Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Babette25 schreef:
08-07-2022 08:03
Haha Datertje, twijfelachtige eer..
Niets bijzonders te melden nog, ook in mijn hoofd speelt zich weinig af op dit moment😀
En niets mis mee zoenen op een eerste date, neem aan dat je het niet doet als je al weet dat het niet klikt? Of is het toch het ultieme bewijs? En bij twijfel dus wel, zoals bij laatste date. Ik vind overigens samen kunnen goed zoenen ook erg belangrijk.
Hoe gaat het met jou nu? En wat bedoel je met jonger? 5 jaar? 10jaar?
Ik heb zelden mannen die ouder zijn, meestal paar jaar tot 5 jaar jonger. Maar kan ook toeval zijn.
Begrijp dat je geen erg jonge kinderen wilt Julia. Anderzijds als je lat en je ziet de kinderen zelden en het is verder je droomman….

Algemene vraag, gaan jullie nog echt ouderwets uit? En dan bedoel ik niet om een potentiële partner te ontmoeten, maar gewoon fun.
Ik heb best een druk sociaal leven, maar feesten dan weer niet zo vaak, en is wel leuk. Keer naar 40 up event gegaan maar dat vond ik vrij suf. Beetje ouderwetse beelden, veel vrouwen die voorziichtig dansten tegenover elkaar met handtasjes in het midden op de grond.. en wat mannen die toegluurden vanaf de zijkant.
Tips welkom dus.
Over het zoenen dat ligt aan het contact ervoor en aan de man en aan de date waar ik ben zeg maar.
Ik vind het idd wel een soort lakmoes test.

Ik ben een tijdje een beetje mijn mojo kwijt geweest, maar nu geeft het mij weer energie. Ik ben nu aan het appen met echt een schatje, maar hij gaat morgen twee weken op vakantie. We hebben al wel een date staan.

Hij is 40 jaar dat is ook echt de grens. Meestal is het lastig of jonge kids of nog een wens, maar dat is ook met 50 plus. Mijn huidige apper heeft geen kids en geen wens...dan gaat het goed.

Stappen nee niet echt. Ook niet echt meer de behoefte. Ik zou wel graag weer eens even lekker willen losgaan op de dansvloer...
Babette25 schreef:
08-07-2022 09:30
Oh Orbifolia ik ruil graag met je!

Maar kan het me voorstellen dat het ook veel onrust brengt, zeker als je er eigenlijk niet op zat te wachten. Het beste advies is denk ik ‘ go with the flow’ en blijf tegelijkertijd met beide benen op de grond staan, laat je niet helemaal meeslepen.

Zo kan je wel de signalen oppakken als er iets niet klopt. Maar tot nu toe heb je geen redenen tot twijfel zo te horen. Dus probeer ervaringen beetje los te laten en ervan te genieten. En ja, het kan pijn opleveren maar als je dat alle nieuwe relaties in je leven laat beïnvloeden zou dat jammer zijn. Je kan natuurlijk wel een beetje voorzichtig zijn maar ook no guts no glory….
Die beide benen op de grond is nogal lastig. Situatie is nogal bijzonder, maar te herkenbaar om uit te leggen. Het is wel fijn dat het bij beide ingeslagen is dus we beide net pubers zijn :flirting:

Laatste stukje is wel even fijn om een paar keer te lezen, dank je.

Overigens ga ik richting de 40 en doe ik ook niet aan ‘stappen’. Ook niet aan dating apps of daten over het algemeen.
Orbifolia schreef:
08-07-2022 16:54
Die beide benen op de grond is nogal lastig. Situatie is nogal bijzonder, maar te herkenbaar om uit te leggen. Het is wel fijn dat het bij beide ingeslagen is dus we beide net pubers zijn :flirting:

Laatste stukje is wel even fijn om een paar keer te lezen, dank je.

Overigens ga ik richting de 40 en doe ik ook niet aan ‘stappen’. Ook niet aan dating apps of daten over het algemeen.

Superleuk joh! Hoe hebben jullie elkaar dan gevonden als ik vragen mag?
Ik stap eigenlijk ook niet.
Morgen ga ik wel uit eten via NMLK en zondag varen met mensen die ik via NMLK ken.

Zowaar sociaal weekend 😂

Oh ja die jongere kinderen. Klopt met die weekenden, maar soms dan ook plannen en rekening houden met zoals vakantie.

Tieners oke denk ik ...maar dat jongere grut sla ik over.
Julia_20 schreef:
08-07-2022 19:02
Morgen ga ik wel uit eten via NMLK en zondag varen met mensen die ik via NMLK ken.

Zowaar sociaal weekend 😂

Oh ja die jongere kinderen. Klopt met die weekenden, maar soms dan ook plannen en rekening houden met zoals vakantie.

Gezellig weekend voor de boeg lees ik, veel plezier!
wij slapen nooit.
datertje3 schreef:
08-07-2022 12:38
Over het zoenen dat ligt aan het contact ervoor en aan de man en aan de date waar ik ben zeg maar.
Ik vind het idd wel een soort lakmoes test.

Ik ben een tijdje een beetje mijn mojo kwijt geweest, maar nu geeft het mij weer energie. Ik ben nu aan het appen met echt een schatje, maar hij gaat morgen twee weken op vakantie. We hebben al wel een date staan.

Hij is 40 jaar dat is ook echt de grens. Meestal is het lastig of jonge kids of nog een wens, maar dat is ook met 50 plus. Mijn huidige apper heeft geen kids en geen wens...dan gaat het goed.

Stappen nee niet echt. Ook niet echt meer de behoefte. Ik zou wel graag weer eens even lekker willen losgaan op de dansvloer...
Ik lees mee, en reageer af en toe eens.
Ik ben zo benieuwd waar jij de één na de andere date vandaan haalt haha..
Ik mag blij zijn dat ik eens in de twee maanden ofzo eens een leuke match heb waar ik mee aan de praat raak..
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2022 21:07
Gezellig weekend voor de boeg lees ik, veel plezier!
Varen wordt verzet ivm ziekte.
Julia_20 schreef:
08-07-2022 19:02

Zowaar sociaal weekend 😂

Hoe bevalt NMLK jou? De meningen zijn nogal verdeeld daarover merk ik..
Mimali schreef:
09-07-2022 12:38
Hoe bevalt NMLK jou? De meningen zijn nogal verdeeld daarover merk ik..
Mij bevalt het wel goed.
Ik ben niet elke week actief.

En zo ver ik weet gaan er geen verhalen over mij 😂.

Ik zit dacht ik nu op 86 uitjes in 8 jaar. Nu zou je corona tijd eraf kunnen halen.
Waarvan 9 in dit jaar. Dus ik lijk wat actiever.
Zo heb je van die perioden en ook net wat er is.

Er zijn mensen die meerdere uitjes per week doen.

Meeste van mijn uitjes zijn etentjes of borrels in kleine groep. Liefst gemengd gezelschap.
Kan je soms leuke gesprekken hebben.
Julia_20 schreef:
09-07-2022 13:50
Mij bevalt het wel goed.
Ik ben niet elke week actief.

En zo ver ik weet gaan er geen verhalen over mij 😂.

Ik zit dacht ik nu op 86 uitjes in 8 jaar. Nu zou je corona tijd eraf kunnen halen.
Waarvan 9 in dit jaar. Dus ik lijk wat actiever.
Zo heb je van die perioden en ook net wat er is.

Er zijn mensen die meerdere uitjes per week doen.

Meeste van mijn uitjes zijn etentjes of borrels in kleine groep. Liefst gemengd gezelschap.
Kan je soms leuke gesprekken hebben.
Misschien toch maar eens doen..
Ik hoorde van iemand dat het qua vrouwen een hoog mutsen gehalte heeft en qua mannen de wanhopige zeg maar, dat bracht mij aan het twijfelen..
Maar vind jou heel vlot overkomen dus wie weet heeft degene het gewoon slecht getroffen..
Mimali schreef:
09-07-2022 14:39
Misschien toch maar eens doen..
Ik hoorde van iemand dat het qua vrouwen een hoog mutsen gehalte heeft en qua mannen de wanhopige zeg maar, dat bracht mij aan het twijfelen..
Maar vind jou heel vlot overkomen dus wie weet heeft degene het gewoon slecht getroffen..
Is ook net in welk gebied je zit.
Soms heb je je net die klik niet. Heb dat ook wel eens.

Wanhopige vrouwen heb je ook hoor 😂

Vanavond uit eten geweest. 1 man (organisator) en 5 vrouwen. Heren hadden zich weer afgemeld.
Het was gezellig.
Was nu wel een ouderen groep en doch zegt niet alles. Oudste was 71, werkte nog, pittig en leuk gesprek. Verder Vijftigers.

Normaal zit ik in de groep 35-55.
Mimali schreef:
09-07-2022 08:04
Ik lees mee, en reageer af en toe eens.
Ik ben zo benieuwd waar jij de één na de andere date vandaan haalt haha..
Ik mag blij zijn dat ik eens in de twee maanden ofzo eens een leuke match heb waar ik mee aan de praat raak..
Over het algemeen Paiq met speeddaten ga je gelijk kletsen en zie je na 10 min foto. Ik heb abbo dan zie je gelijk hoofden. Geen profiel en niet swipen. Of een goede quiz maken. Ik had laatst 700 reacties elke dag een gratis toevoegen. De keuze is reuze...
Julia_20 schreef:
09-07-2022 22:11
Is ook net in welk gebied je zit.
Soms heb je je net die klik niet. Heb dat ook wel eens.

Wanhopige vrouwen heb je ook hoor 😂

Vanavond uit eten geweest. 1 man (organisator) en 5 vrouwen. Heren hadden zich weer afgemeld.
Het was gezellig.
Was nu wel een ouderen groep en doch zegt niet alles. Oudste was 71, werkte nog, pittig en leuk gesprek. Verder Vijftigers.

Normaal zit ik in de groep 35-55.
Ja dat zal ook schelen denk ik, ik woon in Zuid Holland weet niet of dat gunstig is🤣

Mijn"angst" is dat je ergens heen gaat en het is niks dat je het dan moet uitzitten , weggaan als je alleen bent vind ik altijd lastig.
datertje3 schreef:
09-07-2022 22:21
Over het algemeen Paiq met speeddaten ga je gelijk kletsen en zie je na 10 min foto. Ik heb abbo dan zie je gelijk hoofden. Geen profiel en niet swipen. Of een goede quiz maken. Ik had laatst 700 reacties elke dag een gratis toevoegen. De keuze is reuze...
700 reacties wauw haha..
Maar ben jij dan minder kritisch of ben ik te kritisch wellicht🤔
Ik vind maar weinig mannen leuk om te zien, en ja ik weet dat uiterlijk niet alles zegt maar ook dat moet toch iets met je doen..
Op lexa bijvoorbeeld zitten zoveel mannen met 0 uitstraling...
Mimali schreef:
10-07-2022 10:43
700 reacties wauw haha..
Maar ben jij dan minder kritisch of ben ik te kritisch wellicht🤔
Ik vind maar weinig mannen leuk om te zien, en ja ik weet dat uiterlijk niet alles zegt maar ook dat moet toch iets met je doen..
Op lexa bijvoorbeeld zitten zoveel mannen met 0 uitstraling...
Hahaha dat zijn de antwoorden op de quiz daarna ga je schiften tuurlijk. Ik denk dat ik er 5 heb aangeschreven.
datertje3 schreef:
10-07-2022 11:58
Hahaha dat zijn de antwoorden op de quiz daarna ga je schiften tuurlijk. Ik denk dat ik er 5 heb aangeschreven.
Oh zo werkt dat, ik heb paiq nooit bekeken dus geen idee..
Weet alleen dat je zonder abonnement pas later foto's ziet, daar ben ik dus te kritisch voor.. en vind ik zonde van mijn tijd🙈

Merk nu aan mezelf, na weer een teleurstelling die er wel weer heeft ingehakt, dat ik me echt niet fijn voel..
Ik wil niet alleen blijven maar steeds weer ergens aan beginnen, leuk contact, daten en dan toch weer niet doet iets met me..
Ik moet daar echt wat harder in worden maar het lukt me steeds niet..
Eerst maar focus op de vakantie, nog 1 week werken, ben er zo aan toe..
Ik vond Paiq echt niets, weinig leuk aanbod qua mannen en die quizzen vond ik vaak heel afgezaagd, fototoernooi nogal mensonterend, en je eigen kop die dan ook een cijfer krijgt, no thank you. Maar dat is allemaal zo smaakgebonden. Ik vind Tinder nog steeds het 'fijnst' omdat het zo groot en uitgebreid is, veel internationaler. Vind dat toch net wat leuker dan voornamelijk de 'Nederlandse' man. Niet er geen leuke Nederlandse mannen zijn, hoor. Alhoewel ik laatst wel echt afknapte op een Hollands accent (en vanwege het feit dat hij me niet liet uitpraten), het klonk zo hard en typisch 'zakenman'. Volgens mij wel een aardige man voor de rest. Maar een stem doet ook altijd wel veel.
wij slapen nooit.
Herkenbaar Mimali, de laatste teleurstelling bij mij had er ook best wel ingehakt, en ook ik wil niet alleen blijven, Maar weer opnieuw beginnen en je dan weer door het 1 en ander heenworstelen alvorens je iemand tegen komt waarmee je het weer wilt wagen, valt ook niet mee.
Ik hoor wel positieve dingen over Paiq en volgens mij is die site ook best populair. Ik heb er ook wel eens op gestaan maar kan er niet goed tegen als iemand ná het zien van de foto zegt, 'Sorry, je bent niet mijn type'. Maar daar moet je dan wellicht ook harder in worden.
Ik vind het zelf heel lastig om te 'swipen' puur alleen op basis van een foto. Ik kan het niet, er moet dan op zijn minst een profieltekst zichtbaar zijn, maar ook dan.
Overigens is zo'n 'foto-swipe-gebeuren' op veel sites.
Ik heb ook eens op Paiq gezeten en zag op een gegeven moment ook dat mijn foto's een cijfer kregen :cencored: , dat was voor mij het moment dat ik er weer af gegaan ben.
Die quizzen zijn overigens wel leuk, zo kun je mensen ook leren kennen.
Voor de 1 werkt de éne site beter en voor een ander een andere. En iedereen moet lekker zelf doen wat ie wil.
Jole schreef:
10-07-2022 15:58
Herkenbaar Mimali, de laatste teleurstelling bij mij had er ook best wel ingehakt, en ook ik wil niet alleen blijven, Maar weer opnieuw beginnen en je dan weer door het 1 en ander heenworstelen alvorens je iemand tegen komt waarmee je het weer wilt wagen, valt ook niet mee.
Ik hoor wel positieve dingen over Paiq en volgens mij is die site ook best populair. Ik heb er ook wel eens op gestaan maar kan er niet goed tegen als iemand ná het zien van de foto zegt, 'Sorry, je bent niet mijn type'. Maar daar moet je dan wellicht ook harder in worden.
Ik vind het zelf heel lastig om te 'swipen' puur alleen op basis van een foto. Ik kan het niet, er moet dan op zijn minst een profieltekst zichtbaar zijn, maar ook dan.
Overigens is zo'n 'foto-swipe-gebeuren' op veel sites.
Ik heb ook eens op Paiq gezeten en zag op een gegeven moment ook dat mijn foto's een cijfer kregen :cencored: , dat was voor mij het moment dat ik er weer af gegaan ben.
Die quizzen zijn overigens wel leuk, zo kun je mensen ook leren kennen.
Voor de 1 werkt de éne site beter en voor een ander een andere. En iedereen moet lekker zelf doen wat ie wil.
Precies dit ja... het kost steeds zoveel energie die eerst heel positief is, en dan de teleurstelling die veel negatieve energie kost..
En je blijft achter met een leeg gevoel..
Na een paar weken toch weer swipen en dan begint het weer opnieuw..
Maar met name de weekenden alleen vind ik steeds zwaarder worden..
Om het weekend is mijn dochter bij haar vader, dan probeer ik altijd wel iets te gaan doen maar lukt lang niet altijd.. en andere weekend is ze wel thuis maar puberleeftijd dus doet veel haar eigen ding..
Mimali schreef:
10-07-2022 10:40
Ja dat zal ook schelen denk ik, ik woon in Zuid Holland weet niet of dat gunstig is🤣

Mijn"angst" is dat je ergens heen gaat en het is niks dat je het dan moet uitzitten , weggaan als je alleen bent vind ik altijd lastig.
Ik woon ook in Zuid Holland.

Gisteren was gezellig. Niet het gevoel van met jou wil ik vrienden worden, maar wel leuk voor een gesprek.
Mimali schreef:
10-07-2022 16:23
Precies dit ja... het kost steeds zoveel energie die eerst heel positief is, en dan de teleurstelling die veel negatieve energie kost..
En je blijft achter met een leeg gevoel..
Na een paar weken toch weer swipen en dan begint het weer opnieuw..
Maar met name de weekenden alleen vind ik steeds zwaarder worden..
Om het weekend is mijn dochter bij haar vader, dan probeer ik altijd wel iets te gaan doen maar lukt lang niet altijd.. en andere weekend is ze wel thuis maar puberleeftijd dus doet veel haar eigen ding..

Dan zou NMLK toch precies goed zijn? Zoek je lekker iets uit of rond je eigen woonplaats zodat het weinig moeite kost om er heen te gaan en je eventueel ook zo weer weg kan. Beetje 'hippe' activiteit in je eigen leeftijdsklasse. Lijkt me best leuk eigenlijk.
Antoon69 schreef:
10-07-2022 18:34
Dan zou NMLK toch precies goed zijn? Zoek je lekker iets uit of rond je eigen woonplaats zodat het weinig moeite kost om er heen te gaan en je eventueel ook zo weer weg kan. Beetje 'hippe' activiteit in je eigen leeftijdsklasse. Lijkt me best leuk eigenlijk.
Ja zou idd kunnen hoor, moet nog even een keer moed verzamelen.
Maar het liefst wil ik gewoon een leuke vent om leuke dingen mee te doen, mee samen te zijn, niet meer altijd alleen slapen en wakker worden enz.
Ben er zo aan toe..
Mimali schreef:
10-07-2022 19:01
Ja zou idd kunnen hoor, moet nog even een keer moed verzamelen.
Maar het liefst wil ik gewoon een leuke vent om leuke dingen mee te doen, mee samen te zijn, niet meer altijd alleen slapen en wakker worden enz.
Ben er zo aan toe..
Tsja, Dat zijn er meer... Tot die tijd er toch ook maar een feestje van maken.
RedRoseThorn schreef:
10-07-2022 19:45
Tsja, Dat zijn er meer... Tot die tijd er toch ook maar een feestje van maken.
Lukt nu even niet en misschien wil ik het ook wel te graag..
Eerst maar eens op vakantie, week met mijn dochter naar Ibiza en midweek met mijn zoon in Nederland en hopelijk voel ik me daarna weer beter..
Mimali schreef:
10-07-2022 20:19
Lukt nu even niet en misschien wil ik het ook wel te graag..
Eerst maar eens op vakantie, week met mijn dochter naar Ibiza en midweek met mijn zoon in Nederland en hopelijk voel ik me daarna weer beter..
Alvast veel plezier!
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven