Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Antoon69 schreef:
28-01-2022 14:07
Voor wat inspiratie tijdens een lange wandeling in de winter. Door echte muzikanten.

https://www.youtube.com/watch?v=V26w5TyRXmg

https://www.youtube.com/watch?v=3n03euRw7XU

En als je veel tijd hebt:

https://www.youtube.com/watch?v=8z2v_Mj-OZQ
Mooi! Of My foolish heart in de versie van Chet Baker... of gewoon een hele afspeellijst van Chet Baker
Ik blijf voorlopig nog in mijn John Maus modus 😁
https://youtu.be/GBKmCBI1nhg
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
28-01-2022 17:16
Ik vind die van The Weeknd/Swedish House Mafia een heel lekker nummer: like a moth to a flame.
The Weeknd is top
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
28-01-2022 17:18
Mooi! Of My foolish heart in de versie van Chet Baker... of gewoon een hele afspeellijst van Chet Baker

Hier spelen ze samen

https://www.youtube.com/watch?v=HAK4RNBYVMQ
Antoon69 schreef:
28-01-2022 20:45
Hier spelen ze samen

https://www.youtube.com/watch?v=HAK4RNBYVMQ
Knap! Doe mij ook maar echte muzikanten...
Attraverso schreef:
28-01-2022 21:29
Knap! Doe mij ook maar echte muzikanten...

Nou, misschien is een lange wandeling met jou toch wel leuk ;)
Antoon69 schreef:
28-01-2022 21:49
Nou, misschien is een lange wandeling met jou toch wel leuk ;)
Goed dat ik in mijn zetel zit, anders viel ik achterover :mrgreen:
Hebben jullie dat ook trouwens, op Tinder of andere datingapps, dat je het idee hebt dat je iedereen moet opvoeden?
Kwam weer zo'n parel tegen die zichzelf als gevoelsmens (kots) omschreef en volgens zijn bio op zoek was naar diepgang, maar in het gesprek kwam naar voren dat hij voornamelijk gezelligheid en intimiteit zocht, en bij de "juiste vrouw" openstond voor een relatie. Ik heb hem zijn bio laten aanpassen om verdere misstanden te laten voorkomen. Maar nee, hij was absoluut niet oppervlakkig. Sure honey. Wat hebben mensen toch slecht zelfinzicht.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
29-01-2022 17:31
Hebben jullie dat ook trouwens, op Tinder of andere datingapps, dat je het idee hebt dat je iedereen moet opvoeden?
Kwam weer zo'n parel tegen die zichzelf als gevoelsmens (kots) omschreef en volgens zijn bio op zoek was naar diepgang, maar in het gesprek kwam naar voren dat hij voornamelijk gezelligheid en intimiteit zocht, en bij de "juiste vrouw" openstond voor een relatie. Ik heb hem zijn bio laten aanpassen om verdere misstanden te laten voorkomen. Maar nee, hij was absoluut niet oppervlakkig. Sure honey. Wat hebben mensen toch slecht zelfinzicht.

Diepgang die vaak wordt bedoeld ligt ergens tussen de 12 en 14 cm :mrgreen:
wij slapen nooit.
Met diepgang kan ik zelf verder ook vrij weinig. Wat wordt er mee bedoeld? Normen, waarden, latten, tweede leg? Moet er niet aan denken dat ik zulke gesprekken wekelijks zou hebben, brrrr.
wij slapen nooit.
Net zoals ‘open minded’, ook zo’n term waar je niks mee kan.. Of nouja, waar ze toch vaak iets seksueels mee bedoelen 😅
Vivi3338 schreef:
30-01-2022 00:32
Net zoals ‘open minded’, ook zo’n term waar je niks mee kan.. Of nouja, waar ze toch vaak iets seksueels mee bedoelen 😅
Waarschijnlijk dat ze willen dat jij van alles gaat accepteren van ze wat een normaal mens nooit zou doen.
We kunnen een woordenboek gaan maken van wat ze zeggen en wat ze bedoelen.
Iemand met ‘open minded ’ in zijn profiel swipe ik soms eens naar rechts gewoon om te vragen wat hij daarmee bedoelt… wacht nog steeds op een duidelijk antwoord…
Wat ik ook niet snap… ik zag al ontelbare keren op Tinder ‘geen betalend lid, zie geen likes dus stuur mij gewoon een berichtje’ Hoe dan??
Zag ook een met allerlei sm kreten van dominant en zoek sub etc.

Vrees dat ik niet open minded genoeg ben🤣
Mikiniki schreef:
30-01-2022 11:59
Zag ook een met allerlei sm kreten van dominant en zoek sub etc.

Vrees dat ik niet open minded genoeg ben🤣
Leuk vooruitzicht O_o

Vast ook heel leuke man
Met open-minded wordt natuurlijk niet per definitie bedoeld dat iemand wil experimenteren met seks. Ik probeer altijd een beetje naar de context te kijken waarin zo'n term wordt gebruikt, en persoon qua type in te schatten. Heb nu een match die als bio heeft:
"I like warm, understanding and open-minded people. I'm a driven guy, I work hard for my goals. As for relaxing, I enjoy a mixture of travelling/going on a walk in a park or beach/visiting new places and staying at home reading/playing music/watching a movie/being cozy is perfect."

In combinatie met de foto's kwam het wel degelijk over. Had ook even nagevraagd wat hij met open-minded bedoelde en kreeg als antwoord:
"For me an open minded person is someone who is open to change their mind, and, in general, non judgmental of others people's choices."
wij slapen nooit.
Maar dat is een beetje het probleem met zulke termen, iedereen geeft er weer een andere draai aan en heeft er andere associaties bij. En daarnaast wordt te pas en te onpas gebruikt zonder dat het daadwerkelijk klopt. Maar daarom is het altijd van belang om gelijk te vragen (en door te vragen), wat de ander bedoelt, zoekt of voor openstaat.
wij slapen nooit.
Ja dat herken ik dat open minded. Als dat er staat vraag ik er ook gelijk naar.
Ik heb inmiddels best veel uitleg gekregen, maar als je door vraagt blijkt het toch wel vaak over seks te gaan en dan de experimenteer kant. Is dat een nieuwe trend die bsdm kant?
Ik denk dat ze al wel nattigheid voelen als jij gaat vragen wat ze met 'open minded' bedoelen :). Vraag me af of je dan nog een eerlijk antwoord krijgt. Voor alleen een vrije/flexibele geest bestaan toch ook wel betere woorden dan open minded?
Antoon69 schreef:
30-01-2022 20:16
Ik denk dat ze al wel nattigheid voelen als jij gaat vragen wat ze met 'open minded' bedoelen :). Vraag me af of je dan nog een eerlijk antwoord krijgt. Voor alleen een vrije/flexibele geest bestaan toch ook wel betere woorden dan open minded?
Komen we toch weer uit bij die vuile onderbroeken:p
wij slapen nooit.
Ik denk dat ze vooral hopen dat de vrouw nattigheid gaat voelen als die gaat vragen wat ze met open minded bedoelen. :hyper:

(6)
Viespeuken.
Of ze piesen zichzelf van schrik onder
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
30-01-2022 20:48
Of ze piesen zichzelf van schrik onder
Dat doen ze niet van schrik, maar om hun date te paayen.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven