tinder of grindr of badoo. Is allemaal twitter of facebook.
Ik heb 2 fb pagina's. 1 voor mijn mannelijk ik 150 vrienden, zeer stabiel. En 1 voor mijn vrouwelijke ik, 900 "vrienden" en standaard 800 vriendverzoeken zwevende met 2300 volgers zie ik net. Nou is facebook natuurlijk super braaf, maar fb messenger daarin tegen, absoluut niet.

En twitter nou ja dat is een vage mix van van alles en nog wat en alles mag en kan daar. Al zijn niet alle gebruikers het daarmee eens. Omdat die vinden dat twitter niet gemaakt is om je blote bovenlijf (vrouwen dus) te laten zien. Of nou ja, over Twitter valt heel veel te zeggen zal ik maar zeggen.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
Antoon69 schreef:
16-01-2022 14:12
Ik ben altijd wel van de lange relaties geweest en denk dat ik altijd wel een diepere band heb gekregen met wie ik samen was. Als je elkaar net kent en leuk vindt, ga je naar dingen zoeken die je gemeen hebt en die je samen deelt. Dan ga je elkaar je favoriete muziek laten horen en leg je elkaar een beetje in de watten om iemand voor je te winnen. Je onderneemt samen dingen en beleeft avonturen met elkaar. Je bent benieuwd naar de anders vrienden en familie en leert die kennen. Ondertussen geniet je dus steeds van elkaars gezelschap, vooral in mentale zin. Je helpt elkaar ook en Je krijgt op een gegeven moment gemeenschappelijke dromen en wensen. Het wordt ook een steeds vervelender idee om zonder die ander door te moeten gaan. Maar het meest belangrijke is dat je zo'n band graag moet willen en nodig hebt om je echt gelukkig te voelen. Als je die behoefte niet (meer) voelt zou ik er niet meer aan beginnen.
Interessante gedachtengang!
Maar misschien is dat dan ook net het lastige. Je moet wel allebei in die modus willen staan.
Zou het niet zo kunnen zijn Viv dat 'jouw mannen' toch nog net niet toe zijn aan een relatie? Of dat jij bv niet duidelijk bent in je grenzen/wensen daarin?
Ik roep maar wat hoor, puur even een gedachtenspinsel nav de post hierboven.
Mikiniki schreef:
17-01-2022 00:25
Interessante gedachtengang!
Maar misschien is dat dan ook net het lastige. Je moet wel allebei in die modus willen staan.
Zou het niet zo kunnen zijn Viv dat 'jouw mannen' toch nog net niet toe zijn aan een relatie? Of dat jij bv niet duidelijk bent in je grenzen/wensen daarin?
Ik roep maar wat hoor, puur even een gedachtenspinsel nav de post hierboven.
Wat Antoon omschrijft zijn gewoon de basics van een relatie.
Dat "niet toe zijn aan een relatie" wordt vaak bewust en onbewust gebruikt als excuus. Als je iemand tegenkomt die je heel erg leuk vindt sta je echt wel open voor een relatie. Dit hebben we inmiddels ook al 1000 keer besproken in onze Single topics maar onbewust niet openstaan voor een relatie zal ook op een andere manier aan de orde zijn. Namelijk door het eindeloze aanbod op datingapps die het idee voeden dat de ultieme liefde vindbaar is. En dat is een beleving waar vooral de jonge generatie nog naar op zoek is. Ze settelen zich niet totdat ze een connectie hebben gevonden waarbij de vonken ervan afvliegen.
Ik denk dat dit voor een grote groep ervoor zorgt dat ze vastlopen of op slot gaan. Ik heb weleens een match gehad die 300 matches had maar "echt niet zomaar op date ging". Het klinkt heel luguber maar dit is waar datingapps je heel graag willen hebben. In een constante loop van eindeloze mogelijkheden. Want dan blijf je de app gebruiken.
wij slapen nooit.
Vinden jullie het erg dat ik hier weer even advies vraag?

Mijn vriend vraagt zich af of ik mijzelf niet aan het saboteren ben. Zelfsabotage dus.
Heb het één en ander opgezocht, paar dingen kan ik mij wel in vinden helaas maar nog lang niet alles.

Hij gaf aan dat bij hem een diepere verbintenis tijd nodig heeft. Ik snap dat zoiets moet groeien en misschien wil ik wel te snel... ik begin weer te twijfelen:\

Het contact tussen hem en mij vind ik stug. Niet lekker losjes. Hij heeft tijd nodig hierin.

Don't know what to do
Chubby schreef:
17-01-2022 10:51
Vinden jullie het erg dat ik hier weer even advies vraag?

Mijn vriend vraagt zich af of ik mijzelf niet aan het saboteren ben. Zelfsabotage dus.
Heb het één en ander opgezocht, paar dingen kan ik mij wel in vinden helaas maar nog lang niet alles.

Hij gaf aan dat bij hem een diepere verbintenis tijd nodig heeft. Ik snap dat zoiets moet groeien en misschien wil ik wel te snel... ik begin weer te twijfelen:\

Het contact tussen hem en mij vind ik stug. Niet lekker losjes. Hij heeft tijd nodig hierin.

Don't know what to do
Dus jij geeft aan dat jij het mist om een bepaalde manier van met elkaar omgaan te hebben, en zijn reactie is om de schuld bij jou te leggen en er meteen maar een label aan te willen hangen??
Diepere verbintenis is in mijn ogen iets anders dan mijzelf bij iemand kunnen zijn, gezellig kunnen kletsen en lol met elkaar hebben.

Kies wat voor jou goed voelt, maar het feit dat hij meteen de bal bij jou plant ipv gewoon open het gesprek te hebben zonder verwijten etc heb ik dan wel weer een mening over.
Het gebruiken van dating apps is erg dubbel, enerzijds heb ik er een hekel aan omdat er inderdaad (zoals Along zegt) zoveel ‘keuze’ is en het een wegwerp cultuur is geworden; anderzijds is het soms ook wel een uitkomst wat betreft het ontmoeten van mensen. Ik heb ook wel veel leuke dates gehad via apps, maar het lijkt wel vaak op dezelfde manier te eindigen; begin veel enthousiasme, daarna wordt de interesse ineens minder en aan de kant geschoven. Het lijkt een soort vicieuze cirkel af en toe, heel vermoeiend. Maar wellicht doen we daar zelf ook aan mee, ik merk dat ik ook snel kan afknappen en dingen laat zitten. Dit is dan wel met name tijdens de eerste gesprekjes, niet na aantal dates.

@Chubby, gevoel forceren heeft geen zin. Hij lijkt jou te willen overtuigen van iets, maar een bepaalde klik of chemie is gewoon niet te sturen. Wil je de rest van je leven bij iemand blijven waarbij de basis zoals een simpel gezellig gesprek en spontaniteit ontbreekt? Ik snap je frustratie zeker hoor, maar zou zonde zijn om hier nog heel veel tijd in te steken!
alongwiththesunshine schreef:
17-01-2022 01:37
Wat Antoon omschrijft zijn gewoon de basics van een relatie.
Dat "niet toe zijn aan een relatie" wordt vaak bewust en onbewust gebruikt als excuus. Als je iemand tegenkomt die je heel erg leuk vindt sta je echt wel open voor een relatie. Dit hebben we inmiddels ook al 1000 keer besproken in onze Single topics maar onbewust niet openstaan voor een relatie zal ook op een andere manier aan de orde zijn. Namelijk door het eindeloze aanbod op datingapps die het idee voeden dat de ultieme liefde vindbaar is. En dat is een beleving waar vooral de jonge generatie nog naar op zoek is. Ze settelen zich niet totdat ze een connectie hebben gevonden waarbij de vonken ervan afvliegen.
Ik denk dat dit voor een grote groep ervoor zorgt dat ze vastlopen of op slot gaan. Ik heb weleens een match gehad die 300 matches had maar "echt niet zomaar op date ging". Het klinkt heel luguber maar dit is waar datingapps je heel graag willen hebben. In een constante loop van eindeloze mogelijkheden. Want dan blijf je de app gebruiken.
Ja, dat bedoel ik ook. Dat ze dat uiteindelijk als excuus gebruiken en dus helemaal niet open staan voor een relatie.'
Danwel, niet met haar of überhaupt niet. En dan loop je dus na die beginfase een soort van altijd scheef.

En denk zeker dat je gelijk hebt hoor. De apps maken meer stuk dan goed denk ik!
Een ander iets; wat vinden jullie van meerdere eerste dates kort achter elkaar?

Ik heb dit nog nooit gedaan, focus altijd op 1 persoon en daar ga ik mee op date. Maar nu ben ik door 2 mannen op date gevraagd, waar ik allebei best nieuwsgierig naar ben. Met de 1 ben ik al tijdje aan het kletsen via app, sturen hele verhalen naar elkaar en hij heeft voorstel gedaan (woont wel wat verder weg). De ander kletst ik nog kort mee, maar hij is wel erg attent en woont daarnaast lekker dichtbij.

Voelt beetje gek om met 2 personen plannen te maken, wellicht ook beetje bang dat ik het ongemakkelijk ga vinden of dadelijk beide leuk vind 😅 Maar goed, anderzijds heb ik ook vaak meegemaakt dat het na 2/3 dates stopt en ik hecht me altijd vrij snel aan iemand. Ben vaak aardig van de kaart als iets dan stopt.. Dus wellicht kan het ook helpen om het wat meer met nuchtere blik naar te kijken en minder druk.
Chubby een diepere verbintenis heeft idd tijd nodig maar toch niet gezellig kletsen, gek doen met elkaar, jezelf kunnen zijn en wat jij nog allemaal mist? Als dat er nu niet is gaat dat er niet komen. Zoals reeds gezegd...
Vivi ik heb een 3 dates in 1 week gepland. Vind ik niets verkeerd aan.
Ik zou in jouw plaats met deze 2 mannen een date plannen. Apart van elkaar welteverstaan :-D
Attraverso schreef:
17-01-2022 12:23
Vivi ik heb een 3 dates in 1 week gepland. Vind ik niets verkeerd aan.
Ik zou in jouw plaats met deze 2 mannen een date plannen. Apart van elkaar welteverstaan :-D
Ohh goed bezig! Alle 3 ook potentieel interessant? Geeft me in ieder geval een beter gevoel haha, een groepsdate gaat wellicht wat te ver inderdaad 😂 Al zou het wel veel tijd schelen..
@ Chubby: vind dat hij 'm wel makkelijk bij jou neerlegt. Hij heeft tijd nodig (dat kan), jij minder (dat kan ook). Een stug (geforceerd?) contact lijkt me sowieso niet een fijne start qua samenzijn.

@Viv: lijkt mij ook een beetje gek. Maar aan de andere kant, waarom niet?
Zeker als het alleen 1e dates zijn. Gaat dan toch puur om kennismaken en kijken of er een klik is? Al ben ik geen ervaren dater, ik vind 1 ook altijd overzichtelijker ;-))
En ook geen rijen mannen voor de deur (gelukkig!).
Chubby ik vraag me dan af, buiten seks, wat maakt dat jullie een relatie hebben en jij hem ‘je vriend’ noemt.
Vivi3338 schreef:
17-01-2022 12:28
Ohh goed bezig! Alle 3 ook potentieel interessant? Geeft me in ieder geval een beter gevoel haha, een groepsdate gaat wellicht wat te ver inderdaad 😂 Al zou het wel veel tijd schelen..
Jij bent echt geen opgever he? Je blijft het steeds opnieuw proberen hoe vaak je ook in de modder gesmeten wordt. Echt bewondering voor! :hug:
Mikiniki schreef:
17-01-2022 12:35
@ Chubby: vind dat hij 'm wel makkelijk bij jou neerlegt. Hij heeft tijd nodig (dat kan), jij minder (dat kan ook). Een stug (geforceerd?) contact lijkt me sowieso niet een fijne start qua samenzijn.

In eerste instantie dacht en hoopte ik dat hij nog aan mij moest wennen na zijn lange en eerste relatie. En stelde ik voor om meer leuke dingen te gaan doen met z'n tweeën, een beetje geprobeerd maar meer thuis vanwege lockdown. Ook geen verbetering.

Hij denkt dat meer leuke dingen doen zal helpen, als in dagje weg, tripjes etc., andere omgeving.

Ik baal zo erg dat ik dit gevoel heb. In mijn hoofd heb ik de gedachte dat ik eindelijk iemand tegen gekomen ben met dezelfde toekomstplannen en dat maakt mij zo in de war wat te gaan doen. Ik snap dat dit overkomt alsof ik dan maar bij hem ga blijven maar dat is het niet. Meer dat ik erg baal van mijn gevoel en kijken of dat zal veranderen. Want als de dingen die ik mis er wel waren was de relatie voor mij perfect.

@Attraverso, als ik heel eerlijk ben... voelt het voor mij niet dat ik een relatie heb. Als bijvoorbeeld een vriendin aan mij vraagt ¨Chubby, hoe is het met je vriend?¨, vind ik het zo raar klinken, ¨vriend¨ en denk ik zeg maar gewoon zijn naam hoor hahah. Misschien ergens ook omdat ik 7 jaar vrijgezel ben geweest
Vivi3338 schreef:
17-01-2022 12:19
Een ander iets; wat vinden jullie van meerdere eerste dates kort achter elkaar?

Ik heb dit nog nooit gedaan, focus altijd op 1 persoon en daar ga ik mee op date. Maar nu ben ik door 2 mannen op date gevraagd, waar ik allebei best nieuwsgierig naar ben. Met de 1 ben ik al tijdje aan het kletsen via app, sturen hele verhalen naar elkaar en hij heeft voorstel gedaan (woont wel wat verder weg). De ander kletst ik nog kort mee, maar hij is wel erg attent en woont daarnaast lekker dichtbij.

Voelt beetje gek om met 2 personen plannen te maken, wellicht ook beetje bang dat ik het ongemakkelijk ga vinden of dadelijk beide leuk vind 😅 Maar goed, anderzijds heb ik ook vaak meegemaakt dat het na 2/3 dates stopt en ik hecht me altijd vrij snel aan iemand. Ben vaak aardig van de kaart als iets dan stopt.. Dus wellicht kan het ook helpen om het wat meer met nuchtere blik naar te kijken en minder druk.
Dat kan gewoon. In september had ik een periode waarin ik 8 eerste dates in 2 weken had. Of 2 op 1 dag, recent nog. Zolang het eerste dates zijn is er totaal niets bindends w.m.b. dus dan moet je daar gewoon los in kunnen zijn.

Lang leve single zijn. Een stuk minder gezeik aan m'n kop.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Dina1980 schreef:
17-01-2022 16:39
Jij bent echt geen opgever he? Je blijft het steeds opnieuw proberen hoe vaak je ook in de modder gesmeten wordt. Echt bewondering voor! :hug:
Ah dat is lief, dank je! Soms vraag ik het mezelf ook wel eens af hoor, waar haal ik de zin/moed vandaan haha. Maar ik weiger ergens om die vorige mannen het te laten verpesten voor mij omdat zij niet in mij wilde investeren.. Zoiets 😅 Maar mezelf elke keer oplappen na een teleurstelling begint wel steeds pittiger te worden. Verder blijven we positief!

Vanavond had ik spontaan een wandeling gemaakt met date 1 die dichtbij woont, was gezellig! We hadden maar weinig contact ervoor, dus met name elkaar leren kennen en vragen stellen. Veel overeenkomsten en een aantrekking, chemie miste nog wel beetje. Nog geen wow gevoel dus, maar laat het even op z’n beloop. Heb aangegeven dat leuk is om wat te doen zodra horeca/activiteiten (wellicht volgende week) weer mogelijk is. Alleen wandelen en thuis zitten is ook niet ideaal. En dan maar afwachten wanneer ik date 2 ga zien en wat dat gaat brengen!
Regenboogjongen schreef:
17-01-2022 23:08
Dat kan gewoon. In september had ik een periode waarin ik 8 eerste dates in 2 weken had. Of 2 op 1 dag, recent nog. Zolang het eerste dates zijn is er totaal niets bindends w.m.b. dus dan moet je daar gewoon los in kunnen zijn.

Lang leve single zijn. Een stuk minder gezeik aan m'n kop.
Oh dat lijkt me wel intensief zeg! Maar het zorgt wel wel voor de je het met nuchtere blik kan bekijken en geen torenhoge verwachtingen. Uiteindelijk is er ook geen garantie dat een date daadwerkelijk tot iets kan uitbloeien, kansen verspreiden kan dan wellicht helpen.
Vivi3338 schreef:
17-01-2022 23:43
Oh dat lijkt me wel intensief zeg! Maar het zorgt wel wel voor de je het met nuchtere blik kan bekijken en geen torenhoge verwachtingen. Uiteindelijk is er ook geen garantie dat een date daadwerkelijk tot iets kan uitbloeien, kansen verspreiden kan dan wellicht helpen.
Ja, dat was wel een beetje over de top, dan wordt het ook bijna lastig om geen informatie door elkaar te gaan halen (van de andere partij dan).

En precies, de meeste dates lopen ook op niets uit. Al vind ik dat ook niet erg verder, ik ben voorlopig wel genezen van relaties na mijn vorige van bijna drie jaar.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Leuk Vivi. Veel plezier ook met je andere date.
wij slapen nooit.
Ik kom ook nog eens een update geven.

In september hele leuke man leren kennen via Tinder. Twee weken dag en nacht mee geappt. Toen afgesproken; direct goede klik! Hij was toen nog bezig met een scheiding en gaf toen ook aan nog tijd nodig te hebben en het rustig aan te willen doen.

Sindsdien elkaar wel elk weekend gezien en lekker aan het daten geslagen, geen labels.

Gisteren aan elkaar toegegeven dat we toch wel knetterverliefd op elkaar aan het worden zijn en dat het wel eens tijd wordt om het beestje een wat serieuzere naam te geven. 🥰 Daarnaast nog steeds rustig aan, dus gewoon lekker genieten van elkaar in deze prille relatie haha.

Maar ik ben blij en wens alle daters ook heel veel liefdesgeluk!
Ik zit nu helemaal in mijn happy place. Ik weet niet of het allemaal gaat gebeuren. Misschien al een trein date als ik land op schiphol. Eventueel via Rotterdam, terwijl ik in Zwolle woon.

Volgende week woensdag ohw ik ga het allemaal meemaken. Meerdere vrouwen, meerdere mannen en tgirls. Allemaal zijn ze aan het wachten op mij. Allemaal weten ze wie ik ben en wat ik doe. Voor mijn idee gaat de komende tijd thuis, super zijn.

Maar eerst mijn auto gekeurd krijgen. Daar mag ik niet meer mee rijden omdat de APK verlopen is. Dan ook nog nieuwe meubels in mijn huis, dus muurtje en oude meubels uit huis.

Echt het single zijn is op het moment super super, ook al zit ik aan boord, al 4 maand maar wauw gewoon wauw.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
l2l89 schreef:
19-01-2022 11:42
Ik kom ook nog eens een update geven.

In september hele leuke man leren kennen via Tinder. Twee weken dag en nacht mee geappt. Toen afgesproken; direct goede klik! Hij was toen nog bezig met een scheiding en gaf toen ook aan nog tijd nodig te hebben en het rustig aan te willen doen.

Sindsdien elkaar wel elk weekend gezien en lekker aan het daten geslagen, geen labels.

Gisteren aan elkaar toegegeven dat we toch wel knetterverliefd op elkaar aan het worden zijn en dat het wel eens tijd wordt om het beestje een wat serieuzere naam te geven. 🥰 Daarnaast nog steeds rustig aan, dus gewoon lekker genieten van elkaar in deze prille relatie haha.

Maar ik ben blij en wens alle daters ook heel veel liefdesgeluk!
Wat een fijn nieuws! En dat na die lastige break up. Er is nog hoop ;)
Hoeveel leeftijdsverschil is er nu, als ik vragen mag?

@zeepuppy: dat klinkt, uh avontuurlijk! :proud: Wel mooi om te lezen dat je er zo happy mee voelt!
Mikiniki schreef:
19-01-2022 17:54
Wat een fijn nieuws! En dat na die lastige break up. Er is nog hoop ;)
Hoeveel leeftijdsverschil is er nu, als ik vragen mag?
Ja haha, die lastige break-up is in april ook alweer twee jaar geleden… er is zoveel gebeurd sindsdien. En nu sta ik er echt weer voor open om weer iets op te bouwen met iemand. En alles is weer mogelijk!

Hij is twee jaar jonger dan ik, dus dat is even wennen na een man die vijf jaar ouder was dan ik, maar to be honest: ik merk er vrij weinig van, we levelen goed. 🥰

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven