Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sorry ff ego post

Ik heb mijn a.s neefje/nichtje gezien op de foto ..

Superknap kind lijkt NU al op haar/zijn tante
quote:Vleermuis28 schreef op 12 februari 2009 @ 16:08:

Q ... nog steeds samen met die leuke dame van toendertijd op de foto op je hyves ? Of weer happy single ?

Savannah: Soms is het handig om de smileys die bij stukjes tekst staan ook te lezen/zien/bekijken.

Dat scheelt vaak een hele hoop onrust en aangevallenheid.

Kim: leuk nijntjes boeken die voeg ik even toe aan mijn lijstje net als jip en janneke boek..Altijd leuk die boekjes , duplo of iets anders qua speelgoed voeg ik ook ff toe aan t lijstje..

Krijg morgen nog een drukke dag met dat shoppen van kadootjes.. Ik wacht bewust ff tot morgen , aangezien zusje vanavond de echo heeft..Tis wel fijn om te weten dat de verloskundige er alles goed uit vind zien.. Straks sta ik daar met zon mand vol leuke dingen en is t bv niet goed..Happy single. En jij? Gosh...ik weet nog dat je ergens ver weg zat weg te kwijnen. Wees blij dat je hier weer zit!
Sjeezus...wat schrijven jullie weer veel hier. Ik kan het amper bijhouden allemaal. Zelf beleef ik niet zoveel, behalve dat ik veel hobby...en zo. Best leuk!
Eh tja ik weet niet wat ik ben .. Oja verliefd sinds kort.. Alleen luffer woont in brabant en zoals je weet woon ik in t noordoosten van nederland. En erg blij om weer in NL te wonen !

Jammer dat je weer single bent, dacht dat je echt je droomvrouw had ontmoet je klonk er zo happy mee.
Wees blij dat je weer in NL woont. Je had nu een héél ander leven kunnen hebben. En dan is die afstand van jou naar je luffer natuurlijk een eitje.
Vleer: wat leuk; een nichtje/neefje dat op der tante lijkt! Verder dus alles goed met de baby?

Door bezoek WIDM gemist; ga eens kijken offie al snelgenoeg online komt.

Pop; volgende week woensdag sluit de inschrijftermijn.. ik vrees het ergste....

Moz: leuk dat je er aan denkt. JC loopt nog steeds niet als het hoort, maar ik heb goede hoop.

Voor de rest : halloootjes !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zal de afvaller nog niet voor je verraden Ingel!
Hello darlings. Daar was ik weer even.

Vleer is meer Vlindertje volgens mij!

Hoe is het met alle dames? Gaat alles naar wens en naar verwachting?

Ik had een goeie uitslag van mijn controle; ik 'mag' weer
MP; gefeliciteerd met je goede uitslag. Ik heb gemist waar het over ging, maar dat het belangrijk is weet ik wel. Fijn voor je !

Uitzending gemist zal vnvd wel niet meer lukken.......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Onze Savannah heeft haar heil gezocht door n nieuw topic te starten. Hopelijk vindt ze daar meer wat ze zoekt.
MP, Beter!!

Pop, wil je met mij delen hoe jij internetdating aapakt, heb zelf nog geen man 'durven' aanspreken.

Heb ff op nextlover gezeten het is gewoon paiq en niet mijn ding, te snel snel.

Maar waar had je je meeste dates gedownload RP, PaiQ.....
ben hier ben hier! Net klaar met werken

Indi en Pop ik wil ook vak....ehhh

Vleer gefeliciteerd! Ik loop ook al te zeuren bij m'n zusje, maar het wil nog niet vlotten. Kan je het lekker tot op het bot toe verwennen haha

Q-Q ik ken je nog niet dus aangenaam kennis te maken!

Ingelke lekker druk weekend?! En hopen dat je dat huis snel krijgt.

Mozz is ie nog geslaagd voor een leuke broek?

MP gelukkig dat je controle goed was en dat je weer 'mag' haha

Erykah je komt toch volgende week nog gezellig eten? Weet je nu waar het is?

Meiden, heb deze week helemaal geen tijd gehad om over vriendjes en het gebrek eraan na te denken...veel te druk gehad en het voelt wel lekker relaxed nu. De sinds kort ex-sv komt nu ineens een beetje los na ons gesprek van vorige week waarin hij zei dat ie graag alleen vrienden zou blijven. Hij was altijd zo gesloten en haast niet te doorgronden. Gesprekjes over msn werden zowaar gezellig en grappig en kreeg allerlei complimentjes van m dat ik zo leuk en lief ben...nah ja. Is ook wel zo natuurlijk *kuch*
*beelddenker is en nu gedownloade dates voor zich ziet...*
Indi en Pop....al vakantie! Ik ben jaloers :-) Ik wil ook al....alleen heb ik pas volgende week!!! Ach ja...nog 6 daagjes werken!

Ingel...spannend...2de is echt een goede kans! Keep us updated!

Mozz...Leuke broek weten te scoren voor PD? Ben benieuwd. Al besloten of je iets aan Valentijn wilt doen?

MP..Gefeliciteerd met je uitslag! Fijn!

Vleer...leuk dat je je nichtje/neefje op de foto heb gezien!

Ik heb heel erg last van mijn PMS...net wel gezellig bij dinnetje gegeten! Maar lig nu alweer in bed. Buik doet echt zo'n pijn....en misselijk! Blegh!!
Mede virtuelen, Truste (voor strx)

Ben t weekend op pad met een soort van scouting (ik doe maar niet uitweiden, voegt niets toe en ivm herkenbaarheid en dan niet eens om die van mezelf). Moet mijn tas nog pakken (morguh dan maar), na t werk direct door en zo-avond (laat) weer tuuz.

Voor jullie allemaal; Heel fijn weekend, maak er iets moois van!!

Ciao bella's & Q-Q, PV (BE, BM??) (zelfs virtueel blijven de mannen niet hangen to think about????

Ps: Heb inmiddels heen en weer gemaild met een gozer to be continued....
Dag dames,

ik ben nog de enige wakkere geloof ik, maar dat mag de pret niet drukken!

@ Ingelke: Nee, geen plan nog. Twijfel over feestje, waar ex ook zal zijn, simpelweg omdat ik ongeveer iedereen ken en ik weet dat het zonder ex echt heel gezellig zou zijn geweest (en hierbij beantwoord ik mijn eigen vraag ). Verder heb ik mijn portie stappen voorlopig wel even gehad, na afgelopen weekend. Maar jouw Rock & Roll party klinkt niet verkeerd! En spannend van je huis!

@ Mozz: ik vind dat zo lastig met die gezamenlijke vriendschappen, dan hoor je toch dingen die je niet wil horen. Tot nu toe ging het vrij aardig eigenlijk. Maar nu zijn nieuwe vriendin ook goed in de groep blijkt te liggen, wordt het allemaal wat lastiger.

Ik zie het als "sterk zijn door zwak te zijn" en gewoon toe te geven dat het me, nog steeds ja, wat doet, het me meer kost dan oplevert en een goede beslissing dus daarom om niet te gaan. Toch merk ik dat het wordt opgevat als "ze laat zich zo kennen" "je hebt toch niets om je voor te schamen" "lekkere vriendin ben jij" en dat steekt wel.

Is dit te volgen?

Ik zou aan PD gewoon een lief kaartje sturen geven, om te laten merken hoe gek je op hem bent. Verder vind ik het nog steeds commerciële onzin, hoor!

@ Vleer: gefeliciteerd! Leuk dat het allemaal goed is.

Zo, nu gaat Kimmetje lekker naar bed!

Liefs!
Ik ben mooi op tijd wakker , ik was al wakker kon niet slapen.. Even daarna werd ik gebeld door mijn moeder dat mijn lieve opa vannacht is overleden. Bizar met oma had ik dit 3 weken geleden ook toen ik op wintersport was, kon s'nachts ook niet slapen en lag aldoor te woelen in bed.

Fijn dat opa en oma weer samen zijn. Ze kunnen dus blijkbaar nog geen 3 weken zonder elkaar, misschien ook niet gek als je al meer dan 70jaar samen en 68jaar getrouwd bent.

Zoveel van iemand houden , zolang met iemand samen zijn en niet zonder elkaar kunnen zou dat echte liefde zijn ?!?

En er wordt een nieuwe generatie opa en oma.. Het *leven* is bijzonder !
Gecondoleerd Vleer...
Gecondoleerd Vleer ..ik vind het een hele mooie gedachte dat ze weer samen zijn....
Indi ik ook .. vind het ook best heel grappig .. Dat opa en oma vroeger toen ik stukken jonger was al zeiden .. Wij gaan samen dood want we kunnen niet zonder elkaar, als klein kind geloofde ik dat heilig.. Zowiezo wat opa en oma vertelden was reuze interessant.. Leuk om dan 3 weken na t overlijden van mijn oma mijn opa ook overlijd..

Leuk in de zin van dat ik ze het gun om samen te zijn , hun gezondheid nam steeds af, al zoveel ellende meegemaakt (3kinderen verloren in 5jr tijd). En omdat ze dat al jaren zeiden dat ze samen zouden gaan.. We hadden ook allen gehoopt dat opa niet nog jaren zou leven zonder oma.

Nu heb ik sinds vandaag geen opa's en oma's meer.

Nu ff koffie , straks naar t verpleeghuis ik ga samen met mijn moeder de laatste zorg aan mijn opa geven.
Gecondoleerd Vleer, de broer van mijn opa is 2 maanden geleden overleden, en 3 weken later zijn vrouw, voor haar hoefde 't ook niet meer eigenlijk, ze at nauwelijks nog, volgens m'n moeder is ze aan een gebroken hart gestorven, ik zei nog, daar kan je toch niet aan dood gaan?? Maar als je zo intens verdrietig en eenzaam achterblijft, kan dat dus blijkbaar wel.
Goeiemiddag singles (en niet-meer-zo-singles)!

Ik ben nog steeds aan de

maar pas LAAAAAT mijn bed uit vanmorgen!!! Lekker hoor freelancen, maar voel me soms wel echt TE suf gewoon.

De broeken-koop-actie is redelijk geslaagd verlopen

Heb niet al te afkeurend hoeven kijken, maar kon gelukkig wel samen met de verkoper voorkomen dat 'ie een veel te groot exemplaar kocht (want dat zou dan handig zijn voor als ie kromp).

Zelf meteen ook leuk sexy hemdje gekocht in het kader van IK WIL ZON!!!

@Pop, die van die vuilnis en 'in charge' is een goeie! Die arme mannen, wij vrouwen hebben ze maar mooi in de tang!

@Wuzz internetdaten is wel wennen vond ik. Al die stomme berichtjes... zucht. Als je gewoon ff geen zin hebt, lekker passief lid blijven. Het wordt ineens een stuk leuker als je bericht krijgt of profiel tegenkomt van een exemplaar waar je plotseling stiekem even bij denkt: wow! Hoe is die waar je nu mee heen en weer gemaild hebt? Kanshebbertje?

@Vleer gecondoleerd met je opa. Mooie gedachte dat ze nu weer samen zijn. En gek he... nu schuiven je eigen ouders meteen een plekje op, met de nieuwe familie Vleer telg in aantocht...

Hoop dat mijn opa en oma nog even van elkaar kunnen genieten. Ze zijn soms echt zo lief samen, ondanks alle tegenslagen en aftakeling. Opa weigert het bejaardenhuis in te gaan. Maar hij zegt wel: "Als mijn meisje gaat, ga ik mee". Vind ik dan zo ontroerend hoe hij oma 'mijn meisje' noemt... echte liefde....zucht...

@MP gefeliciteerd met je goede uitslag!

@Kim, wat naar dat je vrienden zo gek reageren en niet begrijpen dat het moeite kost hem (met zijn vriendin) te zien. Spreek gewoon alsnog met je vrienden af, maar dan waar je ex niet bij is. Dat doe ik nu ook. Vaker met 1 iemand apart afspreken, of met bijv. alleen de meiden... merk dat de vriendschappen daar zelfs hechter van worden, en dat het dan ook minder geeft als je een keer niet bij een feestje bent.
Vleer, gecondoleerd, maar gek he? Dat de volgende generatie nu weer opa en oma wordt en dat het leven zo loopt?

Fijn dat opa niet nog jaren eenzaam is achtergebleven.

Wuzz, tips voor het downloaden van mannen? Ik geloof dat je al lekker bezig bent! Ik heb mn dates van RelatiePlanet gehaald. E ik spiek zo af en toe even op nextlover. Maar dat is echt chatten, gewoon voor de fun. Veel plezier dit weekend!
inbraakalarm *** Vleer, ik kom net even spieken hoe het met 'de oude garde' hier is en lees dat je opa is overleden. Gecondoleerd meisje.

Én ik lees dat je een nieuwe liefde hebt?? Wat leuk! Gaat het goed met je in je nieuwe huissie?

En ineens zie ik Q hier voorbij komen! HHeeee, goh zeg wat leuk je even te zien. Alleen je bent weer single inderdaad, je klonk alsof je De Ware gevonden had.... Gaat het verder wel goed met je? ***
@ mozza.. Mijn opa zei dat ook , als mijn meisje gaat dan ga ik mee, hij weigerde ook om naar t verpleeghuis te gaan.

Mijn vader vertelde dat toen oma overleed en in de kist lag zei opa : Wat ben je toch mooi , altijd al geweest, mooiste vrouw van het dorp.. Wat een bofkont ben ik toch *zo schattig*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven