Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
thuis..........

hier een opgebrande miranda......druk met van alles en nog wat overal en nergens.........geeft knuffel aan iedereen, duikt op bank met jaaa kom maar door met die wijnnnnn

en ik ga zeker geen Valentijnplaatjes doen hier hoor, wil ze niet ziennnn :puke:

Vleer gecondoleerd !!!
Q je bent weer op oorlogspad ?

Ha openingspost uit 2007....tja...toen werd het forum vernieuwd en toen was het al singles deel zoveel, we zitten hier echt veel te lang !!!
Hey Miran, ik heb je wijntje al ingeschonken hoor! Knuf voor jou!
TP: jij ook weekend vrij dus, lekker he? Je blijft wonderbaarlijk cool en relaxed onder dat toch wel hufterige gedrag, good 4u!

Mn laatste date was ook zon hufter: ik vind je leuk, ik bel je snel blabla en nooit meer iets gehoord...waarom zijn ze niet gewoon eerlijk dan he? zoooooo puberaal
Lekker Xen en knuffie terug !!!
ja we bellen.........kortom: durven ze niet..........
ik heb wel eens nooit meer iets gehoord na zes dates wat best serieus was...........ongelooflijk was dat en die reageerde ook nergens meer op, mail, telefoon, sms.....ik dacht die ligt ergens in een ziekenhuis...
zoooooo raar (toch bezet?, dat denk ik altijd als eerste nl.)
Zoo ik heb heel veel kadootjes gekocht whoehoee

Spuugdoekjes , rompertjes , sokjes , slofjes , speelgoed, boekjes , help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, zwangerschapsdagboek , playboy, speen , flesje, badcape, etc etc etc

Ooh en een super grote mand waar alles in kan ..

Moet van de week alleen nog ff wat duurdere kadootjes halen , zon trapeze voor in de box en pak luiers, en wat zwitsal producten...

En dan heb ik precies 40 kadootjes
Leuke kadootjes Vleer! hoe is het met SB?
Hoi!

Vleer, goed bezig!!

Miran, nee hoor, hier geen valentijnsgeneuzel! Stomme rot"feest"dag...

Ik heb ontdenkt dat ik toch wel weer aardig n de markt lig. Hbe met mijn : twee mannen flirt strijdplan zomaar ineens een telefoonnummer van een man! Nadeel is dat ie een stukje ouder is, maar ach.... We'll see!

Ik ga op mn bankje ploffen!
Hoi allemaal,

Even snel een berichtje..

Mijn vriendin is gelukkig weer thuis! Ze hebben verschillende onderzoeken gedaan en geen longembolie gevonden. Ze heeft wel een infectie, maar dat is te overzien..Een hele opluchting!

Voor iedereen een dikke knuffel!
Zo ik zit weer op mijn bank....net lekker wezen uiteten. Italiaans....mmmmm

Wat is het hier rustig geweest vanavond? Is iedereen de hort op?

Hee Miran....ook een drukke en hectische week achter de rug? Alles goed met je?

Wat een verhaal....na 6 dates niets meer gehoord? Echt te gek voor woorden gewoon!

Xenia...heb je nog geen afspraak gepland met GG? Gezellig en fijn dat vlinderen toch met inderdaad beide pootjes op de grond.

Indi wat fijn dat er niets ernstigs is met je vriendin.

Poppie....leg je tweemannenflirtstrijdplan eens uit? Vertel vertel..

Goedemorgen , ik ben zo beroerd , heb volgens mij koorts , koppijn , onwijs verkouden , zere nek, alle spieren doen zeer.

Maar mijzelf toch maar uit bed gehesen en ga maar werken..
Beterschap Vleer!!

@erykah: Lekker uit eten geweest dus? ;-P

@Xen: Nog leuke plannen dit weekend? Of heb ik er overheen gelezen?

@Pop: Leg eens even uit die flirtstrategie van je ;-P

@Miran: Tijdje niet gezien hier! Alles ok met je?

@TP:Je komt heel stoer over! Wat suf dat je de hele week niets gehoord hebt...

@WM: Waar ben je? Alles goed???

Heb via Funda gezien dat mijn oude huis al verkocht is onder voorbehoud. Ik ben best pissig dat mijn ex te beroerd is om me dat even te mailen. Ach..misschien doet ie dat volgende week wel met het excuus dat ie zo druk geweest is..*zucht* Ben er een beetje klaar mee..

Nu even ontbijten, een wasje draaien en wat andere dingen doen en dan ga ik naar mijn ouders die hun verjaardag vieren. Ik blijf daar een nachtje en dan ben ik er morgen weer. Niet teveel kletsen he? ;-P

Ohja..fijne Valentijn!

Goodmorning!

Happy Valentines day! Ook al container voor de deur geplaatst om postbode te ontlasten?

Ik leek Indi wel gisteravond...op de bank in slaap gevallen...is me tijden niet meer gebeurd...

Indi: blij voor je datt je vriendin weer thuis is. Veel plezier bij je ouders! Snap dat t huizennieuws niet leuk is, maar zet t van je af. Weet je wel zeker dat je t aankunt om maandag je ex-schoonzusje te zien? Je zult dan wel veel horen over je ex en aangezien je nu zo ver bent in het verwerkingsproces, kan het weer een stap achteruit gaan betekenen..Anyway, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Vleeer: beterschap!

Pop: tell us tell us tell us! Heb je DE tip uit je boekje?

Erykah: al uitgeslapen?
Indi: Gelukkig is je vriendin weer thuis en hebben ze niets ernstigs gevonden! Pwhief!

Vleer: Gaat lichamelijk niet zo lekker lees ik? Tis wel lekker veel bij elkaar zo he? Nieuwe liefde, baby op komst, grootouders overleden, ziek........ Kun je het allemaal een beetje handelen?

Appel en Erykah een leuke valentines-date gehad?

Xen: woehoe, weer enorm aant smsen met je Griekse God ? Leuk hoor!

Tp: wat een vreemd persoon zeg. Zallie faalangst hebben, 'just not that into you' of sociaal onaangepast ? Echt heel vreemd.

Miran: weet je zeker dat die date van jou toen niet overleden is ofzo? Toch echt raar dat iemand niets laat horen....

Pop: woehoe een nummer van man ! Enne; al iets mee gedaan?

Al een kaartje gekregen hiero ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gister getapped int JC, erg gezellig met vrienden en vage kennissen gepraat, werd beflirt (is dat een leuk ander woord voor versierd worden? ) door een politieman off duty.

Vnvd hijs ik me maar eens in dit jurkje

Op handschoenen na, met gympen als schoenen, een band in mn haar en een opgeknoops blouse eroverheen.
Goedemorgen!

Ik zag net dat ik wat typfouten gemaakt had gisteren, en ik vind het lijken alsof ik een beetje aangeschoten was, maar ik was compleet nuchter hoor

Vleer, beterschap meid!

Indi, wat fijn dat het niet zo ernstig is. Je bent je natuurlijk echt kapotgeschrokken. Heb je wel een beetje geslapen?

Xen, lekker uitgerust inmiddels?

Miran, hebben ze toch valentijnsplaatjes geplakt...

De postbode spaart mijn valentijnskaartjes al jaren op.

Mijn strijdplan was 'met twee mannen flirten per dag'. En dat had ik helemaal zelf bedacht. Zag gisteren een leuke kerel staan in de kroeg, en wegens mijn strijdplan ben ik dus met hem aan de klets geraakt. Hij schijnt mij wel te zien zitten. Ik weet het zo net nog niet, hij is 15 jaar ouder.... Maar goed, wel nummers uitgewisseld, ik zie wel wat er van komt!

De enige boekjestip die ik in mijn achterhoofd heb is: wees ervan overtuigd dat jij het neusje van de zalm bent.
Goedemorgen!!

Heerlijk, een vrij weekend jippie!!

2 weken geleden had ik nog voorstel gedaan aan V.( wat ie nu dus niet meer is) om naar de Bios te gaan vanavond, omdat valentijnsdag net in m'n vrije weekend viel, vond ie goed plan!

Toch best raar hoor dit....maar gun 'm niet eens meer een telefoontje of een smsje, zelfs niet om te zeggen dat ik er klaar mee ben! Zou ik 't 'm misschien alleen maar makkelijker maken, nee laat hem dan maar beetje schuldig voelen, dat ie niks meer laat horen, maar dan moet ie over paar weken ook niet aankomen met allerlei excuses over het waarom!...

Het gekke is, na een paar dates niks meer van je laten horen, zou ik misschien nog kunnen begrijpen, maar ken 'm nu al 5 maanden!

Indi, gelukkig dat je vriendin weer thuis is, hoop dat je het aankan dat je ex-schoonzusje maandag langs komt, misschien hoor je dan weer teveel over je ex, wat nu al wat meer naar de achtergrond is geraakt, en dan weer beetje opgerakeld wordt.

Xen, ik was gisteravond ook in slaap op de bank gevallen...

En voor mij geen valentijnskaart, wel rekening van de tandarts, ook leuk!...
Hey Ingel: hoe was jouw avond gisteren? wat heb je ook alweer gedaan? sorry hou jouw volle agenda echt niet meer bij :-)

Ben niet enorm aan het smsen met GG hoor, qua timing en dagritme liggen we nogal ver uit elkaar, dus hij smst vaak 's nachts (is moeilijke slaper) en ik overdag of 's avonds. Zijn dus geen sms-sessies, maar wel lieve en leuke smsjes. Voorheen was ie nogal sexgericht, maar nu meer romantisch. Nog geen weekend samen gepland, hij laat de bal even bij mij liggen geloof ik.

Postbode komt hier pas 's middags trouwens, maar verwacht alleen wat rekeningen..
Wow, wat een gave jurk Ingel!
quote:tefalpannetje schreef op 14 februari 2009 @ 11:22:

En voor mij geen valentijnskaart, wel rekening van de tandarts, ook leuk!...

Ohja! Ik had een smsje van mn tandarts !

Had hem een nette bedelbrief geschreven omdat ik hoorde dat de bovenetage van zijn praktijk leeglag. Kreeg ik een smsje terug dat het helaas geen zelstandige woonruimte was, groeten de tandarts.

Haha, echt lachen.
Jammer Ingel, van die tandarts ruimte. Hoop echt dat dat andere huis wat wordt!

Toffe jurk trouwens voor vanavond!
TP, wat is V een hufter zeg. Het is inderdaad wel makkelijk voor hem als jij het nu afkapt. Dan hoeft hij het niet te doen. Maar misschien dat hij denkt: als ik niks van hoor, lekker makkelijk, hoef ik niks meer te doen.

Lekker laten waaien die vent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven